SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciale Newb GuideOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier![]()
![]()
Sorry als dit spuit elf isquote:Op maandag 2 juli 2012 09:30 schreef RaymondK het volgende:
Ik ga binnenkort misschien een smart phone kopen.
Ik wil hem ook gaan gebruiken om handiger m'n voeding bij te houden.
Momenteel zit ik vaak met een kladblokje in de keuken en excel te stunten, maar een handige app lijkt me wel wat.
Kan iemand me de goeie kant op sturen voor w.b.t. apps.
Ik zoek dan natuurlijk iets waaarin je handig uit een lijst je betreffende voer kiest, het gewicht invult en dan een overzicht ziet van het aantal carbs,proteine, en vetten per maaltijd.
En dan het dagtotaal natuurlijk.
Net als de excelsheet van Dutch BB eigenlijk.
't is misschien al eens vaker langs gekomen hier, maar iemand suggesties?maar Cron-o-meter of Myfitnesspal, de laatste heeft de mogelijkheid barcodes van producten te scannen en dan weet hij (soms) de macro's en dergelijke. Is wel grappig, maar werkt met veel producten niet.
Of toch du vader?![]()
heb maar de oude topic titel laten staan, kon niet snel genoeg een nieuwe bedenkenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:48 schreef borstmelk het volgende:
[..]
ik ben nu 16 jaar oud. op 17 oktober word ik 17.
sorry voor de late reactie trouwens, had het even heel druk.
thanks voor de uitgebreide info trouwens heb ik zeker wat aan![]()
Ik heb nu meerdere formules gebruikt om mijn caloriebehoefte te berekenen en ik kom gemiddeld rond de 2800-2900 uit, maar die formules houden toch verder geen rekening met wat voor lichaamstype/verbranding je hebt? Zo kan ik me voorstellen dat een ecto misschien wel meer nodig heeft.![]()
Ed Sheeranquote:Over enge gingers gesproken
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Wat voor muziek luisteren jullie tijdens het trainen? Ik word echt pissed off door al die emo nummers in mijn healthy gym, Adele, Taylor Swift etc. Ik schreeuwde het uit tot wat andere gymboys gingen klagen over de muziek. Ik ben er echt de halve dag agressief door geweest![]()
Ik prefereer een snelle beat met negers die over bling bling en teven rappen en anders gewoon rock of house.![]()
Vage gym heb je danquote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:48 schreef SunTzu het volgende:
Wat voor muziek luisteren jullie tijdens het trainen? Ik word echt pissed off door al die emo nummers in mijn healthy gym, Adele, Taylor Swift etc. Ik schreeuwde het uit tot wat andere gymboys gingen klagen over de muziek. Ik ben er echt de halve dag agressief door geweest![]()
Ik prefereer een snelle beat met negers die over bling bling en teven rappen en anders gewoon rock of house.![]()
![]()
Het krachthonk is ok (heb 6 maanden zitten zeuren om een squatrek), maar de overige ruimtes zijn allemaal ingesteld op huisvrouwen.quote:
Ze draaien meestal van die jankmuziek totdat er iemand van ons gaat klagen dan draaien ze wel weer wat pompende beats. Ik weet niet of het de Dexaprine was ofzo maar ik werd echt zo agressief.
Pakte een dumbell vast en wilde 'm gewoon door de speaker heen smijten.
Achja zit ook nog bij een andere gym maar dan moet ik 20 minuten rijden, deze zit op 2 minuten lopen.![]()
Haha, heftig. Ik doe nu zelf ook dexaprine maar ik voel me best chilled eronder, hooguit een beetje stressed af ent oe.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 02:11 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Het krachthonk is ok, maar de overige ruimtes zijn allemaal ingesteld op huisvrouwen.
Ze draaien meestal van die jankmuziek totdat er iemand van ons gaat klagen dan draaien ze wel weer wat pompende beats. Ik weet niet of het de Dexaprine was ofzo maar ik werd echt zo agressief.
Achja zit ook nog bij een andere gym maar dan moet ik 20 minuten rijden, deze zit op 2 minuten lopen.![]()
stop ermee en koop kettlebells, zoals je zelf zegt, het is om huisvrouwen geld uit hun zakken te kloppen!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 02:11 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Het krachthonk is ok (heb 6 maanden zitten zeuren om een squatrek), maar de overige ruimtes zijn allemaal ingesteld op huisvrouwen.
Merk nu niet veel verandering meer tijdens de 4e week, zweet nog steeds wel veel meer dan normaal.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 02:12 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Haha, heftig. Ik doe nu zelf ook dexaprine maar ik voel me best chilled eronder, hooguit een beetje stressed af ent oe.
Ben je al veel droger geworden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het krachthonk is gewoon goed, alleen die verdomde muziek. Pluspunt is dat er veel chicks komen alleen ze doen geen krachttraining.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 02:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
stop ermee en koop kettlebells, zoals je zelf zegt, het is om huisvrouwen geld uit hun zakken te kloppen!
Vanmiddag op facebookik maakte de rode comment.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door SunTzu op 03-07-2012 02:33:34 ]![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 02:25 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Merk nu niet veel verandering meer tijdens de 4e week, zweet nog steeds wel veel meer dan normaal.
Ben je al veel droger geworden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Het krachthonk is gewoon goed, alleen die verdomde muziek. Pluspunt is dat er veel chicks komen alleen ze doen geen krachttraining.
Vanmiddag op facebookik maakte de rode comment.
Hmm, niet echt, zit nu op een week maar ik heb me ook flink misdragen in die weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(15 liter bier ongeveer op)
![]()
Ik ook heb vrijdag tot zondag gedronken, stop morgen met roken en heb drank de komende 3 maanden afgezworenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 02:41 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Hmm, niet echt, zit nu op een week maar ik heb me ook flink misdragen in die week(15 liter bier ongeveer op)
![]()
![]()
RAMMSTEINquote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:48 schreef SunTzu het volgende:
Ik prefereer een snelle beat met negers die over bling bling en teven rappen en anders gewoon rock of house."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Ga trouwens de 'dry July' uitdaging aan. Geen alcohol in Juli!"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Gewoon ipodje met goeie inner-ears, en je hebt met niemand meer wat te maken.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 02:11 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Het krachthonk is ok (heb 6 maanden zitten zeuren om een squatrek), maar de overige ruimtes zijn allemaal ingesteld op huisvrouwen.
Dat is nou niet echt een maand waarvan je zegt... ik ga even geen alcohol drinkenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 02:54 schreef star_gazer het volgende:
Ga trouwens de 'dry July' uitdaging aan. Geen alcohol in Juli!![]()
De toewijding![]()
![]()
@suntzu ik heb ook wel is last van een kort lontje, een keer bijna door het lint gegaan terwijl ik normaal altijd heel rustig ben.
En wat doe je nog meer qua voeding/training want in 4 weken vind ik nog best goed eruitzien!![]()
Het is hier winterquote:Op dinsdag 3 juli 2012 08:40 schreef zoz het volgende:
[..]
Dat is nou niet echt een maand waarvan je zegt... ik ga even geen alcohol drinken![]()
De toewijding
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Bij mijn gym mag je (als je heel aardig bent tegen de vrouwtjes achter de bar) weleens je eigen CD af laten spelen
yeah buddy![]()
Even een vraagje, weet een van jullie toevallig een goede app om bij te houden hoeveel eiwitten je per dag binnen krijgt?![]()
9.00 's ochtends 2 bruine boterhammen met eiquote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:25 schreef mtchel112 het volgende:
@suntzu ik heb ook wel is last van een kort lontje, een keer bijna door het lint gegaan terwijl ik normaal altijd heel rustig ben.
En wat doe je nog meer qua voeding/training want in 4 weken vind ik nog best goed eruitzien!
vervolgens trainen tot 11.30 meestal, ik ga zo hardlopen
12.00 dan eet ik een banaan en een appel
14.00 2 bruine boterhammen
16.00 1 boterham
17.15 avondeten, meestal rijst of pasta
19.45 boterham of fruit
22.00 2 boterhammen
Dit is wat ik doe wanneer ik avonddienst draai op mijn werk, maar voordat ik Dexaprine gebruikte at ik zeker het dubbele. Vanaf deze week doe ik om de dag full body en hardlopen.
3 setjes van 10, 8, 6:
benen; squats, dumbell lunges
borst; bench press, incline dumbell press, dumbell fly
rug; deadlift, chinupps, lat pulldown, shrugs
armen; dips, tricep pushdown, preacher curls
schouders; dumbell militairy press, front dumbell raises![]()
Notitieblok + potlood.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:04 schreef Scheringa het volgende:
Even een vraagje, weet een van jullie toevallig een goede app om bij te houden hoeveel eiwitten je per dag binnen krijgt?
's avonds ff opzoeken.
Als je dit een week of 2 doet snap je het zelf ook en heb je geen app meer nodig.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Ja dat kan ookquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Notitieblok + potlood.
's avonds ff opzoeken.
Als je dit een week of 2 doet snap je het zelf ook en heb je geen app meer nodig.![]()
![]()
Dat is niet helemaal waar.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Notitieblok + potlood.
's avonds ff opzoeken.
Als je dit een week of 2 doet snap je het zelf ook en heb je geen app meer nodig.
Voor normale dagen weet je het wel na een week of 2 idd., maar weekenden zijn bij mij soms losgeslagen voor w.b.t. eten. I.i.g. t.o.v. een normale doordeweekse traingings dag. En dan is het best handig zo even in te vullen i.p.v. heel je pc aan te slingeren e.d.
En ja of je het nou op een pc doet, of op een telefoon. Blijft hetzelfde natuurlijk.
[ Bericht 2% gewijzigd door RaymondK op 03-07-2012 10:54:38 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: