Zou het? Daar kan ik niet over oordelen... Vroeger nooit zo'n problemen mee eigenlijkquote:Op maandag 2 juli 2012 19:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah, daar gaat het fout dan denk ik.
Mja, ach, ik ook niet, maar ik denk dat ik ook veel liever sex binnen een relatie heb. Je kent elkaar stukken beter en gevoelens helpen ook een hoopquote:Op maandag 2 juli 2012 19:52 schreef JJH het volgende:
ONS, fuckbuddies, ik ben er niet echt voor in de wieg gelegd ofzo...
Age?quote:Op maandag 2 juli 2012 19:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zou het? Daar kan ik niet over oordelen... Vroeger nooit zo'n problemen mee eigenlijk
Mwah, lijkt me toch wel wat om een keer te proberen.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:55 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Mja, ach, ik ook niet, maar ik denk dat ik ook veel liever sex binnen een relatie heb. Je kent elkaar stukken beter en gevoelens helpen ook een hoopIk mis het niet zo geloof ik..
quote:Op maandag 2 juli 2012 19:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
32
De meeste wilde haartjes wel kwijtop wat uitzonderingen na
Scheer die wilde haren eens heel snel afquote:Op maandag 2 juli 2012 19:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
32
Gatver, nu had ik een kei vies beeld in mijn hoofdquote:Op maandag 2 juli 2012 19:57 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Scheer die wilde haren eens heel snel af
En wanneer was vroeger?quote:Op maandag 2 juli 2012 19:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
32
Hahaquote:Op maandag 2 juli 2012 19:58 schreef shifto het volgende:
[..]
Gatver, nu had ik een kei vies beeld in mijn hoofd
Ik zei toch dat ik geen pittig kapsel meer wilde, de rest is gewoon netjes geschoren hoorquote:Op maandag 2 juli 2012 19:57 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Scheer die wilde haren eens heel snel af
Foto's!!quote:Op maandag 2 juli 2012 20:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik geen pittig kapsel meer wilde, de rest is gewoon netjes geschoren hoor
Mja of makkelijk te gebruikenquote:Op maandag 2 juli 2012 20:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat je een aantrekkelijk miepje was
I agreequote:
En neequote:Op maandag 2 juli 2012 20:05 schreef shifto het volgende:
[..]
I agreeDoe maar whatsapp als het ongemakkelijk is op het forum
Makkelijk te gebruiken schrikt mensen ook wel een beetje af.. Zeker als ze niet aantrekkelijk is..quote:
Ik kan jou vertellen, niet alleen het koppiequote:Op maandag 2 juli 2012 20:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kan jullie vertellen, haar koppie mag er wezen.
De rest ook.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:09 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik kan jou vertellen, niet alleen het koppie
Vriendje al 3 maanden lang toen vond ik dat ik er klaar voor was, relatie heeft bijna 2 jaar geduurd, en op mijn 16e ging ik losquote:Op maandag 2 juli 2012 20:18 schreef kingtoppie het volgende:
Je was er vroeg bij lovelylady, met je 14
Niks hoor, ik ga alleen niet alles op een.openbaar forum neerplempenquote:
Ach...quote:Op maandag 2 juli 2012 20:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niks hoor, ik ga alleen niet alles op een.openbaar forum neerplempen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |