die stinken ookquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:34 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nouja zij eten vlees ik niet :p zou ik dan meer op een koe lijken?
Ooooo kind, ben je er stil van?quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:34 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dan moet je eens stoppen met het eten van kattenbrokken, misschien gaat het dan weer normaal ruiken.
Hahaha lol. Yska is echt heel lief hoor. En 1 voordeel: ze eet je niet op!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:34 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hey, laat dat logeren anders maar zitten joh..
Er zitten 2 deuren tussen hoor :pquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:34 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hey, laat dat logeren anders maar zitten joh..
als ze beide dichtzittenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:36 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Er zitten 2 deuren tussen hoor :p
Lol ja, soms lijkt het echt alsof er vanalles niet meer normaal is van binnenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:34 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
als ik loop te stinken... ja...
dan vraag ik me seriieus wel eens af wie er erger is... kattenbak... hond of ik
Ook een raam dat open kan?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:36 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Er zitten 2 deuren tussen hoor :p
inderdaadquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:37 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Lol ja, soms lijkt het echt alsof er vanalles niet meer normaal is van binnen
Wat is er mis met jouw reuk?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:35 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
die stinken ook
enige die niet stinkt vind ik een paard
helemaal niets!!!quote:
2 zelfsquote:
wees blij, mijn hond doet het waar ze staat... laatste keer... op bedquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:40 schreef Kentekenplaat het volgende:
Oh ja, onze kat kondigt het ook aan als hij gaat kotsen.
broodje kipsate salade?quote:
Ik heb vandaag bruine bonen gehad en ui, wil je bij me slapen?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:40 schreef JK1982 het volgende:
Nouja, ik hoor het al in ieder geval..
Dames kunnen er ook wat van
quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:42 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik heb vandaag bruine bonen gehad en ui, wil je bij me slapen?
Al heb ik nu nog nergens last van :p
Daar zat ik vandaag aan te denken om te maken. Kost geen drol, maar wel lekker.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:42 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Haha, komt meestal een dag later!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:42 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Mica doet het ook waar hij op dat moment is, maar je hebt tijd genoeg om er een oude krant/reclamefolder onder te schuiven.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:41 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
wees blij, mijn hond doet het waar ze staat... laatste keer... op bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |