Ach, ik vind het leuk, dat beestje. Vind het alleen zo sneu voor hem zelf.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:28 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Mica ook hoor, als wij uit de slaapkamer komen rent hij als een gek onder de tafel. Als er visite komt blijft hij stokstijf liggen/zitten/staan waar hij zich op dat moment bevond. Buiten zijn? Neuh, hooguit op het balkon of hier op de stoep voor... En dan nog maar 10 minuten achter elkaar. Behalve bij lekker weer, dan ligt ie de hele dag met z'n dikke pokkel op het balkon te genieten xD
Wel een leuke naam trouwens..quote:Op maandag 2 juli 2012 23:32 schreef Ehhe het volgende:
Ja, suffe kat! Mica snurkt ontzéttend hard en slaapt vaak heel diep dus dan wordt ie niet echt wakker van subtiele geluidjes
Moest even googlen wat het was, maar errug lekker!quote:Op maandag 2 juli 2012 23:20 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik wil nu trifle maken voor morgen :p wat errug!
Had hij al voor hij bij mij kwam wonen. Heb hem uit het asiel in Leeuwardenquote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 23:21 schreef Ehhe het volgende:
[..]
AhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
Ik zeg: Doen! En dan mag je gelijk wel ff wat langsbrengenquote:Op maandag 2 juli 2012 23:20 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik wil nu trifle maken voor morgen :p wat errug!
En tot mijn verbazing is hij niet bang voor andere katten. Ik zat achter de computer, hoor een hele lange mauw van buiten, dus ik ging even kijken. Zat er een andere kat op de rand van het dak en Mica was hem aan het besluipen. Ineens gaat ons mietje rennen en vlucht die andere kat weg.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:28 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Mica ook hoor, als wij uit de slaapkamer komen rent hij als een gek onder de tafel. Als er visite komt blijft hij stokstijf liggen/zitten/staan waar hij zich op dat moment bevond. Buiten zijn? Neuh, hooguit op het balkon of hier op de stoep voor... En dan nog maar 10 minuten achter elkaar. Behalve bij lekker weer, dan ligt ie de hele dag met z'n dikke pokkel op het balkon te genieten xD
Goed idee want je denk toch niet dat ik een 2 persoons portie kan maken. Er kunnen vast 10 mensen van mee eten van alle ingrediënten die ik net in huis heb gevonden (oreo cookies!!)quote:Op maandag 2 juli 2012 23:45 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik zeg: Doen! En dan mag je gelijk wel ff wat langsbrengen
Ja goed idee van Rudolph hequote:Op maandag 2 juli 2012 23:39 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Moest even googlen wat het was, maar errug lekker!
Ik heb tig kookboeken :p Maar ik ben de voorraadkast aan het uitmesten. Ik hoop er wat inspiratie uit te halenquote:Op maandag 2 juli 2012 23:57 schreef Ehhe het volgende:
Oeh oeh oeh!![]()
Trifle-minimeet!
Heb je inspiratie nodig of komt dat morgen vanzelf wel?
Aha.. Ehhe en Kentekenplaat horen bij elkaar?quote:Op maandag 2 juli 2012 23:48 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
En tot mijn verbazing is hij niet bang voor andere katten. Ik zat achter de computer, hoor een hele lange mauw van buiten, dus ik ging even kijken. Zat er een andere kat op de rand van het dak en Mica was hem aan het besluipen. Ineens gaat ons mietje rennen en vlucht die andere kat weg.Ik had zoiets van:"WTF"
En van de week lieten we hem even de voordeur uit. Zag hij die zwarte kat weer en vloog hij er weer achteraan. Maf beest.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:01 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Aha.. Ehhe en Kentekenplaat horen bij elkaar?
Dat wist ik nog niet
Jaja het is een leuk stel.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:01 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Aha.. Ehhe en Kentekenplaat horen bij elkaar?
Dat wist ik nog niet
Dus ik lig vanavond weer alleen in bed?quote:
Gesjellig!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:02 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Jaja het is een leuk stel.Ze komen zelfs samen bij mij winkelen
Hihi dankje ^^quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:02 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Jaja het is een leuk stel.Ze komen zelfs samen bij mij winkelen
Ik heb nog wel een logeerbed over :pquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:03 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Gesjellig!
Als je nou niet zo'n takke-eind weg had gewoon had ik ook wel een keer m'n boodschapjes bij jou kunnen komen halen.. En nieuwe sokken
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:05 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een logeerbed over :p
Als het om slapen gaat kan je het beste alleen liggen.quote:
* Rucky wildt ook wel eens niet alleen wakker worden.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:09 schreef Ehhe het volgende:
Zelfs met slapen lig ik ook graag samen. Ik ben echt een trutje
Dat is toch geen persoon?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:12 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Welnee, je rechter of linkerhand is er ook nog hoor.
word je daar wilD van dan?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:11 schreef Rucky het volgende:
[..]
* Rucky wildt ook wel eens niet alleen wakker worden.
Maar ik ben wel eerlijk.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:12 schreef Ehhe het volgende:
Haha het wakker worden vind ik dan wel weer lekkerder alleen. Te horen krijgen dat je uit je bek meurt is niet het leukste om te horen, en al helemaal niet als je net wakker bent
en daarin dus lompquote:
vrachtwagenchauffeur hequote:
Is een vent eens eerlijk, is het weer niet goed..quote:
Haha ik zeg niet dat het niet goed is! Het is alleen niet leukquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:18 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Is een vent eens eerlijk, is het weer niet goed..
Ik vond het ook nooit echt fris hoor, 's morgens vroeg. Maargoed, zal zelf ongetwijfeld ook een of andere putlucht geproduceerd hebben, dat ontken ik dan ook weer niet
Maar dat andere is alleen niet lekkerquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:18 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Haha ik zeg niet dat het niet goed is! Het is alleen niet leuk
Ik ben zelf net zo lomp xDquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:18 schreef Inlognaam het volgende:
Toch kunnen lompe en niet-lompe mensen een leuk stel vormen
Je moet gewoon niet met gezicht naar elkaar toe gaan liggen, dat scheelt een hoopquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:19 schreef dolfina-chica het volgende:
sommige dingen wil je niet horen als je net je ogen open hebt
ooow herkenbaaaaaaaaar!!! lol... en dan word ik toch echtquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:19 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik ben zelf net zo lomp xD
Het nadeel is gewoon dat ik 's ochtends veel tijd nodig heb om te ontwaken, terwijl hij gelijk al gezellig is enzo.. Dáár krijg ik nou een ochtendhumeur van
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:19 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik ben zelf net zo lomp xD
Het nadeel is gewoon dat ik 's ochtends veel tijd nodig heb om te ontwaken, terwijl hij gelijk al gezellig is enzo.. Dáár krijg ik nou een ochtendhumeur van
quote:
gewoon met de konten tegen elkaarquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:20 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet met gezicht naar elkaar toe gaan liggen, dat scheelt een hoop
gammaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:21 schreef Ehhe het volgende:
Maar ook niet met de kont naar elkaar toe, anders lig je tegen elkaar aan te farten xD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |