SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Ben een essay aan het schrijven. Word je creatief van
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Hahaha! Ik lach in mijn vuistje ik zie kwiwi post 'over 9000' en doet mij denken aan een vrouwelijke beest met supergespierde kiwi's
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
Dat was nog een late reactie op Vik, Gup en euh... nog iemand die ging slapenquote:
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Oh, dan eeeh.. koffie?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat was nog een late reactie op Vik, Gup en euh... nog iemand die ging slapen
Nee dank jequote:
Ik ga nog even flink water tanken voor ik naar bed ga straks. Begin weer hoofdpijn te krijgen
Rare boel, tijd en datum op mn Garmin kloppen, ga ik mn workout uploaden; zegt dat ding dat ik op 1 juli om 14:05 gelopen heb? Raaaarrrr.
Anyway: http://www.endomondo.com/workouts/68705119![]()
@ Swetsenegger, welke regio zit je?You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Echt ruk voor Swets. Jammer dat ik geen eigen bedrijf heb.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Terwijl wij allemaal zo behulpzaam waren vanavondquote:![]()
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Dat dit kan hequote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:41 schreef justmattie het volgende:
[..]
Terwijl wij allemaal zo behulpzaam waren vanavond![]()
![]()
Hmm jammer, daar ken ik niemand.quote:You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Alberto zou met z'n verborgen camera het tot op de bo-dem toe uitzoeken!quote:Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Nietesquote:
Ik moet nog 2,5 week tot ik vakantie heb.
En die is maar een week
Half uurtje en je staat weer buitenquote:
Op welke school zit jij?Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Zeg me dat je óf student bent óf werkt int onderwijs...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:48 schreef Rammelaartje het volgende:
Nog 2 dagen en dan vrij tot eind augustus![]()
Vanavond vroeg slapen, vroeg op om te rennen en daarna een hike van 17km op zuid Skye langs wat deserted villages! Hopelijk doen dit keer beide Garmins het
Ja doei.![]()
Eeuh.. bij mijn afdeling kun je een kanon afvuren in die periode. Weet niet hoe dat bij jouw afdeling zitquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:50 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Zeg me dat je óf student bent óf werkt int onderwijs...
http://runkeeper.com/user(...)399836?&mobile=false
meer zat er niet in vandaag.
eerste 2km tempoduurloop gedaan plus inlopen
toen de workout gepauzeerd en wat loopsprongen loopscholing enz gedaan. toen een korte felle tempoloop wel op runkeeper gedaan. toen gedribbeld en de laatste iets meer dan anderhalve km tempoloop weer.
het was zo benauwd en warm en ik had last van mijn buik.
te laat gegeten..
ach ja ik heb wel weer gelopen.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Friese poort in Drachten.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:49 schreef justmattie het volgende:
[..]
Half uurtje en je staat weer buiten
Op welke school zit jij?![]()
Precies! Gewoon weer lekker buiten kunnen sporten.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:52 schreef winterstorm666 het volgende:
toen de workout gepauzeerd en wat loopsprongen loopscholing enz gedaan. toen een korte felle tempoloop wel op runkeeper gedaan. toen gedribbeld en de laatste iets meer dan anderhalve km tempoloop weer.
te laat gegeten..
ach ja ik heb wel weer gelopen.
Mooie snelheid![]()
![]()
inderdaad, je had flink de pas er in WS!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:54 schreef Drassss het volgende:
[..]
Precies! Gewoon weer lekker buiten kunnen sporten.
Mooie snelheid'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Lekker tempo ondanks je buikquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:52 schreef winterstorm666 het volgende:
te laat gegeten..
ach ja ik heb wel weer gelopen.
goed bezig!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:52 schreef winterstorm666 het volgende:
te laat gegeten..
ach ja ik heb wel weer gelopen.Ja doei.![]()
thankxs iedereen. ik merk wel dat ik steeds ietsjes meer tegen de warmte kan maar 23 graden met 75 luchtvochtigheid is toch voor mij moeilijk.
moet je nagaan dat ik vroeger anderhalf uur op 5 minuten de km zat.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Had ik vanmiddag ook last vanquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:58 schreef winterstorm666 het volgende:
thankxs iedereen. ik merk wel dat ik steeds ietsjes meer tegen de warmte kan maar 23 graden met 75 luchtvochtigheid is toch voor mij moeilijk.
moet je nagaan dat ik vroeger anderhalf uur op 5 minuten de km zat.Was me net te warm.
![]()
Je hebt minstens 3 maanden vanwege fictieve opzegtermijn. Dan komt de kantonrechtersformule, gewogen dienstjaren x maandsalaris (zie goudenhanddruk.nl). Google alvast op....quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Bij ons wordt er, zoals te doen gebruikelijk, gewoon gewerktquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Eeuh.. bij mijn afdeling kun je een kanon afvuren in die periode. Weet niet hoe dat bij jouw afdeling zit![]()
![]()
vooral als je het anderhalf uur vol weet te houden!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik heb het eerste bod al meegekregen. Overigens hebben we een "wettelijke" opzegtermijn, hetgeen dus 1 maand is op einde van de maand, plus maandje fictief.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:02 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je hebt minstens 3 maanden vanwege fictieve opzegtermijn. Dan komt de kantonrechtersformule, gewogen dienstjaren x maandsalaris (zie goudenhanddruk.nl). Google alvast op....
Kantonrechtersformule passen ze 1,2 toe hetgeen prima is maar maar voor 5 jaar arbeidsverleden. Dit omdat ik in de 12 jaar dat ik er gewerkt heb 6 maanden weg ben geweest (en na 3 maanden terug gevraagd werd.). Dus dat probeer ik omhoog te krijgen![]()
Ik ga binnenkort een wedstrijd lopen, in een plaats waar ik niemand ken (om mijn spullen aan af te geven) en waar ik met de trein heen moet.
Nu vroeg ik me af wat ik het beste kan doen met mijn ov-chipkaart. Kleding kan ik waarschijnlijk wel ergens droppen, maar om die kaart in mijn trainingsbroek te laten zitten, niet echt zin in... Ik denk dat ik phone zoiezo maar thuis laat...![]()
Zou jij komende zaterdag 5km mee willen lopen in Ekiden? Maraca is geblesseerdquote:
Is er geen bagage drop-off? Vaak is dat wel zo, dan blijven je spullen gewoon beheerd achter.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:16 schreef reteppd het volgende:
Ik ga binnenkort een wedstrijd lopen, in een plaats waar ik niemand ken (om mijn spullen aan af te geven) en waar ik met de trein heen moet.
Nu vroeg ik me af wat ik het beste kan doen met mijn ov-chipkaart. Kleding kan ik waarschijnlijk wel ergens droppen, maar om die kaart in mijn trainingsbroek te laten zitten, niet echt zin in... Ik denk dat ik phone zoiezo maar thuis laat...♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ooo, ja. Ik had het al teruggelezen. Heerlijk die schreeuw om aandacht.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zou jij komende zaterdag 5km mee willen lopen in Ekiden? Maraca is geblesseerd
Maar nee, helaas.Ik zou het echt dolgraag willen, echt waar, maar ik moet dan helaas werken. Als het nou op zondag was...
It's funny
But not ha-ha funny.![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:19 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ooo, ja. Ik had het al teruggelezen. Heerlijk die schreeuw om aandacht.
Maar nee, helaas.Ik zou het echt dolgraag willen, echt waar, maar ik moet dan helaas werken. Als het nou op zondag was...
jammer!
HO WACHT TROUWENS! Mijn baas is een hardloper, misschien kan ik hem zo gek krijgen mij vrij te geven!quote:Morgen ga ik het vragen en laat ik het... Liesje68 even weten via mail.
It's funny
Bummerquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:19 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ooo, ja. Ik had het al teruggelezen. Heerlijk die schreeuw om aandacht.
Held! Jij bent hetquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:20 schreef Nero22 het volgende:
[..]
HO WACHT TROUWENS! Mijn baas is een hardloper, misschien kan ik hem zo gek krijgen mij vrij te geven!Morgen ga ik het vragen en laat ik het... Liesje68 even weten via mail.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:20 schreef Nero22 het volgende:
[..]
HO WACHT TROUWENS! Mijn baas is een hardloper, misschien kan ik hem zo gek krijgen mij vrij te geven!Morgen ga ik het vragen en laat ik het... Liesje68 even weten via mail.
![]()
![]()
![]()
![]()
Op de wedstrijdsite staat misschien dat je spullen ergens kan droppen? Sowieso wel iets van een kleedkamer lijkt me.. en anders alleen je pasje meenemen tijdens je wedstrijdquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:16 schreef reteppd het volgende:
Nu vroeg ik me af wat ik het beste kan doen met mijn ov-chipkaart. Kleding kan ik waarschijnlijk wel ergens droppen, maar om die kaart in mijn trainingsbroek te laten zitten, niet echt zin in... Ik denk dat ik phone zoiezo maar thuis laat...![]()
![]()
Als ik dat naar m'n teamcoach mail krijg ik waarschijnlijk iets als "haha" terug.
Of nog erger "haha, jij?!"![]()
![]()
Schaam me trouwens diep, maar had echt geen puf meer om te hardlopen vanavond.
Heb voor straf de wekker vroeg gezet om morgen te gaan![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:20 schreef Nero22 het volgende:
[..]
dat zou wat zijn
![]()
en heel vroeg in de morgen is er altijd wel iemand hier die de ochtendploeg in de gaten houdt om te kijken of ze wel incheckenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:22 schreef VKV het volgende:
Schaam me trouwens diep, maar had echt geen puf meer om te hardlopen vanavond.
Heb voor straf de wekker vroeg gezet om morgen te gaan
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik sta er gewoon midden in de nacht voor opquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en heel vroeg in de morgen is er altijd wel iemand hier die de ochtendploeg in de gaten houdt om te kijken of ze wel inchecken![]()
![]()
Ik zal je zeggen dat dit topic de enige reden was waarom ik die ene dag écht zo vroeg opgestaan benquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en heel vroeg in de morgen is er altijd wel iemand hier die de ochtendploeg in de gaten houdt om te kijken of ze wel incheckenanders voelde ik me zo'n faalhaas omdat ik het al had gezegd hier
![]()
![]()
Hallo allemaal weer. Net terug van verjaardag. Nog steeds blij met hoe ik liep vanmiddag
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zal je zeggen dat dit topic de enige reden was waarom ik die ene dag écht zo vroeg opgestaan benanders voelde ik me zo'n faalhaas omdat ik het al had gezegd hier
fingers crossed!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:20 schreef Nero22 het volgende:
[..]
He Kwiwi, ben je nu door de trein aan het rennen?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik heb me inmiddels al redelijk vaak een faalhaas gevoeld. Moet misschien minder hard roepen hier wanneer en hoeveel ik ga lopenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zal je zeggen dat dit topic de enige reden was waarom ik die ene dag écht zo vroeg opgestaan benanders voelde ik me zo'n faalhaas omdat ik het al had gezegd hier
![]()
![]()
Watquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
He Kwiwi, ben je nu door de trein aan het rennen??
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
He Kwiwi, ben je nu door de trein aan het rennen?![]()
![]()
Jufquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:50 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Zeg me dat je óf student bent óf werkt int onderwijs...25 augustus moet ik me weer melden
Zo. Zal even een verslagje over mijn rondje typen, terwijl ik denk dat ik weer rustig kan ademhalen omdat ik zo ontzettend hoop dat Nero kan lopen! Begrijp me niet verkeerd, ik wil best wel lopen hoor maar heb vanwege mijn PDS en die paniekaanvallen ook de meidenloop niet gelopen. En ik ben dus echt bang dat ik zo'n aanval krijg daar, en omdat ik daar nu al bang voor ben kan je het eigenlijk al weten dat het inderdaad zo gaat gebeuren (hoe bedoel je vicieuze cirkel...) dus daarom mijn terughoudendheid.
Verslagje onder de spoiler, veel hartslag gedoe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Beter geven jullie even het treintoestelnummerding door. Dat is handiger
Volgens mij zit kwiwi gewoon die TS in de maling te nemenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:39 schreef justmattie het volgende:
[..]Beter geven jullie even het treintoestelnummerding door. Dat is handiger
![]()
![]()
Haha ja. Kwiwitrollquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:41 schreef VKV het volgende:
[..]
Volgens mij zit kwiwi gewoon die TS in de maling te nemen
Die TS zou hier ook mee kunnen lezen want gisteren postte hij hier nog.
It's funny
Rammelaartje, ik het je HS verhaal met interesse gelezen...wat ik ook een pro vind tot nu toe is een sneller herstel na het lopen bij een lagere HS'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Hoe kom je erbijquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:41 schreef VKV het volgende:
[..]
Volgens mij zit kwiwi gewoon die TS in de maling te nemen![]()
![]()
Mijn loopje van vanavond:
http://connect.garmin.com/activity/195453740
Ben wel tevreden... iets minder met me knie maar ach, aankomende donderdag weer fysio.
@rammelaartje
Herkenbaar, ik krijg al een hogere hartslag als ik weet dat ik een brug over moet..![]()
Nicequote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:43 schreef xzaz het volgende:
Ben wel tevreden... iets minder met me knie maar ach, aankomende donderdag weer fysio.
En leuk verslag Rammelaartje!♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ja inderdaad, ik had hiervoor natuurlijk al een paar keer voor de fun op hartslag gelopen en echt het gevoel dat ik desnoods dezelfde dag nog een rondje zou kunnen lopen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
Rammelaartje, ik het je HS verhaal met interesse gelezen...wat ik ook een pro vind tot nu toe is een sneller herstel na het lopen bij een lagere HS
Op internet nog wat rond zitten speuren en ik las een verhaal van iemand die een half jaar puur op hartslag had getraind en zijn snelheid was 1,8 km omhoog gegaan. Dat vind ik toch wel heel veelbelovend, bijna twee kilometer op slechts een half jaar! Ik ben erg benieuwd hoe het bij mij zal gaan.![]()
Hee hoi, ik kom ook even binnenvallen, want ben helemaal hyperdehyper.
Net een clinic chi running / natural running gehad van David vd Linden. Dát was tof! En logisch!
Maar wat lastig om bewúst iets te proberen te doen, dat je kennelijk normaal heel anders doet.
Ik heb op Vibrams gelopen.Ghehe. Leuk! I havez Hobbitsfeet.
Hardloper.
IG @webkim![]()
Hopelijk morgen niet té warm... Ik wil nog trainen.
Maar nu eerst naar bed. Enig slaaptekort proberen in te halen.
Truste![]()
leuk ook om te zien dat andersom ook werkt, jij blijft op hetzelfde tempo lopen en je ziet je hartslag heel natuurlijk stijgenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:43 schreef xzaz het volgende:
@rammelaartje
Herkenbaar, ik krijg al een hogere hartslag als ik weet dat ik een brug over moet..Mooi rondje btw!
![]()
shit...internet reviews zijn soms 'sooo confusing''Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
uitgebreid verslag volgt.... ??!!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:46 schreef Webkim het volgende:
Net een clinic chi running / natural running gehad van David vd Linden. Dát was tof! En logisch!
Maar wat lastig om bewúst iets te proberen te doen, dat je kennelijk normaal heel anders doet.
Dit produkt is gewon goed man! Kopuh!! je weettochquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
shit...internet reviews zijn soms 'sooo confusing'
This pdocut is Am@zing, just buy it you know..![]()
wat dan? Wat wil je nu weer kopenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
shit...internet reviews zijn soms 'sooo confusing'![]()
![]()
Jij moet met een advocaat gaan praten, want dit is niet sociaal. Tis een reorganisatie dus hebben ze plichten naar jou toe.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb het eerste bod al meegekregen. Overigens hebben we een "wettelijke" opzegtermijn, hetgeen dus 1 maand is op einde van de maand, plus maandje fictief.
Kantonrechtersformule passen ze 1,2 toe hetgeen prima is maar maar voor 5 jaar arbeidsverleden. Dit omdat ik in de 12 jaar dat ik er gewerkt heb 6 maanden weg ben geweest (en na 3 maanden terug gevraagd werd.). Dus dat probeer ik omhoog te krijgen
En 5 jaar is grof te weinig voor 12 jaar, je bent ouder dan 42 jaar dus zijn er jaren die x 1 zijn jaren die x 1.5 tellen en jaren die x .5 tellen, dat kan NOOIT 5 jaar zijn. Doordat je teruggevraagd bent sta je m.i. sterker, maar je moet met de OR gaan praten om te kijken hoeveel gevallen hiervan zijn. Heb zelf in de OR gezeten en heb een soortgelijk iets meegemaakt, alle mederwerkers die een soortgelijke situatie als jij hebben zijn voor alle dienstjaren uitbetaald, alle.
http://www.intermediair.n(...)bij-wwuitkering.htmlIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
nee, ik lees juist af en toe negatieve remarksquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:50 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dit produkt is gewon goed man! Kopuh!! je weettoch
ik heb kort geleden een paar Brooks Pure Candence gekocht, een minimalistische schoen die me tot nu toe goed bevalt.
Maar mocht ik echter op de zelfde leest door willen gaan dan wil ik oop zoeken naar een paar minimalistiche trailschoenen en dan kom ik (na voorzetje van YUR) bij de Brooks Pure Grit uit.
Maar nu lees ik in de reviews soms over slechte grip op natte ondergrond, lijkt me niet echt handig voor een trailschoen
[ Bericht 1% gewijzigd door rechtsedirecte op 04-07-2012 06:09:07 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Tuurlijk! Morgen!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
uitgebreid verslag volgt.... ??!!
Eerst douchen, slapen en weer douchen.
Hardloper.
IG @webkim![]()
wauw nette run hoor! mooi die hartslagcurvequote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:43 schreef xzaz het volgende:
@rammelaartje
Herkenbaar, ik krijg al een hogere hartslag als ik weet dat ik een brug over moet..
@ webkim ik ben ook zo geinteresseerd in die cursus. lijkt me waanzinnig!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Ik lees vaak reviews voor ik iets koop en ik kijk meestal naar het aantal reviews. Bij negatieve reviews kijk ik ook vaak of die persoon nog meer reviews heeft geschreven (kan bij tripadvisor bv) zodat je wat beter in kan schatten of het niet gewoon een zeikerd isquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:56 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nee, ik lees juist af en toe negatieve remarks
ik heb kort geleden een paar Brooks Pure Candence gekocht, een minimalistische schoen die me tot nu toe goed bevalt.
Maar mocht ik echter op de zelfde leest door willen gaan dan wil ik oop zoeken naar een paar minmalistixhe trailschoenen en dan kom ik bij de Brooks Pure Grit uit.
Maar nu lees ik in de reviews soms over slechte grip op natte ondergrond, lijkt me niet echt handig voor een trailschoen![]()
![]()
Ik heb rechtsbijstandquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:52 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Jij moet met een advocaat gaan praten, want dit is niet sociaal. Tis een reorganisatie dus hebben ze plichten naar jou toe.
En 5 jaar is grof te weinig voor 12 jaar, je bent ouder dan 42 jaar dus zijn er jaren die x 1 zijn jaren die x 1.5 tellen en jaren die x .5 tellen, dat kan NOOIT 5 jaar zijn. Doordat je teruggevraagd bent sta je m.i. sterker, maar je moet met de OR gaan praten om te kijken hoeveel gevallen hiervan zijn. Heb zelf in de OR gezeten en heb een soortgelijk iets meegemaakt, alle mederwerkers die een soortgelijke situatie als jij hebben zijn voor alle dienstjaren uitbetaald, alle.
http://www.intermediair.n(...)bij-wwuitkering.html
Maar jaren ONDER 35 tellen 0.5 keer. tussen 35 en 44 1 keer en daarboven 1.5 keer. Ik ben 42 dus 1.2 keer is gewoon ok. Wat NIET ok is is dat ze mijn arbeidsverleden op 5 jaar zetten. Denk ook niet dat ze daarmee weg zouden komen bij de kantonrechter. Maar ik BEN natuurlijk 6 maanden uit dienst geweest. Maar er zit zeker meer in het vat. Ze zetten gewoon laag in.
Ik heb bij rechtsbijstand al een tegenbod neergelegd (onderbouwd) wat bijna op het dubbele komt van hun bod. Zullen we hopelijk ergens in de midden uitkomen en dan zit ik echt wel goed. Daarnaast zitten er nog meer haken en ogen aan het verhaal dus het gaat wel goed komen.
Overigens hebben wij geen OR. Het is maar een klein bedrijfje he, minder dan 50 FTE.![]()
Bedankt!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:57 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
wauw nette run hoor! mooi die hartslagcurve![]()
Ahh kijk, das beter. Je hebt gewoon een sterke kans dat je meer krijgt, het zou niet getuigen van goed ondernemerschap als ze je zo aan de kant zetten. Succes ermee iig!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Het was heel tof, maar 2 1/2 uur is wel weinig, ik overweeg nu ook de dagcursus te doen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:57 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
wauw nette run hoor! mooi die hartslagcurve
@ webkim ik ben ook zo geinteresseerd in die cursus. lijkt me waanzinnig!Hardloper.
IG @webkim![]()
heb even gegoogled naar de bewuste persoon en kwam hier op uit:quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:46 schreef Webkim het volgende:
http://www.slimlopen.nl/
http://www.chirunning.com/'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Kan dat dan wel pas na het werk posten op FOK!...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:20 schreef Nero22 het volgende:
[..]
![]()
In myAT is dit topci een SC. Dat we het ff wetenIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ja, was ook niet erg praktisch van mij om dat zo te zeggen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:16 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Kan dat dan wel pas na het werk posten op FOK!...Ik kan het zelf namelijk ook laten weten. Ik dacht even dat je zelf ook mee liep.
It's funny
Yep, die.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
heb even gegoogled naar de bewuste persoon en kwam hier op uit:
http://www.chirunning.com/Hardloper.
IG @webkim![]()
Daar kwam ik daarstraks ook achterquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:17 schreef slacker_nl het volgende:
In myAT is dit topci een SC. Dat we het ff weten![]()
![]()
Jammer dat het zo moet gaan, maar terecht dat je vecht voor een eerlijke gouden handdrukquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb rechtsbijstand
Maar jaren ONDER 35 tellen 0.5 keer. tussen 35 en 44 1 keer en daarboven 1.5 keer. Ik ben 42 dus 1.2 keer is gewoon ok. Wat NIET ok is is dat ze mijn arbeidsverleden op 5 jaar zetten. Denk ook niet dat ze daarmee weg zouden komen bij de kantonrechter. Maar ik BEN natuurlijk 6 maanden uit dienst geweest. Maar er zit zeker meer in het vat. Ze zetten gewoon laag in.
Ik heb bij rechtsbijstand al een tegenbod neergelegd (onderbouwd) wat bijna op het dubbele komt van hun bod. Zullen we hopelijk ergens in de midden uitkomen en dan zit ik echt wel goed. Daarnaast zitten er nog meer haken en ogen aan het verhaal dus het gaat wel goed komen.
Overigens hebben wij geen OR. Het is maar een klein bedrijfje he, minder dan 50 FTE.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
heb even gegoogled naar de bewuste persoon en kwam hier op uit:
http://www.chirunning.com/Wist niet dat daar een speciale naam voor was. Maargoed leuk om te lezen.
Blessure vrij lopen, sign me up![]()
![]()
Ah... nee, helaasquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:18 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ja, was ook niet erg praktisch van mij om dat zo te zeggen.Ik kan het zelf namelijk ook laten weten. Ik dacht even dat je zelf ook mee liep.
![]()
![]()
het heeft volgens mij veel raakvlakken met de POSE techniekquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:20 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]Wist niet dat daar een speciale naam voor was. Maargoed leuk om te lezen.
Blessure vrij lopen, sign me up'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik zit dat met open mond te bekijken, want dat is precies hoe ik loop(als ik heel ontspannen loop). Ik vroeg me al af of ik mijn been niet te kort op mijn lichaam hield.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
het heeft volgens mij veel raakvlakken met de POSE technieklittle did I know..
![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:27 schreef Nero22 het volgende:
Iee, ik ben zo zenuwachtig voor het antwoord morgen.![]()
![]()
Mooi hè?!quote:
En wij hier in het Westen maar zwóegen op dat rennen.Hardloper.
IG @webkim![]()
ik vraag me alleen af, de skeptic die ik ben... als al die 'alternatieve' looptechnieken zo goed zijn, waarom worden ze niet meer gebruikt?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:47 schreef Webkim het volgende:
[..]
Mooi hè?!
En wij hier in het Westen maar zwóegen op dat rennen.
let wel, ik zeg niet dat ze niet goed zijn maar het enne jaar moet je POSE techniek lopen dan weer Chi, dan weer barefoot.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
wat heb ik gemist?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:27 schreef Nero22 het volgende:
Iee, ik ben zo zenuwachtig voor het antwoord morgen.![]()
Ja doei.![]()
Daar heeft u wel een punt.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik vraag me alleen af, de skeptic die ik ben... als al die 'alternatieve' looptechnieken zo goed zijn, waarom worden ze niet meer gebruikt?
let wel, ik zeg niet dat ze niet goed zijn maar het enne jaar moet je POSE techniek lopen dan weer Chi, dan weer barefoot.
Maar in al die technieken komt wel 1 ding naar voren: zo min mogelijk of totaal niet landen op je hakken, allemaal op je voorvoet.
Lijkt wel geloof joh: Zelfde boodschap, ander verhaal er om heen.![]()
![]()
Maraca kan niet meelopen met de Ekiden van a.s. zaterdag. Toen vroegen ze of ik misschien kon lopen, maar ik moet werken zaterdag. Morgen ga ik proberen vrij te krijgen zodat ik mijn eerste wedstrijd kan lopen.quote:
It's funny
inderdaad.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:56 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Maar in al die technieken komt wel 1 ding naar voren: zo min mogelijk of totaal niet landen op je hakken, allemaal op je voorvoet.
En ik moet zeggen,nu ik met met mijn nieuwe 'minimalistische' (lees: voorvoetlanding) schoenen loop het lopen zelf ook wel lichter lijkt te gaan.
Heb ze nog te kort om er echt een waarde-oordeel over te geven maar het voelt tot nu toe in ider geval goed aan.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik ben zeer benieuwdquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad.
En ik moet zeggen,nu ik met met mijn nieuwe 'minimalistische' (lees: voorvoetlanding) schoenen loop het lopen zelf ook wel lichter lijkt te gaan.
Heb ze nog te kort om er echt een waarde-oordeel over te geven maar het voelt tot nu toe in ider geval goed aan.Zal er van de week ook eens bewust mee aan de slag.
![]()
No wayquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Ah Joy... E.T.'s bijbaantje is vandaag failliet verklaard...![]()
![]()
Grrrquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Ah Joy... E.T.'s bijbaantje is vandaag failliet verklaard...![]()
![]()
Dit bedenk je ook niet... Als je het zo wilt hebben dan lukt het niet.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Ah Joy... E.T.'s bijbaantje is vandaag failliet verklaard...Neerkomen wel!![]()
Hoeveel tegenslagen kun je op 1 dag hebben..quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Ah Joy... E.T.'s bijbaantje is vandaag failliet verklaard...
Overigens lig ik al vanaf 12 uur wakker. Steekmug hier, warmte daar, draai draai, steekmug, fluitende vogels, steekmug. Joy![]()
7 uur gaat de wekker. Als ik 6 uur nog wakker lig ga ik hardlopen en hopen dat m'n tentamen om 9 uur goed gaat
De Pure Cadence is geen minimalistische schoen, maar een tussenmodelquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:56 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nee, ik lees juist af en toe negatieve remarks
Maar mocht ik echter op de zelfde leest door willen gaan dan wil ik oop zoeken naar een paar minimalistiche trailschoenen en dan kom ik (na voorzetje van YUR) bij de Brooks Pure Grit uit.
Maar nu lees ik in de reviews soms over slechte grip op natte ondergrond, lijkt me niet echt handig voor een trailschoen.
Jezus Swets en ET..ik heb er gewoon geen woorden voor.
![]()
![]()
![]()
I know.... maar dan wordt het helemaal ingewikkeld om te volgen voor de mensen die zich er niet in verdiepenquote:Op woensdag 4 juli 2012 06:16 schreef GotC het volgende:
[..]
De Pure Cadence is geen minimalistische schoen, maar een tussenmodel.
En, is Kwiwi al aan het rennenET en Swets
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Waaaaaaaaaa![]()
![]()
quote:GEFELICITEERD!
Proficiat, je hebt de Mizuno Experience voor 2 personen tijdens de TCS Amsterdam Marathon gewonnen. De experience voor 2 personen bestaat uit:
-5 km Cityrun met een personal coach van Runnersworld een dag voor de marathon (20 oktober)
-een Mizuno kledingpakket
-een luxe hotelovernachting incl. ontbijt
-startbewijs voor afstand naar keuze tijdens de TCS Amsterdam Marathon (21 oktober)
-toegang tot de pastaparty![]()
![]()
![]()
![]()
Oooh wat coolquote:gefeliciteerd
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
you cheap ass.....quote:
docentenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:48 schreef Rammelaartje het volgende:
Nog 2 dagen en dan vrij tot eind augustus![]()
O hai!ik heb zin in zwemmen zondag. Ben zeker ziek ofzo
Niet meer actief op Fok!![]()
Het is ook echt wel lekker hoorquote:Op woensdag 4 juli 2012 07:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
docenten![]()
O hai!ik heb zin in zwemmen zondag. Ben zeker ziek ofzo
en het helpt goed
alsof je niet al genoeg kleding hadquote:![]()
.
Gefeli.
En alles komt wel in één keer hè, Swets en ET...
hoe lang zal ik gaan? En hoeveel baantjes is een beetje redelijk?quote:Op woensdag 4 juli 2012 07:02 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het is ook echt wel lekker hooren het helpt goed
- Swets en ET: jemig zeg, het mag ook niet meezitten he? Sterkte samen
- Nero: ben ook héél benieuwd naar het antwoord!
- Mattie: uiteindelijk nog wel wat geslapen? Succes met je tentamen!
- GotC: you lucky bastard bitch lady!
Tevens mogguh
Nog maar amper wakker en ik hoor m'n onderbuurman al...
Je hebt van Evy ook Start to swim. No joke!quote:Op woensdag 4 juli 2012 07:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
hoe lang zal ik gaan? En hoeveel baantjes is een beetje redelijk?![]()
Ik zal in het begin sowieso proberen een half uur vol te maken. Maar als je je dan nog lekker voelt, gewoon nog een paar doen. Je betaalt vaak toch voor een uurquote:Op woensdag 4 juli 2012 07:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
hoe lang zal ik gaan? En hoeveel baantjes is een beetje redelijk?
En gewoon rustig baantjes trekken, je weet nu toch ook niet precies hoeveel je kunt hebben. Daarnaast wil je natuurlijk niet als een plank dat water uitkomen
Zo. Een heerlijk rondje gedaan. Genoten van de natuur. Tussen schapen doorgelopen die gewoon op het pad bleven liggen slapen, groetende mensen op de fiets die naar hun werk gingen. Relaxt
Een goed begin van de ochtend die geen ochtend is
Oh ja: 7,93 km gedaan in 43:24. Paces op endomondo
lol. Ik voel me nu weer een echte beginnerquote:Op woensdag 4 juli 2012 07:19 schreef GotC het volgende:
[..]
Je hebt van Evy ook Start to swim. No joke!ik ga het gewoon eerst een halfuurtje proberen idd. Volgens mij betaal ik niet per uur trouwens.
Dat klinkt alsof je dan voor het eerst zwemles krijgtquote:Op woensdag 4 juli 2012 07:19 schreef GotC het volgende:
[..]
Je hebt van Evy ook Start to swim. No joke!
Ik klets altijd lekker met mn rechtervoet op het water dus ik kan wel zwemles gebruiken idd
Oh, bij ons is dat wel. Vandaar dat als ik ga, ik ook altijd een uur wil volmakenquote:Op woensdag 4 juli 2012 07:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
lol. Ik voel me nu weer een echte beginnerik ga het gewoon eerst een halfuurtje proberen idd. Volgens mij betaal ik niet per uur trouwens.
3,15 per keer bij ons. Zwembad is nog geen 10 min fietsen hiervandaan, miss zelfs wel 5
Goeiemoggul schatteboutjes.
Ik heb spierpijn. Niet te geloven. Ik kon nauwelijks de trap afkomen.
It's funny
Rust nemen voor zaterdag danquote:Op woensdag 4 juli 2012 07:38 schreef Nero22 het volgende:
Ik heb spierpijn. Niet te geloven. Ik kon nauwelijks de trap afkomen.
Wil je wat Whey van mij?
quote:Op woensdag 4 juli 2012 07:24 schreef justmattie het volgende:
Zo. Een heerlijk rondje gedaan. Genoten van de natuur. Tussen schapen doorgelopen die gewoon op het pad bleven liggen slapen, groetende mensen op de fiets die naar hun werk gingen. Relaxt
Een goed begin van de ochtend die geen ochtend is
Oh ja: 7,93 km gedaan in 43:24. Paces op endomondo
Succes straks!
Hoe moet ik dat zien. Krijg je een kaartje en die registreert hoe lang je binnen bent geweest. Of staat er een badmeester toezicht te houdenquote:Op woensdag 4 juli 2012 07:28 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh, bij ons is dat wel. Vandaar dat als ik ga, ik ook altijd een uur wil volmaken
Ja inderdaad.quote:Op woensdag 4 juli 2012 07:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Rust nemen voor zaterdag dan
Wil je wat Whey van mij?
Nou hoeft niet hoor. Ik denk dat ik dan net als anderen hier ook over mijn nek ga.
It's funny
Thnx. Zal wel nodig zijn denk ikquote:
vroeger ik me ook al af.quote:Op woensdag 4 juli 2012 07:41 schreef justmattie het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat zien. Krijg je een kaartje en die registreert hoe lang je binnen bent geweest. Of staat er een badmeester toezicht te houden
Hey jij nu eruit, je uur is om!
Nee ik wil niet!
En dat de badmeester dan in het water springt om jou eruit te sleuren. /levendige fantasieNiet meer actief op Fok!![]()
je hebt de hele nacht kunnen studeren Mattie!!quote:
kun je in de winter eindelijk een hoger tempo aan bij dezelfde hartslag, ben je in de zomer weer terug bij afquote:Op woensdag 4 juli 2012 07:46 schreef Wiehoe het volgende:
Leuk hartslagverslag Rammelaartje. Ben benieuwd naar de langere termijn.of is dat niet zo extreem?
Nou ja, ik merk met deze dagen het verschil tussen ochtendlopen en middaglopen op het zelfde hartslagniveau.quote:Op woensdag 4 juli 2012 07:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
kun je in de winter eindelijk een hoger tempo aan bij dezelfde hartslag, ben je in de zomer weer terug bij afof is dat niet zo extreem?
![]()
Of je moet rennen naar de wc, zoals ikquote:Op woensdag 4 juli 2012 07:43 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Nou hoeft niet hoor. Ik denk dat ik dan net als anderen hier ook over mijn nek ga.
Komt goed! Jammer dat ik je niet kan peptalken zoals bij het hardlopen met endomondoquote:
Ik heb nergens last van atmquote:Op woensdag 4 juli 2012 07:43 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Baywatch babe/hunk die je uit het water sleurt inc. beademing.quote:Op woensdag 4 juli 2012 07:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
vroeger ik me ook al af.
Nee ik wil niet!
En dat de badmeester dan in het water springt om jou eruit te sleuren. /levendige fantasie![]()
* rechtsedirecte overpeinst een tattoo.... 'there is only one whey to run'quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zo zag ik dat ook voor mequote:Op woensdag 4 juli 2012 07:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
vroeger ik me ook al af.
Nee ik wil niet!
En dat de badmeester dan in het water springt om jou eruit te sleuren. /levendige fantasiequote:Ik doe m'n best. Zoals altijdquote:Op woensdag 4 juli 2012 07:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Komt goed! Jammer dat ik je niet kan peptalken zoals bij het hardlopen met endomondoEigenlijk wel. Ik was meer bezig mezelf in slaap te drammen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 07:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
je hebt de hele nacht kunnen studeren Mattie!!Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2012 07:53 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Baywatch babe/hunk die je uit het water sleurt inc. beademing.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 07:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
* rechtsedirecte overpeinst een tattoo.... 'there is only one whey to run'
Nee, jij gaat gewoon in topvorm zijn zaterdagquote:Op woensdag 4 juli 2012 07:38 schreef Nero22 het volgende:
Ik heb spierpijn. Niet te geloven. Ik kon nauwelijks de trap afkomen.![]()
Nog 3 nachtjes
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Feli GotC en jeetje Swets. Als je dacht alles tegen te hebbenJe weet dat er een wisseling in het team is?quote:Ik ga zaterdag wel gewoon kijken, dus je kunt nog steeds meerijden.
Eerst vrij weten te krijgen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 07:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, jij gaat gewoon in topvorm zijn zaterdag![]()
Over een half uurtje moet ik richting werk en dan zal ik het rond 11:00 hier kunnen laten weten.
![]()
Ik ga maar alvast. Mensen, fijne dag verder en tot gauw met goed nieuws hopelijk!It's funny
Ja!quote:
Remind me:
- op tijd naar bed
- veel vitaminen eten
- vanmiddag trainen op RUSTIG tempo
Vanmorgen weer wakker met keelpijn en een verstopte holte... Half doof oor aan die kant. Ik mag niet ziek worden
Nope, las wel wat van DJMO, maar verder weet ik van niksquote:Op woensdag 4 juli 2012 07:57 schreef Maraca het volgende:
Feli GotC en jeetje Swets. Als je dacht alles tegen te hebben
[..]
Je weet dat er een wisseling in het team is?Ik ga zaterdag wel gewoon kijken, dus je kunt nog steeds meerijden.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2012 07:58 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Eerst vrij weten te krijgen.Over een half uurtje moet ik richting werk en dan zal ik het rond 11:00 hier kunnen laten weten.
![]()
Ik ga maar alvast. Mensen, fijne dag verder en tot gauw met goed nieuws hopelijk!werkze en ik duim voor goed nieuws!
Ik ga vanavond nog een poging wagen om de 10km te lopen.De vorige keer gooide moeder natuur roet in het eten (veel te warm), eens kijken wat mij vanavond staat te wachten.
![]()
![]()
Zeg maar dat hij er veel mensen blij mee kan makenquote:Op woensdag 4 juli 2012 07:58 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Eerst vrij weten te krijgen.Over een half uurtje moet ik richting werk en dan zal ik het rond 11:00 hier kunnen laten weten.
![]()
Ik ga maar alvast. Mensen, fijne dag verder en tot gauw met goed nieuws hopelijk!quote:Op woensdag 4 juli 2012 07:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nope, las wel wat van DJMO, maar verder weet ik van niks![]()
Mijn blessure is toch iets erger dan ik dacht waardoor het niet verstandig is om 5km op wedstrijdniveau te lopen. Dus Nero gaat proberen vrij te krijgen en anders is Rammelaar bereid om te gaan lopen. Mochten die 2 om welke reden dan ook uitvallen en er is echt niemand verder dan ga ik wel proberen te lopen. Maar liever niet omdat ik dus niet weet wat de gevolgen daarvan (kunnen) zijn. Maar Eikden gaat gewoon door!Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Ik lees hier echt te weinig, ik wist niet eens dat je een blessure hadquote:Op woensdag 4 juli 2012 08:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zeg maar dat hij er veel mensen blij mee kan maken
[..]![]()
Mijn blessure is toch iets erger dan ik dacht waardoor het niet verstandig is om 5km op wedstrijdniveau te lopen. Dus Nero gaat proberen vrij te krijgen en anders is Rammelaar bereid om te gaan lopen. Mochten die 2 om welke reden dan ook uitvallen en er is echt niemand verder dan ga ik wel proberen te lopen. Maar liever niet omdat ik dus niet weet wat de gevolgen daarvan (kunnen) zijn. Maar Eikden gaat gewoon door!Maar beterschap en ik zou graag van de invaller ook de echte naam per pm/dm krijgen, zodat ik die nog kan wijzigen...
En super dat je wel komt aanmoedigen en gaat chauffeuren
Daar komt de kwiwi uit de schil!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vond het al zo vreemd dat jij zo vroeg opstond
Neerkomen wel!![]()
Wat is dat? Ziet er echt heel vies uitquote:Op woensdag 4 juli 2012 07:53 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik heb nergens last van atm
[ afbeelding ]![]()
![]()
ik loop gewoon hoor. ben door prive-omstandigheden alleen minder in dit topic aanwezig, maar lees heel halfslachtig nog wel mee.quote:Op woensdag 4 juli 2012 07:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nope, las wel wat van DJMO, maar verder weet ik van niksIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Wat leuk dat je ook een Start to Swim schema hebt
Ik zwem nooit 1000 meter nonstop eigenlijkKan het wel, maar vind het maar saai
![]()
![]()
Een shakebeker in dit topic en niet eens van mij. I'm proud!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Tisser met DJMO dan? Die is niet toch ook geblesseerd?quote:Op woensdag 4 juli 2012 07:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nope, las wel wat van DJMO, maar verder weet ik van niksNiet meer actief op Fok!![]()
Volgens mij is je shake hondsdol geworden, zo veel schuim...quote:Op woensdag 4 juli 2012 07:53 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik heb nergens last van atm
[ afbeelding ]![]()
kun je me ook zelf vragen hoor, nee ik ben niet geblesseerd ... staat hierboven trouwens ook al dat ik gewoon loop zaterdagquote:Op woensdag 4 juli 2012 08:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tisser met DJMO dan? Die is niet toch ook geblesseerd?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DJMO wat is er met je?quote:Op woensdag 4 juli 2012 08:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
kun je me ook zelf vragen hoor, nee ik ben niet geblesseerd ... staat hierboven trouwens ook al dat ik gewoon loop zaterdag![]()
What?! Cheeky bastard! Nu moet je wel komen.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
ik lig in scheiding.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
![]()
![]()
![]()
Swets & ET, ik vind dit vervelend om te lezen. Zoveel pech gun je niemand. Heel veel succes de komende tijd.![]()
Meen je? Wat super kut zegquote:
Sterkte hunnn
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Oh sorry hoor, wist niet dat je kwaad werdquote:Op woensdag 4 juli 2012 08:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
kun je me ook zelf vragen hoor, nee ik ben niet geblesseerd ... staat hierboven trouwens ook al dat ik gewoon loop zaterdag.
poeh, sterkte! , wat is er toch met dit topic aan de hand, ongeluk kommer en kwel de laatste tijd!quote:![]()
Dacht ik ook netquote:Op woensdag 4 juli 2012 08:50 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
poeh, sterkte! , wat is er toch met dit topic aan de hand, ongeluk kommer en kwel de laatste tijd!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Ja mooi niet dat ik in dit topic kom rondom de dag dat ik m'n eindpresentatie van stage moet geven hequote:![]()
![]()
Moet ik nou serieus gaan teruglezen wie het laatst over buikdansen hadquote:![]()
Ze staat niet in de fokgroep, wel op facebook. Ken niemand uit Oss ben ik bang![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2012 08:52 schreef VKV het volgende:
[..]
Ja mooi niet dat ik in dit topic kom rondom de dag dat ik m'n eindpresentatie van stage moet geven he.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Meh presenteren, saaie bedoeningquote:Op woensdag 4 juli 2012 08:52 schreef VKV het volgende:
[..]
Ja mooi niet dat ik in dit topic kom rondom de dag dat ik m'n eindpresentatie van stage moet geven he![]()
![]()
Moet vanmiddag ook nog een presentatie doen, voor 1 leraar. De meest kritische leraar van de hele fucking school. Daar hangen 8 van de 13 studiepunten van dit blok van afquote:Op woensdag 4 juli 2012 08:54 schreef VKV het volgende:
[..]
Nou zal wel weer wat slapeloze nachten opleveren anderszenuwen jeuj
![]()
![]()
Ha, mijn bieb heeft Start to swim van Evy liggen, dus die ga ik even lenen/schema kopiëren/overschrijven.
Vorige keer ging ik ook half doodquote:Op woensdag 4 juli 2012 08:56 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Moet vanmiddag ook nog een presentatie doen, voor 1 leraar. De meest kritische leraar van de hele fucking school. Daar hangen 8 van de 13 studiepunten van dit blok van afzenuwen jeuj
![]()
Hier voor 20 studiepunten![]()
![]()
![]()
Ik heb een leuk idee.
Is een 'hoogtepunt' post-knop iets? Posts van iemand of iets met goed of slecht nieuws wordt bewaard in een extra lijstje zodat je als je later een nieuw of bestaand topic kan toevoegen.
Hoef je ook niet terug te lezen.
M.a.w. Een read-it-later maar dan in FOK!-style.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Dan ga ik al mijn posts hoogtepuntenquote:Op woensdag 4 juli 2012 08:57 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik heb een leuk idee.
Is een 'hoogtepunt' post-knop iets? Posts van iemand of iets met goed of slecht nieuws wordt bewaard in een extra lijstje zodat je als je later een nieuw of bestaand topic kan toevoegen.
M.a.w. Een read-it-later maar dan in FOK!-style.
Grapje, grapje![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2012 08:56 schreef Viking84 het volgende:
Ha, mijn bieb heeft Start to swim van Evy liggen, dus die ga ik even lenen/schema kopiëren/overschrijven.
Ben benieuwd!![]()
Haters op m'n whey, tssss![]()
Djmo, sterkte met de situatie
En er dan een boek van laten drukken elk jaarquote:Op woensdag 4 juli 2012 08:57 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik heb een leuk idee.
M.a.w. Een read-it-later maar dan in FOK!-style.![]()
Tranen en geluk in het Hardlooptopique 2012![]()
haters zijn fansquote:Op woensdag 4 juli 2012 08:58 schreef justmattie het volgende:
Haters op m'n whey, tssss![]()
Djmo, sterkte met de situatie![]()
Jouw posts zijn dan ook stuk voor stuk hoogtepuntenquote:Op woensdag 4 juli 2012 08:58 schreef VKV het volgende:
[..]
Dan ga ik al mijn posts hoogtepunten
Grapje, grapje.
En ik ga met terugwerkende kracht het verslag van jouw eerste wedstrijd hoogtepunten.
Komt wel goed! Succes ermee!quote:Op woensdag 4 juli 2012 08:56 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Moet vanmiddag ook nog een presentatie doen, voor 1 leraar. De meest kritische leraar van de hele fucking school. Daar hangen 8 van de 13 studiepunten van dit blok van afzenuwen jeuj
![]()
Evy is ook van alle markten thuis hè: start to run, start to swim, start to bike, start to fitness, start to walk, start to golf(serieus!
)
Genadequote:Op woensdag 4 juli 2012 08:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jouw posts zijn dan ook stuk voor stuk hoogtepunten.
En ik ga met terugwerkende kracht het verslag van jouw eerste wedstrijd hoogtepunten.
![]()
![]()
Ik kan de whey niet zien, maar die chocolade is idd gruwelijk smerig. Is de enige die ik na twee slokken heb weggetyft.
Met m'n eindpresentatie bedoel je?quote:Op woensdag 4 juli 2012 09:01 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Dank u![]()
VKV ook succes btw! Zal voor je duimenDanku!
![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2012 09:00 schreef Viking84 het volgende:
Evy is ook van alle markten thuis hè: start to run, start to swim, start to bike, start to fitness, start to walk, start to golf(serieus!
)
Iets met schoenmaker - leest...♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Haar persoonlijke thema lied:quote:Op woensdag 4 juli 2012 09:00 schreef Viking84 het volgende:
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is het idee nou leuk of niet.
Dan wordt er ook niet zoveel gemist.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
quote:
Net wakker, nu even een beetje yoghurt eten en dan naar buiten!
Voordat het te warm gaat worden.![]()
ohaiquote:Op woensdag 4 juli 2012 09:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Voordat het te warm gaat worden.![]()
geadd
![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2012 09:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Voordat het te warm gaat worden.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Hoppa 6 km tempo, voor mijn doen, in the pocket 6:10 p/km
Wel zweten want het is best benauwd
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
maar ja, dan is de vraag, wat is een hoogtepunt?quote:Op woensdag 4 juli 2012 09:03 schreef CantFazeMe het volgende:
Is het idee nou leuk of niet.
Dan wordt er ook niet zoveel gemist.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Of gewoon een soort samenvatting? Leuke ervaringen, verhalen, posts, grappige posts wellicht?quote:Op woensdag 4 juli 2012 09:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
maar ja, dan is de vraag, wat is een hoogtepunt?█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Je mag best lekker zweten heurquote:Op woensdag 4 juli 2012 09:05 schreef DarkElf het volgende:
Hoppa 6 km tempo, voor mijn doen, in the pocket 6:10 p/km
Wel zweten want het is best benauwd.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Ik heb ook een shakebeker, met rozequote:Op woensdag 4 juli 2012 08:33 schreef slacker_nl het volgende:
Een shakebeker in dit topic en niet eens van mij. I'm proud!
kan niet eens anders met dit weerquote:
En goh E.T. ook al slecht nieuws, sterkte daar!
En DJMO ook slecht nieuws, gaat lekker idd. Sterkte ook daar.
En gefeliciteerd GoTC
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
ik een zwarte....quote:Op woensdag 4 juli 2012 09:10 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb ook een shakebeker, met rozeik wil ook een roze!
![]()
![]()
Bij de tuinen!!quote:Op woensdag 4 juli 2012 09:18 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik een zwarte....ik wil ook een roze!
In dat geval was start to run er ook niet geweest en was ze duffe tv-spelletjes blijven presenterenquote:Succes! Heel veel succes! Nu lukt het je.quote:Op woensdag 4 juli 2012 08:01 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ga vanavond nog een poging wagen om de 10km te lopen.De vorige keer gooide moeder natuur roet in het eten (veel te warm), eens kijken wat mij vanavond staat te wachten.
Ow en Viking: gewoon even googlen voor start to swim, schema vind je zo.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Nero weet het om 11 uur. Als hij niet kan, kan mogelijk Rammelaartje, al twijfelde ze wel.quote:Op woensdag 4 juli 2012 09:21 schreef xzaz het volgende:
Hebben we al een persoon voor aankomende Zaterdag?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
zo uitgepufttoch fijn om te merken dat ik zoetjes aan vooruit ga. 9.7 km 6 km volhouden is voor mij echt weer een stapje verder.
Nu maar eens douchen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
zwemmen is een prima oefening idd Vik, geen belasting en toch aan je conditie blijven werken
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
ow dat is niet ver weg, het is dat ik nog geblesseerd ben. anders had ik jullie wel uit de brand geholpen.
maar met de tijd die ik nu neer kan zetten schieten jullie niks op![]()
![]()
Oh dat Start to swim-schema wordt hem niet. Ik kan maar één keer per week zwemmen, een enkele keer wellicht twee. Dus ik ga gewoon wel beginnen en kijken hoe het gaat.
Jij kan in geblesseerde toestand nog sneller dan ikquote:Op woensdag 4 juli 2012 09:25 schreef AntiChrist het volgende:
ow dat is niet ver weg, het is dat ik nog geblesseerd ben. anders had ik jullie wel uit de brand geholpen.
maar met de tijd die ik nu neer kan zetten schieten jullie niks op
Winnen.. zo niet; strafrondjes lopenquote:Op woensdag 4 juli 2012 09:26 schreef Drassss het volgende:
Wat zijn jullie doelen eigenlijk die zaterdag?![]()
Mooi doelquote:Op woensdag 4 juli 2012 09:28 schreef xzaz het volgende:
[..]
2:04h![]()
Serieus; mijn 10k wil ik lopen in 45 min![]()
![]()
ja?quote:<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik wil in elk geval beneden de 30 minuten mijn 5km lopen. Heb wel ietsje scherper in mijn hoofd nog, maar beneden de 30 is het doel. Het is de eerste 5km-wedstrijd voor mij, dus het wordt hoe dan ook een PR!
Ik ben ook weer terug van mijn rondje lopen.
Het weer is niet echt lekker, te benauwd voor mij.
Zit nu te piepen...![]()
dat zou kunnen maar ik ken mezelf... ik ga dan forceren en dat schiet niet op.quote:Op woensdag 4 juli 2012 09:26 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Jij kan in geblesseerde toestand nog sneller dan ik![]()
Ik ga ook een PR lopen op de 10 kmquote:Op woensdag 4 juli 2012 09:31 schreef mosselmossel het volgende:
Ik wil in elk geval beneden de 30 minuten mijn 5km lopen. Heb wel ietsje scherper in mijn hoofd nog, maar beneden de 30 is het doel. Het is de eerste 5km-wedstrijd voor mij, dus het wordt hoe dan ook een PR!
Want aan lopen hebben we hier allemaal een hekel...quote:Op woensdag 4 juli 2012 09:35 schreef Dr.Sexy het volgende:
Och de klere die busregeling is natuurlijk al helemaal omgegooidLopend naar het station dan maar.
![]()
![]()
Neuh dat niet maar het OV hier in het Noorden is om te janken.quote:Op woensdag 4 juli 2012 09:38 schreef xzaz het volgende:
[..]
Want aan lopen hebben we hier allemaal een hekel...![]()
1 keer per uur van Drachten naar Beetsterzwaagquote:Op woensdag 4 juli 2012 09:43 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Neuh dat niet maar het OV hier in het Noorden is om te janken..
Assen - Steenwijkquote:Op woensdag 4 juli 2012 09:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
1 keer per uur van Drachten naar Beetsterzwaag.
![]()
![]()
![]()
Nope, volgens de aloude berekening van maximale hartslag is mijn maximale hartslag vandaag weer een slag omlaag gegaanquote:Op woensdag 4 juli 2012 09:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet zo snel als jouw tijd natuurlijk.
Ik bedoel maar!quote:Op woensdag 4 juli 2012 09:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
1 keer per uur van Drachten naar Beetsterzwaag.
![]()
![]()
pfffff ik kan mezelf uitwringen geloof ik, maar m'n loopje zit er weer op![]()
Ben er gelijk weer vandoor, kom vanmiddag lekker bijlezen![]()
![]()
Je hoeft per direct al niet meer terug te komen? Om recht te hebben op WW moet je het ontslag wel aanvechten.quote:Niet meer actief op Fok!![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:00 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]Loopt vast sneller met lege portomonee
ha-ha
![]()
![]()
Die is nog lang niet leegquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:00 schreef Dr.Sexy het volgende:
ha-ha
.
Ik vond 'm stiekem wel grappig.quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:00 schreef Dr.Sexy het volgende:
ha-ha
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: