Dat wil ik ook, en dan mooie foto's makenquote:Op maandag 2 juli 2012 18:42 schreef GSbrder het volgende:
Haar tot over de borsten.
Ik kan iets gemeens zeggen, maar dat doe ik niet.
Je hoeft je niet in te houden hoor.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:42 schreef GSbrder het volgende:
Haar tot over de borsten.
Ik kan iets gemeens zeggen, maar dat doe ik niet.
Vooruit dan: het kan ook zijn dat je haar weliswaar groeit, maar je tieten sneller gaan hangen.quote:
ze is nog haske jongquote:Op maandag 2 juli 2012 18:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vooruit dan: het kan ook zijn dat je haar weliswaar groeit, maar je tieten sneller gaan hangen.
Wat zegt u nou. Op mijn twintigste?quote:Op maandag 2 juli 2012 18:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vooruit dan: het kan ook zijn dat je haar weliswaar groeit, maar je tieten sneller gaan hangen.
Ze hangen bij mijn navel heur!quote:Op maandag 2 juli 2012 18:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ze is nog haske jong
En geen kinderen .
Wat voor desastreus effect klemmen kunnen hebben als ze aan een trekpaard bevestigd worden terwijl de arme Tammie machteloos aan een paal staat vastgebondenquote:Op maandag 2 juli 2012 18:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ze is nog haske jong
En geen kinderen .
Dat is mij nog nooit overkomen.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat voor desastreus effect klemmen kunnen hebben als ze aan een trekpaard bevestigd worden terwijl de arme Tammie machteloos aan een paal staat vastgebonden.
Ik zou je laten staan.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:40 schreef LovelyLady het volgende:
Ik laat mijn haar groeien, 2 jaar geleden was het pittig kort.. nou nooooiiit meer
Nee hoor, taxi's wachten altijd.quote:
Nou en, trek wat anders aan, verontschuldig je voor de troep en ga samen ergens wat etenquote:Op maandag 2 juli 2012 19:03 schreef Tamashii het volgende:
Shit shit shit shit. Ik krijg zo een vriend op bezoek, ik heb nog niet gegeten, nog niet opgeruimd en ik zit hier met mijn zonnekleding.
Ik vind kort bijna nooit wat.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
echt, je hebt mij heul niet gezien met kort haar
Dat kan niet, hij heeft al wat gegeten.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou en, trek wat anders aan, verontschuldig je voor de troep en ga samen ergens wat eten
Ik denk dat ie dat laatste niet erg vind.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:03 schreef Tamashii het volgende:
Shit shit shit shit. Ik krijg zo een vriend op bezoek, ik heb nog niet gegeten, nog niet opgeruimd en ik zit hier met mijn zonnekleding.
Nee, je zegt het verkeerd: Om aan te trekken.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vind kort bijna nooit wat.
Bij de kapper liep ook een meisje rond met kort haar. Zag er verder prima uit, maar dat haar.
Is niet mooi, en ik wil wat om mee te spelen, of vast te pakken.
Ikke wel, ziet er niet uuuuuuiiit.quote:
Misschien ook wel, als de tegenpartij dat fijn vind.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, je zegt het verkeerd: Om aan te trekken.
Nee klopt, maar het is oud en de kat heeft bij me gelegen. Dus haren overal. Nee dat valt wel mee, maar toch ga ik me even omkleden en make up op doen.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:07 schreef JJH het volgende:
[..]
zonnekleding heeft toch niet veel om het lijf?
Katten.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee klopt, maar het is oud en de kat heeft bij me gelegen. Dus haren overal. Nee dat valt wel mee, maar toch ga ik me even omkleden en make up op doen.
Verkapt: ''Ik ben niet bejaard!'' post.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Hij stond stomtoevallig nog op 1, anders kijk ik het ook nooit.
Kom op, ik ben 27...quote:Op maandag 2 juli 2012 19:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Verkapt: ''Ik ben niet bejaard!'' post.
quote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 19:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
das toch gewoon recht toe recht aan?
Zo lijken alle standjes een makkie.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
das toch gewoon recht toe recht aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |