Dit inderdaad. Of van die mensen die toch niet van elkaar af kunnen blijven in de sauna. Laatst liep ik een ruimte in en toen was een man zijn vrouw oraal aan het bevredigenquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:09 schreef z80 het volgende:
[..]
van kinderen heb ik nog nooit last gehad in een sauna. dat ze rond een zwembad wat spelen merk je bijna niet.
meer last heb ik van die kwebbel trutten. niet 5 minuten de kop dicht kunnen houden. zelfs niet in de stilte ruimte.
en als je vraagt of het even stil mag zijn wordt je aangekeken met een blik van "rot op".
Oké dat gaat wel echt te ver jaquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:17 schreef Wanderlust. het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Of van die mensen die toch niet van elkaar af kunnen blijven in de sauna. Laatst liep ik een ruimte in en toen was een man zijn vrouw oraal aan het bevredigen. Ze wisten niet hoe snel ze weg moesten komen daarna.
Ik wist niet zo goed wat ik ermee moest ook. Daarna ben ik ze nog een paar keer tegen gekomen en echt, wat was dat ongemakkelijk zegquote:
Zonder enig fundament? OUD is het fundament. Zoveel dat daar direct wordt dichtgegooid omdat het niet in het plaatje past come on.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:53 schreef simmu het volgende:
[..]
dat vind ik nogal een forse opmerking waar ik me niet in kan vinden. aangezien ik hier de enige ben *met* kinderen en in oud actief vind ik het vooral nogal een kutopmerking. zonder enig fundament, maar wel een kutopmerking.
en in oud mekkeren ze dan weer over mijn manier van discussieren. met rede en argumentatie enzoaltijd lollig zo. zullen we het weer over sauna's gaan hebben? niet dat ik daar ooit kom. ik ben ouder en mijnessen vind ik nog te klein voor de sauna
Die kwebbeltrutten zoals jij het noemt heb ik ook gehoord ja, toen we lekker relaxed in de sauna zaten hoorde je ze buiten op de gang nog in detail en raad eens waar die schreeuwende en rennende kinderen bij hoorden...quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:09 schreef z80 het volgende:
[..]
van kinderen heb ik nog nooit last gehad in een sauna. dat ze rond een zwembad wat spelen merk je bijna niet.
meer last heb ik van die kwebbel trutten. niet 5 minuten de kop dicht kunnen houden. zelfs niet in de stilte ruimte.
en als je vraagt of het even stil mag zijn wordt je aangekeken met een blik van "rot op".
vanmorgen ook al een brand in een sauna, in goes geloof ik. nooit over nagedacht dat die dingen in brand konden vliegen eigenlijkquote:Op donderdag 1 november 2012 23:36 schreef angelfish het volgende:
Jeetje, één van de buitensauna's van Thermen Bussloo staat in brand. Geen gewonden, maar wel groot materieel.
http://www.destentor.nl/r(...)-Thermen-Bussloo.ece
Maar het blijft wel voornamelijk hout. Je kunt het nooit helemaal tegen houden.quote:Op donderdag 1 november 2012 23:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vanmorgen ook al een brand in een sauna, in goes geloof ik. nooit over nagedacht dat die dingen in brand konden vliegen eigenlijk. je zou zeggen dat die heel goed geïmpregneerd zijn enzo
De houten gebouwen zorgen al voor extra, dus ja, plekken als de Veluwse Bron mogen best wel wat afdragen lijkt me.quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:39 schreef Isabeau het volgende:
Zou de brandverzekering voor sauna's nu ook behoorlijk hoog zijn?
Sauna waar ik vroeger altijd naar toe ging was ook ooit al een keer helemaal afgebrand.
Ik vond dat de meest hilarische sauna op aarde!quote:Op donderdag 1 november 2012 23:39 schreef kaputwiehund het volgende:
Dan sta je daar mooi in je blootje op de parkeerplaats
Hopenlijk is het de geisersauna, want dat is helemaal niets. Ik had constant het idee dat er iemand met zware maagkrampen in de sauna zat.
Oeh dat doen ze in Pijnacker in Centre du Lac ook regelmatig, dan gaat er in de sauna tijdens de wappersessie een grote knijpfles honing rond waar je je dan mee insmeertquote:Op vrijdag 2 november 2012 12:14 schreef Zo-is-dat het volgende:
Was verder wel weer een geweldig dagje trouwens. Nu ook met verwenrituelen wat inhield dat je een potje creme kreeg om je mee in te smeren en daarna nog 10-15 minuten te zweten.
Owh dat is wel jammer ja, ik heb er nog nooit echt last van gehad van de vaste klanten, heb wel altijd het idee dat ze graag op een of andere manier wel even willen laten weten dat ze het zijn. Even een opmerking of iets zodat het opvalt dat ze de opgieter kennen. Vind dat altijd wel grappigquote:Op vrijdag 30 november 2012 09:39 schreef stbabylon het volgende:
Zelf zondag naar de Veluwse Bron geweest. Enige aanmerking die ik had, is over de vaste opgietklanten. Wat een stelletje aso's. Er werd gevraagd of er nieuwe mensen waren en een groepje ging heel hard roepen dat dat niet zo was en we best naar binnen konden. Uiteraard waren er wel nieuwe mensen en dus werd het praatje gedaan. Daar kwam commentaar op en er werd hard doorheen gepraat. Kon ik me best aan ergeren zeg maar.
wij hadden dat laatst bij van egmond in haarlem. daar heb je een sauna met een apparaat dat zelf opgietingen doet. dat laatste houdt in dat met veel geweld de houten ventilatoren aanspringen, er een lampje van kleur veranderd en een groot apparaat in beweging komt. ik kwam niet meer bij zo grappig vond ik het. het voelde alsof het gebouwtje ter plekke kon opstijgen, terwijl het enige wat er gebeurde een plensje water op de kolen wasquote:Op vrijdag 2 november 2012 12:14 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Ik vond dat de meest hilarische sauna op aarde!Werkelijk waar hoe verzin je het, het was net de efteling
![]()
Np. Fijn dat je genoten hebt! Wij zijn gisteren nog ff snel langsgepiept in de avond. Als je tijd hebt moet je eens zo'n drijfsessie doen. Echt heel prettig en ontspannenquote:Op donderdag 6 december 2012 17:41 schreef Isabeau het volgende:
kahlie en de anderen: bedankt voor jullie enthousiasme over Centr du Lac, want dat heeft er toch voor gezorgd dat wij er ook maar eens zijn gaan kijken en ook zeker terug gaan komen
Gewone matrassen. Vind ik persoonlijk prettig. Waterbed en ik gaan niet zo goed samen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:07 schreef Isabeau het volgende:
We hebben de bedjes wel gezien, maar er geen gebruik van gemaakt Zijn het gewone matrassen of waterbedden (Peize heeft waterbedden)? En zo'n drijfsessie, hoe lang duurt dat en wat houdt het precies in? Is dat met andere mensen en muziek?
Klinkt enorm fijn!quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:17 schreef kahlie het volgende:
[..]
Gewone matrassen. Vind ik persoonlijk prettig. Waterbed en ik gaan niet zo goed samen.
Je hebt 2x op een dag een drijfsessie waar je je voor kan inschrijven en waar je een klein bedrag voor betaald. Meestal zit je met 3-4 mensen en de max is volgens mij 8. Het bad is lichaamstemp (38 graden volgens mij) dus je koelt niet af en voelt heel prettig. Je krijgt een kussen voor onder je hoofd en een drijf-ding voor onder je knieen. Je mag lekker comfy gaan liggen en je hoort dan idd muziek uit de speakers die onderwater zitten. Er is een medewerker aanwezig die zorgt dat je tegen niemand op knalt en die zal ook iedereen een stukje door het water heen trekken en ze gaan onder je langs met hun armen, zodat ze een soort van stroming veroorzaken, daardoor lijkt het net alsof je heel hard beweegt/door het water heen stroomt.
Het is super relaxed. Er zijn mensen in slaap bij gevallen. Er is ook iemand die toen wilde draaien en die dus bijna verzoop van de schrik, maar de medewerker stond er gelijk naast. Ik vind het echt ultiem ontspannen. Nog meer dan een floating sessie (die baden vind ik vaak te heet!) en omdat je dus geen last hebt van zout (aaah aaah, waaaarom wreef ik nu in mijn oog!)
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa heerlijk is dat hequote:Op zaterdag 8 december 2012 18:17 schreef kahlie het volgende:
[..]
Gewone matrassen. Vind ik persoonlijk prettig. Waterbed en ik gaan niet zo goed samen.
Je hebt 2x op een dag een drijfsessie waar je je voor kan inschrijven en waar je een klein bedrag voor betaald. Meestal zit je met 3-4 mensen en de max is volgens mij 8. Het bad is lichaamstemp (38 graden volgens mij) dus je koelt niet af en voelt heel prettig. Je krijgt een kussen voor onder je hoofd en een drijf-ding voor onder je knieen. Je mag lekker comfy gaan liggen en je hoort dan idd muziek uit de speakers die onderwater zitten. Er is een medewerker aanwezig die zorgt dat je tegen niemand op knalt en die zal ook iedereen een stukje door het water heen trekken en ze gaan onder je langs met hun armen, zodat ze een soort van stroming veroorzaken, daardoor lijkt het net alsof je heel hard beweegt/door het water heen stroomt.
Het is super relaxed. Er zijn mensen in slaap bij gevallen. Er is ook iemand die toen wilde draaien en die dus bijna verzoop van de schrik, maar de medewerker stond er gelijk naast. Ik vind het echt ultiem ontspannen. Nog meer dan een floating sessie (die baden vind ik vaak te heet!) en omdat je dus geen last hebt van zout (aaah aaah, waaaarom wreef ik nu in mijn oog!)
Ergens tussen de 20 en 30 minuten volgens mij. Ik kan de tijd echt niet bij houden.quote:
Ik zou het je werkelijk waar niet kunnen zeggenquote:
quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:35 schreef kahlie het volgende:
[..]
Ergens tussen de 20 en 30 minuten volgens mij. Ik kan de tijd echt niet bij houden.![]()
Ik ben ook echt weg ja.
Tombola, bij mij zitten ze altijd aan m'n voet of schouder. Bij m'n voet viel ik een keertje bijna van m'n hoofdkussen af omdat ik schrok. Dat was beetje zielig voor de medewerker.
Nou ja, ik heb dus ook al eerder iemand bijna horen verzuipen dus het is fijn dat je niet de enige bent die zo relaxed is dat je echt ff zoiets hebt van... wtf.. wat... ah, *plons* oh shit, ik lag in een bad!quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen dat ze dat al hadden geprobeerd maar dat ik niet wakker werd
Als je vaak samen gaat en je hebt niets met 'kerstavond', dan kan je de 24ste 2 voor de prijs van 1.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:41 schreef tombolafan het volgende:
Het is gewoon echt heerlijk
Ik wil weer eens heen, eens kijken of het in de kerstvakantie kan
Op 24 december was het 2 voor de prijs van 1 zag ikquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:41 schreef tombolafan het volgende:
Het is gewoon echt heerlijk
Ik wil weer eens heen, eens kijken of het in de kerstvakantie kan
Als ze het benauwd krijgt, laat haar dan eens wat andere soort sauna's proberen. De combinatie luchtvochtheid + warmte is iets wat de een heel fijn vindt en de ander niet. Ik ken mensen die het in een 100 C sauna met 5% luchtvochtigheid prima 20 minuten uithouden, maar in een 70 C sauna met 25% luchtvochtigheid na 30 seconden voor gezien houden. Infrarood kunnen de meeste mensen ook hebben, want de warmte in de ruimte is minder.quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:12 schreef junkiexp het volgende:
Ik wil ook wel eens naar een sauna maar mijn vriendin trekt het echt niet, die krijgt het benauwd.
Zelf vind ik het wel relaxt, sauna in en daarna lekker een beetje chillen in een bubbelbad.
Lekker de hele dag niks doen.
Ik ben door een vrouwlijke collega meegevraagd om met haar mee te gaan, volgens mij naar de Thermen oid.
Maar eens goed over nadenken
Ja, mooie sauna. Staan volgens mij ook wat reviews in de OPquote:Op donderdag 13 december 2012 13:46 schreef kahlie het volgende:
Is er iemand weleens naar Sauna Ridderrode geweest (bij Bloemendaal?)
Ik zocht op FOK! maar vond alleen een korte opmerking van iemand over sauna Ridderrode bij Haarlem. Daar zitten ze 20 mins van af, dus het kan zijn dat dezelfde is.
Mijn ouders hadden een folder in de bus en het zag er wel mooi uit, maar goed, dat ziet elke brochure/website. Je weet nooit hoe het van binnen echt is.
Dusse... kent iemand hem hier?
Ja, uit 2007. Dat is 5 jaar geleden. Dat vond ik niet meer zoveel zeggen, zeker aangezien ze aangeven verbouwt te hebben in de folderquote:Op donderdag 13 december 2012 14:14 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ja, mooie sauna. Staan volgens mij ook wat reviews in de OP
Gewoon gaan, en even een up-to-date review schrijven danquote:Op donderdag 13 december 2012 14:15 schreef kahlie het volgende:
[..]
Ja, uit 2007. Dat is 5 jaar geleden. Dat vond ik niet meer zoveel zeggen, zeker aangezien ze aangeven verbouwt te hebben in de folder
Ja, het is net iets meer dan een uurtje rijden, dus dat vind ik wel jammer als het toch een kleine sauna is of niet zo schoon ofzo. Vandaar eerst ff onderzoekquote:Op donderdag 13 december 2012 14:18 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Gewoon gaan, en even een up-to-date review schrijven dan
Voor mij is het ook alweer een tijd geleden dat ik er geweest ben, maar vond het toen wel een meer dan prima sauna
Edit: Publiek was de keren dat ik er was prima, gewoon normaal volk. Maar ik ben er te weinig geweest om daar iets nuttigs over te zeggen
30 minuten volgens mijquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:36 schreef Isabeau het volgende:
Laten we het maar op 20-30 min houden
Ah, Mario en Nardquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:40 schreef Isabeau het volgende:
Fantastisch personeel, leuk publiek en we hadden niet 1, maar 2 mannelijke wapperaars
tot nu toe nog nooit een vrouwelijke wapperaar tegen gekomen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:40 schreef Isabeau het volgende:
Fantastisch personeel, leuk publiek en we hadden niet 1, maar 2 mannelijke wapperaars
Klopt. Werd woensdag nog verteld tijdens de Centre du Lac wapper.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:18 schreef z80 het volgende:
[..]
tot nu toe nog nooit een vrouwelijke wapperaar tegen gekomen.
een collega van me wapperd in de veluwse bron en doet ook mee met wedstrijden.
blijkt dus een NL, EU en wereld kampioenschappen te worden gehouden.
Nou, ik heb ooit met enorm veel plezier een vrouwelijke wapperaarster uit Groningen gade geslagen. Tot nu toe de beste 'show' in mijn wapperervaringenquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:22 schreef Greys het volgende:
Klopt. Werd woensdag nog verteld tijdens de Centre du Lac wapper.
Er schijnt een Nederlander/se 4e te zijn geworden op de wereldkampioenschappen? Uit Groningen geloof ik. Dan worden er zelfs lasershows enzo bij gehouden ().
Oh het lijkt mij ook tof om een keer mee te maken hoor!quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ik heb ooit met enorm veel plezier een vrouwelijke wapperaarster uit Groningen gade geslagen. Tot nu toe de beste 'show' in mijn wapperervaringen
Ik wil ook slapen drijven.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:00 schreef Greys het volgende:
[..]
30 minuten volgens mij
Beetje late reactie en spuit 11, maar toch.
Wat leuk dat je er geweest bent! Ik ben er eergister nog geweest met een vriendin en vorige week ook al, toen durfde ik voor het eerst alleen. Want nu je er geweest bent kan je je misschien voorstellen dat dat daar makkelijk kan![]()
Je had McWapper als het goed is op de woensdag? Een mannelijke wapperaar dus?
En de drijfsessies... ik dacht altijd 'Yeah right, alsof je daar in slaap valt IN het water'. Nou, mooi wel dus. Met die rustgevende muziek en dat heerlijk warme water en het feit dat je een beetje zachtjes door het water wordt 'gesleurd' heb je het idee dat je eh... in de lucht zweeft ofzoIk werd wakker aan de andere kant van het bad en dacht 'huh hoe kom ik hier nou'
Fijn personeel ook he? Lekker gezellig bij het inchecken al, de kleedkamer is trouwens echt bijna altijd rustig en haast uitgestorven.
Zat. 29equote:Op vrijdag 14 december 2012 17:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wil ook slapen drijven.Wanneer gaan we?
Dat is idd heerlijk ja!quote:Op maandag 14 januari 2013 11:15 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga donderdag weer lekker een middagje naar schiedamhopen dat het dan nog zo vriest. Vorig jaar ook een keer geweest toen er sneeuw lag, was echt nice buiten, van de sauna in de sneeuw
Damn.... het is wel telkens buiten openingstijden geloof ik?quote:Op maandag 14 januari 2013 10:38 schreef Sylvana het volgende:
En weer brand in Peize
Zelfde buitensauna als in november is afgebrand en die net weer opgebouwd was...
Het is al de 3e brand in nog geen 1.5 jaar tijd![]()
Ik hoorde een keer van een medewerker van de Veluwse Bron dat hij na de opgieting het meer in was gegaan. Dat was voor een deel ijsvrij gemaakt. Maar het ging bijna mis toen hij langzaam op blote, natte voeten door een flinke laag sneeuw weer terug liep. Hij moest rennen, anders was hij vast gevrorenquote:Op maandag 14 januari 2013 11:15 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga donderdag weer lekker een middagje naar schiedamhopen dat het dan nog zo vriest. Vorig jaar ook een keer geweest toen er sneeuw lag, was echt nice buiten, van de sauna in de sneeuw
Als je daar in de buurt bent, zou ik even tien minuten doorrijden naar de sauna in de Beemster. Veel mooier, nieuwer en meer faciliteiten. Bovendien is het veel ruimer van opzet. Ik vind sauna den Ilp een typische jaren zeventig saunaquote:Op maandag 14 januari 2013 11:05 schreef piepkuiken21 het volgende:
volgende week dinsdag gaan we naar Den Ilp, ik ben benieuwd
Ja volgens mij wel ja.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:41 schreef kahlie het volgende:
[..]
Damn.... het is wel telkens buiten openingstijden geloof ik?
@littledrummergirl Geniet ervan!
Oh, dat zou ik er zo voor betalenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga binnenkort ook naar Hilversum, ik wist al dat ik niet al te veel moet verwachten, maar voor de ¤12 die ik betaald heb voor 2 personen vind ik het wel best.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had die negatieve dingen die ik noemde (geen kluisjes meer vrij, geen haken meer vrij, nauwelijks plek in de sauna's etc.) van een review op sauna-review.nl. Dit was een recente review, van iemand die op zaterdag 19 januari was geweest geloof ik. Maar vreemd genoeg zie ik die recensie nu nergens meer staanquote:Op maandag 28 januari 2013 06:24 schreef Sylvana het volgende:
Nou ik herken die klachten écht niet hoor! Wij gaan altijd op zaterdag, maar hebben dat nog nooit meegemaakt! Ben je niet in de war met de Zwaluwhoeve? Daar komen dat soort dingen juist wel voor!
En voordeel van in de winter naar de Veluwse Bron gaan vind ik dat er een groot binnencomplex is en je dus niet zo vaak door de kou moet. En zomers is de tuin heerlijk om in te liggen.
Ik ben erg benieuwd van wie je die verhalen hebt, want wij gaan regelmatig op zaterdag en herkennen die verhalen écht niet. En als je de reviews hier in het topic leest ook niet!
Dus op een donderdag zou ik al helemaal geen problemen verwachten. Ik denk dus dat je in de war bent met de Zwaluwhoeve in Hierden. Daar komen veel mensen op af met van die veilingtickets en daar hebben we idd wel op zaterdag zulke taferelen meegemaakt.
Ik denk dat ze hem weg hebben gehaald omdat mensen zich vergissen tussen Zwaluwhoeve en Veluwse Bron. Ook in deze review staat "De Efteling onder de sauna's" en "commercieel". Dat zijn keywords die je telkens tegen komt als het gaat om Zwaluwhoeve en niet Veluwse bron.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 01:57 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Had die negatieve dingen die ik noemde (geen kluisjes meer vrij, geen haken meer vrij, nauwelijks plek in de sauna's etc.) van een review op sauna-review.nl. Dit was een recente review, van iemand die op zaterdag 19 januari was geweest geloof ik. Maar vreemd genoeg zie ik die recensie nu nergens meer staanWel een andere (beetje zeikerige) review over de drukte: http://www.sauna-review.n(...).html?reviews_id=943
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |