Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier . Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Specifiek bedoeld voor mensen die hardlopen gebruiken om bijv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen [SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn. [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen
Vanavond vroeg slapen, vroeg op om te rennen en daarna een hike van 17km op zuid Skye langs wat deserted villages! Hopelijk doen dit keer beide Garmins het
http://runkeeper.com/user(...)399836?&mobile=false meer zat er niet in vandaag. eerste 2km tempoduurloop gedaan plus inlopen toen de workout gepauzeerd en wat loopsprongen loopscholing enz gedaan. toen een korte felle tempoloop wel op runkeeper gedaan. toen gedribbeld en de laatste iets meer dan anderhalve km tempoloop weer. het was zo benauwd en warm en ik had last van mijn buik. te laat gegeten.. ach ja ik heb wel weer gelopen.
home is where doghair sticks to anything but the dog!
Op dinsdag 3 juli 2012 21:52 schreef winterstorm666 het volgende: http://runkeeper.com/user(...)399836?&mobile=false meer zat er niet in vandaag. eerste 2km tempoduurloop gedaan plus inlopen toen de workout gepauzeerd en wat loopsprongen loopscholing enz gedaan. toen een korte felle tempoloop wel op runkeeper gedaan. toen gedribbeld en de laatste iets meer dan anderhalve km tempoloop weer. het was zo benauwd en warm en ik had last van mijn buik. te laat gegeten.. ach ja ik heb wel weer gelopen.
Precies! Gewoon weer lekker buiten kunnen sporten. Mooie snelheid
Precies! Gewoon weer lekker buiten kunnen sporten. Mooie snelheid
inderdaad, je had flink de pas er in WS!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Op dinsdag 3 juli 2012 21:52 schreef winterstorm666 het volgende: http://runkeeper.com/user(...)399836?&mobile=false meer zat er niet in vandaag. eerste 2km tempoduurloop gedaan plus inlopen toen de workout gepauzeerd en wat loopsprongen loopscholing enz gedaan. toen een korte felle tempoloop wel op runkeeper gedaan. toen gedribbeld en de laatste iets meer dan anderhalve km tempoloop weer. het was zo benauwd en warm en ik had last van mijn buik. te laat gegeten.. ach ja ik heb wel weer gelopen.
Lekker tempo ondanks je buik
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
Op dinsdag 3 juli 2012 21:58 schreef winterstorm666 het volgende: thankxs iedereen. ik merk wel dat ik steeds ietsjes meer tegen de warmte kan maar 23 graden met 75 luchtvochtigheid is toch voor mij moeilijk.
moet je nagaan dat ik vroeger anderhalf uur op 5 minuten de km zat.
Je hebt minstens 3 maanden vanwege fictieve opzegtermijn. Dan komt de kantonrechtersformule, gewogen dienstjaren x maandsalaris (zie goudenhanddruk.nl). Google alvast op....
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
vooral als je het anderhalf uur vol weet te houden!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Je hebt minstens 3 maanden vanwege fictieve opzegtermijn. Dan komt de kantonrechtersformule, gewogen dienstjaren x maandsalaris (zie goudenhanddruk.nl). Google alvast op....
Ik heb het eerste bod al meegekregen. Overigens hebben we een "wettelijke" opzegtermijn, hetgeen dus 1 maand is op einde van de maand, plus maandje fictief.
Kantonrechtersformule passen ze 1,2 toe hetgeen prima is maar maar voor 5 jaar arbeidsverleden. Dit omdat ik in de 12 jaar dat ik er gewerkt heb 6 maanden weg ben geweest (en na 3 maanden terug gevraagd werd.). Dus dat probeer ik omhoog te krijgen
Ik ga binnenkort een wedstrijd lopen, in een plaats waar ik niemand ken (om mijn spullen aan af te geven) en waar ik met de trein heen moet. Nu vroeg ik me af wat ik het beste kan doen met mijn ov-chipkaart. Kleding kan ik waarschijnlijk wel ergens droppen, maar om die kaart in mijn trainingsbroek te laten zitten, niet echt zin in... Ik denk dat ik phone zoiezo maar thuis laat...
Op dinsdag 3 juli 2012 22:16 schreef reteppd het volgende: Ik ga binnenkort een wedstrijd lopen, in een plaats waar ik niemand ken (om mijn spullen aan af te geven) en waar ik met de trein heen moet. Nu vroeg ik me af wat ik het beste kan doen met mijn ov-chipkaart. Kleding kan ik waarschijnlijk wel ergens droppen, maar om die kaart in mijn trainingsbroek te laten zitten, niet echt zin in... Ik denk dat ik phone zoiezo maar thuis laat...
Is er geen bagage drop-off? Vaak is dat wel zo, dan blijven je spullen gewoon beheerd achter.
HO WACHT TROUWENS! Mijn baas is een hardloper, misschien kan ik hem zo gek krijgen mij vrij te geven! Morgen ga ik het vragen en laat ik het... Liesje68 even weten via mail.
HO WACHT TROUWENS! Mijn baas is een hardloper, misschien kan ik hem zo gek krijgen mij vrij te geven! Morgen ga ik het vragen en laat ik het... Liesje68 even weten via mail.
Held! Jij bent het
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Op dinsdag 3 juli 2012 22:16 schreef reteppd het volgende: Ik ga binnenkort een wedstrijd lopen, in een plaats waar ik niemand ken (om mijn spullen aan af te geven) en waar ik met de trein heen moet. Nu vroeg ik me af wat ik het beste kan doen met mijn ov-chipkaart. Kleding kan ik waarschijnlijk wel ergens droppen, maar om die kaart in mijn trainingsbroek te laten zitten, niet echt zin in... Ik denk dat ik phone zoiezo maar thuis laat...
Op de wedstrijdsite staat misschien dat je spullen ergens kan droppen? Sowieso wel iets van een kleedkamer lijkt me.. en anders alleen je pasje meenemen tijdens je wedstrijd
Op dinsdag 3 juli 2012 22:22 schreef VKV het volgende: Schaam me trouwens diep, maar had echt geen puf meer om te hardlopen vanavond.
Heb voor straf de wekker vroeg gezet om morgen te gaan
en heel vroeg in de morgen is er altijd wel iemand hier die de ochtendploeg in de gaten houdt om te kijken of ze wel inchecken
en heel vroeg in de morgen is er altijd wel iemand hier die de ochtendploeg in de gaten houdt om te kijken of ze wel inchecken
Ik zal je zeggen dat dit topic de enige reden was waarom ik die ene dag écht zo vroeg opgestaan ben anders voelde ik me zo'n faalhaas omdat ik het al had gezegd hier
Ik zal je zeggen dat dit topic de enige reden was waarom ik die ene dag écht zo vroeg opgestaan ben anders voelde ik me zo'n faalhaas omdat ik het al had gezegd hier
Ik heb me inmiddels al redelijk vaak een faalhaas gevoeld. Moet misschien minder hard roepen hier wanneer en hoeveel ik ga lopen
Zeg me dat je óf student bent óf werkt int onderwijs...
Juf 25 augustus moet ik me weer melden
Zo. Zal even een verslagje over mijn rondje typen, terwijl ik denk dat ik weer rustig kan ademhalen omdat ik zo ontzettend hoop dat Nero kan lopen! Begrijp me niet verkeerd, ik wil best wel lopen hoor maar heb vanwege mijn PDS en die paniekaanvallen ook de meidenloop niet gelopen. En ik ben dus echt bang dat ik zo'n aanval krijg daar, en omdat ik daar nu al bang voor ben kan je het eigenlijk al weten dat het inderdaad zo gaat gebeuren (hoe bedoel je vicieuze cirkel...) dus daarom mijn terughoudendheid.
Verslagje onder de spoiler, veel hartslag gedoe.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rammelaartje, ik het je HS verhaal met interesse gelezen...wat ik ook een pro vind tot nu toe is een sneller herstel na het lopen bij een lagere HS
Op dinsdag 3 juli 2012 22:42 schreef rechtsedirecte het volgende: Rammelaartje, ik het je HS verhaal met interesse gelezen...wat ik ook een pro vind tot nu toe is een sneller herstel na het lopen bij een lagere HS
Ja inderdaad, ik had hiervoor natuurlijk al een paar keer voor de fun op hartslag gelopen en echt het gevoel dat ik desnoods dezelfde dag nog een rondje zou kunnen lopen.
Op internet nog wat rond zitten speuren en ik las een verhaal van iemand die een half jaar puur op hartslag had getraind en zijn snelheid was 1,8 km omhoog gegaan. Dat vind ik toch wel heel veelbelovend, bijna twee kilometer op slechts een half jaar! Ik ben erg benieuwd hoe het bij mij zal gaan.
Hee hoi, ik kom ook even binnenvallen, want ben helemaal hyperdehyper. Net een clinic chi running / natural running gehad van David vd Linden. Dát was tof! En logisch! Maar wat lastig om bewúst iets te proberen te doen, dat je kennelijk normaal heel anders doet. Ik heb op Vibrams gelopen. Ghehe. Leuk! I havez Hobbitsfeet.
shit...internet reviews zijn soms 'sooo confusing'
Op dinsdag 3 juli 2012 22:46 schreef Webkim het volgende: Hee hoi, ik kom ook even binnenvallen, want ben helemaal hyperdehyper. Net een clinic chi running / natural running gehad van David vd Linden. Dát was tof! En logisch! Maar wat lastig om bewúst iets te proberen te doen, dat je kennelijk normaal heel anders doet. Ik heb op Vibrams gelopen. Ghehe. Leuk! I havez Hobbitsfeet.
uitgebreid verslag volgt.... ??!!
Ik heb het eerste bod al meegekregen. Overigens hebben we een "wettelijke" opzegtermijn, hetgeen dus 1 maand is op einde van de maand, plus maandje fictief.
Kantonrechtersformule passen ze 1,2 toe hetgeen prima is maar maar voor 5 jaar arbeidsverleden. Dit omdat ik in de 12 jaar dat ik er gewerkt heb 6 maanden weg ben geweest (en na 3 maanden terug gevraagd werd.). Dus dat probeer ik omhoog te krijgen
Jij moet met een advocaat gaan praten, want dit is niet sociaal. Tis een reorganisatie dus hebben ze plichten naar jou toe. En 5 jaar is grof te weinig voor 12 jaar, je bent ouder dan 42 jaar dus zijn er jaren die x 1 zijn jaren die x 1.5 tellen en jaren die x .5 tellen, dat kan NOOIT 5 jaar zijn. Doordat je teruggevraagd bent sta je m.i. sterker, maar je moet met de OR gaan praten om te kijken hoeveel gevallen hiervan zijn. Heb zelf in de OR gezeten en heb een soortgelijk iets meegemaakt, alle mederwerkers die een soortgelijke situatie als jij hebben zijn voor alle dienstjaren uitbetaald, alle.
Dit produkt is gewon goed man! Kopuh!! je weettoch
nee, ik lees juist af en toe negatieve remarks
ik heb kort geleden een paar Brooks Pure Candence gekocht, een minimalistische schoen die me tot nu toe goed bevalt. Maar mocht ik echter op de zelfde leest door willen gaan dan wil ik oop zoeken naar een paar minimalistiche trailschoenen en dan kom ik (na voorzetje van YUR) bij de Brooks Pure Grit uit.
Maar nu lees ik in de reviews soms over slechte grip op natte ondergrond, lijkt me niet echt handig voor een trailschoen
[ Bericht 1% gewijzigd door rechtsedirecte op 04-07-2012 06:09:07 ]
ik heb kort geleden een paar Brooks Pure Candence gekocht, een minimalistische schoen die me tot nu toe goed bevalt. Maar mocht ik echter op de zelfde leest door willen gaan dan wil ik oop zoeken naar een paar minmalistixhe trailschoenen en dan kom ik bij de Brooks Pure Grit uit.
Maar nu lees ik in de reviews soms over slechte grip op natte ondergrond, lijkt me niet echt handig voor een trailschoen
Ik lees vaak reviews voor ik iets koop en ik kijk meestal naar het aantal reviews. Bij negatieve reviews kijk ik ook vaak of die persoon nog meer reviews heeft geschreven (kan bij tripadvisor bv) zodat je wat beter in kan schatten of het niet gewoon een zeikerd is