Vooruit dan: het kan ook zijn dat je haar weliswaar groeit, maar je tieten sneller gaan hangen.quote:
ze is nog haske jongquote:Op maandag 2 juli 2012 18:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vooruit dan: het kan ook zijn dat je haar weliswaar groeit, maar je tieten sneller gaan hangen.
Wat zegt u nou. Op mijn twintigste?quote:Op maandag 2 juli 2012 18:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vooruit dan: het kan ook zijn dat je haar weliswaar groeit, maar je tieten sneller gaan hangen.
Ze hangen bij mijn navel heur!quote:Op maandag 2 juli 2012 18:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ze is nog haske jong
En geen kinderen .
Wat voor desastreus effect klemmen kunnen hebben als ze aan een trekpaard bevestigd worden terwijl de arme Tammie machteloos aan een paal staat vastgebondenquote:Op maandag 2 juli 2012 18:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ze is nog haske jong
En geen kinderen .
Dat is mij nog nooit overkomen.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat voor desastreus effect klemmen kunnen hebben als ze aan een trekpaard bevestigd worden terwijl de arme Tammie machteloos aan een paal staat vastgebonden.
Ik zou je laten staan.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:40 schreef LovelyLady het volgende:
Ik laat mijn haar groeien, 2 jaar geleden was het pittig kort.. nou nooooiiit meer
Nee hoor, taxi's wachten altijd.quote:
Nou en, trek wat anders aan, verontschuldig je voor de troep en ga samen ergens wat etenquote:Op maandag 2 juli 2012 19:03 schreef Tamashii het volgende:
Shit shit shit shit. Ik krijg zo een vriend op bezoek, ik heb nog niet gegeten, nog niet opgeruimd en ik zit hier met mijn zonnekleding.
Ik vind kort bijna nooit wat.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
echt, je hebt mij heul niet gezien met kort haar
Dat kan niet, hij heeft al wat gegeten.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou en, trek wat anders aan, verontschuldig je voor de troep en ga samen ergens wat eten
Ik denk dat ie dat laatste niet erg vind.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:03 schreef Tamashii het volgende:
Shit shit shit shit. Ik krijg zo een vriend op bezoek, ik heb nog niet gegeten, nog niet opgeruimd en ik zit hier met mijn zonnekleding.
Nee, je zegt het verkeerd: Om aan te trekken.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vind kort bijna nooit wat.
Bij de kapper liep ook een meisje rond met kort haar. Zag er verder prima uit, maar dat haar.
Is niet mooi, en ik wil wat om mee te spelen, of vast te pakken.
Ikke wel, ziet er niet uuuuuuiiit.quote:
Misschien ook wel, als de tegenpartij dat fijn vind.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, je zegt het verkeerd: Om aan te trekken.
Nee klopt, maar het is oud en de kat heeft bij me gelegen. Dus haren overal. Nee dat valt wel mee, maar toch ga ik me even omkleden en make up op doen.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:07 schreef JJH het volgende:
[..]
zonnekleding heeft toch niet veel om het lijf?
Katten.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee klopt, maar het is oud en de kat heeft bij me gelegen. Dus haren overal. Nee dat valt wel mee, maar toch ga ik me even omkleden en make up op doen.
Verkapt: ''Ik ben niet bejaard!'' post.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Hij stond stomtoevallig nog op 1, anders kijk ik het ook nooit.
Kom op, ik ben 27...quote:Op maandag 2 juli 2012 19:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Verkapt: ''Ik ben niet bejaard!'' post.
quote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 19:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
das toch gewoon recht toe recht aan?
Zo lijken alle standjes een makkie.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
das toch gewoon recht toe recht aan?
waarom sex moeilijk makenquote:Op maandag 2 juli 2012 19:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zo lijken alle standjes een makkie.
Standje voor als je net wakker bent, lui of ziek.quote:
Ohja sorry, kusje op?quote:Op maandag 2 juli 2012 19:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Misschien is het wel heel moeilijk voor me?
Ach genoeg standjes om uit te kiezen. Alhoewel ik ze niet allemaal kan ben niet zo lenigquote:
Ik ook niet.. boeiend, zolang het lekker isquote:Op maandag 2 juli 2012 19:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach genoeg standjes om uit te kiezen. Alhoewel ik ze niet allemaal kan ben niet zo lenig
Ben ik ook niet hoor.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach genoeg standjes om uit te kiezen. Alhoewel ik ze niet allemaal kan ben niet zo lenig
Ben je zielig dan?quote:Op maandag 2 juli 2012 19:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Graag, hou wel van een beetje medelijden.
Tsja grote delen van de kamasutra gaan mij niet lukken. Alles met benen in je nek leggen bvquote:
Ik heb eigenolijk nog nooit in dat boek gekeken.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tsja grote delen van de kamasutra gaan mij niet lukken. Alles met benen in je nek leggen bv
Ik ook niet. Maar goed als je single bent heb je daar toch geen ruk aanquote:Op maandag 2 juli 2012 19:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb eigenolijk nog nooit in dat boek gekeken.
Kan wel stimulerend voor je gedachten zijn.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar goed als je single bent heb je daar toch geen ruk aan
Daar helpen dat soort plaatjes wel bij inderdaadquote:Op maandag 2 juli 2012 19:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Kan wel stimulerend voor je gedachten zijn.
quote:Op maandag 2 juli 2012 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou zielig is zo'n raar woord....
Maar ok vooruit, je hebt je kusje gehad
Wel leuke braintainment eigenlijkquote:Op maandag 2 juli 2012 19:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar helpen dat soort plaatjes wel bij inderdaad
Hehehequote:
Age?quote:Op maandag 2 juli 2012 19:44 schreef Tamashii het volgende:
Ik baal echt dat ik dat nooit heb gehad, al heb ik het eigenlijk misschien wel een keer gehad, maar niet de full packet omdat ik dat niet wilde
Werkt niet als in, niet voor mogelijk / geen behoefte aan?quote:Op maandag 2 juli 2012 19:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh de afkorting... Hmm dat kan, al werkt dat ook niet altijd voor iedereen...
er zijn er nog altijd 2 voor nodig hequote:Op maandag 2 juli 2012 19:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Werkt niet als in, niet voor mogelijk / geen behoefte aan?
Ah, daar gaat het fout dan denk ik.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
er zijn er nog altijd 2 voor nodig he
Je moet iemand treffen
Zou het? Daar kan ik niet over oordelen... Vroeger nooit zo'n problemen mee eigenlijkquote:Op maandag 2 juli 2012 19:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah, daar gaat het fout dan denk ik.
Mja, ach, ik ook niet, maar ik denk dat ik ook veel liever sex binnen een relatie heb. Je kent elkaar stukken beter en gevoelens helpen ook een hoopquote:Op maandag 2 juli 2012 19:52 schreef JJH het volgende:
ONS, fuckbuddies, ik ben er niet echt voor in de wieg gelegd ofzo...
Age?quote:Op maandag 2 juli 2012 19:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zou het? Daar kan ik niet over oordelen... Vroeger nooit zo'n problemen mee eigenlijk
Mwah, lijkt me toch wel wat om een keer te proberen.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:55 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Mja, ach, ik ook niet, maar ik denk dat ik ook veel liever sex binnen een relatie heb. Je kent elkaar stukken beter en gevoelens helpen ook een hoopIk mis het niet zo geloof ik..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |