Daar helpen dat soort plaatjes wel bij inderdaadquote:Op maandag 2 juli 2012 19:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Kan wel stimulerend voor je gedachten zijn.
quote:Op maandag 2 juli 2012 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou zielig is zo'n raar woord....
Maar ok vooruit, je hebt je kusje gehad
Wel leuke braintainment eigenlijkquote:Op maandag 2 juli 2012 19:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar helpen dat soort plaatjes wel bij inderdaad
Hehehequote:
Age?quote:Op maandag 2 juli 2012 19:44 schreef Tamashii het volgende:
Ik baal echt dat ik dat nooit heb gehad, al heb ik het eigenlijk misschien wel een keer gehad, maar niet de full packet omdat ik dat niet wilde
Werkt niet als in, niet voor mogelijk / geen behoefte aan?quote:Op maandag 2 juli 2012 19:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh de afkorting... Hmm dat kan, al werkt dat ook niet altijd voor iedereen...
er zijn er nog altijd 2 voor nodig hequote:Op maandag 2 juli 2012 19:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Werkt niet als in, niet voor mogelijk / geen behoefte aan?
Ah, daar gaat het fout dan denk ik.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
er zijn er nog altijd 2 voor nodig he
Je moet iemand treffen
Zou het? Daar kan ik niet over oordelen... Vroeger nooit zo'n problemen mee eigenlijkquote:Op maandag 2 juli 2012 19:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah, daar gaat het fout dan denk ik.
Mja, ach, ik ook niet, maar ik denk dat ik ook veel liever sex binnen een relatie heb. Je kent elkaar stukken beter en gevoelens helpen ook een hoopquote:Op maandag 2 juli 2012 19:52 schreef JJH het volgende:
ONS, fuckbuddies, ik ben er niet echt voor in de wieg gelegd ofzo...
Age?quote:Op maandag 2 juli 2012 19:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zou het? Daar kan ik niet over oordelen... Vroeger nooit zo'n problemen mee eigenlijk
Mwah, lijkt me toch wel wat om een keer te proberen.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:55 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Mja, ach, ik ook niet, maar ik denk dat ik ook veel liever sex binnen een relatie heb. Je kent elkaar stukken beter en gevoelens helpen ook een hoopIk mis het niet zo geloof ik..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |