Als je daar in de buurt bent, zou ik even tien minuten doorrijden naar de sauna in de Beemster. Veel mooier, nieuwer en meer faciliteiten. Bovendien is het veel ruimer van opzet. Ik vind sauna den Ilp een typische jaren zeventig saunaquote:Op maandag 14 januari 2013 11:05 schreef piepkuiken21 het volgende:
volgende week dinsdag gaan we naar Den Ilp, ik ben benieuwd
Ja volgens mij wel ja.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:41 schreef kahlie het volgende:
[..]
Damn.... het is wel telkens buiten openingstijden geloof ik?
@littledrummergirl Geniet ervan!
Oh, dat zou ik er zo voor betalenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga binnenkort ook naar Hilversum, ik wist al dat ik niet al te veel moet verwachten, maar voor de ¤12 die ik betaald heb voor 2 personen vind ik het wel best.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had die negatieve dingen die ik noemde (geen kluisjes meer vrij, geen haken meer vrij, nauwelijks plek in de sauna's etc.) van een review op sauna-review.nl. Dit was een recente review, van iemand die op zaterdag 19 januari was geweest geloof ik. Maar vreemd genoeg zie ik die recensie nu nergens meer staanquote:Op maandag 28 januari 2013 06:24 schreef Sylvana het volgende:
Nou ik herken die klachten écht niet hoor! Wij gaan altijd op zaterdag, maar hebben dat nog nooit meegemaakt! Ben je niet in de war met de Zwaluwhoeve? Daar komen dat soort dingen juist wel voor!
En voordeel van in de winter naar de Veluwse Bron gaan vind ik dat er een groot binnencomplex is en je dus niet zo vaak door de kou moet. En zomers is de tuin heerlijk om in te liggen.
Ik ben erg benieuwd van wie je die verhalen hebt, want wij gaan regelmatig op zaterdag en herkennen die verhalen écht niet. En als je de reviews hier in het topic leest ook niet!
Dus op een donderdag zou ik al helemaal geen problemen verwachten. Ik denk dus dat je in de war bent met de Zwaluwhoeve in Hierden. Daar komen veel mensen op af met van die veilingtickets en daar hebben we idd wel op zaterdag zulke taferelen meegemaakt.
Ik denk dat ze hem weg hebben gehaald omdat mensen zich vergissen tussen Zwaluwhoeve en Veluwse Bron. Ook in deze review staat "De Efteling onder de sauna's" en "commercieel". Dat zijn keywords die je telkens tegen komt als het gaat om Zwaluwhoeve en niet Veluwse bron.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 01:57 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Had die negatieve dingen die ik noemde (geen kluisjes meer vrij, geen haken meer vrij, nauwelijks plek in de sauna's etc.) van een review op sauna-review.nl. Dit was een recente review, van iemand die op zaterdag 19 januari was geweest geloof ik. Maar vreemd genoeg zie ik die recensie nu nergens meer staanWel een andere (beetje zeikerige) review over de drukte: http://www.sauna-review.n(...).html?reviews_id=943
Idd! Bij de Zwaluwhoeve komt 80% van de mensen binnen met zo'n kortingspasje van ticketveiling ofzo. Dat is echt commercieel idd. De Veluwse Bron is ook erg groot, maar daar heb je juist helemaal geen last van de drukte en is alles wel goed geregeldquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:34 schreef kahlie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hem weg hebben gehaald omdat mensen zich vergissen tussen Zwaluwhoeve en Veluwse Bron. Ook in deze review staat "De Efteling onder de sauna's" en "commercieel". Dat zijn keywords die je telkens tegen komt als het gaat om Zwaluwhoeve en niet Veluwse bron.
Veluwse bron is wel groot, maar ik hoor juist altijd dat het gemoedelijk, rustig en prettig toeven is. Helemaal niet dat het te druk is of dat er problemen zijn bij het restaurant.
Let op: Ik ben er zelf nog nooit geweest. Ik weet ook niet of ze polsbandjes hebben, maar zo niet, dan is helemaal zeker dat de review niet klopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |