Verkapt: ''Ik ben niet bejaard!'' post.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Hij stond stomtoevallig nog op 1, anders kijk ik het ook nooit.
Kom op, ik ben 27...quote:Op maandag 2 juli 2012 19:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Verkapt: ''Ik ben niet bejaard!'' post.
quote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 19:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
das toch gewoon recht toe recht aan?
Zo lijken alle standjes een makkie.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
das toch gewoon recht toe recht aan?
waarom sex moeilijk makenquote:Op maandag 2 juli 2012 19:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zo lijken alle standjes een makkie.
Standje voor als je net wakker bent, lui of ziek.quote:
Ohja sorry, kusje op?quote:Op maandag 2 juli 2012 19:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Misschien is het wel heel moeilijk voor me?
Ach genoeg standjes om uit te kiezen. Alhoewel ik ze niet allemaal kan ben niet zo lenigquote:
Ik ook niet.. boeiend, zolang het lekker isquote:Op maandag 2 juli 2012 19:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach genoeg standjes om uit te kiezen. Alhoewel ik ze niet allemaal kan ben niet zo lenig
Ben ik ook niet hoor.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach genoeg standjes om uit te kiezen. Alhoewel ik ze niet allemaal kan ben niet zo lenig
Ben je zielig dan?quote:Op maandag 2 juli 2012 19:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Graag, hou wel van een beetje medelijden.
Tsja grote delen van de kamasutra gaan mij niet lukken. Alles met benen in je nek leggen bvquote:
Ik heb eigenolijk nog nooit in dat boek gekeken.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tsja grote delen van de kamasutra gaan mij niet lukken. Alles met benen in je nek leggen bv
Ik ook niet. Maar goed als je single bent heb je daar toch geen ruk aanquote:Op maandag 2 juli 2012 19:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb eigenolijk nog nooit in dat boek gekeken.
Kan wel stimulerend voor je gedachten zijn.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar goed als je single bent heb je daar toch geen ruk aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |