Dát lijkt me nou een goed planquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:21 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Maar dan heeft ie alle tijd om een heerlijk ontbijtje voor jou te maken om dan samen gezellig en helemaal wakker de ochtend te beginnen.
90% van de tijd heb ik het wel door maar vannacht is het volledig langs me heen gegaan :pquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:25 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Dát lijkt me nou een goed plan
Yska, ik had dat ook nooit echt in de gaten als vriendlief hier zo vroeg uit bed ging
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:25 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Dát lijkt me nou een goed plan
Yska, ik had dat ook nooit echt in de gaten als vriendlief hier zo vroeg uit bed ging
Dat heb ik ook altijd beweerd.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:28 schreef JK1982 het volgende:
Gadverdamme, die TT!
Meisjes ruften niet.. Toch?
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:28 schreef JK1982 het volgende:
Gadverdamme, die TT!
Mietjes ruften niet.. Toch?
nee hoor er ontsnapt alleen weleens wat. Desnoods onder de druk :pquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:28 schreef JK1982 het volgende:
Gadverdamme, die TT!
Neehoorquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:28 schreef JK1982 het volgende:
Gadverdamme, die TT!
ik zat al te w88 .... ik denk.. ik post niet!!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:28 schreef YskaFredriksson het volgende:
Nou is iedereen nu de sc kwijt :p ik vond het al shit genoeg dat ik de laatste post had. Daarom ook die lame titel :p
wij laten het nooit merken... maar heel stiekem....quote:
Nou over hond/kat gesproken. Die kunnen toch ook smerige poepjes laten. Bah!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:32 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
wij laten het nooit merken... maar heel stiekem....
en dan geven we hond/kat de schuld
Hahahaha ja, goeie grapquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:32 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
daarom geef ik hun de schuld, verschil ruik je nietquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:33 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nou over hond/kat gesproken. Die kunnen toch ook smerige poepjes laten. Bah!
Ja.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:33 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ben jij zo verrot jah?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:33 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
daarom geef ik hun de schuld, verschil ruik je niet
Zal het eens in de gaten houden.. Vooral bij degenen zonder huisdierenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:32 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Eens..quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:33 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nouja zij eten vlees ik niet :p zou ik dan meer op een koe lijken?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:33 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Dan moet je eens stoppen met het eten van kattenbrokken, misschien gaat het dan weer normaal ruiken.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:33 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
als ik loop te stinken... ja...quote:
Hey, laat dat logeren anders maar zitten joh..quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:34 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nouja zij eten vlees ik niet :p zou ik dan meer op een koe lijken?
die stinken ookquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:34 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nouja zij eten vlees ik niet :p zou ik dan meer op een koe lijken?
Ooooo kind, ben je er stil van?quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:34 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dan moet je eens stoppen met het eten van kattenbrokken, misschien gaat het dan weer normaal ruiken.
Hahaha lol. Yska is echt heel lief hoor. En 1 voordeel: ze eet je niet op!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:34 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hey, laat dat logeren anders maar zitten joh..
Er zitten 2 deuren tussen hoor :pquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:34 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hey, laat dat logeren anders maar zitten joh..
als ze beide dichtzittenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:36 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Er zitten 2 deuren tussen hoor :p
Lol ja, soms lijkt het echt alsof er vanalles niet meer normaal is van binnenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:34 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
als ik loop te stinken... ja...
dan vraag ik me seriieus wel eens af wie er erger is... kattenbak... hond of ik
Ook een raam dat open kan?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:36 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Er zitten 2 deuren tussen hoor :p
inderdaadquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:37 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Lol ja, soms lijkt het echt alsof er vanalles niet meer normaal is van binnen
Wat is er mis met jouw reuk?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:35 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
die stinken ook
enige die niet stinkt vind ik een paard
helemaal niets!!!quote:
2 zelfsquote:
wees blij, mijn hond doet het waar ze staat... laatste keer... op bedquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:40 schreef Kentekenplaat het volgende:
Oh ja, onze kat kondigt het ook aan als hij gaat kotsen.
broodje kipsate salade?quote:
Ik heb vandaag bruine bonen gehad en ui, wil je bij me slapen?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:40 schreef JK1982 het volgende:
Nouja, ik hoor het al in ieder geval..
Dames kunnen er ook wat van
quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:42 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik heb vandaag bruine bonen gehad en ui, wil je bij me slapen?
Al heb ik nu nog nergens last van :p
Daar zat ik vandaag aan te denken om te maken. Kost geen drol, maar wel lekker.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:42 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Haha, komt meestal een dag later!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:42 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Mica doet het ook waar hij op dat moment is, maar je hebt tijd genoeg om er een oude krant/reclamefolder onder te schuiven.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:41 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
wees blij, mijn hond doet het waar ze staat... laatste keer... op bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |