abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120267511
quote:
10s.gif Op donderdag 13 december 2012 14:18 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Gewoon gaan, en even een up-to-date review schrijven dan ;)

Voor mij is het ook alweer een tijd geleden dat ik er geweest ben, maar vond het toen wel een meer dan prima sauna

Edit: Publiek was de keren dat ik er was prima, gewoon normaal volk. Maar ik ben er te weinig geweest om daar iets nuttigs over te zeggen
Ja, het is net iets meer dan een uurtje rijden, dus dat vind ik wel jammer als het toch een kleine sauna is of niet zo schoon ofzo. Vandaar eerst ff onderzoek ;)

Als ik zal gaan, zal ik zeker reviewen :)
  vrijdag 14 december 2012 @ 12:34:01 #210
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_120300034
Ik ga heel vaak naar Ridderrhode, ben er groot fan van. Pluspunten vooral: het is niet zo extreem te druk en het is lekker overzichtelijk qua formaat, terwijl ze toch alle faciliteiten hebben. Aankleding is kitsch, maar tot in de perfectie uitgevoerd, en daarmee erg sfeervol. Mooie nieuwe tuin hebben ze. Kijk alleen wel even of er een opgieting is, de opgieting die er is is heel goed, maar hij is er zeker niet elke dag.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 14 december 2012 @ 13:00:48 #211
163650 Greys
pi_120300717
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 18:36 schreef Isabeau het volgende:
Laten we het maar op 20-30 min houden 8-)
30 minuten volgens mij :Y

Beetje late reactie en spuit 11, maar toch.
Wat leuk dat je er geweest bent! Ik ben er eergister nog geweest met een vriendin en vorige week ook al, toen durfde ik voor het eerst alleen. Want nu je er geweest bent kan je je misschien voorstellen dat dat daar makkelijk kan :)

Je had McWapper als het goed is op de woensdag? Een mannelijke wapperaar dus? :P

En de drijfsessies... ik dacht altijd 'Yeah right, alsof je daar in slaap valt IN het water'. Nou, mooi wel dus. Met die rustgevende muziek en dat heerlijk warme water en het feit dat je een beetje zachtjes door het water wordt 'gesleurd' heb je het idee dat je eh... in de lucht zweeft ofzo :D Ik werd wakker aan de andere kant van het bad en dacht 'huh hoe kom ik hier nou' _O-

Fijn personeel ook he? Lekker gezellig bij het inchecken al, de kleedkamer is trouwens echt bijna altijd rustig en haast uitgestorven.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_120301884
Fantastisch personeel, leuk publiek en we hadden niet 1, maar 2 mannelijke wapperaars :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 14 december 2012 @ 14:13:02 #213
163650 Greys
pi_120302860
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 13:40 schreef Isabeau het volgende:
Fantastisch personeel, leuk publiek en we hadden niet 1, maar 2 mannelijke wapperaars :o
Ah, Mario en Nard :D
De jongste van de twee (niet met die krullen maar die andere) is McWapper.
Eentje lijkt er op Bert Visscher een beetje (vind ik :D :@ ) en die andere dus.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 14 december 2012 @ 16:18:12 #214
63722 z80
I fink you freaky
pi_120307597
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 13:40 schreef Isabeau het volgende:
tot nu toe nog nooit een vrouwelijke wapperaar tegen gekomen.
een collega van me wapperd in de veluwse bron en doet ook mee met wedstrijden.
blijkt dus een NL, EU en wereld kampioenschappen te worden gehouden.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 14 december 2012 @ 16:22:53 #215
163650 Greys
pi_120307766
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 16:18 schreef z80 het volgende:

[..]

tot nu toe nog nooit een vrouwelijke wapperaar tegen gekomen.
een collega van me wapperd in de veluwse bron en doet ook mee met wedstrijden.
blijkt dus een NL, EU en wereld kampioenschappen te worden gehouden.
Klopt. Werd woensdag nog verteld tijdens de Centre du Lac wapper.
Er schijnt een Nederlander/se 4e te zijn geworden op de wereldkampioenschappen? Uit Groningen geloof ik. Dan worden er zelfs lasershows enzo bij gehouden ( :') ).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_120308996
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 16:22 schreef Greys het volgende:

Klopt. Werd woensdag nog verteld tijdens de Centre du Lac wapper.
Er schijnt een Nederlander/se 4e te zijn geworden op de wereldkampioenschappen? Uit Groningen geloof ik. Dan worden er zelfs lasershows enzo bij gehouden ( :') ).
Nou, ik heb ooit met enorm veel plezier een vrouwelijke wapperaarster uit Groningen gade geslagen. Tot nu toe de beste 'show' in mijn wapperervaringen :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 14 december 2012 @ 17:04:43 #217
163650 Greys
pi_120309131
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 17:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou, ik heb ooit met enorm veel plezier een vrouwelijke wapperaarster uit Groningen gade geslagen. Tot nu toe de beste 'show' in mijn wapperervaringen :D
Oh het lijkt mij ook tof om een keer mee te maken hoor!
En de wapperaars van CdL gaan ook regelmatig in andere sauna's kijken hoe daar het wapperen gaat, altijd leerzaam. Dat van die lasershow daar moest ik alleen zelf gewoon persoonlijk een beetje om gniffelen, ik zag meer een soort hippe club voor me dan een sauna :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_120309376
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 13:00 schreef Greys het volgende:

[..]

30 minuten volgens mij :Y

Beetje late reactie en spuit 11, maar toch.
Wat leuk dat je er geweest bent! Ik ben er eergister nog geweest met een vriendin en vorige week ook al, toen durfde ik voor het eerst alleen. Want nu je er geweest bent kan je je misschien voorstellen dat dat daar makkelijk kan :)

Je had McWapper als het goed is op de woensdag? Een mannelijke wapperaar dus? :P

En de drijfsessies... ik dacht altijd 'Yeah right, alsof je daar in slaap valt IN het water'. Nou, mooi wel dus. Met die rustgevende muziek en dat heerlijk warme water en het feit dat je een beetje zachtjes door het water wordt 'gesleurd' heb je het idee dat je eh... in de lucht zweeft ofzo :D Ik werd wakker aan de andere kant van het bad en dacht 'huh hoe kom ik hier nou' _O-

Fijn personeel ook he? Lekker gezellig bij het inchecken al, de kleedkamer is trouwens echt bijna altijd rustig en haast uitgestorven.
Ik wil ook slapen drijven. O+ Wanneer gaan we? *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 14 december 2012 @ 17:12:59 #219
163650 Greys
pi_120309398
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 december 2012 17:12 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik wil ook slapen drijven. O+ Wanneer gaan we? *O*
Zat. 29e *O*
En ik twijfel of ik morgenavond niet nog even zal gaan :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_121538380
En weer brand in Peize -O-

Zelfde buitensauna als in november is afgebrand en die net weer opgebouwd was...

Het is al de 3e brand in nog geen 1.5 jaar tijd :o

[ Bericht 26% gewijzigd door _Hestia_ op 14-01-2013 11:34:55 ]
pi_121539077
volgende week dinsdag gaan we naar Den Ilp, ik ben benieuwd
pi_121539353
ik ga donderdag weer lekker een middagje naar schiedam O+ hopen dat het dan nog zo vriest. Vorig jaar ook een keer geweest toen er sneeuw lag, was echt nice buiten, van de sauna in de sneeuw *O*
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_121539884
quote:
99s.gif Op maandag 14 januari 2013 11:15 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga donderdag weer lekker een middagje naar schiedam O+ hopen dat het dan nog zo vriest. Vorig jaar ook een keer geweest toen er sneeuw lag, was echt nice buiten, van de sauna in de sneeuw *O*
Dat is idd heerlijk ja! O+
pi_121549385
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 10:38 schreef Sylvana het volgende:
En weer brand in Peize -O-

Zelfde buitensauna als in november is afgebrand en die net weer opgebouwd was...

Het is al de 3e brand in nog geen 1.5 jaar tijd :o
Damn.... het is wel telkens buiten openingstijden geloof ik?

@littledrummergirl Geniet ervan!
pi_121549460
quote:
99s.gif Op maandag 14 januari 2013 11:15 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik hoorde een keer van een medewerker van de Veluwse Bron dat hij na de opgieting het meer in was gegaan. Dat was voor een deel ijsvrij gemaakt. Maar het ging bijna mis toen hij langzaam op blote, natte voeten door een flinke laag sneeuw weer terug liep. Hij moest rennen, anders was hij vast gevroren :o
pi_121555463
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 11:05 schreef piepkuiken21 het volgende:
volgende week dinsdag gaan we naar Den Ilp, ik ben benieuwd
Als je daar in de buurt bent, zou ik even tien minuten doorrijden naar de sauna in de Beemster. Veel mooier, nieuwer en meer faciliteiten. Bovendien is het veel ruimer van opzet. Ik vind sauna den Ilp een typische jaren zeventig sauna :{ krappe sauna's, veel verouderd en een vrij donkere inrichting.
.
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_121555485
mijn moeder had iets via Groupon....
pi_121559577
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 15:41 schreef kahlie het volgende:

[..]

Damn.... het is wel telkens buiten openingstijden geloof ik?

@littledrummergirl Geniet ervan!
Ja volgens mij wel ja.

Hier krantenberichtje:

http://nos.nl/artikel/461459-weer-brand-in-sauna-in-peize.html
  dinsdag 15 januari 2013 @ 09:20:51 #229
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_121581367
Afgelopen weekend naar Sauna Hilversum geweest. Leuk ding met een prima sfeer, maar wel erg klein en met veel achterstallig onderhoud. Wij hadden dit cadeau gekregen, maar ik zou er niet snel zelf voor de volledige prijs naar terug gaan.
Volgende week gaan we weer naar de veluwse bron.
KuikenGuppy
pi_121586410
Ik ga binnenkort ook naar Hilversum, ik wist al dat ik niet al te veel moet verwachten, maar voor de ¤12 die ik betaald heb voor 2 personen vind ik het wel best.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 11:54:13 #231
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_121586538
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 11:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga binnenkort ook naar Hilversum, ik wist al dat ik niet al te veel moet verwachten, maar voor de ¤12 die ik betaald heb voor 2 personen vind ik het wel best.
Oh, dat zou ik er zo voor betalen :) .
Het eten was er trouwens erg goed :).
KuikenGuppy
pi_121625289
HELP ;), ik moet van een vriendin in Hengelo (ov) mee naar de sauna, wie weet er een goede sauna met veel korting?
pi_121626756
Heel goede sauna daar in de buurt: www.sare.nl
Ze hebben een Christmas arrangement dat nog tot 31 januari te gebruiken is maar ook als je alleen een dagje sauna wilt en dus de volle prijs moet betalen is die het helemaal waard imho.

Ze zijn aangesloten bij dezelfde sauna groep als de Waterlelie in Zevenhuizen en hoewel ik die ook best wel ok vind is een belangrijke reden voor ons om naar Zevenhuizen te gaan ook dat wij daar punten kunnen sparen om met korting naar Sare te gaan. Dat, en de waterlelie ligt op kruipafstand van ons huis. :P Waar andere sauna's een lekker verwen- en ontspandagje zijn is Sare een dagje paradijs.

Had ik al gezegd dat ik fan ben? :')

Wij gaan vandaag lekker naar de Waterlelie en wat een perfecte dag ervoor. Het vriest dat het kraakt en het zonnetje schijnt, wat wil een mens nog meer? *O*
Alleen sneeuw had het nog beter gemaakt maar hier is dus niks gevallen. -O-
There is no love sincerer than the love of food.
pi_121627030
ik kan geen 50 euro missen dus zodoende was ik op zoek naar een budgettip ;)
  woensdag 16 januari 2013 @ 11:18:21 #235
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_121628034
Sare is wel echt een geweldige sauna, die tuin is heerlijk :) Maar goed, 50 euro is ook wel prijzig idd.
pi_122150119
Ik wil graag een keer naar de Veluwse bron, maar weet iemand of het daar op een donderdag (in januari of februari) ook erg druk is? Of is het vnl in de weekenden erg (te) druk en valt het doordeweeks wel mee? ('Te druk' als in: geen kluisjes meer vrij, geen plek meer in de baden, wachten op een vrij plekje in de sauna's, weinig eten meer over bij lopend buffet en lange wachtrijen voor de ingang)

En is dit een sauna die jullie aanraden in de winter, of is het in de zomer leuker ivm dat de tuin dan er mooier uitziet en het er fijner toeven is (maar misschien is het dan ook wel veel drukker?)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_122150737
Nou ik herken die klachten écht niet hoor! Wij gaan altijd op zaterdag, maar hebben dat nog nooit meegemaakt! Ben je niet in de war met de Zwaluwhoeve? Daar komen dat soort dingen juist wel voor!

En voordeel van in de winter naar de Veluwse Bron gaan vind ik dat er een groot binnencomplex is en je dus niet zo vaak door de kou moet. En zomers is de tuin heerlijk om in te liggen.

Ik ben erg benieuwd van wie je die verhalen hebt, want wij gaan regelmatig op zaterdag en herkennen die verhalen écht niet. En als je de reviews hier in het topic leest ook niet!

Dus op een donderdag zou ik al helemaal geen problemen verwachten. Ik denk dus dat je in de war bent met de Zwaluwhoeve in Hierden. Daar komen veel mensen op af met van die veilingtickets en daar hebben we idd wel op zaterdag zulke taferelen meegemaakt.
pi_122185422
Wij zijn ook laatst nog in het weekend naar de Veluwse bron geweest en ik herken de klachten ook echt niet. Ik vind t ook prima geschikt voor de winter. Tuin ook nu mooi, met het uitzicht Over het meer en binnen inderdaad ook veel mogelijkheden.

Ik zou het gerust doen!
pi_122199826
quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2013 06:24 schreef Sylvana het volgende:
Nou ik herken die klachten écht niet hoor! Wij gaan altijd op zaterdag, maar hebben dat nog nooit meegemaakt! Ben je niet in de war met de Zwaluwhoeve? Daar komen dat soort dingen juist wel voor!

En voordeel van in de winter naar de Veluwse Bron gaan vind ik dat er een groot binnencomplex is en je dus niet zo vaak door de kou moet. En zomers is de tuin heerlijk om in te liggen.

Ik ben erg benieuwd van wie je die verhalen hebt, want wij gaan regelmatig op zaterdag en herkennen die verhalen écht niet. En als je de reviews hier in het topic leest ook niet!

Dus op een donderdag zou ik al helemaal geen problemen verwachten. Ik denk dus dat je in de war bent met de Zwaluwhoeve in Hierden. Daar komen veel mensen op af met van die veilingtickets en daar hebben we idd wel op zaterdag zulke taferelen meegemaakt.
Had die negatieve dingen die ik noemde (geen kluisjes meer vrij, geen haken meer vrij, nauwelijks plek in de sauna's etc.) van een review op sauna-review.nl. Dit was een recente review, van iemand die op zaterdag 19 januari was geweest geloof ik. Maar vreemd genoeg zie ik die recensie nu nergens meer staan :{ Wel een andere (beetje zeikerige) review over de drukte: http://www.sauna-review.n(...).html?reviews_id=943
pi_122203885
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 01:57 schreef bulbjes het volgende:

[..]

Had die negatieve dingen die ik noemde (geen kluisjes meer vrij, geen haken meer vrij, nauwelijks plek in de sauna's etc.) van een review op sauna-review.nl. Dit was een recente review, van iemand die op zaterdag 19 januari was geweest geloof ik. Maar vreemd genoeg zie ik die recensie nu nergens meer staan :{ Wel een andere (beetje zeikerige) review over de drukte: http://www.sauna-review.n(...).html?reviews_id=943
Ik denk dat ze hem weg hebben gehaald omdat mensen zich vergissen tussen Zwaluwhoeve en Veluwse Bron. Ook in deze review staat "De Efteling onder de sauna's" en "commercieel". Dat zijn keywords die je telkens tegen komt als het gaat om Zwaluwhoeve en niet Veluwse bron.

Veluwse bron is wel groot, maar ik hoor juist altijd dat het gemoedelijk, rustig en prettig toeven is. Helemaal niet dat het te druk is of dat er problemen zijn bij het restaurant.

Let op: Ik ben er zelf nog nooit geweest. Ik weet ook niet of ze polsbandjes hebben, maar zo niet, dan is helemaal zeker dat de review niet klopt.
pi_122208065
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 10:34 schreef kahlie het volgende:

[..]

Ik denk dat ze hem weg hebben gehaald omdat mensen zich vergissen tussen Zwaluwhoeve en Veluwse Bron. Ook in deze review staat "De Efteling onder de sauna's" en "commercieel". Dat zijn keywords die je telkens tegen komt als het gaat om Zwaluwhoeve en niet Veluwse bron.

Veluwse bron is wel groot, maar ik hoor juist altijd dat het gemoedelijk, rustig en prettig toeven is. Helemaal niet dat het te druk is of dat er problemen zijn bij het restaurant.

Let op: Ik ben er zelf nog nooit geweest. Ik weet ook niet of ze polsbandjes hebben, maar zo niet, dan is helemaal zeker dat de review niet klopt.
Idd! Bij de Zwaluwhoeve komt 80% van de mensen binnen met zo'n kortingspasje van ticketveiling ofzo. Dat is echt commercieel idd. De Veluwse Bron is ook erg groot, maar daar heb je juist helemaal geen last van de drukte en is alles wel goed geregeld ^O^
  dinsdag 29 januari 2013 @ 13:11:04 #242
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_122208818
Wij gaan altijd met veel plezier naar de Veluwse bron, vorige week zei ik nog tegen mijn vriend dat ik het zo goed vond dat je er, ondanks dat het een groot complex is en er echt veel mensen zijn, nooit een 'massaal' gevoel hebt.

Vorige week lag er sneeuw, helemaal leuk om er dan te zijn O+. Alleen was echt heel koud, mijn badjas was bevroren :').
KuikenGuppy
pi_122212651
Ik heb altijd stellig de indruk dat mensen sneller een negatieve recensie schrijven dan een positieve. daarnaast zie ik heel veel recensies die erop neerkomen dat de sauna niet aan de verwachtingen voldeed.

Dan is er vaak iets heel anders aan de hand dan een slechte sauna. Ik zie bijvoorbeeld vaak dat mensen het druk en massaal vinden. Volgens mij gaan die mensen dan normaal gesproken naar een kleine sauna met een oud-bruine kroeg erbij zegmaar. En dan is de Veluwse Bron wel heel anders idd.

Ik ben zelf een keer gillend weggelopen bij de saunadrome in Putten. Veel te klein, bruine kroeg idee en een opgieting die echt helemaal nergens over ging. Er kreeg een nieuwe jongen opleiding. Opgietsauna zat ramvol gepakt, er hing een jolige sfeer en de opleiding ging niet veel verder dan: gooi daar maar water op. Wat die jongen dus ook deed. Heel veel. Tot grote hilariteit van de aanwezigen, die elkaar allemaal schenen te kennen. Toen ik halverwege opstond omdat ik er genoeg van had, vond de opgietingopleidmevrouw mij een watje. Een nogal aparte reactie, als je het mij vraagt.

De rest van de aanwezigen had het duidelijk heel goed naar z'n zin. Ik ben direct naar huis gegaan en zag tot mijn stomme verbazing een hele positieve recensie over die dag verschijnen.

Ik heb de conclusie getrokken dat Saunadrome niet echt mijn ding is en ga in het vervolg weer naar 'grote steriele onpersoonlijke sauna's'.
pi_122212911
angelfish, ik hou ook echt niet van die ons kent ons sauna's. ik vind het vaak maar ongemakkelijk als mensen uit het niks ineens gaan praten tegen me :@ . ik vind het supergezellig om met mn partner of met een vriendin te gaan, maar ik heb niet zo'n behoefte aan anderen in.mn aura ofzo :@
pi_122213327
Precies dat.
pi_122214117
Ik heb op zich geen moeite met vaste gasten en mensen die me aanspreken. Maar zo'n ervaring als jij had bij Saunadrome dat is ook niks voor mij nee :N
pi_122215776
Wat onprofessioneel angelfish! Daar zou ik dan bij het uitchecken wel wat van gezegd hebben.

Tja... ik vind ons-kent-ons sauna's op zich niet zo erg, als mensen zich maar gewoon gedragen. Dus niet uitbundig gaan lopen joelen of wat dan ook. Zo'n lacherig sfeertje hou ik niet van. Als het personeel dan ook nog gaat mee doen of beledigend gaat doen ("watje") dan zou ik daar echt wat van zeggen.

Ik hou niet zo van drukte, dus dan zit je sowieso al sneller bij middelgrote sauna's en die hebben vaak vaste gasten en personeel wat je gaat herkennen.
pi_122219696
Vond ik ook. Ik heb heb destijds wel aangestipt bij het uitchecken, maar ik had niet de indruk dat ze het heel belangrijk vonden.

Tegenwoordig ga ik weer naar de Veluwse Bron of Thermen Bussloo. :-)
  dinsdag 29 januari 2013 @ 18:39:21 #249
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_122222565
Eerlijk gezegd moet ik er ook niets van hebben als zomaar iedereen tegen elkaar aan begint te lullen in een sauna. Ik kom daar voor mijn rust en dan is mijn personal space ineens een stuk groter. Als het te druk is tijdens een opgieting heb je dat ook al gauw.
Don't let my username fool you...
pi_122222752
En hoe zit het met eten&drinken in de Veluwse bron? Uit een review maak ik op dat ze niet echt plekken hebben waar je kan liggen/ onderuit gezakt zitten en dan eten bestellen, klopt dit?
(http://www.sauna-review.n(...).html?reviews_id=932)

En wat is ongeveer de prijs van het eten? Normaal of aan dure kant? Hebben ze een beetje een uitgebreide kaart, ook qua hapjes en eenvoudige broodjes enzo?
Op de site staat dat ze meerdere eetplekken hebben maar ik kan maar 1 restaurant vinden op de site. En er staat ook geen kaart online. (of kijk ik verkeerd?)

En hebben ze bij Veluwse bron ook -beetje ruim aanbod aan- tijdschriften liggen? (dat je kan liggen, eten en tijdschrift lezen tegelijk).

[ Bericht 35% gewijzigd door bulbjes op 29-01-2013 19:03:29 ]
  dinsdag 29 januari 2013 @ 19:45:58 #251
37295 Luigi
mario pls
pi_122225530
Ik hou ook meer van strak, modern en design als het op sauna's aankomt. Wat sommigen dus misschien zullen ervaren als groot en steriel en onpersoonlijk. Iemand nog aanraders op dat vlak? Vond Spa Sereen in Maarssen dus erg fijn en ik begreep dat Sare ook zoiets is? Nog meer?
  dinsdag 29 januari 2013 @ 20:00:04 #252
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_122226426
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 18:44 schreef bulbjes het volgende:
En hoe zit het met eten&drinken in de Veluwse bron? Uit een review maak ik op dat ze niet echt plekken hebben waar je kan liggen/ onderuit gezakt zitten en dan eten bestellen, klopt dit?

En wat is ongeveer de prijs van het eten? Normaal of aan dure kant? Hebben ze een beetje een uitgebreide kaart, ook qua hapjes en eenvoudige broodjes enzo?
Op de site staat dat ze meerdere eetplekken hebben maar ik kan maar 1 restaurant vinden op de site. En er staat ook geen kaart online. (of kijk ik verkeerd?)

En hebben ze bij Veluwse bron ook -beetje ruim aanbod aan- tijdschriften liggen? (dat je kan liggen, eten en tijdschrift lezen tegelijk).

Ze hebben er een aparte lounge, twee restaurants en twee plekken waar je op grote fateuils rond het haardvuur kunt zitten.

Het eten is er wat aan de prijs, maar niet belachelijk duur (8 euro voor een salade dacht ik, tot 20 euro voor een steak).

Tijdschriften weet ik niet, ik neem altijd zelf wat mee (maar kom er zelden aan toe om ze te lezen).
KuikenGuppy
pi_122226433
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 18:44 schreef bulbjes het volgende:

qua prijzen.. ik ben nog geen sauna tegen gekomen waar het eten niet duur was -O- voor n simpel broodje ben je minimaal 5 ¤ kwijt als je mazzel hebt.
  dinsdag 29 januari 2013 @ 20:49:58 #254
63722 z80
I fink you freaky
pi_122229639
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 19:45 schreef Luigi het volgende:
Ik hou ook meer van strak, modern en design als het op sauna's aankomt. Wat sommigen dus misschien zullen ervaren als groot en steriel en onpersoonlijk. Iemand nog aanraders op dat vlak? Vond Spa Sereen in Maarssen dus erg fijn en ik begreep dat Sare ook zoiets is? Nog meer?
als je van een mooi afgewerkte sauna met oog voor detail houd moet je een keer Devarana in naar Den Bosch.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_122233763
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 19:45 schreef Luigi het volgende:
Thermen Born
  dinsdag 29 januari 2013 @ 23:05:42 #256
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_122238927
Strak: die in weesp en die bij maarssen. Met allerlei tirelantijnen: deverana/ridderrhode :)
pi_122245693
Die in Den ilp was wel een leuke sauna, we hadden een lunchbuffet ook erg lekker maar wel erg basic.
Voor de prijs die we via Groupon hadden betaald was het ook prima maar de volle mep zou ik niet nog een keer gaan, dan is Weesp en Leiden net zo duur en dichter bij.
pi_122260806
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 20:49 schreef z80 het volgende:

[..]

als je van een mooi afgewerkte sauna met oog voor detail houd moet je een keer Devarana in naar Den Bosch.
Eens! Die is geweldig! De eigenaar is over de hele wereld naar sauna's geweest en heeft overal de mooiste elementen uitgekozen en in zijn eigen sauna verwerkt.
pi_122265495
ik vind van egmond en de veluwse bron allebei op hun eigen manier prachtig O+
  zaterdag 16 februari 2013 @ 20:37:45 #260
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_122962623
We willen binnenkort een keer naar Carolus Thermen in Aachen gaan. Iemand ervaring daar? Ziet er zo ontzettend mooi uit op de website.

Ow, en als iemand nog kortingsacties daarvoor weet, houd ik me aanbevolen ;)
Don't let my username fool you...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')