quote:Op maandag 2 juli 2012 19:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
32
De meeste wilde haartjes wel kwijtop wat uitzonderingen na
Scheer die wilde haren eens heel snel afquote:Op maandag 2 juli 2012 19:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
32
Gatver, nu had ik een kei vies beeld in mijn hoofdquote:Op maandag 2 juli 2012 19:57 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Scheer die wilde haren eens heel snel af
En wanneer was vroeger?quote:Op maandag 2 juli 2012 19:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
32
Hahaquote:Op maandag 2 juli 2012 19:58 schreef shifto het volgende:
[..]
Gatver, nu had ik een kei vies beeld in mijn hoofd
Ik zei toch dat ik geen pittig kapsel meer wilde, de rest is gewoon netjes geschoren hoorquote:Op maandag 2 juli 2012 19:57 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Scheer die wilde haren eens heel snel af
Foto's!!quote:Op maandag 2 juli 2012 20:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik geen pittig kapsel meer wilde, de rest is gewoon netjes geschoren hoor
Mja of makkelijk te gebruikenquote:Op maandag 2 juli 2012 20:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat je een aantrekkelijk miepje was
I agreequote:
En neequote:Op maandag 2 juli 2012 20:05 schreef shifto het volgende:
[..]
I agreeDoe maar whatsapp als het ongemakkelijk is op het forum
Makkelijk te gebruiken schrikt mensen ook wel een beetje af.. Zeker als ze niet aantrekkelijk is..quote:
Ik kan jou vertellen, niet alleen het koppiequote:Op maandag 2 juli 2012 20:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kan jullie vertellen, haar koppie mag er wezen.
De rest ook.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:09 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik kan jou vertellen, niet alleen het koppie
Vriendje al 3 maanden lang toen vond ik dat ik er klaar voor was, relatie heeft bijna 2 jaar geduurd, en op mijn 16e ging ik losquote:Op maandag 2 juli 2012 20:18 schreef kingtoppie het volgende:
Je was er vroeg bij lovelylady, met je 14
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |