abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118304630
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 20:09 schreef z80 het volgende:

[..]

van kinderen heb ik nog nooit last gehad in een sauna. dat ze rond een zwembad wat spelen merk je bijna niet.
meer last heb ik van die kwebbel trutten. niet 5 minuten de kop dicht kunnen houden. zelfs niet in de stilte ruimte.
en als je vraagt of het even stil mag zijn wordt je aangekeken met een blik van "rot op".
Dit inderdaad. Of van die mensen die toch niet van elkaar af kunnen blijven in de sauna. Laatst liep ik een ruimte in en toen was een man zijn vrouw oraal aan het bevredigen :?. Ze wisten niet hoe snel ze weg moesten komen daarna.
I would date the hell out of me.
pi_118304835
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 22:17 schreef Wanderlust. het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Of van die mensen die toch niet van elkaar af kunnen blijven in de sauna. Laatst liep ik een ruimte in en toen was een man zijn vrouw oraal aan het bevredigen :?. Ze wisten niet hoe snel ze weg moesten komen daarna.
Oké dat gaat wel echt te ver ja -O-
pi_118304975
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 22:21 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Oké dat gaat wel echt te ver ja -O-
Ik wist niet zo goed wat ik ermee moest ook. Daarna ben ik ze nog een paar keer tegen gekomen en echt, wat was dat ongemakkelijk zeg :@.
I would date the hell out of me.
pi_118307393
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 18:53 schreef simmu het volgende:

[..]

dat vind ik nogal een forse opmerking waar ik me niet in kan vinden. aangezien ik hier de enige ben *met* kinderen en in oud actief vind ik het vooral nogal een kutopmerking. zonder enig fundament, maar wel een kutopmerking.

en in oud mekkeren ze dan weer over mijn manier van discussieren. met rede en argumentatie enzo :') altijd lollig zo. zullen we het weer over sauna's gaan hebben? niet dat ik daar ooit kom. ik ben ouder en mijnessen vind ik nog te klein voor de sauna ;(
Zonder enig fundament? OUD is het fundament. Zoveel dat daar direct wordt dichtgegooid omdat het niet in het plaatje past come on.

En ja, sauna's *G*

Moet nog iets inplannen met mrs. en met een vriend, te druk -O-
  maandag 22 oktober 2012 @ 23:25:12 #165
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_118308790
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 20:09 schreef z80 het volgende:

[..]

van kinderen heb ik nog nooit last gehad in een sauna. dat ze rond een zwembad wat spelen merk je bijna niet.
meer last heb ik van die kwebbel trutten. niet 5 minuten de kop dicht kunnen houden. zelfs niet in de stilte ruimte.
en als je vraagt of het even stil mag zijn wordt je aangekeken met een blik van "rot op".
Die kwebbeltrutten zoals jij het noemt heb ik ook gehoord ja, toen we lekker relaxed in de sauna zaten hoorde je ze buiten op de gang nog in detail en raad eens waar die schreeuwende en rennende kinderen bij hoorden...
Don't let my username fool you...
pi_118633042
Zaterdag gaan we weer lekker naar de sauna in Zuidwolde, al een tijd niet geweest. 2e Entree gratis met Optimel en allebei een massage voor 25 euro bijbetaling (hebben geen Optimel arrangement omdat we niet van rasul houden)
pi_118729193
Jeetje, één van de buitensauna's van Thermen Bussloo staat in brand. Geen gewonden, maar wel groot materieel.

http://www.destentor.nl/r(...)-Thermen-Bussloo.ece
pi_118729349
Dan sta je daar mooi in je blootje op de parkeerplaats

Hopenlijk is het de geisersauna, want dat is helemaal niets. Ik had constant het idee dat er iemand met zware maagkrampen in de sauna zat.
Zu hause ist alles besser
pi_118729494
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 23:36 schreef angelfish het volgende:
Jeetje, één van de buitensauna's van Thermen Bussloo staat in brand. Geen gewonden, maar wel groot materieel.

http://www.destentor.nl/r(...)-Thermen-Bussloo.ece
vanmorgen ook al een brand in een sauna, in goes geloof ik. nooit over nagedacht dat die dingen in brand konden vliegen eigenlijk 8)7 . je zou zeggen dat die heel goed geïmpregneerd zijn enzo
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_118729919
Ik zag op Facebook dat het waarschijnlijk de opgietsauna is. Brandmelding rond 22.15 uur. Opgieting is iets voor 22 uur afgelopen.
pi_118732186
In het krantenbericht staat ook dat het de opgietsauna is. Hoor het de laatste tijd steeds vaker dat er een sauna in de brand vliegt. Gelukkig zat er niemand meer in en zijn er geen gewonden gevallen. En natuurlijk gaan ze vandaag gewoon open, trekt extra bezoekers aan die het met eigen ogen willen zien. Net als bij de dierentuin in Emmen waar van de week brand was.

[ Bericht 0% gewijzigd door _Hestia_ op 02-11-2012 07:29:32 ]
pi_118732398
Bericht is later nog bijgewerkt idd. Stond er om half 12 nog niet.
pi_118733103
quote:
99s.gif Op donderdag 1 november 2012 23:43 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

vanmorgen ook al een brand in een sauna, in goes geloof ik. nooit over nagedacht dat die dingen in brand konden vliegen eigenlijk 8)7 . je zou zeggen dat die heel goed geïmpregneerd zijn enzo
Maar het blijft wel voornamelijk hout. Je kunt het nooit helemaal tegen houden.
pi_118735026
Zou de brandverzekering voor sauna's nu ook behoorlijk hoog zijn? :D
Sauna waar ik vroeger altijd naar toe ging was ook ooit al een keer helemaal afgebrand.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_118735432
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 10:39 schreef Isabeau het volgende:
Zou de brandverzekering voor sauna's nu ook behoorlijk hoog zijn? :D
Sauna waar ik vroeger altijd naar toe ging was ook ooit al een keer helemaal afgebrand.
De houten gebouwen zorgen al voor extra, dus ja, plekken als de Veluwse Bron mogen best wel wat afdragen lijkt me.
pi_118737694
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 23:39 schreef kaputwiehund het volgende:
Dan sta je daar mooi in je blootje op de parkeerplaats

Hopenlijk is het de geisersauna, want dat is helemaal niets. Ik had constant het idee dat er iemand met zware maagkrampen in de sauna zat.
Ik vond dat de meest hilarische sauna op aarde! :D Werkelijk waar hoe verzin je het, het was net de efteling 8-)

Ben wel benieuwd welke sauna het is want de laatste keer dat wij er waren twee weken geleden hadden ze in twee sauna's opgietingen. De grote zou wel het ergst zijn want die zit erg centraal en had ook een infrarood ruimte. De kleinere was de panorama sauna bij het meer, zou voor het blussen wel praktisch zijn geweest :P

Was verder wel weer een geweldig dagje trouwens. Nu ook met verwenrituelen wat inhield dat je een potje creme kreeg om je mee in te smeren en daarna nog 10-15 minuten te zweten.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 2 november 2012 @ 14:06:35 #177
163650 Greys
pi_118741115
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 12:14 schreef Zo-is-dat het volgende:

Was verder wel weer een geweldig dagje trouwens. Nu ook met verwenrituelen wat inhield dat je een potje creme kreeg om je mee in te smeren en daarna nog 10-15 minuten te zweten.
Oeh dat doen ze in Pijnacker in Centre du Lac ook regelmatig, dan gaat er in de sauna tijdens de wappersessie een grote knijpfles honing rond waar je je dan mee insmeert :9
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 30 november 2012 @ 09:19:37 #178
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_119772647
We zijn gisteren naar De Veluwe in Lunteren geweest, maar ik denk niet dat we daar nogmaals naartoe zullen gaan :N
We hadden gereserveerd en werden bij binnenkomst keurig ontvangen, waarna we de sleutels van de kluisjes kregen. De kleedruimte zag er keurig uit, maar was erg klein. We hadden een arrangement, dus na het omkleden zouden we koffie met gebak krijgen, maar er was alleen de mogelijkheid om een stuk fruitvlaai te krijgen, maar aangezien ik allergisch ben voor kiwi's, heb ik dit aan me voorbij laten gaan. De cappuccino was wel lekker. Tijdens de koffie konden we uitzoeken wat we wilden voor de lunch. Deze stond al om 12.00 uur gepland, maar omdat we pas om 11 uur aan de koffie zaten, is deze in overleg naar 13.30 uur verplaatst. Na de koffie zijn we naar het personeel toegelopen voor de beloofde rondleiding (we waren voor het eerst in deze sauna), maar er werd ons na tien minuten wachten gezegd dat we gewoon ons eigen gang konden gaan.
Het formaat van het complex vonden we erg tegenvallen, maar het zag er over het algemeen netjes uit.
We zijn gestart met de infraroodsauna, waarvan de helft van de lampen het niet bleek te doen. Op het informatiebordje bij deze sauna stond dat er aangeraden werd om hierna warm te douchen, maar voor de dichtstbijzijndste warme douche, moest de hele tuin doorkruist worden. Na het douchen hebben we wat baantjes getrokken in het buitenzwembad, wat van mij een stuk warmer had mogen zijn. Hierna zijn we naar het kruidenbad gegaan, wat heerlijk warm was, maar de kruiden waren ver te zoeken. Na een tijdje in het bubbelbad gezeten te hebben, was het tijd voor de lunch.
Helaas hebben we hier nog wel een tijd op moeten wachten en ging het ook niet goed met de gevraagde drankjes. De lunch zelf (salade geitenkaas voor mij en salade paddestoelen voor mijn vriend) was ontzettend lekker :9 Een goede hoeveelheid sla, mooi opgemaakte borden, lekkere noten erbij. Alleen het brood was in enorme hompen gesneden, wat minder prettig was.
Na de lunch zijn we nog wat gaan zwemmen, maar helaas was het zwembad verder afgekoeld. De overige gasten werden steeds luidruchtiger, maar er was geen personeel te bekennen. Na netjes vragen of het stil mocht zijn in de sauna heeft dit heel even geholpen, maar niet voor lang.
Na een rondje stoombad (erg lekker O+ ) hebben we het dus voor gezien gehouden -O-
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_119772980
Dat klinkt een beetje alsof het merendeel van je klachten voorkombaar/zelf veroorzaakt is :)

-Vruchtenvlaai is gebak, dat jij dat niet mag, tsja, dat kunnen zij niet van te voren weten.
-Een rondleiding is voor iemand die vaker na de sauna gaat, zeker in een klein complex helemaal niet nodig
-Uiteraard is het buitenbad koud als je net daarvoor warm hebt gedoucht.
-Hompen brood kun je zelf weer kleiner maken/snijden.

Voor de rest ben je vrij positief, dus ik zie niet in wat er nou zo extreem slecht aan was... eigenlijk...
pi_119772996
Zelf zondag naar de Veluwse Bron geweest. Enige aanmerking die ik had, is over de vaste opgietklanten. Wat een stelletje aso's. Er werd gevraagd of er nieuwe mensen waren en een groepje ging heel hard roepen dat dat niet zo was en we best naar binnen konden. Uiteraard waren er wel nieuwe mensen en dus werd het praatje gedaan. Daar kwam commentaar op en er werd hard doorheen gepraat. Kon ik me best aan ergeren zeg maar.
pi_119773365
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 november 2012 09:39 schreef stbabylon het volgende:
Zelf zondag naar de Veluwse Bron geweest. Enige aanmerking die ik had, is over de vaste opgietklanten. Wat een stelletje aso's. Er werd gevraagd of er nieuwe mensen waren en een groepje ging heel hard roepen dat dat niet zo was en we best naar binnen konden. Uiteraard waren er wel nieuwe mensen en dus werd het praatje gedaan. Daar kwam commentaar op en er werd hard doorheen gepraat. Kon ik me best aan ergeren zeg maar.
Owh dat is wel jammer ja, ik heb er nog nooit echt last van gehad van de vaste klanten, heb wel altijd het idee dat ze graag op een of andere manier wel even willen laten weten dat ze het zijn. Even een opmerking of iets zodat het opvalt dat ze de opgieter kennen. Vind dat altijd wel grappig ;)
pi_119773944
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 12:14 schreef Zo-is-dat het volgende:

[..]

Ik vond dat de meest hilarische sauna op aarde! :D Werkelijk waar hoe verzin je het, het was net de efteling 8-)

wij hadden dat laatst bij van egmond in haarlem. daar heb je een sauna met een apparaat dat zelf opgietingen doet. dat laatste houdt in dat met veel geweld de houten ventilatoren aanspringen, er een lampje van kleur veranderd en een groot apparaat in beweging komt. ik kwam niet meer bij zo grappig vond ik het. het voelde alsof het gebouwtje ter plekke kon opstijgen, terwijl het enige wat er gebeurde een plensje water op de kolen was _O-
pi_120003128
Nadat we al heel veel goede verhalen over Centre du Lac lazen op FOK! toch maar eens gegaan. Elysium vinden we mooi, maar toch ook wel erg massaal met dat welbekende 'zien en gezien willen worden'sfeertje. We kozen een paar keer achter elkaar voor de veilige 'wel ok'-formule van Elysium (die watervalhoek is ook zo lekker O+ ), maar voor ik verder ga kan ik nu alvast zeggen dat ons volgende saunabezoek naar Centre du Lac zal zijn en niet weer naar Elysium.

Centre de Lac blinkt wat mij betreft uit in klantvriendelijkheid en ook het publiek was bijzonder aangenaam. Nu weet ik wel dat je als sauna niet bijzonder veel te zeggen hebt over het type mens wat je aantrekt, maar er waren opvallend veel vriendelijke en leuke mensen aanwezig gisteren. Als je niet van gezellig met vreemden kletsen houdt dan is Elysium misschien meer wat voor je. Ook opvallend weinig mensen met een grote tatoeage.

Het was overal schoon, terwijl ik eigenlijk geen schoonmakers kan herinneren.
Er zijn veel hoekjes waar je kan douchen en de temperatuur van de meeste douches kan je zelf van ijskoud tot veel te heet instellen. Perfect! Ook de neveldouche is een enorme aanrader, groot en met echte nevel (geen druppeltjes dus). Heerlijk gewoon.
Er is een ruim aanbod van verschillende sauna's die goed op temperatuur waren (de Maa-sauna was erg lekker). In de Kelo-sauna wordt 3x per dag een opgieting gehouden waarbij veel wordt uitgelegd en er ook ruimte is voor grapjes over en weer. Er werd zelfs zoveel uitgelegd dat ik in de 2e helft van de opgieting op een gegeven moment 'hou nu je mond maar' dacht, want ik had het best zwaar en luisterde al helemaal niet meer. Erg goede opgieting al met al. Ook druk bezocht, maar iedereen paste er in.
Bij de Hamman is een kruidenbad. Geweldige temperatuur, Oosterse sfeer, lekker duister...maar mijn vriendin vroeg zich al af of chloor ook een kruid was, want verder zat er geen geur in het bad. Niet storend verder.
Het Turks Stoombad was heet, vol damp, maar wel erg muf. Het is me wel vaker opgevallen dat het toch erg moeilijk lijkt te zijn om een stoombad fris te laten ruiken. Sauna Beauty Farm Midwolda had dat het beste voor elkaar (incl. verlichting met echte kaarsen in het stoombad :o ), daar rook het echt fris en kon je lange tijd in de prettige damp blijven. Hier zijn we vrij snel weer weg gegaan.
Infra rood: zitten op nep boomstammetjes met een lamp voor en achter je. Niks op aan te merken. In de sauna in Zuidwolde kan je liggen, dat is toch wel het lekkerst (en het meest luie uiteraard).
Zwembad was lekker, misschien iets te fris, maar dat is wel prettig bij het afkoelen. Fijne jetstraal in een hoek. Buiten (en binnen) een heet bubbelbad die op een timer aan en uit gaat. Ik hou bijv. helemaal niet echt van bubbelen, dus bubbelen vind ik dan de minst fijne fase. Maar het bad was verder echt lekker heet. En mocht de meneer die ons in het bubbelbad zijn hele levensverhaal vertelde denken dat we het niet interessant vonden: ik vond het reuze interessant! Nog bedankt voor de verhalen O+
In de kelder ziten nog een paar sauna's waaronder een kleurensauna, maar daar zijn we verder niet geweest. Er is daar ook nog een bad voor drijfsessies en onderwaterconcerten,
Er zijn heel veel afkoelmogelijkheden in het complex: douchehoekjes, emmers, koude dompelbaden en een ijsgrot. De ijsgrot is echt koud met een bak slushpuppyachtig ijs wat je over je heen kan wrijven. Verder ruikt de ijsgrot fris itt die in Elysium die ik muf schimmelig vind.

Het horeca deel bestaat uit verschillende hoekjes. We hebben geluncht bij de open haard waar ze heel briljant kleine kussentjes hebben waar je je voeten op kan leggen vlak bij de open haard. De kaart is erg uitgebreid met allerlei lekker klinkende hapjes en drankjes. We kozen voor een pistoletje met kip op aanraden van de serveerster, maar ik vond hem helaas tegenvallend droog. De warme chocolademelk maakte veel goed. We hebben er ook 's avonds nog gegeten en namen allebei een maaltijdsalade (ca. 15 euro). Grote borden vol! Salade smaakte me prima (ik had met vis) en mijn vriendin's enige klacht was dat haar salade te veel kip bevatte. De kip was nu wel lekker mals trouwens. De bediening is goed, wel wat gehaast, maar het was ook best druk in het restaurant.

Last but not least zijn de kleedruimtes lekker ruim met zeer ruime kluisjes voor je kleren. Het was er niet druk, maar dat kan ook aan Sinterklaasavond hebben gelegen natuurlijk. Oh, en iemand dacht dat het allemaal wat verouderd was: niets van gemerkt! Alles zag er best nieuw en modern uit en er werd terwijl wij er waren ook aan een groep toiletten gewerkt (geen last van gehad).

kahlie en de anderen: bedankt voor jullie enthousiasme over Centr du Lac, want dat heeft er toch voor gezorgd dat wij er ook maar eens zijn gaan kijken en ook zeker terug gaan komen ^O^
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_120079419
quote:
14s.gif Op donderdag 6 december 2012 17:41 schreef Isabeau het volgende:
kahlie en de anderen: bedankt voor jullie enthousiasme over Centr du Lac, want dat heeft er toch voor gezorgd dat wij er ook maar eens zijn gaan kijken en ook zeker terug gaan komen ^O^
Np. Fijn dat je genoten hebt! Wij zijn gisteren nog ff snel langsgepiept in de avond. Als je tijd hebt moet je eens zo'n drijfsessie doen. Echt heel prettig en ontspannen :) Had je de bedjes achterin bij het restaurant nog geprobeerd? Daar lag ik gisteren ff te tukken :)

Stoombad ruikt soms heel erg naar menthol en op andere momenten weer niet. Zelfde geldt voor de hammam. Soms vraag ik me af wat ze met die verstuiver doen :P Gisterenavond vond ik het dus weer heftig ruiken.
pi_120079936
We hebben de bedjes wel gezien, maar er geen gebruik van gemaakt Zijn het gewone matrassen of waterbedden (Peize heeft waterbedden :o )? En zo'n drijfsessie, hoe lang duurt dat en wat houdt het precies in? Is dat met andere mensen en muziek?
pi_120080195
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 18:07 schreef Isabeau het volgende:
We hebben de bedjes wel gezien, maar er geen gebruik van gemaakt Zijn het gewone matrassen of waterbedden (Peize heeft waterbedden :o )? En zo'n drijfsessie, hoe lang duurt dat en wat houdt het precies in? Is dat met andere mensen en muziek?
Gewone matrassen. Vind ik persoonlijk prettig. Waterbed en ik gaan niet zo goed samen.

Je hebt 2x op een dag een drijfsessie waar je je voor kan inschrijven en waar je een klein bedrag voor betaald. Meestal zit je met 3-4 mensen en de max is volgens mij 8. Het bad is lichaamstemp (38 graden volgens mij) dus je koelt niet af en voelt heel prettig. Je krijgt een kussen voor onder je hoofd en een drijf-ding voor onder je knieen. Je mag lekker comfy gaan liggen en je hoort dan idd muziek uit de speakers die onderwater zitten. Er is een medewerker aanwezig die zorgt dat je tegen niemand op knalt en die zal ook iedereen een stukje door het water heen trekken en ze gaan onder je langs met hun armen, zodat ze een soort van stroming veroorzaken, daardoor lijkt het net alsof je heel hard beweegt/door het water heen stroomt.

Het is super relaxed. Er zijn mensen in slaap bij gevallen. Er is ook iemand die toen wilde draaien en die dus bijna verzoop van de schrik, maar de medewerker stond er gelijk naast. Ik vind het echt ultiem ontspannen. Nog meer dan een floating sessie (die baden vind ik vaak te heet!) en omdat je dus geen last hebt van zout (aaah aaah, waaaarom wreef ik nu in mijn oog!) :)
pi_120080247
Klinkt leuk :Y En de prijs viel volgens mij wel mee. Ik zal het onthouden!
pi_120080260
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 18:17 schreef kahlie het volgende:

[..]

Gewone matrassen. Vind ik persoonlijk prettig. Waterbed en ik gaan niet zo goed samen.

Je hebt 2x op een dag een drijfsessie waar je je voor kan inschrijven en waar je een klein bedrag voor betaald. Meestal zit je met 3-4 mensen en de max is volgens mij 8. Het bad is lichaamstemp (38 graden volgens mij) dus je koelt niet af en voelt heel prettig. Je krijgt een kussen voor onder je hoofd en een drijf-ding voor onder je knieen. Je mag lekker comfy gaan liggen en je hoort dan idd muziek uit de speakers die onderwater zitten. Er is een medewerker aanwezig die zorgt dat je tegen niemand op knalt en die zal ook iedereen een stukje door het water heen trekken en ze gaan onder je langs met hun armen, zodat ze een soort van stroming veroorzaken, daardoor lijkt het net alsof je heel hard beweegt/door het water heen stroomt.

Het is super relaxed. Er zijn mensen in slaap bij gevallen. Er is ook iemand die toen wilde draaien en die dus bijna verzoop van de schrik, maar de medewerker stond er gelijk naast. Ik vind het echt ultiem ontspannen. Nog meer dan een floating sessie (die baden vind ik vaak te heet!) en omdat je dus geen last hebt van zout (aaah aaah, waaaarom wreef ik nu in mijn oog!) :)
Klinkt enorm fijn!
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_120080472
Oeh dat klinkt idd relaxed kahlie! :Y
pi_120080557
Yes, dames, dat is idd erg fijn.

Vroegah, was het gratis, maar ja, als je dan na 11.00 aankwam, zat het altijd al vol. En dan was ik vrij sip. Soms ging ik wel tot 4x toe in het restaurant kijken of mensen toevallig al eerder naar huis gingen (en zich afmeldden). Toen is het betaald geworden, maar was het ¤3, maar dan ging het alleen door als je minimaal met z'n 4tjes was. Dus werd er in het restaurant regelmatig aan gasten gevraagd of ze wilden drijven door andere gasten, die graag wilden :P

Nu is het zo dat het ¤6,50 kost en het gaat altijd door, maar het is rond 15.00 en rond 19.00. Wij hebben dus weleens met z'n tweetjes het hele bad voor ons zelf gehad. Hi hi.
pi_120080658
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 18:17 schreef kahlie het volgende:

[..]

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa heerlijk is dat he _O_ O+

Ik had op een gegeven moment halfslapend iets van "zit niet aan mijn hoofd }:| " maar toen probeerde de medewerker me wakker te maken omdat het voorbij was :@
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_120080677
:D tombola :D Hoelang duurt het dan?
pi_120080741
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 18:33 schreef Isabeau het volgende:
Ergens tussen de 20 en 30 minuten volgens mij. Ik kan de tijd echt niet bij houden. :@
Ik ben ook echt weg ja.

Tombola, bij mij zitten ze altijd aan m'n voet of schouder. Bij m'n voet viel ik een keertje bijna van m'n hoofdkussen af omdat ik schrok. Dat was beetje zielig voor de medewerker.
pi_120080753
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 18:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou het je werkelijk waar niet kunnen zeggen :D

20-30 minuten gok ik?

Te kort iig :+
pi_120080767
Laten we het maar op 20-30 min houden 8-)
pi_120080779
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 18:35 schreef kahlie het volgende:

[..]

Ergens tussen de 20 en 30 minuten volgens mij. Ik kan de tijd echt niet bij houden. :@
Ik ben ook echt weg ja.

Tombola, bij mij zitten ze altijd aan m'n voet of schouder. Bij m'n voet viel ik een keertje bijna van m'n hoofdkussen af omdat ik schrok. Dat was beetje zielig voor de medewerker.
_O-

Zou heel goed kunnen dat ze dat al hadden geprobeerd maar dat ik niet wakker werd :@
pi_120080890
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 18:36 schreef tombolafan het volgende:

[..]

_O-

Zou heel goed kunnen dat ze dat al hadden geprobeerd maar dat ik niet wakker werd :@
Nou ja, ik heb dus ook al eerder iemand bijna horen verzuipen dus het is fijn dat je niet de enige bent die zo relaxed is dat je echt ff zoiets hebt van... wtf.. wat... ah, *plons* oh shit, ik lag in een bad! >:O
pi_120080972
Het is gewoon echt heerlijk O+

Ik wil weer eens heen, eens kijken of het in de kerstvakantie kan :7
pi_120081002
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 18:41 schreef tombolafan het volgende:

Als je vaak samen gaat en je hebt niets met 'kerstavond', dan kan je de 24ste 2 voor de prijs van 1.
Misschien de moeite waard.
pi_120081084
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 18:41 schreef tombolafan het volgende:

Op 24 december was het 2 voor de prijs van 1 zag ik 8-)

Spuit 11
pi_120081275
Oooooooooooh dat is een goede :D

Ik moet misschien op mn neefje passen maar als dat niet zo is lijkt het me ideaal _O_
pi_120083894
Ik wil ook wel eens naar een sauna maar mijn vriendin trekt het echt niet, die krijgt het benauwd.
Zelf vind ik het wel relaxt, sauna in en daarna lekker een beetje chillen in een bubbelbad.
Lekker de hele dag niks doen.

Ik ben door een vrouwlijke collega meegevraagd om met haar mee te gaan, volgens mij naar de Thermen oid.

Maar eens goed over nadenken :P
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_120088895
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 december 2012 20:12 schreef junkiexp het volgende:
Ik wil ook wel eens naar een sauna maar mijn vriendin trekt het echt niet, die krijgt het benauwd.
Zelf vind ik het wel relaxt, sauna in en daarna lekker een beetje chillen in een bubbelbad.
Lekker de hele dag niks doen.

Ik ben door een vrouwlijke collega meegevraagd om met haar mee te gaan, volgens mij naar de Thermen oid.

Maar eens goed over nadenken :P
Als ze het benauwd krijgt, laat haar dan eens wat andere soort sauna's proberen. De combinatie luchtvochtheid + warmte is iets wat de een heel fijn vindt en de ander niet. Ik ken mensen die het in een 100 C sauna met 5% luchtvochtigheid prima 20 minuten uithouden, maar in een 70 C sauna met 25% luchtvochtigheid na 30 seconden voor gezien houden. Infrarood kunnen de meeste mensen ook hebben, want de warmte in de ruimte is minder.

Daarnaast is het zo dat een ruime saunagelegenheid voldoende te bieden heeft behalve sauna's. Zwembaden, stoombaden, rustruimte's, kruidenbaden, hammam etc. etc. Als ze het echt niets vindt, np, maar ik ken genoeg mensen die niet van de sauna zelf houden, maar dan dus de andere dingen doen en er gewoon een massage bij boeken. Beide partijen blij.
pi_120089005
ja idd, zwemmen, bubbelen en in de rustruimte liggen is ook al heel lekker O+
pi_120266037
Is er iemand weleens naar Sauna Ridderrode geweest (bij Bloemendaal?)
Ik zocht op FOK! maar vond alleen een korte opmerking van iemand over sauna Ridderrode bij Haarlem. Daar zitten ze 20 mins van af, dus het kan zijn dat dezelfde is.

Mijn ouders hadden een folder in de bus en het zag er wel mooi uit, maar goed, dat ziet elke brochure/website. Je weet nooit hoe het van binnen echt is.

Dusse... kent iemand hem hier?
pi_120267062
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 13:46 schreef kahlie het volgende:
Is er iemand weleens naar Sauna Ridderrode geweest (bij Bloemendaal?)
Ik zocht op FOK! maar vond alleen een korte opmerking van iemand over sauna Ridderrode bij Haarlem. Daar zitten ze 20 mins van af, dus het kan zijn dat dezelfde is.

Mijn ouders hadden een folder in de bus en het zag er wel mooi uit, maar goed, dat ziet elke brochure/website. Je weet nooit hoe het van binnen echt is.

Dusse... kent iemand hem hier?
Ja, mooie sauna. Staan volgens mij ook wat reviews in de OP
pi_120267103
quote:
14s.gif Op donderdag 13 december 2012 14:14 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Ja, mooie sauna. Staan volgens mij ook wat reviews in de OP
Ja, uit 2007. Dat is 5 jaar geleden. Dat vond ik niet meer zoveel zeggen, zeker aangezien ze aangeven verbouwt te hebben in de folder :)

Maar thx voor de input, hoe zit het met het publiek? Erg druk en kletsen of juist rustig?
pi_120267202
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 14:15 schreef kahlie het volgende:

[..]

Ja, uit 2007. Dat is 5 jaar geleden. Dat vond ik niet meer zoveel zeggen, zeker aangezien ze aangeven verbouwt te hebben in de folder :)
Gewoon gaan, en even een up-to-date review schrijven dan ;)

Voor mij is het ook alweer een tijd geleden dat ik er geweest ben, maar vond het toen wel een meer dan prima sauna

Edit: Publiek was de keren dat ik er was prima, gewoon normaal volk. Maar ik ben er te weinig geweest om daar iets nuttigs over te zeggen
pi_120267511
quote:
10s.gif Op donderdag 13 december 2012 14:18 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Gewoon gaan, en even een up-to-date review schrijven dan ;)

Voor mij is het ook alweer een tijd geleden dat ik er geweest ben, maar vond het toen wel een meer dan prima sauna

Edit: Publiek was de keren dat ik er was prima, gewoon normaal volk. Maar ik ben er te weinig geweest om daar iets nuttigs over te zeggen
Ja, het is net iets meer dan een uurtje rijden, dus dat vind ik wel jammer als het toch een kleine sauna is of niet zo schoon ofzo. Vandaar eerst ff onderzoek ;)

Als ik zal gaan, zal ik zeker reviewen :)
  vrijdag 14 december 2012 @ 12:34:01 #210
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_120300034
Ik ga heel vaak naar Ridderrhode, ben er groot fan van. Pluspunten vooral: het is niet zo extreem te druk en het is lekker overzichtelijk qua formaat, terwijl ze toch alle faciliteiten hebben. Aankleding is kitsch, maar tot in de perfectie uitgevoerd, en daarmee erg sfeervol. Mooie nieuwe tuin hebben ze. Kijk alleen wel even of er een opgieting is, de opgieting die er is is heel goed, maar hij is er zeker niet elke dag.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 14 december 2012 @ 13:00:48 #211
163650 Greys
pi_120300717
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 18:36 schreef Isabeau het volgende:
Laten we het maar op 20-30 min houden 8-)
30 minuten volgens mij :Y

Beetje late reactie en spuit 11, maar toch.
Wat leuk dat je er geweest bent! Ik ben er eergister nog geweest met een vriendin en vorige week ook al, toen durfde ik voor het eerst alleen. Want nu je er geweest bent kan je je misschien voorstellen dat dat daar makkelijk kan :)

Je had McWapper als het goed is op de woensdag? Een mannelijke wapperaar dus? :P

En de drijfsessies... ik dacht altijd 'Yeah right, alsof je daar in slaap valt IN het water'. Nou, mooi wel dus. Met die rustgevende muziek en dat heerlijk warme water en het feit dat je een beetje zachtjes door het water wordt 'gesleurd' heb je het idee dat je eh... in de lucht zweeft ofzo :D Ik werd wakker aan de andere kant van het bad en dacht 'huh hoe kom ik hier nou' _O-

Fijn personeel ook he? Lekker gezellig bij het inchecken al, de kleedkamer is trouwens echt bijna altijd rustig en haast uitgestorven.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_120301884
Fantastisch personeel, leuk publiek en we hadden niet 1, maar 2 mannelijke wapperaars :o
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 14 december 2012 @ 14:13:02 #213
163650 Greys
pi_120302860
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 13:40 schreef Isabeau het volgende:
Fantastisch personeel, leuk publiek en we hadden niet 1, maar 2 mannelijke wapperaars :o
Ah, Mario en Nard :D
De jongste van de twee (niet met die krullen maar die andere) is McWapper.
Eentje lijkt er op Bert Visscher een beetje (vind ik :D :@ ) en die andere dus.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 14 december 2012 @ 16:18:12 #214
63722 z80
I fink you freaky
pi_120307597
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 13:40 schreef Isabeau het volgende:
tot nu toe nog nooit een vrouwelijke wapperaar tegen gekomen.
een collega van me wapperd in de veluwse bron en doet ook mee met wedstrijden.
blijkt dus een NL, EU en wereld kampioenschappen te worden gehouden.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 14 december 2012 @ 16:22:53 #215
163650 Greys
pi_120307766
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 16:18 schreef z80 het volgende:

[..]

tot nu toe nog nooit een vrouwelijke wapperaar tegen gekomen.
een collega van me wapperd in de veluwse bron en doet ook mee met wedstrijden.
blijkt dus een NL, EU en wereld kampioenschappen te worden gehouden.
Klopt. Werd woensdag nog verteld tijdens de Centre du Lac wapper.
Er schijnt een Nederlander/se 4e te zijn geworden op de wereldkampioenschappen? Uit Groningen geloof ik. Dan worden er zelfs lasershows enzo bij gehouden ( :') ).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_120308996
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 16:22 schreef Greys het volgende:

Klopt. Werd woensdag nog verteld tijdens de Centre du Lac wapper.
Er schijnt een Nederlander/se 4e te zijn geworden op de wereldkampioenschappen? Uit Groningen geloof ik. Dan worden er zelfs lasershows enzo bij gehouden ( :') ).
Nou, ik heb ooit met enorm veel plezier een vrouwelijke wapperaarster uit Groningen gade geslagen. Tot nu toe de beste 'show' in mijn wapperervaringen :D
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 14 december 2012 @ 17:04:43 #217
163650 Greys
pi_120309131
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 17:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou, ik heb ooit met enorm veel plezier een vrouwelijke wapperaarster uit Groningen gade geslagen. Tot nu toe de beste 'show' in mijn wapperervaringen :D
Oh het lijkt mij ook tof om een keer mee te maken hoor!
En de wapperaars van CdL gaan ook regelmatig in andere sauna's kijken hoe daar het wapperen gaat, altijd leerzaam. Dat van die lasershow daar moest ik alleen zelf gewoon persoonlijk een beetje om gniffelen, ik zag meer een soort hippe club voor me dan een sauna :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_120309376
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 13:00 schreef Greys het volgende:

[..]

30 minuten volgens mij :Y

Beetje late reactie en spuit 11, maar toch.
Wat leuk dat je er geweest bent! Ik ben er eergister nog geweest met een vriendin en vorige week ook al, toen durfde ik voor het eerst alleen. Want nu je er geweest bent kan je je misschien voorstellen dat dat daar makkelijk kan :)

Je had McWapper als het goed is op de woensdag? Een mannelijke wapperaar dus? :P

En de drijfsessies... ik dacht altijd 'Yeah right, alsof je daar in slaap valt IN het water'. Nou, mooi wel dus. Met die rustgevende muziek en dat heerlijk warme water en het feit dat je een beetje zachtjes door het water wordt 'gesleurd' heb je het idee dat je eh... in de lucht zweeft ofzo :D Ik werd wakker aan de andere kant van het bad en dacht 'huh hoe kom ik hier nou' _O-

Fijn personeel ook he? Lekker gezellig bij het inchecken al, de kleedkamer is trouwens echt bijna altijd rustig en haast uitgestorven.
Ik wil ook slapen drijven. O+ Wanneer gaan we? *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 14 december 2012 @ 17:12:59 #219
163650 Greys
pi_120309398
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 december 2012 17:12 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik wil ook slapen drijven. O+ Wanneer gaan we? *O*
Zat. 29e *O*
En ik twijfel of ik morgenavond niet nog even zal gaan :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_121538380
En weer brand in Peize -O-

Zelfde buitensauna als in november is afgebrand en die net weer opgebouwd was...

Het is al de 3e brand in nog geen 1.5 jaar tijd :o

[ Bericht 26% gewijzigd door _Hestia_ op 14-01-2013 11:34:55 ]
pi_121539077
volgende week dinsdag gaan we naar Den Ilp, ik ben benieuwd
pi_121539353
ik ga donderdag weer lekker een middagje naar schiedam O+ hopen dat het dan nog zo vriest. Vorig jaar ook een keer geweest toen er sneeuw lag, was echt nice buiten, van de sauna in de sneeuw *O*
pi_121539884
quote:
99s.gif Op maandag 14 januari 2013 11:15 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga donderdag weer lekker een middagje naar schiedam O+ hopen dat het dan nog zo vriest. Vorig jaar ook een keer geweest toen er sneeuw lag, was echt nice buiten, van de sauna in de sneeuw *O*
Dat is idd heerlijk ja! O+
pi_121549385
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 10:38 schreef Sylvana het volgende:
En weer brand in Peize -O-

Zelfde buitensauna als in november is afgebrand en die net weer opgebouwd was...

Het is al de 3e brand in nog geen 1.5 jaar tijd :o
Damn.... het is wel telkens buiten openingstijden geloof ik?

@littledrummergirl Geniet ervan!
pi_121549460
quote:
99s.gif Op maandag 14 januari 2013 11:15 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik hoorde een keer van een medewerker van de Veluwse Bron dat hij na de opgieting het meer in was gegaan. Dat was voor een deel ijsvrij gemaakt. Maar het ging bijna mis toen hij langzaam op blote, natte voeten door een flinke laag sneeuw weer terug liep. Hij moest rennen, anders was hij vast gevroren :o
pi_121555463
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 11:05 schreef piepkuiken21 het volgende:
volgende week dinsdag gaan we naar Den Ilp, ik ben benieuwd
Als je daar in de buurt bent, zou ik even tien minuten doorrijden naar de sauna in de Beemster. Veel mooier, nieuwer en meer faciliteiten. Bovendien is het veel ruimer van opzet. Ik vind sauna den Ilp een typische jaren zeventig sauna :{ krappe sauna's, veel verouderd en een vrij donkere inrichting.
.
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_121555485
mijn moeder had iets via Groupon....
pi_121559577
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 15:41 schreef kahlie het volgende:

[..]

Damn.... het is wel telkens buiten openingstijden geloof ik?

@littledrummergirl Geniet ervan!
Ja volgens mij wel ja.

Hier krantenberichtje:

http://nos.nl/artikel/461459-weer-brand-in-sauna-in-peize.html
  dinsdag 15 januari 2013 @ 09:20:51 #229
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_121581367
Afgelopen weekend naar Sauna Hilversum geweest. Leuk ding met een prima sfeer, maar wel erg klein en met veel achterstallig onderhoud. Wij hadden dit cadeau gekregen, maar ik zou er niet snel zelf voor de volledige prijs naar terug gaan.
Volgende week gaan we weer naar de veluwse bron.
KuikenGuppy
pi_121586410
Ik ga binnenkort ook naar Hilversum, ik wist al dat ik niet al te veel moet verwachten, maar voor de ¤12 die ik betaald heb voor 2 personen vind ik het wel best.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 11:54:13 #231
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_121586538
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 11:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga binnenkort ook naar Hilversum, ik wist al dat ik niet al te veel moet verwachten, maar voor de ¤12 die ik betaald heb voor 2 personen vind ik het wel best.
Oh, dat zou ik er zo voor betalen :) .
Het eten was er trouwens erg goed :).
KuikenGuppy
pi_121625289
HELP ;), ik moet van een vriendin in Hengelo (ov) mee naar de sauna, wie weet er een goede sauna met veel korting?
pi_121626756
Heel goede sauna daar in de buurt: www.sare.nl
Ze hebben een Christmas arrangement dat nog tot 31 januari te gebruiken is maar ook als je alleen een dagje sauna wilt en dus de volle prijs moet betalen is die het helemaal waard imho.

Ze zijn aangesloten bij dezelfde sauna groep als de Waterlelie in Zevenhuizen en hoewel ik die ook best wel ok vind is een belangrijke reden voor ons om naar Zevenhuizen te gaan ook dat wij daar punten kunnen sparen om met korting naar Sare te gaan. Dat, en de waterlelie ligt op kruipafstand van ons huis. :P Waar andere sauna's een lekker verwen- en ontspandagje zijn is Sare een dagje paradijs.

Had ik al gezegd dat ik fan ben? :')

Wij gaan vandaag lekker naar de Waterlelie en wat een perfecte dag ervoor. Het vriest dat het kraakt en het zonnetje schijnt, wat wil een mens nog meer? *O*
Alleen sneeuw had het nog beter gemaakt maar hier is dus niks gevallen. -O-
There is no love sincerer than the love of food.
pi_121627030
ik kan geen 50 euro missen dus zodoende was ik op zoek naar een budgettip ;)
  woensdag 16 januari 2013 @ 11:18:21 #235
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_121628034
Sare is wel echt een geweldige sauna, die tuin is heerlijk :) Maar goed, 50 euro is ook wel prijzig idd.
pi_122150119
Ik wil graag een keer naar de Veluwse bron, maar weet iemand of het daar op een donderdag (in januari of februari) ook erg druk is? Of is het vnl in de weekenden erg (te) druk en valt het doordeweeks wel mee? ('Te druk' als in: geen kluisjes meer vrij, geen plek meer in de baden, wachten op een vrij plekje in de sauna's, weinig eten meer over bij lopend buffet en lange wachtrijen voor de ingang)

En is dit een sauna die jullie aanraden in de winter, of is het in de zomer leuker ivm dat de tuin dan er mooier uitziet en het er fijner toeven is (maar misschien is het dan ook wel veel drukker?)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_122150737
Nou ik herken die klachten écht niet hoor! Wij gaan altijd op zaterdag, maar hebben dat nog nooit meegemaakt! Ben je niet in de war met de Zwaluwhoeve? Daar komen dat soort dingen juist wel voor!

En voordeel van in de winter naar de Veluwse Bron gaan vind ik dat er een groot binnencomplex is en je dus niet zo vaak door de kou moet. En zomers is de tuin heerlijk om in te liggen.

Ik ben erg benieuwd van wie je die verhalen hebt, want wij gaan regelmatig op zaterdag en herkennen die verhalen écht niet. En als je de reviews hier in het topic leest ook niet!

Dus op een donderdag zou ik al helemaal geen problemen verwachten. Ik denk dus dat je in de war bent met de Zwaluwhoeve in Hierden. Daar komen veel mensen op af met van die veilingtickets en daar hebben we idd wel op zaterdag zulke taferelen meegemaakt.
pi_122185422
Wij zijn ook laatst nog in het weekend naar de Veluwse bron geweest en ik herken de klachten ook echt niet. Ik vind t ook prima geschikt voor de winter. Tuin ook nu mooi, met het uitzicht Over het meer en binnen inderdaad ook veel mogelijkheden.

Ik zou het gerust doen!
pi_122199826
quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2013 06:24 schreef Sylvana het volgende:
Nou ik herken die klachten écht niet hoor! Wij gaan altijd op zaterdag, maar hebben dat nog nooit meegemaakt! Ben je niet in de war met de Zwaluwhoeve? Daar komen dat soort dingen juist wel voor!

En voordeel van in de winter naar de Veluwse Bron gaan vind ik dat er een groot binnencomplex is en je dus niet zo vaak door de kou moet. En zomers is de tuin heerlijk om in te liggen.

Ik ben erg benieuwd van wie je die verhalen hebt, want wij gaan regelmatig op zaterdag en herkennen die verhalen écht niet. En als je de reviews hier in het topic leest ook niet!

Dus op een donderdag zou ik al helemaal geen problemen verwachten. Ik denk dus dat je in de war bent met de Zwaluwhoeve in Hierden. Daar komen veel mensen op af met van die veilingtickets en daar hebben we idd wel op zaterdag zulke taferelen meegemaakt.
Had die negatieve dingen die ik noemde (geen kluisjes meer vrij, geen haken meer vrij, nauwelijks plek in de sauna's etc.) van een review op sauna-review.nl. Dit was een recente review, van iemand die op zaterdag 19 januari was geweest geloof ik. Maar vreemd genoeg zie ik die recensie nu nergens meer staan :{ Wel een andere (beetje zeikerige) review over de drukte: http://www.sauna-review.n(...).html?reviews_id=943
pi_122203885
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 01:57 schreef bulbjes het volgende:

[..]

Had die negatieve dingen die ik noemde (geen kluisjes meer vrij, geen haken meer vrij, nauwelijks plek in de sauna's etc.) van een review op sauna-review.nl. Dit was een recente review, van iemand die op zaterdag 19 januari was geweest geloof ik. Maar vreemd genoeg zie ik die recensie nu nergens meer staan :{ Wel een andere (beetje zeikerige) review over de drukte: http://www.sauna-review.n(...).html?reviews_id=943
Ik denk dat ze hem weg hebben gehaald omdat mensen zich vergissen tussen Zwaluwhoeve en Veluwse Bron. Ook in deze review staat "De Efteling onder de sauna's" en "commercieel". Dat zijn keywords die je telkens tegen komt als het gaat om Zwaluwhoeve en niet Veluwse bron.

Veluwse bron is wel groot, maar ik hoor juist altijd dat het gemoedelijk, rustig en prettig toeven is. Helemaal niet dat het te druk is of dat er problemen zijn bij het restaurant.

Let op: Ik ben er zelf nog nooit geweest. Ik weet ook niet of ze polsbandjes hebben, maar zo niet, dan is helemaal zeker dat de review niet klopt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')