SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Had ik gekund, dan had ik het zelfs rennend gedaan.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:26 schreef Sarabi het volgende:
Er moet toch wel iemand in dit topic te vinden zijn die de 5km wil lopen zaterdag.![]()
![]()
Lopen = rennen, newbiequote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:26 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Had ik gekund, dan had ik het zelfs rennend gedaan..
Niet meer actief op Fok!![]()
Ik ga het nog mooier maken: ik betaal voor de deelname van degene die mij vervangtVerily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Ow rennend.....quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:26 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Had ik gekund, dan had ik het zelfs rennend gedaan.![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:25 schreef PretKroket het volgende:
Hoe zijn jullie begonnen met hardlopen? Ik ooit tijdens een saaie vakantie in de Spaanse Pyreneeën. Ik was 15 en ik wou heel graag een sixpack. Naast de camping lag een op en neergaande weg, het was snikheet. Ik ging om de dag lopen, en aan het eind van de vakantie liep kon ik 8km rennen in een minuutje of 45. (Na een week of drie vakantievieren)![]()
Joh, je kan het ook te bont maken hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:27 schreef Maraca het volgende:
Ik ga het nog mooier maken: ik betaal voor de deelname van degene die mij vervangt
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
In dat geval...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:27 schreef Maraca het volgende:
Ik ga het nog mooier maken: ik betaal voor de deelname van degene die mij vervangtF means you're fucked![]()
Als het iemand over de streep helpt om te gaan dan is het mij dubbel en dwars waard.quote:Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Ja nou laiverds... Ik zou heel graag die 5K overnemen, gezellig, maar ik zit ergens op een wad dus dat gaat 'em niet worden. Ik kan wel jaloersmakende foto's posten though. Hardlopen in de duinen en op het strand, yaayyyyy!!!
En straks die chi running dinges, hoeiii!Hardloper.
IG @webkim![]()
![]()
Hoop dat jullie iemand kunnen vinden. Kan die vriendin van DJMO misschien niet? Die hier wel eens meepost? Die woont vast ook in Rotterdam.
![]()
Weet je het heel zeker?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:31 schreef Rammelaartje het volgende:
Als jullie echt echt echt echt echt echt ABSOLUUT niemand kunnen vinden kom ik wel.Ik zou het echt echt echt heel erg waarderen
Maar zou niet willen dat je zelf in de problemen komt.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Waar je normaal plan B inschakelt ben ik dus echt plan ZZZ. Dus echt wel liever iemand anders dan ik![]()
![]()
Ja wil ik wel. Maar er moet wel een meer geschikt persoon te vinden zijn denk ikquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wil je er toch over nadenken?*kijkt lief*
[..]
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
*knuffel* we gaan ons best doen om Nero te strikken, maar echt..quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:32 schreef Rammelaartje het volgende:
Waar je normaal plan B inschakelt ben ik dus echt plan ZZZ. Dus echt wel liever iemand anders dan ik![]()
En vergeet niet: er is nog een hele kleine kans dat ik zelf kan lopen zaterdag. Maar het is voor het team gewoon fijn om te weten dat zaterdag gewoon door kan gaan.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:34 schreef Wiehoe het volgende:
Zaterdag voor mijn werk bezig. Helaas. Ik had anders wel mee willen doen.
Wel structureel je 2e pasje thuis laten liggen anders schiet het nog niet op...zelf zorg ik dat er ook op die 2e rekening genoeg geld staat. Nooit meer problemen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat is wel een goeieGa ik zeker onthouden
![]()
In natura?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:27 schreef Maraca het volgende:
Ik ga het nog mooier maken: ik betaal voor de deelname van degene die mij vervangt![]()
![]()
Ja, dat lijkt me wel handig. Wat dat betreft is het eigenlijk bizar dat je niet 2 pasjes mag hebbenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:38 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Wel structureel je 2e pasje thuis laten liggen anders schiet het nog niet op...zelf zorg ik dat er ook op die 2e rekening genoeg geld staat. Nooit meer problemen.
quote:
Kralingen (Kralingse Plas)quote:Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Nou, ga maar eens naar je workout. Dan zie je zo'n google maps ipv een getekende kaart.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:41 schreef streamnl het volgende:
[..]
Dan is het iig niet zichtbaar op de Ipad..Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Dan schiet het niet op als er door skimmen 1 pasje geblokkerd wordt. Er wordt ook wel eens een rek. geblokkeerd. Met 2 aparte rek. voorkom je dat...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me wel handig. Wat dat betreft is het eigenlijk bizar dat je niet 2 pasjes mag hebben
[..]
Verder heb ik Nero22 even een mailtje gestuurd met de mededeling dat er een loper voor de 5km voor de ekidenloop wordt gezocht...![]()
Graph lijnen zijn ook anders onder de workout. En hij toont bij mij nu ook standaard cadence. Deed die eerst niet standaard. keuze tussen tijd/afstand.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:41 schreef streamnl het volgende:
[..]
Dan is het iig niet zichtbaar op de Ipad..![]()
Note to self: later vh werk vertrekken zodat ik niet in de verleiding kom een eerdere trein te halen. Dat soort dingen zijn nog het irritantst. Wel kunnen maar niet mogen.
Dat was zo ver ik weet al.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:42 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou, ga maar eens naar je workout. Dan zie je zo'n google maps ipv een getekende kaart.
Toch niet, als ik meerdere reacties lees...![]()
Oh jaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:42 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Dan schiet het niet op als er door skimmen 1 pasje geblokkerd wordt. Er wordt ook wel eens een rek. geblokkeerd. Met 2 aparte rek. voorkom je dat...
Verder heb ik Nero22 even een mailtje gestuurd met de mededeling dat er een loper voor de 5km voor de ekidenloop wordt gezocht...En bedankt
Ik heb geen creditcardquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:46 schreef Wiehoe het volgende:
Maraca, wellicht een creditcard die je tijdelijk kan gebruiken?Maar eten is geregeld.. in mijn sneldiepvries lag nog vis dus ik overleef het wel tot ik donderdag een nieuwe pinpas heb
Belangrijkste blijft Ekiden.
En zie hier, mijn eerste hardloopwedstrijdfoto
(ik in het zwart)SPOILER: ActiefotoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of misschien een fokker! die je eet geld kan lenen? In de buurt van Schiedam mag je best wat van mij lenen...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:46 schreef Wiehoe het volgende:
Maraca, wellicht een creditcard die je tijdelijk kan gebruiken?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:47 schreef STING het volgende:
(ik in het zwart)lekker kaalSPOILER: ActiefotoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Regio Assen hier.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:48 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Of misschien een fokker! die je eet geld kan lenen? In de buurt van Schiedam mag je best wat van mij lenen...![]()
(ik in het zwart)Coole foto, Sting!SPOILER: ActiefotoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hoe zijn jullie begonnen met hardlopen? Ik ooit tijdens een saaie vakantie in de Spaanse Pyreneeën. Ik was 15 en ik wou heel graag een sixpack. Naast de camping lag een op en neergaande weg, het was snikheet. Ik ging om de dag lopen, en aan het eind van de vakantie liep kon ik 8km rennen in een minuutje of 45. (Na een week of drie vakantievieren)
repost![]()
![]()
Top! Ik vind het wel zo eerlijk om zijn antwoord even af te wachten, aangezien hij volgens mij al had aangegeven wel te willen lopen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:42 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Dan schiet het niet op als er door skimmen 1 pasje geblokkerd wordt. Er wordt ook wel eens een rek. geblokkeerd. Met 2 aparte rek. voorkom je dat...
Verder heb ik Nero22 even een mailtje gestuurd met de mededeling dat er een loper voor de 5km voor de ekidenloop wordt gezocht...♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Top! Ik vind het wel zo eerlijk om zijn antwoord even af te wachten, aangezien hij volgens mij al had aangegeven wel te willen lopen.En Ramelaartje had aangegeven plan Z te zijn dus dan gaat dat goed
Leuke foto STING
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
(ik in het zwart)Waarom zie je eruit alsof het geen moeite kost?SPOILER: ActiefotoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelf zie ik mijn mail veel sneller dan dat ik iets op Fok! zie , vandaar...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Top! Ik vind het wel zo eerlijk om zijn antwoord even af te wachten, aangezien hij volgens mij al had aangegeven wel te willen lopen.![]()
Ik moest keihard lachen. De oranje man spat er toch echt uit die fotoquote:.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
Nee, is alleen maar goedquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:51 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Zelf zie ik mijn mail veel sneller dan dat ik iets op Fok! zie , vandaar...![]()
I knowquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:51 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ik moest keihard lachen. De oranje man spat er toch echt uit die foto.
![]()
![]()
Ik een paar weken geleden omdat ik ineens uit het niks zin had om eens te gaan hardlopenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:49 schreef PretKroket het volgende:
Hoe zijn jullie begonnen met hardlopen? Ik ooit tijdens een saaie vakantie in de Spaanse Pyreneeën. Ik was 15 en ik wou heel graag een sixpack. Naast de camping lag een op en neergaande weg, het was snikheet. Ik ging om de dag lopen, en aan het eind van de vakantie liep kon ik 8km rennen in een minuutje of 45. (Na een week of drie vakantievieren)
repost![]()
![]()
Het is een gavequote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Waarom zie je eruit alsof het geen moeite kost?
Hartslag voornamelijk 170, alleen op het laatst toen ik een klein sprintje trok naar 180 en zelfs 190![]()
![]()
Nou... eh. A men kwestie. Laten we daar maar op houden.quote:
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Je zit bij de ABN toch? Met ID kan je eenmalig max 250 euro ophalen. Heb ik afgelopen vrijdag moeten doen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:47 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb geen creditcardMaar eten is geregeld.. in mijn sneldiepvries lag nog vis dus ik overleef het wel tot ik donderdag een nieuwe pinpas heb
Belangrijkste blijft Ekiden.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Die dansende golfjes prachtige dijen. Ik dwaal af.quote:..
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Wilde ik doen, maar ze hebben bij die vestiging (die nog akelig groot is ookquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:54 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je zit bij de ABN toch? Met ID kan je eenmalig max 250 euro ophalen. Heb ik afgelopen vrijdag moeten doen.) geen kas. Alles gaat via de automaten.
Weet je hoe ze dat oplossen?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wilde ik doen, maar ze hebben bij die vestiging (die nog akelig groot is ook) geen kas. Alles gaat via de automaten.
ABN Amro medewerkster trekt geld van jouw rekening naar een tussenrekening vd ABN, daar hebben ze een pinpas van en pinnen het geld, geven jou vervolgens het geld. Hoppa. Zo deden ze het bij mij, ook een vestiging zonder kas.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Pfff, heb het gehad met werken. Ik ga mezelf omkleden en de trein pakken naar Haarlem! BAM BAM BAM!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:57 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Weet je hoe ze dat oplossen?
ABN Amro medewerkster trekt geld van jouw rekening naar een tussenrekening vd ABN, daar hebben ze een pinpas van en pinnen het geld, geven jouw vervolgens het geld. Hoppa. Zo deden ze het bij mij, ook een vestiging zonder kas.Meisje achter de balie zei dat het niet kon! Nou ja, goed weet ik dat voor de volgende keer.
Bitchslappen is de enige oplossing nu.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:58 schreef Maraca het volgende:
[..]Meisje achter de balie zei dat het niet kon! Nou ja, goed weet ik dat voor de volgende keer.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Deze 40+-ster wilde eindelijk het roer eens om gooien. Gezonder eten en bewegen zodat alles wat minder ging piepen/krakenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:49 schreef PretKroket het volgende:
repost. Alleen is er niets qua sporten wat ik structureel volhou... Rond mijn 18e een blauwe maandag getraind voor de cpc-loop maar toen vond ik hardlopen eigenlijk niets.
In september begonnen en strak 3x/week gelopen waarvan soms ook voor het werk om 6uur bij -13C...die mp3 serie van RW is het wat het m bij mij doet. Het bevalt me heel goed alleen door domme pech nu al een 2e blessure die mij dwars zit. Ik sta eerlijk gezegd helemaal versteld van mijzelf dat ik dit zo makkelijk kan opbrengen... ik baal nu zelfs ongelofelijk dat ik tijdelijk niet kan hardlopen...![]()
![]()
Waar gaat dit over?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Weet je het heel zeker?Ik zou het echt echt echt heel erg waarderen
Maar zou niet willen dat je zelf in de problemen komt.
Children of the night. What music they make.![]()
Wow. Wat was dat superlekker lopen. Goeie 7km. Zo eens naar de stats kijken
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:59 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Bitchslappen is de enige oplossing nu.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Sssshtquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:01 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Geld witwassen, hit and run, daily stuff.
Maraca, wat jammerhopelijk wordt er iemand gevonden!!
YUR, gefeliciteerd met je baan!! In Utrecht toch? Net als iken wat ga je doen?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Yur heeft de baan?Gefeliciteerd!!!
Thanks!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:03 schreef Guppyfriend het volgende:
Maraca, wat jammerhopelijk wordt er iemand gevonden!!
YUR, gefeliciteerd met je baan!! In Utrecht toch? Net als iken wat ga je doen?
Iets met bedrijfsprocessen bij dezelfde baas. In Utrecht inderdaad, uitzicht op het Utrecht-stadionquote:Dank uquote:
F means you're fucked![]()
Maraca, wat kut dat het niet meer gaatHopelijk kan Nero je vervangen (van wat ik in de gauwigheid teruglas).
Dan zit je vlakbij mijn huisquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:07 schreef YUR het volgende:
[..]
Thanks!
Iets met bedrijfsprocessen bij dezelfde baas. In Utrecht inderdaad, uitzicht op het Utrecht-stadionen nog dichterbij mijn hardlooprondje
Nogmaals gefeliciteerd!
Weet niet of je m'n eerdere felicitatie gezien had
En GotC komt net thuis met een cadeautje voor me
en 3 paar van mn lievelingshardloopsokken
F means you're fucked![]()
Ja, baal er ook als een stekker vanquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:07 schreef mosselmossel het volgende:
Maraca, wat kut dat het niet meer gaatHopelijk kan Nero je vervangen (van wat ik in de gauwigheid teruglas).
Ik hoop zo dat Nero wil en kan
GotCquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:11 schreef YUR het volgende:
[ afbeelding ]
Hahahaha jij een baan, goed excuus om toch te mogen shoppen in de hardloopshop!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:11 schreef YUR het volgende:
[ afbeelding ]
Maar gefeli!!![]()
![]()
Zo 1,5 uur verder , maar ben bijgelezen.
@ Maraca, zit je niet mee he??
@ Vik, wat een klote nieuws!!
en de rest ben ik alweer vergeten geloof ik![]()
![]()
Zelden zo lekker gelopen als net. Heb echt heel heel hard zitten overwegen om een extra rondje te lopen en die tien kilometer toch te lopen vandaag. Heb bewust niet al te snel gelopen en ook niet al te hard op het tempo gelet.Wel tussen de 6.30 en 6.45 gebleven. Na ongeveer anderhalf of twee kilometer begon het zachtjes te regenen en dat heeft het eigenlijk het hele rondje gedaan. Maar het boeide me niks, want het ging zo lekker.
Uiteindelijk heb ik het extra rondje naar tien kilometer niet meegepakt. Ik wil toch gewoon donderdag nog relaxed 5 kilometer lopen en dan zaterdag de Ekiden. En met 20 kilometer in de week ervoor in de benen die wedstrijd lopen is wellicht wat veel. Dus lekker hierbij gehouden.
http://www.endomondo.com/workouts/lHk1ijfvSw4
http://connect.garmin.com/activity/195353388Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
`Hoop ik ook echt hahahaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, baal er ook als een stekker vanIk hoop zo dat Nero wil en kan
![]()
![]()
Lekker hè , dat gevoel?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:14 schreef mosselmossel het volgende:
Zelden zo lekker gelopen als net. Heb echt heel heel hard zitten overwegen om een extra rondje te lopen en die tien kilometer toch te lopen vandaag. Heb bewust niet al te snel gelopen en ook niet al te hard op het tempo gelet.Wel tussen de 6.30 en 6.45 gebleven. Na ongeveer anderhalf of twee kilometer begon het zachtjes te regenen en dat heeft het eigenlijk het hele rondje gedaan. Maar het boeide me niks, want het ging zo lekker.
Uiteindelijk heb ik het extra rondje naar tien kilometer niet meegepakt. Ik wil toch gewoon donderdag nog relaxed 5 kilometer lopen en dan zaterdag de Ekiden. En met 20 kilometer in de week ervoor in de benen die wedstrijd lopen is wellicht wat veel. Dus lekker hierbij gehouden.
http://connect.garmin.com/activity/195353388![]()
![]()
Je hebt een figuurtje gelopenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:14 schreef mosselmossel het volgende:
http://connect.garmin.com/activity/195353388
Precies zijn hoofd![]()
Klinkt goedquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:14 schreef mosselmossel het volgende:
http://connect.garmin.com/activity/195353388![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
Je hebt een figuurtje gelopen
[ afbeelding ]
Precies zijn hoofd![]()
![]()
![]()
[..]
[ afbeelding ]
Precies zijn hoofd![]()
![]()
![]()
![]()
@ mossel, in de regen lopen is best lekker he?![]()
LOL!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Precies zijn hoofd![]()
Het is gewoon mijn nieuwe 7km-rondje
Ja, eigenlijk wel ja. Niet verwacht. Hoewel ik niet zeker weet of ik het ook lekker vind als het hard regent hoor. Nu was het gewoon een lekker zacht buitje. Als het hard gaat regenen zie ik minder denk ik, met mijn bril. Dat ging nu prima.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:17 schreef Shravani het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
@ mossel, in de regen lopen is best lekker he?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
[..]
[ afbeelding ]
Precies zijn hoofd![]()
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Zou je de volgende keer nog een klein stukje langs de N289 kunnen lopen? dan loopt het haar iets beter doorquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:17 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
LOL!Het is gewoon mijn nieuwe 7km-rondje
Ik voorzie ineens een gat in de markt: bril met ruitenwissers voor hardlopersquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:19 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel ja. Niet verwacht. Hoewel ik niet zeker weet of ik het ook lekker vind als het hard regent hoor. Nu was het gewoon een lekker zacht buitje. Als het hard gaat regenen zie ik minder denk ik, met mijn bril. Dat ging nu prima.![]()
![]()
Of lenzen indoen als je gaat lopenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:20 schreef Shravani het volgende:
[..]
Ik voorzie ineens een gat in de markt: bril met ruitenwissers voor hardlopers
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:14 schreef mosselmossel het volgende:
http://connect.garmin.com/activity/195353388
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Gefeliciteerd! Beetje wat je van verwacht hebt?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:07 schreef YUR het volgende:
[..]
Thanks!
Iets met bedrijfsprocessen bij dezelfde baas. In Utrecht inderdaad, uitzicht op het Utrecht-stadion
[..]
[..]
Dank u█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Nooit meer laten gaan (de kleding en hardloopsokken dus hequote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:11 schreef YUR het volgende:
[ afbeelding ]
en 3 paar van mn lievelingshardloopsokken).
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zou je de volgende keer nog een klein stukje langs de N289 kunnen lopen? dan loopt het haar iets beter door![]()
![]()
fuuuuuuuude garmin heeft van vandaag en gisteren geen track/kaart bijgehouden?? Wel tijd/hartslag/afstand en alles maar geen gpstrack. net klein testrondje gelopen en nu doet hij het ineens wel? Iemand die kan gokken wat er mis ging?
Ja doei.![]()
Geen GPS signaal weten te krijgen?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:28 schreef motorbloempje het volgende:
fuuuuuuuude garmin heeft van vandaag en gisteren geen track/kaart bijgehouden?? Wel tijd/hartslag/afstand en alles maar geen gpstrack. net klein testrondje gelopen en nu doet hij het ineens wel? Iemand die kan gokken wat er mis ging?
90% anaërobe drempel denk ik.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:28 schreef streamnl het volgende:
Ik moet dadelijk 5X 1000 m, P=3min, Int=90%AD lopen
??????
Wat word er bedoeld met Int=90%AD![]()
90% van je verzuringsdremp ook wel Anaerobe drempel.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:28 schreef streamnl het volgende:
??????
Wat word er bedoeld met Int=90%AD![]()
De longen uit je lijf rennen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:28 schreef streamnl het volgende:
??????
Wat word er bedoeld met Int=90%ADIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Had ik. Tot op een paar meter nauwkeurig. Daarbij had hij zonder GPSsignaal ook geen afstand bij kunnen houdenquote:Ja doei.![]()
lol, maf mensquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zou je de volgende keer nog een klein stukje langs de N289 kunnen lopen? dan loopt het haar iets beter door
Kom er nu pas achter dat ik zelf schema's met Endomondo kan maken![]()
Volgende keer dus een stuk relaxter lopen en niet de tijd in de gaten moeten houden.![]()
(ik in het zwart)Coole foto!SPOILER: ActiefotoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kan ook niet.. heb een loopclinic zaterdag en de rest van het weekend m'n kiddo.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:39 schreef VKV het volgende:
Stomme TT, ik baal al zo erg dat ik niet mee kan doen omdat ik moet werken![]()
Die zit normaal gesproken op 95 a 98% van je maximale hartslagquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:39 schreef streamnl het volgende:
Bedankt, word nog interessant want ik heb nog geen idee wat mijn drempel is.
Nogmaal, bedankt![]()
![]()
Leuke foto inderdaad STING!
Ow en ik moet me echt in houden om geen sportarmband te kopen, heb er eigenlijk geen geld voor...
En hij zit eigenlijk wel goed in mijn sportbh![]()
![]()
Ik wil nog eens een keer zo hard lopen dat ik ook mijn max hartslag ken. Hoogste dat mijn Garmin nu heeft gemeten is 188. Dat klopt precies met 220 - leeftijdMaar volgens mij kon ik hem nog wel iets hoger krijgen als ik me kapot had willen lopen. Maar eens een keer aan het eind van een rondje sprinten tot ik val
Bij wijze van spreken dan hè
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:42 schreef mosselmossel het volgende:
Ik wil nog eens een keer zo hard lopen dat ik ook mijn max hartslag ken. Hoogste dat mijn Garmin nu heeft gemeten is 188. Dat klopt precies met 220 - leeftijdMaar volgens mij kon ik hem nog wel iets hoger krijgen als ik me kapot had willen lopen. Maar eens een keer aan het eind van een rondje sprinten tot ik val
Bij wijze van spreken dan hè
Vind je dat prettig zitten, telefoon in je sportbh?? Gaat dat niet zweten?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:42 schreef Sarabi het volgende:
Leuke foto inderdaad STING!
Ow en ik moet me echt in houden om geen sportarmband te kopen, heb er eigenlijk geen geld voor...
En hij zit eigenlijk wel goed in mijn sportbh![]()
Leuke foto STING
Ik ga nu tennissen. Vanavond even bijlezen waarom Maraca niet mee kan doen. En de rest van wat er gepost is
. Ik kan niet meedoen zaterdag, ik loop nog lang geen 5 km
. Ja, in een uur ofzo
.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
16km here I come!!!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik loop nog niet zulke grote afstanden, dus in principe heb ik er geen last van.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:43 schreef Shravani het volgende:
[..]
Vind je dat prettig zitten, telefoon in je sportbh?? Gaat dat niet zweten?
Maar ideaal is anders.![]()
Nou... voorlopig tijd genoeg om hard te lopen. Vandaag te horen gekregen dat na 12 jaar trouwe dienst mijn functie komt te vervallen in een reorganisatie...
Iemand nog op zoek naar een website bouwende R&D Manager die ook een horloge kan repareren?![]()
Kloteeeee man. En ik moet nog beginnen. Dus hop snel inschrijven bij UWV.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou... voorlopig tijd genoeg om hard te lopen. Vandaag te horen gekregen dat na 12 jaar trouwe dienst mijn functie komt te vervallen in een reorganisatie...
Iemand nog op zoek naar een website bouwende R&D Manager die ook een horloge kan repareren?█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
What thequote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Iemand nog op zoek naar een website bouwende R&D Manager die ook een horloge kan repareren?
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Iemand nog op zoek naar een website bouwende R&D Manager die ook een horloge kan repareren?![]()
![]()
![]()
Iemand nog op zoek naar een website bouwende R&D Manager die ook een horloge kan repareren?wat. Dit topic krijgt steeds meer slechte karma heb ik het idee
![]()
![]()
Wat?!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Iemand nog op zoek naar een website bouwende R&D Manager die ook een horloge kan repareren?
Jemig zegSterkte, for what it's worth
schijtzooiquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Das kut Swets, ken een headhunter....In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik hoopte over een paar weken goed nieuws te posten, maar misschien moet ik maar stoppen met posten hier om dat zo te houdenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:00 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]wat. Dit topic krijgt steeds meer slechte karma heb ik het idee
![]()
![]()
![]()
Zojuist 11 km gerend (10 km/h)
Ging lekker, maar was wel even doorbijten aan het einde. Het is toch wel benauwd!De vliegende flipperkast wist ternauwernood te ontsnappen aan de vlijmscherpe wieken der ventilatoren.![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:01 schreef Samsonneke het volgende:
Ging lekker, maar was wel even doorbijten aan het einde. Het is toch wel benauwd!Goed bezig!
![]()
![]()
Goed bezigquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:01 schreef Samsonneke het volgende:
Ging lekker, maar was wel even doorbijten aan het einde. Het is toch wel benauwd!
@Kwiwi, mijn tekst![]()
![]()
Mooi tempo!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:01 schreef Samsonneke het volgende:
Ging lekker, maar was wel even doorbijten aan het einde. Het is toch wel benauwd!
Awwquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:02 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Nope, nog geen piep...
Die jongen weet niet wat m overkomt...![]()
Dat zou wat zijnquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:03 schreef Wiehoe het volgende:
Volgens mij is die er al maar durft die niet meer te reageren.
Nee hij is er nietquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:03 schreef Wiehoe het volgende:
Volgens mij is die er al maar durft die niet meer te reageren.![]()
![]()
Jij gaat gewoon de eerste zijn die weer goed nieuws kan posten en dan volgt de rest ook weerquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik hoopte over een paar weken goed nieuws te posten, maar misschien moet ik maar stoppen met posten hier om dat zo te houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iemand nog op zoek naar een website bouwende R&D Manager die ook een horloge kan repareren?wat ontzettend klote zeg..
![]()
wtf... dit is er een uit de categorie onverwacht of niet?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Iemand nog op zoek naar een website bouwende R&D Manager die ook een horloge kan repareren?Neerkomen wel!![]()
Dat er mensen uit moesten zag je wel aankomen, maar de mensen die ze ontslagen hebben hebben tot veel verbazing geleidt onder het overige personeel. Veel oud gediende die vanaf de begintijd bij de organisatie betrokken waren en tot op de dag van vandaag veel betekende voor het bedrijf.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:09 schreef Rammelaartje het volgende:
Echt heel kut Swets. Zag je het aankomen of was het erg onverwachts? Hebben ze het netjes gebracht?
Maar ja. Zelfs die mensen zijn in deze tijd niet zeker van een baan.![]()
Goh wat klote SwetsUnderstatement
Hopen dat de zak geld die je meekrijgt na zoveel jaar flink is.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Ik hoop mee. Echt kut Swetsquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:25 schreef DarkElf het volgende:
Goh wat klote SwetsUnderstatement
Hopen dat de zak geld die je meekrijgt na zoveel jaar flink is.
Dat zuigt echt hard...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat er mensen uit moesten zag je wel aankomen, maar de mensen die ze ontslagen hebben hebben tot veel verbazing geleidt onder het overige personeel. Veel oud gediende die vanaf de begintijd bij de organisatie betrokken waren en tot op de dag van vandaag veel betekende voor het bedrijf.
Maar ja. Zelfs die mensen zijn in deze tijd niet zeker van een baan.![]()
Misschien kan je Zaterdag bij de Ekiden loop je woede afreageren?![]()
Jezus Swets... For what it's worth, sterkte
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Categorie goede planning: Wil ik vanavond gaan lopen is mn diner pas over ongeveer n uur klaar. Daarna eten, wachten tot het gezakt is en dan kan ik pas weg. Hmm, half 9 klaar, 9 uur gegeten, 2 uur wachten = 11 uurwordt weer een beetje best wel laat dan
![]()
![]()
Kun je niet nog even voor het eten gaan dan?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:39 schreef IbeBen het volgende:
Categorie goede planning: Wil ik vanavond gaan lopen is mn diner pas over ongeveer n uur klaar. Daarna eten, wachten tot het gezakt is en dan kan ik pas weg. Hmm, half 9 klaar, 9 uur gegeten, 2 uur wachten = 11 uurwordt weer een beetje best wel laat dan
![]()
Wat een klotenieuws deze dag.
Vik met dr scheen, Maraca met haar pas en scheen en Swets met z'n baan.
Bah. Sterkte allemaal met herstel en Swets jij vooral veel succes met het vinden van een andere baan!Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Nee dat gaat hem ook niet worden, helaas, in de tussentijd ook even wat andere dingetjes afronden.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:40 schreef Shravani het volgende:
[..]
Kun je niet nog even voor het eten gaan dan?![]()
@ Justmattie: bedanktNiet te hard trainen hequote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:46 schreef Rammelaartje het volgende:
Hallo temperatuur. ZAK eens. Dan kan ik gaan lopen. Alvast bedankt
2x 18 minuten op hartslag 150. Dat is dus echt 1 km ofzoquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:48 schreef Maraca het volgende:
@ Justmattie: bedankt
[..]
Niet te hard trainen he![]()
![]()
+dat idd, tis warmquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:46 schreef Rammelaartje het volgende:
Hallo temperatuur. ZAK eens. Dan kan ik gaan lopen. Alvast bedankten overigens ook goed benauwd hier, dat vind ik nog wel vervelender eigenlijk.
![]()
Regen is niet goed, warm is niet goedquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:53 schreef IbeBen het volgende:
[..]
+dat idd, tis warmen overigens ook goed benauwd hier, dat vind ik nog wel vervelender eigenlijk.
Dit ja. Ik wil vanavond wel weer maar moet gewoon een rustdag inlassen van mezelfquote:
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Nou, sinds ik gelezen heb dat lopen in warm weer wel 15 slagen kan schelen wacht ik ff tot het wat meer afgekoeld isquote:Anders loop ik als een slak met tegenwind
![]()
![]()
15 slagen? Euh...que?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:55 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Nou, sinds ik gelezen heb dat lopen in warm weer wel 15 slagen kan schelen wacht ik ff tot het wat meer afgekoeld isAnders loop ik als een slak met tegenwind
![]()
Lieve mensen, ik heb een vraagje. Ik wil morgen weer naar de sportschool gaan en op de crosstrainer ipv hardlopen. Maar ik weet niet zo goed hoe ik dat het beste kan opbouwen. Zat eraan te denken om het beginnersschema van Honselaar op de crosstrainer te gaan doen en ook de hartslag die daarbij hoort aan te houden. Andere optie is bijv beginnen met een halfuur en dan steeds 5 min actieve rust afgewisseld met 5 min bezig zijn, zoiets. Het is wel mijn bedoeling om op de crosstrainer al aan het trainen met een hartslagmeter te wennen en hopelijk straks met een relatief lage hartslag toch weer met een redelijk tempo te kunnen starten. Any thoughts? Andere (ex)geblesseerden?
Euh... Had de sportarts niet gezegd dat je wel andere beweging mocht doen, maar eerst écht rust moest nemen?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:58 schreef Viking84 het volgende:
Lieve mensen, ik heb een vraagje. Ik wil morgen weer naar de sportschool gaan en op de crosstrainer ipv hardlopen. Maar ik weet niet zo goed hoe ik dat het beste kan opbouwen. Zat eraan te denken om het beginnersschema van Honselaar op de crosstrainer te gaan doen en ook de hartslag die daarbij hoort aan te houden. Andere optie is bijv beginnen met een halfuur en dan steeds 5 min actieve rust afgewisseld met 5 min bezig zijn, zoiets. Het is wel mijn bedoeling om op de crosstrainer al aan het trainen met een hartslagmeter te wennen en hopelijk straks met een relatief lage hartslag toch weer met een redelijk tempo te kunnen starten. Any thoughts? Andere (ex)geblesseerden?
En lijkt crosstrainen niet te veel op hardlopen?
Het lijkt mij echt niet verstandig wat je van plan bent, Vik...♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Kun je niet beter gaan zwemmen Vik?Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Ja, dat inderdaad... Misschien niet zo leuk, maar misschien wel beter?quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Je zal wat moeten proberen voor je de juiste intensiteit en hartslag te pakken hebt op een crosstrainer, aangezien je hartslag enorm snel oploopt bij hardlopen. Maar als je die combinatie te pakken hebt denk ik dat je prima op zones kan trainenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:58 schreef Viking84 het volgende:
Edit: bij crosstrainen bewegen je schenen amper, minder dan door het uitstrekken van je voet tijdens het zwemmen?![]()
nee ik mag gewoon fietsen en op de crosstrainer. Als ik maar oplet dat het geen pijn doet. Fietsen zal wel goed gaan, crosstrainer is wel even uitproberenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Euh... Had de sportarts niet gezegd dat je wel andere beweging mocht doen, maar eerst écht rust moest nemen?
En lijkt crosstrainen niet te veel op hardlopen?
Het lijkt mij echt niet verstandig wat je van plan bent, Vik...
Aquajoggen!!!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nee ik mag gewoon fietsen en op de crosstrainer. Als ik maar oplet dat het geen pijn doet. Fietsen zal wel goed gaan, crosstrainer is wel even uitproberen![]()
![]()
Op een fiets/crosstrainer moet je behoorlijk inspanning doen om je hartslag omhoog te pompen. Ik zou gewoon eerst rustig beginnen met fietsen/uitfietsen etc en over 1/2 weken langzaam een oefening van bijvoorbeeld 2x 5 minuten iets versnellen erin brengenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nee ik mag gewoon fietsen en op de crosstrainer. Als ik maar oplet dat het geen pijn doet. Fietsen zal wel goed gaan, crosstrainer is wel even uitproberen![]()
![]()
M'n moeder doet het! En ze loopt ook hardquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
probeer eens iemand te vinden die dat níet verschrikkelijk vindt[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
M'n moeder doet aquafitquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
probeer eens iemand te vinden die dat níet verschrikkelijk vindt![]()
Bijna hetzelfde. En ja, ze vindt het leuk
Nou ik wist het wel! Je hoeft het niet in een groepje te doen hoor. Hardlopen zonder op de grond te komen. Koel blijven, extra training door de weerstand van het water. Voor je het weet kom je er na de blessure nog beter uit.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
probeer eens iemand te vinden die dat níet verschrikkelijk vindt![]()
Aquajoggen.![]()
![]()
![]()
de wandelgarmin heeft de routes van gisteren en vandaag wel gelogd!!
#dagweergoed
En bijlezen gaat niet zo soepel maar eenvoor mensen met 'dingen', goed of slecht
Ja doei.![]()
Dafuq mijn sportschool op 8 uur journaal net
Ik ga het morgen gewoon even uitproberen allemaal. Kan altijd daar nog om een schema vragen
in een groep doe ik het sws niet want ik hoor niks in het zwembad. Maar ik ga me er wel in verdiepen, want het klinkt wel als dé manier om mijn hardloopconditie te behouden.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:09 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Nou ik wist het wel! Je hoeft het niet in een groepje te doen hoor. Hardlopen zonder op de grond te komen. Koel blijven, extra training door de weerstand van het water. Voor je het weet kom je er na de blessure nog beter uit.![]()
Aquajoggen.Niet meer actief op Fok!![]()
Succes!!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:13 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga het morgen gewoon even uitproberen allemaal. Kan altijd daar nog om een schema vragen
Net weer gelopen met les 5. Ging goed, nog wel wat last van linkerknie tijdens lopen. Alleen waar ik loop de wegen zijn nooit recht... Allemaal kraters, deuken, hellingen enzo. Moet ik hier ook rekening houden met een andere houding ofzo?
Zal mij niks verbazen dat ik morgen weer de linkerknie gaat zeuren. Familiekwalen zuigt ballen.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Zag laatst een documentaire over de Boston Chicago Marathon. Werden verschillende mensen gevolgd. Een Keniaan. Een vrouwelijke wedstrijdloper, recreanten.. En de vrouwelijke wedstrijdloper kreeg een blessure. Flink getraind in het zwembad tijdens de blessureperiode en een paar weken voor de Boston was ze hersteld. Ze werd eerste (kan ook tweede zijn). Zwembadtrainingquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
in een groep doe ik het sws niet want ik hoor niks in het zwembad. Maar ik ga me er wel in verdiepen, want het klinkt wel als dé manier om mijn hardloopconditie te behouden.
[ Bericht 1% gewijzigd door Wiehoe op 03-07-2012 20:27:25 ]![]()
Ik moet zeggen dat ik heel veel aan zwemmen heb gehad toen ik een pijnlijke scheen had. Ik heb gewoon baantjes gezwommen, maar het hielp goed.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
in een groep doe ik het sws niet want ik hoor niks in het zwembad. Maar ik ga me er wel in verdiepen, want het klinkt wel als dé manier om mijn hardloopconditie te behouden.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Wat ik altijd doe is mijn ogen gebruikenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
in een groep doe ik het sws niet want ik hoor niks in het zwembad. Maar ik ga me er wel in verdiepen, want het klinkt wel als dé manier om mijn hardloopconditie te behouden.. Ik zwem ook altijd alleen.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Drugsdealende ''fitness'' instructeur?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:13 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga het morgen gewoon even uitproberen allemaal. Kan altijd daar nog om een schema vragen![]()
Bij aquajoggen krijg je ool instructies die ik dan dus niet hoor. En ik wil wel weten of ik het goed doe natuurlijk.
Wheyshake nomkom er nu na een halve pot pas achter dat er een schepje in zit
heb deze docu verleden week helemaal gekeken op youtube... the spirit of the marathon., mooi als je anderhalf uur over hebt, zeker de moeite waardquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:18 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Zag laatst een documentaire over de Boston Chicago Marathon. Werden verschillende mensen gevolgd. Een Keniaan. Een vrouwelijke wedstrijdloper, recreanten.. En de vrouwelijke wedstrijdloper kreeg een blessure. Flink getraind in het zwembad tijdens de blessureperiode en een paar weken voor de Boston was ze hersteld. Ze werd eerste (kan ook tweede zijn). Zwembadtraining'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Dan zwaai je net precies de andere kant opquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:28 schreef Viking84 het volgende:
Bij aquajoggen krijg je ool instructies die ik dan dus niet hoor. En ik wil wel weten of ik het goed doe natuurlijk.
Wheyshake nomkom er nu na een halve pot pas achter dat er een schepje in zit
Herkenbaar hoor.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Wie heeft hierna wel eens last van tintelende benen/voeten na hardlopen?█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
aangepastquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:13 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga het morgen gewoon even uitproberen allemaal. Kan altijd daar Eerst nog om een schema vragen
Neerkomen wel!![]()
Weleens tintelende voeten gehad, maar dan had ik m'n veters te strak.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:32 schreef CantFazeMe het volgende:
Wie heeft hierna wel eens last van tintelende benen/voeten na hardlopen?![]()
Idd, dat soort dingen (@ cantfazeme, zit mobiel dus er zitten alweer een hoop posts tussen). Zou dam liever hebben dat een personal trainer met verstand hiervan een keer meegaat en me rustig de basics uitlegt. Naja dit weekend maar even googlen wat de mogelijkheden zijn. Morgen iig evem in de sportschool vragen om een schema. Op zondagmiddag eem uurtje zwemmen is ook wel een goed idee omdat ik dan ook minder op mn handen zit
moet ik wel eerst eem nieuw badpak scoren
Thx voor de ideeën iig. Wordt gewaardeerd.
Gehad samen met vingertoppen en trillingen in de lip. IJzertekortquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:32 schreef CantFazeMe het volgende:
Wie heeft hierna wel eens last van tintelende benen/voeten na hardlopen?
Swetsenegger, heel veel sterkte. Ontslagen worden is gewoon KUT.
ET ook sterkte ermee!
Viking, heeft je sportschool geen fysio in dienst of een inloopspreekuur met een fysio? Dan zou je samen met hem / haar een schema op kunnen bouwen.
Ik heb een heerlijke pot getennist, het was wel warm. Ik heb mijn partners onder de sproeier gezet. Ik had de hele baan al geveegd en toen besloten ze nog door te spelen
. Dus voor straf ging ik de baan sproeien, met hun erop
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Hoe wist je dat? Ging gepaard met pijn? Trillende lippen heb ik niet. Vingers/handen/armen wel.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Gehad samen met vingertoppen en trillingen in de lip. IJzertekort█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Dat is hem jaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
heb deze docu verleden week helemaal gekeken op youtube... the spirit of the marathon., mooi als je anderhalf uur over hebt, zeker de moeite waardZeker leuk om te kijken. Running on the Sun gezien? Extreme documentaire over de badwater Ultra. Ook een aanrader
![]()
![]()
Okquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:33 schreef Shravani het volgende:
[..]
Weleens tintelende voeten gehad, maar dan had ik m'n veters te strak..
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Allebei gezien. Running on the Sun; die Spaanse Dame was echt bizar...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:35 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Dat is hem jaZeker leuk om te kijken. Running on the Sun gezien? Extreme documentaire over de badwater Ultra. Ook een aanrader
![]()
Tintelende (rusteloze) benen heb ik wel eens. Dan kan ik na een training niet ophouden. Dan heb ik te hard getraind. Herinner mij nog een loopje van 16km van een jaar of wat terug... Na afloop kon ik maar niet stil zitten. Ben toen 10km gaan fietsenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:32 schreef CantFazeMe het volgende:
Neerkomen wel!![]()
Malo, yep die is er en dat is optie 2. Ben al eens bij haar geweest maar ik voel mw een beetje een zeur als dat t enige is waarvoor ik kom. Of is dat bs?
Die met gewichten achter zich hangend trainde?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:36 schreef xzaz het volgende:
[..]
Allebei gezien. Running on the Sun; die Spaanse Dame was echt bizar...![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:35 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Hoe wist je dat? Ging gepaard met pijn? Trillende lippen heb ik niet. Vingers/handen/armen wel.Ging niet gepaard met pijn. Heb toen veel kwiwi kiwi's gegeten, rode paprika en kwark. 2 dagen later geen last meer van
Ja; die ook haar eigen blaren doorprikte etc.. helemaal gek.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:37 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Die met gewichten achter zich hangend trainde?![]()
Nee joh, daarvoor zit ze er juistquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:37 schreef Viking84 het volgende:
Malo, yep die is er en dat is optie 2. Ben al eens bij haar geweest maar ik voel mw een beetje een zeur als dat t enige is waarvoor ik kom. Of is dat bs?.
Check. Tijdens het hardlopen. In het begin na zo'n 4km. Tegenwoordig vanaf 6/7kmquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:32 schreef CantFazeMe het volgende:
Heb ik dus ook last van. het begint rond 25min. Na 30min kan ik niet meer verder lopenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:40 schreef justmattie het volgende:
[..]
Check. Tijdens het hardlopen. In het begin na zo'n 4km. Tegenwoordig vanaf 6/7km![]()
![]()
Ik stamp gewoon door. In het begin was ik wel bang om door m'n enkel te gaan oid. Maar dat gebeurt niet. En na m'n 7km hoef ik nog maar 1-3 (afhankelijk van een training of echte runquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:42 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Heb ik dus ook last van. het begint rond 25min. Na 30min kan ik niet meer verder lopen) Dus gewoon doorgaan
kreeg jij niet het advies om daar eens mee naar een huisarts te gaan of was dat iemand anders?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:42 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Heb ik dus ook last van. het begint rond 25min. Na 30min kan ik niet meer verder lopen
Zou morgen moeten lopen maar geen tijd... dan donderdag maar in de regen
Vrijdag weer en zondag. Pfff, does it ever end
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Vik, sterkte meis3 maanden tot een jaar is een hele tijd, maar daarna lekker weer goed opbouwen.
Swets, wat een ongelofelijk kutnieuws.. Wat een naaistreek na zoveel jaar!
![]()
Klote, swets.. sterkte dude...Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Kut Swets
Crosstrainen is een stuk minder belastend dan hardlopen. Je wordt als het ware begeleid in de beweging en hoeft je voet niet zo actief te heffen. Ook komen er minder krachten opstructuren als knie en achillespees.
Iemand hier bekend met de Crivit Hartslagmeter die vandaag in de folder van de Lidl zat? ¤14,99 is een prijs om het toch te proberen. Kan altijd nog overstappen naar een Polar, het gaat me echt puur om de hartfrequentie en tijd, gps gaat via de telefoon?Fingerspitzgefühl![]()
dat meisje let gewoon niet op, ze zit namelijk te sms'en met haar vriendin Mel om te horen of ze nog een rondje zullen lopen vanavond en daaarna lekker een roseetje op het terrasquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:58 schreef Maraca het volgende:
[..]Meisje achter de balie zei dat het niet kon! Nou ja, goed weet ik dat voor de volgende keer.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zo ik heb net besloten dat ik iig ga zwemmen op zaterdag of zondag. Rest vh programma vul ik nog in maar naar de sportschool kan ik alleen doordeweeks (is bij t werk, 1,5 uur treinen bij mij vandaan) en zwemmen kan ik lekker in het weekend in Den Haag doen. Fijn! Hoef ik niet elk weekend te denken: Aaargh normaal was ik nu aan het hardlopen en nu zit ik op de bankneem hartslagmeter ook mee want statistiekjes
neem aan dat die borstband net als het horloge onder water kan?
Thx GotC!Maraca heeft ook een
nodig
Wat voor horloge wil je gebruiken? En welke hartslagband/sensor?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:58 schreef Viking84 het volgende:
Zo ik heb net besloten dat ik iig ga zwemmen op zaterdag of zondag. Rest vh programma vul ik nog in maar naar de sportschool kan ik alleen doordeweeks (is bij t werk, 1,5 uur treinen bij mij vandaan) en zwemmen kan ik lekker in het weekend in Den Haag doen. Fijn! Hoef ik niet elk weekend te denken: Aaargh normaal was ik nu aan het hardlopen en nu zit ik op de bankneem hartslagmeter ook mee want statistiekjes
neem aan dat die borstband net als het horloge onder water kan?
Thx GotC!Maraca heeft ook een
nodig
![]()
Ach, voor 15 euro zou ik het gewoon proberen, als het je alleen om de hartfrequentie gaat.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:56 schreef ForumGek het volgende:
Kut Swets
Crosstrainen is een stuk minder belastend dan hardlopen. Je wordt als het ware begeleid in de beweging en hoeft je voet niet zo actief te heffen. Ook komen er minder krachten opstructuren als knie en achillespees.
Iemand hier bekend met de Crivit Hartslagmeter die vandaag in de folder van de Lidl zat? ¤14,99 is een prijs om het toch te proberen. Kan altijd nog overstappen naar een Polar, het gaat me echt puur om de hartfrequentie en tijd, gps gaat via de telefoon?![]()
ik lees op het Amerikaanse Runnersworld forum wel geregeld dat geblesseerden geen weight bearing activities mogen doen de eerste weken en ook niet op de elliptical. Blijkbaar toch impact dan? Maar volgens mij gaan ze daar sws amders met blessures om dan wij. 9 van de 10 komen met krukken, gips of een laars naar buiten.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:56 schreef ForumGek het volgende:
Kut Swets
Iemand hier bekend met de Crivit Hartslagmeter die vandaag in de folder van de Lidl zat? ¤14,99 is een prijs om het toch te proberen. Kan altijd nog overstappen naar een Polar, het gaat me echt puur om de hartfrequentie en tijd, gps gaat via de telefoon?Niet meer actief op Fok!![]()
Geen tekst, maar foto's van 15km lopen:SPOILER: Een niet chronologisch fotoverslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door slacker_nl op 03-07-2012 21:23:15 ]In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
polar fs1. Kan 50 m onder water volgens t boekje. Band is t31. Lijkt me raar dat t horloge wel onder water kan en de band niet maar goed, het horloge kan ook gewoon als horloge worden gedragen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:00 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Wat voor horloge wil je gebruiken? En welke hartslagband/sensor?Niet meer actief op Fok!![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:03 schreef slacker_nl het volgende:
Geen tekst, maar foto's van 15km lopen:Vet hoor!SPOILER: Een niet chronologisch fotoverslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Geen tekst, maar foto's van 15km lopen:NiceSPOILER: Een niet chronologisch fotoverslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zijn maar weinig banden die onder water kunnen. Volgens mij heeft polar er maar 1. De Wearlink Hybrid. Andere merken hebben volgens mij niet onder water werkende banden.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
polar fs1. Kan 50 m onder water volgens t boekje. Band is t31. Lijkt me raar dat t horloge wel onder water kan en de band niet maar goed, het horloge kan ook gewoon als horloge worden gedragen.![]()
Thnx, lopend gemaakt, we stoppen nergens voor (behalve een overvolle blaas, MY GOD!).In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Wtf ik zie een mental image.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:38 schreef Maraca het volgende:
[..]Ging niet gepaard met pijn. Heb toen veel kwiwi kiwi's gegeten, rode paprika en kwark. 2 dagen later geen last meer van
.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Er is zeker wel impact, maar stukken 'vriendelijker'. Je kunt het iig proberen door naar je lichaam te luisteren. Wat wel belangrijk is dat je je gewicht goed verplaatst van links naar rechts. Je ziet vaak mensen op een crosstrainer staan waarbij ze hun heupen isoleren en alleen de benen bewegen, dan stoppen ze er na 5 minuten mee omdat de bovenbenen verzuurd zijnquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik lees op het Amerikaanse Runnersworld forum wel geregeld dat geblesseerden geen weight bearing activities mogen doen de eerste weken en ook niet op de elliptical. Blijkbaar toch impact dan? Maar volgens mij gaan ze daar sws amders met blessures om dan wij. 9 van de 10 komen met krukken, gips of een laars naar buiten..
Fingerspitzgefühl![]()
Geen tekst, maar foto's van 15km lopen:Mooie omgevingSPOILER: Een niet chronologisch fotoverslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar is dit ongeveer?
Hm oke. Niet storend? Ben blij dat ik straks naar neuroloog mag. Die mag straks alles hopelijk verklaren wat er met mij aan de hand is.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:40 schreef justmattie het volgende:
[..]
Check. Tijdens het hardlopen. In het begin na zo'n 4km. Tegenwoordig vanaf 6/7km
Kut is dat als je denkt dat ik een jaar terug kerngezond was. Vreemd wat een ommekeer met je kan doen (zullen ongetwijfeld mensen hierin herkennen).█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Ook niet de horloges van Garmin en Polar die gemaakt zijn voor triatlons?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:05 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Zijn maar weinig banden die onder water kunnen. Volgens mij heeft polar er maar 1. De Wearlink Hybrid. Andere merken hebben volgens mij niet onder water werkende banden.![]()
![]()
Tot bepaalde dieptes toch?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:10 schreef GotC het volgende:
[..]
Ook niet de horloges van Garmin en Polar die gemaakt zijn voor triatlons?█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
De horloges kunnen wel onder water, alleen kan je je hartslag in sommige gevallen dan niet meten. Zoek wel even een linkje.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:10 schreef GotC het volgende:
[..]
Ook niet de horloges van Garmin en Polar die gemaakt zijn voor triatlons?![]()
Ja mwah. Het is niet altijd zo. En als het er is probeer ik er niet aan te denken. Ik weet niet waar het vandaan komt. Had al strakkere en losse veters geprobeerd, andere sokken etc. Maar helpt niks. Zelfs niet met m'n nieuwe schoenenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:09 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Hm oke. Niet storend? Ben blij dat ik straks naar neuroloog mag. Die mag straks alles hopelijk verklaren wat er met mij aan de hand is.
Kut is dat als je denkt dat ik een jaar terug kerngezond was. Vreemd wat een ommekeer met je kan doen (zullen ongetwijfeld mensen hierin kennen).
http://lh3.ggpht.com/-TID(...)w/s1600-h/image4.pngquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:13 schreef GotC het volgende:
Dacht dat de banden het wel kondenMaargoed, nooit in verdiept
.
![]()
dat zou mij zomaar kunnen overkomenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:07 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Er is zeker wel impact, maar stukken 'vriendelijker'. Je kunt het iig proberen door naar je lichaam te luisteren. Wat wel belangrijk is dat je je gewicht goed verplaatst van links naar rechts. Je ziet vaak mensen op een crosstrainer staan waarbij ze hun heupen isoleren en alleen de benen bewegen, dan stoppen ze er na 5 minuten mee omdat de bovenbenen verzuurd zijn.
.
meer dan balen, vergeet niet dat Swets ten opzichte van vele anderen, hier een gezin te onderhouden heeft.quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
De paarden is hier: http://tinyurl.com/dy2ovxnquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:08 schreef justmattie het volgende:
[..]
Mooie omgevingWaar is dit ongeveer?
De koeien ed: http://tinyurl.com/cvl62k2
Werk: Sloterdijk.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dat ook. Maar je baan verliezen door zoiets is sowieso klote... Als je er nou iets aan kon doen, maar hierin sta je zo machteloosquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:15 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
meer dan balen, vergeet niet dat Swets ten opzichte van vele anderen, hier een gezin te onderhouden heeft.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Op m'n 42ste, met 3 kinderen, in crisistijd werkloos is niet een van mijn idealen in het leven inderdaadquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:15 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
meer dan balen, vergeet niet dat Swets ten opzichte van vele anderen, hier een gezin te onderhouden heeft.![]()
![]()
Nice, ik wist niet eens dat ze zoveel groen hadden in Amsterdam!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:15 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
De paarden is hier: http://tinyurl.com/dy2ovxn
De koeien ed: http://tinyurl.com/cvl62k2
Werk: Sloterdijk.Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
De 910 volgens mij, van Garmin. http://sites.garmin.com/forerunner910xt/quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:10 schreef GotC het volgende:
[..]
Ook niet de horloges van Garmin en Polar die gemaakt zijn voor triatlons?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Randje Amsterdam hequote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:16 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nice, ik wist niet eens dat ze zoveel groen hadden in Amsterdam!Ik loop van Haarlem naar Sloterdijk en dan loop je door groen/weilanden/stad/industrieterrein. Maar ik ga nu lekker naar huis, even een douche pakken en gestrekt!
Je zit in de IT, het loopt wel los (al zit je qua regio wel ietwat kut)quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Op m'n 42ste, met 3 kinderen, in crisistijd werkloos is niet een van mijn idealen in het leven inderdaadIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Volgens mij is polar t31 wel waterproof? Lijkt wel zo te zijn volgens google.Niet meer actief op Fok!![]()
Kan wel waterproof zijn. Maar wat heb je er aan als hij onderwater kan maar geen hartslag kan meten onderwater?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:19 schreef Viking84 het volgende:
Volgens mij is polar t31 wel waterproof? Lijkt wel zo te zijn volgens google.![]()
Lekker hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:18 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Randje Amsterdam heIk loop van Haarlem naar Sloterdijk en dan loop je door groen/weilanden/stad/industrieterrein. Maar ik ga nu lekker naar huis, even een douche pakken en gestrekt!
De tijd aflezenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:20 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Kan wel waterproof zijn. Maar wat heb je er aan als hij onderwater kan maar geen hartslag kan meten onderwater??
daar heb je wel een puntquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:20 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Kan wel waterproof zijn. Maar wat heb je er aan als hij onderwater kan maar geen hartslag kan meten onderwater?
Maar waarom zouden zij dat ding anders waterproof maken?
Geen power metingquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:13 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
http://lh3.ggpht.com/-TID(...)w/s1600-h/image4.pngWat nou als de Saiyans aanvallen?
Omdat je de band onder water doet voor het sporten zodat hij beter werktquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
daar heb je wel een punt
Maar waarom zouden zij dat ding anders waterproof maken?![]()
![]()
Dan verschuil ik me achter Master Roshiquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Geen power metingWat nou als de Saiyans aanvallen?
![]()
![]()
Deze chick is over 9000quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Geen power metingWat nou als de Saiyans aanvallen?
![]()
![]()
![]()
![]()
Baaah weet je ik ga pitten. Er komen alleen nog maar stomme dingen uit vanavondtruste!
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:26 schreef Viking84 het volgende:
Baaah weet je ik ga pitten. Er komen alleen nog maar stomme dingen uit vanavondtruste!
![]()
Lekker koesen!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:26 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga ook op tijd m'n mandje in. Tot morgenmorgen mag ik weer rennen
Welterusten lieverdquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:26 schreef Viking84 het volgende:
Jij ook welterustenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:27 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ga ook op tijd m'n mandje in. Tot morgenmorgen mag ik weer rennen
![]()
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: