Waarom zou je je er vreemd over voelen dan? Ik ben in Thermen Holiday Zuidwolde wel eens kinderen tegen gekomen en daar had ik helemaal geen last van, je merkte ze amper op. Ik zou niet weten waarom ik me daar vreemd over zou moeten voelen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:04 schreef littledrummergirl het volgende:
ik zou het persoonlijk niet prettig vinden als er kinderen van onder de 16 rond zouden lopen als ik in de sauna ben. Niet alleen door eventuele geluidsoverlast, maar gewoon omdat ik me er een beetje vreemd onder zou voelen. gelukkig ben ik ze nog niet tegen gekomen in de sauna's waar ik vaker kom
Huh, jij en je man gingen toch omstebeurt naar de sauna, ene week hij, andere week jij? Dacht dat ik dat keer gelezen had? Of ben ik nu in de warquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:53 schreef simmu het volgende:
[..]
dat vind ik nogal een forse opmerking waar ik me niet in kan vinden. aangezien ik hier de enige ben *met* kinderen en in oud actief vind ik het vooral nogal een kutopmerking. zonder enig fundament, maar wel een kutopmerking.
en in oud mekkeren ze dan weer over mijn manier van discussieren. met rede en argumentatie enzoaltijd lollig zo. zullen we het weer over sauna's gaan hebben? niet dat ik daar ooit kom. ik ben ouder en mijnessen vind ik nog te klein voor de sauna
klopt, dat hebben we een hele tijd gedaanquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:39 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Huh, jij en je man gingen toch omstebeurt naar de sauna, ene week hij, andere week jij? Dacht dat ik dat keer gelezen had? Of ben ik nu in de war
Aha op die manier. Dan had ik het iig wel goed onthouden. Jammer hoor dat het ff niet meer luktquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:41 schreef simmu het volgende:
[..]
klopt, dat hebben we een hele tijd gedaan![]()
maar dat was financieel toch ff een beetje te belastend en hij heeft ook al geen vrije dagen 'vrij' zeg maar, omdat zijn vader ziek is. dus dan kan het enkel in de weekenden, en dat bleek toch echt een beetje te druk. als je meerdere argumenten hebt voor iets, dan zit er doorgaans wel een grond in. dus we doen het ff niet meer.
van kinderen heb ik nog nooit last gehad in een sauna. dat ze rond een zwembad wat spelen merk je bijna niet.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:04 schreef littledrummergirl het volgende:
ik zou het persoonlijk niet prettig vinden als er kinderen van onder de 16 rond zouden lopen als ik in de sauna ben. Niet alleen door eventuele geluidsoverlast, maar gewoon omdat ik me er een beetje vreemd onder zou voelen. gelukkig ben ik ze nog niet tegen gekomen in de sauna's waar ik vaker kom
+1quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:09 schreef z80 het volgende:
[..]
van kinderen heb ik nog nooit last gehad in een sauna. dat ze rond een zwembad wat spelen merk je bijna niet.
meer last heb ik van die kwebbel trutten. niet 5 minuten de kop dicht kunnen houden. zelfs niet in de stilte ruimte.
en als je vraagt of het even stil mag zijn wordt je aangekeken met een blik van "rot op".
dat ze dan vals gaan roddelen over iemand die er niet bij is en je je gewoon plaatsvervangend je ogen uit je kop schaamt omdat je het hoortquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:09 schreef z80 het volgende:
[..]
van kinderen heb ik nog nooit last gehad in een sauna. dat ze rond een zwembad wat spelen merk je bijna niet.
meer last heb ik van die kwebbel trutten. niet 5 minuten de kop dicht kunnen houden. zelfs niet in de stilte ruimte.
en als je vraagt of het even stil mag zijn wordt je aangekeken met een blik van "rot op".
Dit inderdaad. Of van die mensen die toch niet van elkaar af kunnen blijven in de sauna. Laatst liep ik een ruimte in en toen was een man zijn vrouw oraal aan het bevredigenquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:09 schreef z80 het volgende:
[..]
Oké dat gaat wel echt te ver jaquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:17 schreef Wanderlust. het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Of van die mensen die toch niet van elkaar af kunnen blijven in de sauna. Laatst liep ik een ruimte in en toen was een man zijn vrouw oraal aan het bevredigen. Ze wisten niet hoe snel ze weg moesten komen daarna.
Ik wist niet zo goed wat ik ermee moest ook. Daarna ben ik ze nog een paar keer tegen gekomen en echt, wat was dat ongemakkelijk zegquote:
Zonder enig fundament? OUD is het fundament. Zoveel dat daar direct wordt dichtgegooid omdat het niet in het plaatje past come on.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:53 schreef simmu het volgende:
[..]
dat vind ik nogal een forse opmerking waar ik me niet in kan vinden. aangezien ik hier de enige ben *met* kinderen en in oud actief vind ik het vooral nogal een kutopmerking. zonder enig fundament, maar wel een kutopmerking.
en in oud mekkeren ze dan weer over mijn manier van discussieren. met rede en argumentatie enzoaltijd lollig zo. zullen we het weer over sauna's gaan hebben? niet dat ik daar ooit kom. ik ben ouder en mijnessen vind ik nog te klein voor de sauna
Die kwebbeltrutten zoals jij het noemt heb ik ook gehoord ja, toen we lekker relaxed in de sauna zaten hoorde je ze buiten op de gang nog in detail en raad eens waar die schreeuwende en rennende kinderen bij hoorden...quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:09 schreef z80 het volgende:
[..]
vanmorgen ook al een brand in een sauna, in goes geloof ik. nooit over nagedacht dat die dingen in brand konden vliegen eigenlijkquote:Op donderdag 1 november 2012 23:36 schreef angelfish het volgende:
Jeetje, één van de buitensauna's van Thermen Bussloo staat in brand. Geen gewonden, maar wel groot materieel.
http://www.destentor.nl/r(...)-Thermen-Bussloo.ece
Maar het blijft wel voornamelijk hout. Je kunt het nooit helemaal tegen houden.quote:Op donderdag 1 november 2012 23:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vanmorgen ook al een brand in een sauna, in goes geloof ik. nooit over nagedacht dat die dingen in brand konden vliegen eigenlijk. je zou zeggen dat die heel goed geïmpregneerd zijn enzo
De houten gebouwen zorgen al voor extra, dus ja, plekken als de Veluwse Bron mogen best wel wat afdragen lijkt me.quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:39 schreef Isabeau het volgende:
Zou de brandverzekering voor sauna's nu ook behoorlijk hoog zijn?
Sauna waar ik vroeger altijd naar toe ging was ook ooit al een keer helemaal afgebrand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |