SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!![]()
fipo dan maar
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Ja, ik ga wel proberen of ik hem handmatig kan tekenen. Editten is echt geen doenquote:Op maandag 2 juli 2012 14:42 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ai dat zuigt... kan je je nog herinneren hoe je bent gelopen? Dan zou ik hem handmatig invoeren met kaart... Of de afstand metenen met afstandmeten.nl of gmap-pedometer.com en die afstand als handmatige workout nemen...
Wel heel jammer
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
klopt, maar je weet de exacte tijd en het zal je verbazen hoe goed je de route nog weetquote:Op maandag 2 juli 2012 14:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik ga wel proberen of ik hem handmatig kan tekenen. Editten is echt geen doen
Wel heel jammer
Ecosia
Ik ga misschien ook over op minimalistisch schoeisel. Ben 2 jaar geleden overgegaan op voorvoetlanding en heb dus niets aan demping in de hak.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heerlijke schoenen. Wel jammer dat ze wat breed zijn voor mijn voet = blaren, maar los daarvan
.
Ga je de nieuwe generatie halen? (29, toch?)
Ik heb deze schoenen al sinds ik ben begonnen met hardlopen eind 2008. In 2009 nauwelijks gelopen en pas sinds 2010 loop ik regelmatig. In 2011 lang geblesseerd geweest, maar toch ook nog veel kilometers kunnen maken. Dit jaar ben ik begonnen met een intervalschema![]()
![]()
he balen, dan maar een garmin 410 of zo huh?quote:Op maandag 2 juli 2012 14:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik ga wel proberen of ik hem handmatig kan tekenen. Editten is echt geen doen
Wel heel jammer
maar goed vanochtend 3x 3min hl/2min w op de loopband04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15![]()
Dan komt het neer op 4.32 km in 30.13 minquote:Op maandag 2 juli 2012 14:50 schreef Jumparound het volgende:
[..]
klopt, maar je weet de exacte tijd en het zal je verbazen hoe goed je de route nog weet
Waarom juicht er niemand voor mn eerste onafgebroken 30 minuten?
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Oké, spannend!quote:Op maandag 2 juli 2012 14:59 schreef Ach3r0n het volgende:
[..]
Ik ga misschien ook over op minimalistisch schoeisel. Ben 2 jaar geleden overgegaan op voorvoetlanding en heb dus niets aan demping in de hak.
Ik heb deze schoenen al sinds ik ben begonnen met hardlopen eind 2008. In 2009 nauwelijks gelopen en pas sinds 2010 loop ik regelmatig. In 2011 lang geblesseerd geweest, maar toch ook nog veel kilometers kunnen maken. Dit jaar ben ik begonnen met een intervalschema
Wat voor blessure had je eigenlijk?.
Niet meer actief op Fok!![]()
quote:Op maandag 2 juli 2012 15:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dan komt het neer op 4.32 km in 30.13 min
Waarom juicht er niemand voor mn eerste onafgebroken 30 minuten?![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 2 juli 2012 15:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Waarom juicht er niemand voor mn eerste onafgebroken 30 minuten?![]()
![]()
Omdat je er nu om vraagt? Kinderen die klagen etc etc...quote:Op maandag 2 juli 2012 15:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
jeeeuuuuujjjj fier zijn we!![]()
mooi gedaan hoor, straks zal ik je een prive juichsessie gevenquote:Op maandag 2 juli 2012 15:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15![]()
Ik heb het een paar keer gedaan, maar het heeft nog echt niet mijn voorkeurquote:Op maandag 2 juli 2012 11:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Buiten lopen is zo veel lekkerder dan binnen lopen!Dat je dat nog nooit gedaan hebt!
Wind door je haren, zon op je snoet, voorbijgangers groeten, genieten van de omgeving
.
Het is zoveel makkelijker om even de loopband te stappen.
Maar hopelijk gaat het veranderen hoor![]()
![]()
Thanks guys
quote:Op maandag 2 juli 2012 15:01 schreef Re het volgende:
[..]
he balen, dan maar een garmin 410 of zo huh?
maar goed vanochtend 3x 3min hl/2min w op de loopband
Ziggy played guitar
Oh sorry, dat is wel een mijlpaal iddquote:Op maandag 2 juli 2012 15:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Waarom juicht er niemand voor mn eerste onafgebroken 30 minuten?.
![]()
![]()
goed gedaan!
Zou maar voorzichtig beginnen danquote:Op maandag 2 juli 2012 15:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb het een paar keer gedaan, maar het heeft nog echt niet mijn voorkeur
Het is zoveel makkelijker om even de loopband te stappen.
Maar hopelijk gaat het veranderen hoor![]()
![]()
Yep, niet in één keer volledig overstappen, Sarabiquote:. Miss eerst enkele weken twee keer op onverharde grond en één keer op verharde, dan twee keer op verhard en dan uiteindelijk drie keer op verhard? Maar ik ben er eigenlijk wel een voorstander van om ook regelmatig op onverharde grond te lopen, dus dat wil ik ook gaan doen. Lekker door het bos
.
Overgang onverhard --> verhard maakt je gevoeliger voor blessuresquote:Op maandag 2 juli 2012 15:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Why? Nog voorzichtiger kan sowieso bijna niet hoor.
Even de hardloopwinkels hier in het centrum bij langs geweest maar nog geen goed hardloopjack gevonden voor in de winter. Wellicht dat ik de verkeerde periode er naar zoek![]()
![]()
Dat zou zomaar kunnenquote:Op maandag 2 juli 2012 15:16 schreef Wiehoe het volgende:
Even de hardloopwinkels hier in het centrum bij langs geweest maar nog geen goed hardloopjack gevonden voor in de winter. Wellicht dat ik de verkeerde periode er naar zoek.
Laatste keer hard ik geen last gelukkig.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Overgang onverhard --> verhard maakt je gevoeliger voor blessures.
Maar ik loop ook nog steeds niet ver natuurlijk.
In het bos zie ik mezelf nog niet lopen.![]()
Wat deze dame zegt is zo waar.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Yep, niet in één keer volledig overstappen, Sarabi. Miss eerst enkele weken twee keer op onverharde grond en één keer op verharde, dan twee keer op verhard en dan uiteindelijk drie keer op verhard? Maar ik ben er eigenlijk wel een voorstander van om ook regelmatig op onverharde grond te lopen, dus dat wil ik ook gaan doen. Lekker door het bos
.
Altijd maar over fietspaden en dergelijke is gewoon niet goed voor beginnende lopers. En dat heb ik zelf ook al een aantal keer ondervonden.
![]()
Omdat de hardloopband vrijwel alle klappen gehaal voor je opvangt. Als je straks buiten gaat lopen vangen je benen de klappen 100% op. Hele rare sensatie. Lekker rustig opbouwen dus.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Laatste keer hard ik geen last gelukkig.
Maar ik loop ook nog steeds niet ver natuurlijk.
In het bos zie ik mezelf nog niet lopen.![]()
En toch zijn paden zoals in het bos volgens mij een stuk gevaarlijker voor mij.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:20 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Wat deze dame zegt is zo waar.Altijd maar over fietspaden en dergelijke is gewoon niet goed voor beginnende lopers. En dat heb ik zelf ook al een aantal keer ondervonden.
![]()
Zolang je op de wandelpaden blijft valt het mee. Ruiter/mountainbike paden zijn echt funest voor je enkels.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En toch zijn paden zoals in het bos volgens mij een stuk gevaarlijker voor mij.![]()
Dat sowieso, als ik buiten ga hardlopen wil ik de lessen van week 1 lopen.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:21 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Omdat de hardloopband vrijwel alle klappen gehaal voor je opvangt. Als je straks buiten gaat lopen vangen je benen de klappen 100% op. Hele rare sensatie. Lekker rustig opbouwen dus.
Op de loopband ben ik nu bij week 3 of 4.
Maar eerst de Tour kijken vanmiddagen daarna het huis opruimen.
![]()
Oke okequote:Op maandag 2 juli 2012 15:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat sowieso, als ik buiten ga hardlopen wil ik de lessen van week 1 lopen.
Succes!
![]()
Zelfs voor een gevorderde loper kan het geen kwaad om gewoon lekker door park, bos, over het strand te lopenquote:Op maandag 2 juli 2012 15:20 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Wat deze dame zegt is zo waar.Altijd maar over fietspaden en dergelijke is gewoon niet goed voor beginnende lopers. En dat heb ik zelf ook al een aantal keer ondervonden.
. Heerlijk om niet bij elke stap die je zet zo'n klap te voelen.
Alweer opnieuw beginnen?quote:Op maandag 2 juli 2012 15:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat sowieso, als ik buiten ga hardlopen wil ik de lessen van week 1 lopen.
Das ook niet motiverend? Je hebt toch wel een parkje in de buurt?
En jee, ik heb weer werk. Mijn collega die vandaag vrij is dan niet morgen, maar goed
.
Ik werk (nog) niet ergens naar toe he.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Alweer opnieuw beginnen?Das ook niet motiverend? Je hebt toch wel een parkje in de buurt?
En jee, ik heb weer werk. Mijn collega die vandaag vrij is dan niet morgen, maar goed
.
Plus dat ik me sowieso afvraag welke les ik moet gaan lopen nu naar de griep, merkte met het dansen dat het mijn normale conditie wel heeft aangetast.
En ik dacht dat jij voor rustig aan doen was
Verder geen parkjes waar je lekker kan lopen, woon in een klein dorpje dus de parkjes zijn nog kleiner.
Bos is niet ver weg maar daar ga ik niet alleen lopen.![]()
Ik heb al heel veel klachten gehad, maar de onderliggende oorzaak is een niet goed functionerende voetboog ("platvoeten"). Hier heb ik vanaf mijn jeugd steunzolen voor gehad waar ik best tevreden mee was, alleen was dit geen echte oplossing. Mijn voeten zijn door deze extra ondersteuning lui geworden waardoor mijn voetafwikkeling tijdens het hardlopen niet optimaal was. Ik heb toen mijn steunzolen vervangen door een flexibele zool waardoor mijn voeten schuin naar buiten komen te staan en ben ik naar de voorvoetlanding gemigreerd.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:02 schreef Viking84 het volgende:
Oké, spannend!
Wat voor blessure had je eigenlijk?.
Dit was voor mij een erg zware opgave, maar de schade bleef beperkt tot stijve kuiten en pijn in de voorvoeten. In 2011 wilde ik teveel in korte tijd en liep ik met overbelastingsverschijnselen. Op een moment had ik na een bepaalde training last van mijn enkel. Ik heb toen wel extra rust gehad, maar ben vervolgens toch gaan hardlopen met pijn waardoor ik de boel verergerd heb![]()
Ik liep toen zelfs een paar dagen mank, want kon mijn linkervoet niet afwikkelen. Is gelukkig wel redelijk snel hersteld.
Toen ik weer begon met opbouwen kreeg ik rechts dezelfde klachten, maar gelukkig wel minder hevig.
Ben toen niet naar de dokter geweest, maar de klachten duiden op Peroneal Tendonitis een peesontsteking in de voet.
In december kreeg ik weer last van een peesontsteking aan mijn linkervoet, maar dit keer voelde deze anders, misschien Posterior Tibial Tendonitis. Hierdoor mistte ik de derde kerstdagloop en ben ik in januari weer begonnen met opbouwen.
Mijn voeten zijn echt veranderd. Ik had altijd veel eelt onder mijn tenen en ik kon mijn tenen minder goed bewegen. Deze kan ik nu veel makkelijker bewegen. Ook is mijn voetboog sterker geworden wat ik niet had kunnen voorstellen. Er werd altijd tegen me gezegd dat met platvoeten de voetboog altijd onvoldoende zou blijven en je dit ook met steunzolen niet kon veranderen. Het tegendeel ben ik nu aan het bewijzen![]()
![]()
Moet ik ook vaker doenquote:Op maandag 2 juli 2012 15:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zelfs voor een gevorderde loper kan het geen kwaad om gewoon lekker door park, bos, over het strand te lopen. Heerlijk om niet bij elke stap die je zet zo'n klap te voelen.
![]()
![]()
Niet zoveel beren op de weg zienquote:Op maandag 2 juli 2012 15:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik werk (nog) niet ergens naar toe he.
Plus dat ik me sowieso afvraag welke les ik moet gaan lopen nu naar de griep, merkte met het dansen dat het mijn normale conditie wel heeft aangetast.
En ik dacht dat jij voor rustig aan doen was
Verder geen parkjes waar je lekker kan lopen, woon in een klein dorpje dus de parkjes zijn nog kleiner.
Bos is niet ver weg maar daar ga ik niet alleen lopen.. Even rustig aan tot je hersteld bent van de griep en dan weer lekker verder lopen
. Buiten!
.
Waar zie ik beren?quote:Op maandag 2 juli 2012 15:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet zoveel beren op de weg zien. Even rustig aan tot je hersteld bent van de griep en dan weer lekker verder lopen
. Buiten!
.
![]()
1) teruggaan in je schema omdat je ziek was, 2) niet in een parkje willen lopen (zo ver loop je nog niet en dan doe je maar een paar rondjes in hetzelfde parkje, boeiendquote:miss kom je nog een eekhoorntje tegen tijdens een van de rondjes
), 3) niet in het bos willen lopen (dat kan toch prima zolang je het niet 's ochtends vroeg of 's avonds als het donker is doet?)
1) dat is niet zo raar als je een flinke griep hebt gehadquote:Op maandag 2 juli 2012 15:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
1) teruggaan in je schema omdat je ziek was, 2) niet in een parkje willen lopen (zo ver loop je nog niet en dan doe je maar een paar rondjes in hetzelfde parkje, boeiendmiss kom je nog een eekhoorntje tegen tijdens een van de rondjes
), 3) niet in het bos willen lopen (dat kan toch prima zolang je het niet 's ochtends vroeg of 's avonds als het donker is doet?)
2) zelfs met mijn 1,5km per training zou ik 10x hetzelfde rondje moeten lopen
3) dat is persoonlijkgenoeg vreemde mannetjes daar tegengekomen om het niet nodig te vinden alleen daar te gaan lopen
![]()
cool ach3r0n! ik ben ook in dubio over overgang naar de voor/middenvoets landing.
ik heb de laatste trainingen het ingebouwd in mijn looppas en merk vooral de makkelijke tred en geen last van mijn knieeen en heupen.
daarintegen heb ik wel spierpijn in mijn voeten en kuiten.
ik proneer altijd omdat ik zwakke enkels en flexibele voetboog heb, maar wil toch niet meer terug naar inlegzooltjes en stijve schoenen.
de kunst is niet te snel teveel te willen lopen op de nieuwe manier, maar het is zo verleidelijk omdat het zo goed loopt! sneller en soepeler.
ik moet ook echt een keer weer naar de hardloopwinkel om te kijken wat voor schoenen voor mij geschikt zijn. maar wel bij mensen die echt verstand hebben van de loopstijl.
maar ik zie mezelf nog niet op vibram five fingers lopen. maar wie weet ooit haha!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Primaquote:Op maandag 2 juli 2012 15:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
1) dat is niet zo raar als je een flinke griep hebt gehad
2) zelfs met mijn 1,5km per training zou ik 10x hetzelfde rondje moeten lopen
3) dat is persoonlijkgenoeg vreemde mannetjes daar tegengekomen om het niet nodig te vinden alleen daar te gaan lopen
. Ik probeer gewoon met je mee te denken
. Lijkt me nml niet zo motiverend om steeds opnieuw te moeten beginnen (dit is niet de eerste keer immers
).
Succes ermee!quote:Op maandag 2 juli 2012 15:57 schreef Sarabi het volgende:
Oke besloten om straks rond 5 uur buiten te gaan lopenEndomondo uitproberen (Dat gaat vast fout)
Ik denk dat het een stuk leuker is dan op een loopband
Ziggy played guitar
Ik heb er geen probleem meequote:Op maandag 2 juli 2012 15:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Prima. Ik probeer gewoon met je mee te denken
. Lijkt me nml niet zo motiverend om steeds opnieuw te moeten beginnen (dit is niet de eerste keer immers
).
Hardlopen voor mij is niet hetzelfde als voor jou he, ik begrijp het wel heel goed want het is jouw passie (dat heb ik dan weer met buikdansen).
Maar dit is gewoon fijn om af en toe te doen, hoe ik het op dat moment fijn vind om te doen.
Grote kans dat ik over een jaar weer met een 5km training bezig ben hoor.![]()
Mwah de vorige keren was het lekker, maar nu ook weer niet zo bijzonder eerlijk gezegdquote:Op maandag 2 juli 2012 16:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Succes ermee!
Ik denk dat het een stuk leuker is dan op een loopband![]()
Maar vooral zo'n app vind ik wel leuk, later terug kijken hoe je gelopen hebt enzo.![]()
Iddquote:Op maandag 2 juli 2012 16:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb er geen probleem mee
Hardlopen voor mij is niet hetzelfde als voor jou he, ik begrijp het wel heel goed want het is jouw passie (dat heb ik dan weer met buikdansen).
Maar dit is gewoon fijn om af en toe te doen, hoe ik het op dat moment fijn vind om te doen.
Grote kans dat ik over een jaar weer met een 5km training bezig ben hoor.. Succes straks
.
En wie weet dat ik ooit nog wel hetzelfde voor hardlopen ga voelenquote:maar ik zie mezelf echt niet meer dan 5km lopen, maar dat zal iedereen wel in het begin gehad hebben.
Bedankt voor de succeswensen trouwens
Moet ik bij Endomondo nog ergens op letten? Of kan ik weinig fout doen.![]()
Ja, ik vond 20 min achtereen ook al heel watquote:Op maandag 2 juli 2012 16:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En wie weet dat ik ooit nog wel hetzelfde voor hardlopen ga voelenmaar ik zie mezelf echt niet meer dan 5km lopen, maar dat zal iedereen wel in het begin gehad hebben.
Bedankt voor de succeswensen trouwens
Moet ik bij Endomondo nog ergens op letten? Of kan ik weinig fout doen..
App aanzetten voor je gaat lopen is wel handig.
Succes straks Sarabi!
Ik wil vanavond ook weer lopen. Weet nog niet of het verstandig is. Had na vrijdag (weer) een beetje last van m'n kuit/scheen.
Maar ik wil graag m'n nieuwe schoenen inlopen en tegen mezelf rennen via endomondo
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Miss wat korter/minder snel lopen? Zou niet voluit gaan als ik al last hadquote:Op maandag 2 juli 2012 16:04 schreef justmattie het volgende:
Succes straks Sarabi!
Ik wil vanavond ook weer lopen. Weet nog niet of het verstandig is. Had na vrijdag (weer) een beetje last van m'n kuit/scheen.
Maar ik wil graag m'n nieuwe schoenen inlopen en tegen mezelf rennen via endomondo.
En wat een blessures hier ineens. Hou eens op.
Haha, wat een zelfdiagnosesquote:Op maandag 2 juli 2012 15:39 schreef Ach3r0n het volgende:
[..]
Ik heb al heel veel klachten gehad, maar de onderliggende oorzaak is een niet goed functionerende voetboog ("platvoeten"). Hier heb ik vanaf mijn jeugd steunzolen voor gehad waar ik best tevreden mee was, alleen was dit geen echte oplossing. Mijn voeten zijn door deze extra ondersteuning lui geworden waardoor mijn voetafwikkeling tijdens het hardlopen niet optimaal was. Ik heb toen mijn steunzolen vervangen door een flexibele zool waardoor mijn voeten schuin naar buiten komen te staan en ben ik naar de voorvoetlanding gemigreerd.
Dit was voor mij een erg zware opgave, maar de schade bleef beperkt tot stijve kuiten en pijn in de voorvoeten. In 2011 wilde ik teveel in korte tijd en liep ik met overbelastingsverschijnselen. Op een moment had ik na een bepaalde training last van mijn enkel. Ik heb toen wel extra rust gehad, maar ben vervolgens toch gaan hardlopen met pijn waardoor ik de boel verergerd heb![]()
Ik liep toen zelfs een paar dagen mank, want kon mijn linkervoet niet afwikkelen. Is gelukkig wel redelijk snel hersteld.
Toen ik weer begon met opbouwen kreeg ik rechts dezelfde klachten, maar gelukkig wel minder hevig.
Ben toen niet naar de dokter geweest, maar de klachten duiden op Peroneal Tendonitis een peesontsteking in de voet.
In december kreeg ik weer last van een peesontsteking aan mijn linkervoet, maar dit keer voelde deze anders, misschien Posterior Tibial Tendonitis. Hierdoor mistte ik de derde kerstdagloop en ben ik in januari weer begonnen met opbouwen.
Mijn voeten zijn echt veranderd. Ik had altijd veel eelt onder mijn tenen en ik kon mijn tenen minder goed bewegen. Deze kan ik nu veel makkelijker bewegen. Ook is mijn voetboog sterker geworden wat ik niet had kunnen voorstellen. Er werd altijd tegen me gezegd dat met platvoeten de voetboog altijd onvoldoende zou blijven en je dit ook met steunzolen niet kon veranderen. Het tegendeel ben ik nu aan het bewijzenEn ik weet nog waar je het over hebt ook, zonder te googlen
. Maar mooi dat het beter gaat
.
Volgens de huisarts heb ik ook platvoeten en ik heb ook een verwijsbrief voor de orthopeed gekregen. Weet nog niet of ik er wat mee ga doen, morgen maar even overleggen met de sportarts. Ik wil best op maat gemaakte zooltjes voor in m'n hardloopschoenen, maar ik heb weinig zin in zooltjes in m'n normale schoenen, aangezien ik helemaal nergens last van heb in het normale leven. Er mankeert al genoeg aan mij, wil dat er niet ook nog bij hebben.
Mooi zoquote:Op maandag 2 juli 2012 15:39 schreef Ach3r0n het volgende:
[..]
Ik heb al heel veel klachten gehad, maar de onderliggende oorzaak is een niet goed functionerende voetboog ("platvoeten"). Hier heb ik vanaf mijn jeugd steunzolen voor gehad waar ik best tevreden mee was, alleen was dit geen echte oplossing. Mijn voeten zijn door deze extra ondersteuning lui geworden waardoor mijn voetafwikkeling tijdens het hardlopen niet optimaal was. Ik heb toen mijn steunzolen vervangen door een flexibele zool waardoor mijn voeten schuin naar buiten komen te staan en ben ik naar de voorvoetlanding gemigreerd.
Mijn voeten zijn echt veranderd. Ik had altijd veel eelt onder mijn tenen en ik kon mijn tenen minder goed bewegen. Deze kan ik nu veel makkelijker bewegen. Ook is mijn voetboog sterker geworden wat ik niet had kunnen voorstellen. Er werd altijd tegen me gezegd dat met platvoeten de voetboog altijd onvoldoende zou blijven en je dit ook met steunzolen niet kon veranderen. Het tegendeel ben ik nu aan het bewijzen![]()
![]()
Volgens mij kwam dat dus door die verkeerde schoenenquote:Op maandag 2 juli 2012 16:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Miss wat korter/minder snel lopen? Zou niet voluit gaan als ik al last had.
En wat een blessures hier ineens. Hou eens op.
Vrijdag lopen was eigenlijk al te snel na m'n vorige keer (dinsdag). Met traplopen voelde ik het toen nog wat, maar toch eigenwijs doen
.
Nu ben ik helemaal pijn vrij hoor
Okéquote:Op maandag 2 juli 2012 16:10 schreef justmattie het volgende:
[..]
Volgens mij kwam dat dus door die verkeerde schoenenVrijdag lopen was eigenlijk al te snel na m'n vorige keer (dinsdag). Met traplopen voelde ik het toen nog wat, maar toch eigenwijs doen
.
Nu ben ik helemaal pijn vrij hoor.
Door dit topic krijg ik wel weer zin om te gaan hardlopen hahaMaar ik beweeg me nog steeds voort als een oud wijf dus zal even moeten wachten tot woensdag of donderdag ofzo.. Morgen moet ik werken en nog even leren voor een tentamen
Stiekem aan het twijfelen of ik niet ook de Singelloop moet doenAlleen maar een week na de DtD..
![]()
Herstelloopje moet kunnenquote:Op maandag 2 juli 2012 16:11 schreef Miezziej het volgende:
Door dit topic krijg ik wel weer zin om te gaan hardlopen hahaMaar ik beweeg me nog steeds voort als een oud wijf dus zal even moeten wachten tot woensdag of donderdag ofzo.. Morgen moet ik werken en nog even leren voor een tentamen
Stiekem aan het twijfelen of ik niet ook de Singelloop moet doenAlleen maar een week na de DtD..
Ik ben er wel klaar voor. Twee relaxte loopjes nog op de planning staan van 7 en 5km.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:12 schreef xzaz het volgende:
Is iedereen klaar voor de Ekiden? Heb nog 2 keer trainen op de planning staan.. 2 x 10km loop.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
money money moneyquote:Op maandag 2 juli 2012 16:16 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Maar dan mis ik 2 zondagen werk, en dus 2 x 200% inkomsten![]()
*Ik denk teveel aan geld![]()
![]()
Uitslag van röntgenfoto is binnen: zoals verwacht geen afwijkingen te zien. Maar aangezien afwijkingen daarop meestal pas te zien zijn als het bot heelt, zegt dit niet zo veel. Toch wel een heel klein beetje opgelucht, hopelijk betekent dit goed nieuws. Nu morgen afwachten!Niet meer actief op Fok!![]()
Herstelloop om van je spierpijn af te komenquote:Op maandag 2 juli 2012 16:16 schreef Miezziej het volgende:
[..]
*Ik denk teveel aan geldVanavond of -als het dan nog niet over is- woensdag
Nog niet te vroeg juichen dus.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:20 schreef Viking84 het volgende:
Uitslag van röntgenfoto is binnen: zoals verwacht geen afwijkingen te zien. Maar aangezien afwijkingen daarop meestal pas te zien zijn als het bot heelt, zegt dit niet zo veel. Toch wel een heel klein beetje opgelucht, hopelijk betekent dit goed nieuws. Nu morgen afwachten!Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
quote:Op maandag 2 juli 2012 16:18 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik ben er wel klaar voor. Twee relaxte loopjes nog op de planning staan van 7 en 5km.Wat voor tijd wil je neerzetten?
![]()
Owja, zou kunnenquote:Op maandag 2 juli 2012 16:21 schreef justmattie het volgende:
[..]
Herstelloop om van je spierpijn af te komenVanavond of -als het dan nog niet over is- woensdag
Ben denk ik alleen te laat thuisTot 19:15 tentamen, en daarna moet ik nog eten etc.
Als ik morgen op tijd op sta moet het wel lukken om het morgen nog in mijn schema te proppenhahaha
![]()
Jawel, vanavond nog 6,5 km lopen en woensdag nog 3 ofzo, allebei op rustig tempoquote:Op maandag 2 juli 2012 16:12 schreef xzaz het volgende:
Is iedereen klaar voor de Ekiden? Heb nog 2 keer trainen op de planning staan.. 2 x 10km loop.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik hoop ook dat je goed nieuws te horen krijgt!quote:Op maandag 2 juli 2012 16:20 schreef Viking84 het volgende:
Uitslag van röntgenfoto is binnen: zoals verwacht geen afwijkingen te zien. Maar aangezien afwijkingen daarop meestal pas te zien zijn als het bot heelt, zegt dit niet zo veel. Toch wel een heel klein beetje opgelucht, hopelijk betekent dit goed nieuws. Nu morgen afwachten!
*Straalt positieve energie jouw kant op![]()
Het is de eerste wedstrijd ooit voor mij. Ik heb wel iets in mijn hoofd, dat wordt een uitdaging, maar die tijd roep ik nog even niet hardop. Met alles onder het half uur ben ik tevreden.quote:Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
vanavond vijf km interval, woensdag 7, en vrijdag drie of vier kmquote:Op maandag 2 juli 2012 16:12 schreef xzaz het volgende:
Is iedereen klaar voor de Ekiden? Heb nog 2 keer trainen op de planning staan.. 2 x 10km loop.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Morgen vast nog niet, want als ze een botscan of MRI willen laten maken moet ik ook daar weer op wachten, maar goed, thanksquote:Op maandag 2 juli 2012 16:24 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat je goed nieuws te horen krijgt!
*Straalt positieve energie jouw kant op.
Geld is nodig om allemaal leuke hardloopspullen te kopenquote:Op maandag 2 juli 2012 16:16 schreef Miezziej het volgende:
[..]
*Ik denk teveel aan geld![]()
![]()
True. En tegen die tijd hebben ze vast weer allemaal leuke winterdingen.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geld is nodig om allemaal leuke hardloopspullen te kopen
Want ik heb nog geen lange broek, en ook nog geen shirt met lange mouwen (of een goed vest). Hmmm zin in shoppen![]()
![]()
Dat vind ik wel een druk programma voor een wedstrijd op zaterdag. Zou gewoon nog twee keer lopen deze week en dan woensdag voor het laatstquote:Op maandag 2 juli 2012 16:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
vanavond vijf km interval, woensdag 7, en vrijdag drie of vier km.
met de wedstrijd zaterdag erbij zijn het gewoon m'n vier loopdagen in de week ... ik kijk voorlopig eerst wel hoe de interval zo dadelijk in de hitte gaatquote:Op maandag 2 juli 2012 16:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een druk programma voor een wedstrijd op zaterdag. Zou gewoon nog twee keer lopen deze week en dan woensdag voor het laatst.
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ben benieuwd!quote:Op maandag 2 juli 2012 16:24 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Het is de eerste wedstrijd ooit voor mij. Ik heb wel iets in mijn hoofd, dat wordt een uitdaging, maar die tijd roep ik nog even niet hardop. Met alles onder het half uur ben ik tevreden.Ook benieuwd, je kan ook 2 x 10 doen?quote:Op maandag 2 juli 2012 16:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
vanavond vijf km interval, woensdag 7, en vrijdag drie of vier km
We gaan wel voor de eerste plek he, ik ben wel van plan om een nieuw PR te lopen, rond de 45:00.. me PR staat nu op 45:51.![]()
Zou je die van vrijdag wel doen?quote:Op maandag 2 juli 2012 16:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
vanavond vijf km interval, woensdag 7, en vrijdag drie of vier kmZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
's Ochtends lopen is fijnquote:Op maandag 2 juli 2012 16:23 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Owja, zou kunnen
Ben denk ik alleen te laat thuisTot 19:15 tentamen, en daarna moet ik nog eten etc.
Als ik morgen op tijd op sta moet het wel lukken om het morgen nog in mijn schema te proppenhahaha
Zijn hier een paar die het altijd doen
Even een uurtje eerder uit bed, maar het geeft je extra energie voor de dag
Ik ben juist de rest van de dag doodmoe als ik dat doequote:Op maandag 2 juli 2012 16:29 schreef justmattie het volgende:
[..]
's Ochtends lopen is fijnZijn hier een paar die het altijd doen
Even een uurtje eerder uit bed, maar het geeft je extra energie voor de dag
![]()
![]()
Ik weet nog niet zeker hoeveel km het vrijdag wordt hoor, kan goed zijn dat ik het bij twee laat, maar ik raakte onlangs aan de praat met iemand, en laat diegene nou looptrainer zijn. Brutaal als ik was heb ik gevraagd of hij een keer met me mee wilde lopen, zonder dat ik me aan hoef te sluiten bij een loopgroepen vrijdag was de enige mogelijkheid anders pas in augustus. vandaar
Ik ben wel aardig fanatiek hoor
En als ik verlies loop ik weg als een balotelli die met 4-0 heeft verloren![]()
Dan moet je ook niet om 1 uur naar bed gaan als je 6 uur de wekker zetquote:Op maandag 2 juli 2012 16:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben juist de rest van de dag doodmoe als ik dat doe
Nou ik heb buiten gelopen hoor
(alleen inderdaad in het begin toch vergeten de app aan te zetten, hoezo blond?)![]()
Goed punt.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:33 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet om 1 uur naar bed gaan als je 6 uur de wekker zet![]()
Het beste paard....quote:Op maandag 2 juli 2012 16:33 schreef Sarabi het volgende:
(alleen inderdaad in het begin toch vergeten de app aan te zetten, hoezo blond?)![]()
Was het niet te warmquote:Op maandag 2 juli 2012 16:33 schreef Sarabi het volgende:
(alleen inderdaad in het begin toch vergeten de app aan te zetten, hoezo blond?)?
Het is inderdaad echt warmquote:dat had ik nog niet in de gaten.
Maar niet te warm.
Ik loop buiten trouwens wel altijd een flink stuk harder dan op de loopband, daar moet ik misschien wel even op letten.
En het was trouwens Week 2 die ik wilde gaan lopen, dus niet zo heel erg ver terug.![]()
Hier nog 1quote:Op maandag 2 juli 2012 16:32 schreef xzaz het volgende:
Ik ben wel aardig fanatiek hoor
En als ik verlies loop ik weg als een balotelli die met 4-0 heeft verloren![]()
Zit nu al na te denken hoe ik dat moet doen met het aanzetten en uitzetten van mijn telefoon, horloge en het overpakken van dat lusding, bij het wisselen met Yuki en Maraca...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
ik pak met links de sjerp aan en houd m'n rechterhand gereed om op de startknop van m'n garmin te rammen. telefoon staat dan al aanquote:Op maandag 2 juli 2012 16:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hier nog 1![]()
Zit nu al na te denken hoe ik dat moet doen met het aanzetten en uitzetten van mijn telefoon, horloge en het overpakken van dat lusding, bij het wisselen met Yuki en Maraca...
met t verschil dat je niet elke week een wedstrijd looptquote:Op maandag 2 juli 2012 16:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
met de wedstrijd zaterdag erbij zijn het gewoon m'n vier loopdagen in de week ... ik kijk voorlopig eerst wel hoe de interval zo dadelijk in de hitte gaatzou even krachten sparen dan
Ik ga straks en woensdag trainen. Beiden ~ 5kmquote:Op maandag 2 juli 2012 16:12 schreef xzaz het volgende:
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Oja Vik ik wilde nog even zeggen dat ik tips allemaal heel fijn vind hoor
Ben alleen erg koppig dus het duurt soms even.![]()
Wat is het verschil tussen een wedstrijd een een training als je in beide evenveel kilometers loopt?quote:Op maandag 2 juli 2012 16:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
met t verschil dat je niet elke week een wedstrijd looptzou even krachten sparen dan
![]()
Tempo / Snelheidquote:Op maandag 2 juli 2012 16:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een wedstrijd een een training als je in beide evenveel kilometers loopt?![]()
De snelheid - en dus de belasting.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een wedstrijd een een training als je in beide evenveel kilometers loopt?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Loop je bij een wedstrijd zoveel harder? En waarom kun je dan ineens zoveel harder als je dat in de training niet kan?quote:Op maandag 2 juli 2012 16:45 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
De snelheid - en dus de belasting.![]()
quote:Op maandag 2 juli 2012 16:43 schreef mosselmossel het volgende:
We krijgen twee sjerps hè? Dus het is gewoon aantikken en gaanquote:Bij het wisselen moet de startende loper de Tasuki (sjerp) overnemen van de op dat moment in de wedstrijd zijnde loper.Ik heb er één en ik ben er trots op
Sfeer doet al een heleboel.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Loop je bij een wedstrijd zoveel harder? En waarom kun je dan ineens zoveel harder als je dat in de training niet kan?
Afgelopen zaterdag vloog ik bijna door de leuke sfeer en het publiek
quote:quote:De tijd wordt opgemeten door middel van de MYLAPS ChampionChip.
Per team gebruik je twee chips.
De chip moet aan een enkelbandje om de enkel gedragen worden. Loper 1 en loper 2 krijgen een chip. Loper 1 geeft na zijn etappe de chip door aan loper 3 en die aan loper 5. Loper 2 geeft de chip door aan loper 4 en die aan loper 6. Bij de wissels hoeft dus niet gestopt te worden om het enkelbandje met chip door te geven.
Wanneer één of twee teamleden een eigen chip hebben, kunnen die gebruikt worden voor het team. Bij een eigen gele chip is gebruik gratis. Wanneer een team geen of één eigen chip heeft, huur je één of 2 huurchips à 2,--. Deze witte chip moet na afloop ingeleverd worden.![]()
ja dat gaat om de chips, maar je moet wel een sjerp aanpakken van de loper die aankomtquote:
Nopequote:Op maandag 2 juli 2012 16:43 schreef mosselmossel het volgende:
We krijgen twee sjerps hè? Dus het is gewoon aantikken en gaanIk ben wel heel erg benieuwd met welke hartslag ik ga lopen, aangezien ik in training eigenlijk nooit boven de 165 uitkom, ook niet tijdens interval ofzo...quote:Op maandag 2 juli 2012 16:46 schreef xzaz het volgende:
Je hart vindt het ook niet zo leuk.... ik vlieg denk ik weer naar de 200 toe..<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
tijdens de wedstrijd put je uit je reserves die je hebt opgebouwd door niet elke training voluit te gaanquote:Op maandag 2 juli 2012 16:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Loop je bij een wedstrijd zoveel harder? En waarom kun je dan ineens zoveel harder als je dat in de training niet kan?aan je uithoudingsvermogen werk je door duurlopen en aan je snelheid door interval en ander snelheidswerk. Je hoeft echt niet elke training een bepaald tempo te lopen om datzelfde tempo ook in de wedstrijd te kunnen handhaven. Dat is nu het verschil tussen trainingstempo en wedstrijdtempo. Weet ik zelf ook nog niet zolang hoor
Inderdaad, kijk maar bij deze foto's van vorig jaar: https://picasaweb.google.(...)6Dg&feat=directlink#quote:Op maandag 2 juli 2012 16:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
ja dat gaat om de chips, maar je moet wel een sjerp aanpakken van de loper die aankomt<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Dan heb je wel ff hoor om hem om te doenquote:Op maandag 2 juli 2012 16:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
ja dat gaat om de chips, maar je moet wel een sjerp aanpakken van de loper die aankomt![]()
![]()
O ik geef bij een training al alles, daarom trek ik ook nog sprintjes aan het einde als ik niet moe genoeg ben, anders heb ik niet het idee dat ik wat heb gedaan.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
tijdens de wedstrijd put je uit je reserves die je hebt opgebouwd door niet elke training voluit te gaanaan je uithoudingsvermogen werk je door duurlopen en aan je snelheid door interval en ander snelheidswerk. Je hoeft echt niet elke training een bepaald tempo te lopen om datzelfde tempo ook in de wedstrijd te kunnen handhaven. Dat is nu het verschil tussen trainingstempo en wedstrijdtempo. Weet ik zelf ook nog niet zolang hoor
![]()
Mensen op hogere functies die geen idee hebben waar ze het over hebben, wat ze aan het doen zijn, vreselijk onbeschoft zijn, vinden dat je je werk niet goed doet en vinden dat ze helemaal gelijk hebben omdat ze een hogere functie hebben.
Net een heel heftig telefoongesprek gehad met zo'n dwaas die voldoet aan alles wat hierboven beschreven staat. Heb hem flink de waarheid verteld. Zit hier nu met een hartslag van 300+, en ik zal er ongetwijfeld nog wel wat over gaan horen via mijn leidinggevende. Dat kan me dan weer weinig schelen, want wat een vieze hond is die vent
Ontopic: Nu ben ik helemaal blij dat ik zo kan gaan lopenF means you're fucked![]()
Ik heb hier vorig jaar aan meegedaan, weet nog niet of ik het dit jaar ga doen (zit beetje lastig met m'n rustdagen zie ik:quote:Beste xxxxxxxxxxxx,
Dutch Gay and Lesbian Athletics nodigt je van harte uit om mee te lopen met de Pride Run op vrijdag 3 augustus 2012. In een ongedwongen sfeer en op een rustig parcours lopen we hard rond het Flevopark, zodat je fit aan het feesten kan beginnen. De start is om 19:30 uur bij Sporthal Zeeburg, Insulindeweg 1001, Amsterdam. Je kunt kiezen uit de 5 km, 10 km of de halve marathon. Het parcours kun je zien op http://www.dgla.nl/index1.php?id=16&hgr=10&taal=nl. Drankposten staan onderweg en bij de finish.
Voorinschrijving geopend
Inschrijven kan tot een half uur voor de start, voorinschrijven is mogelijk tot en met zondag 29 juli. Het inschrijfformulier vind je op http://www.dgla.nl, klik op Roze Loop en Pride Run. Voorinschrijvers krijgen een korting van ¤ 2 op het inschrijfgeld, dat ¤ 6 voor de 5 km, ¤ 7 voor de 10 km en ¤ 8 voor de halve marathon bedraagt. Als je het bedrag overmaakt op Postbank-rekening 7737497 ten name van DGLA Roze Loop onder vermelding van je naam en woonplaats, is je inschrijving definitief.
Trainen voor de Pride Run
Wil je oefenen onder begeleiding van professionele trainers? Dat kan. DGLA biedt je de mogelijkheid om in juli mee te trainen voor ¤ 7,50. Dat kan op woensdagavond bij AV'23 (vlakbij de Jaap Edenbaan) of vrijdagavond in het Olympisch stadion. Kijk op http://www.dgla.nl of bel Hans de Visser (tel. (020) 7722623) voor meer informatie.
Tot ziens op 3 augustus!
Dutch Gay and Lesbian AlthleticsIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
220-leeftijd = Hmax. Hij is -90 jaar oud?quote:Op maandag 2 juli 2012 16:55 schreef YUR het volgende:
Mensen op hogere functies die geen idee hebben waar ze het over hebben, wat ze aan het doen zijn, vreselijk onbeschoft zijn, vinden dat je je werk niet goed doet en vinden dat ze helemaal gelijk hebben omdat ze een hogere functie hebben.
Net een heel heftig telefoongesprek gehad met zo'n dwaas die voldoet aan alles wat hierboven beschreven staat. Heb hem flink de waarheid verteld. Zit hier nu met een hartslag van 300+, en ik zal er ongetwijfeld nog wel wat over gaan horen via mijn leidinggevende. Dat kan me dan weer weinig schelen, want wat een vieze hond is die vent
Ontopic: Nu ben ik helemaal blij dat ik zo kan gaan lopenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
![]()
meloen en thee na een geweldige maar intensieve 10km wandeling! Was zoooooo mooi! Volgrnde wandelong maar eens met hartslagmeter
Ja doei.![]()
Vroeg thuis zo, alle tijd om te gaan lopen
Kan ik mooi m'n 5,8 km rondje doen
Adrenaline, het effect van mensen om je heen, het effect van de wedstrijd zelf. Superpowers!quote:Op maandag 2 juli 2012 16:47 schreef kwiwi het volgende:
Loop je bij een wedstrijd zoveel harder? En waarom kun je dan ineens zoveel harder als je dat in de training niet kan?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Succes!quote:Op maandag 2 juli 2012 16:58 schreef Yuki het volgende:
Vroeg thuis zo, alle tijd om te gaan lopen
Kan ik mooi m'n 5,8 km rondje doenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Preciesquote:Op maandag 2 juli 2012 16:58 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Adrenaline, het effect van mensen om je heen, het effect van de wedstrijd zelf. Superpowers!
Ik denk ook dat dát maakt dat ik nu al door wil voor de 10km singelloop. Het is een ongelooflijke rush
quote:Op maandag 2 juli 2012 16:58 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Adrenaline, het effect van mensen om je heen, het effect van de wedstrijd zelf. Superpowers!klinkt heerlijk.
![]()
Wat voor tijd ben u jij van plan om te lopen?quote:Op maandag 2 juli 2012 16:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Precies
Ik denk ook dat dát maakt dat ik nu al door wil voor de 10km singelloop. Het is een ongelooflijke rush![]()
Kan pas om 17:45 gaan lopen want zit nu in de trein, maar de voorpret is al leuk.quote:
Was bang dat ik t niet ging redden na m'n werk en voor een afspraak om 19:40, maar nu weet ik dat ik kan lopen, uitpuffen en douchen voor die tijd
Herkenbare frustratie, ben ook blij dat ik vanavond weer ga lopenquote:Op maandag 2 juli 2012 16:55 schreef YUR het volgende:
Ontopic: Nu ben ik helemaal blij dat ik zo kan gaan lopen
Die heb ik al tijdens de training. Foto van mij na les 10 van Evyquote:Op maandag 2 juli 2012 16:58 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Adrenaline, het effect van mensen om je heen, het effect van de wedstrijd zelf. Superpowers!:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hoop m'n tijd van afgelopen zaterdag te evenaren. Dat was 33:23. Maar met alles onder de 35 ben ik tevreden.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:01 schreef xzaz het volgende:
[..]
Wat voor tijd ben u jij van plan om te lopen?
Zeg ik nu... Ik was zaterdag ook al teleurgesteld dat m'n endomondotijd te optimistisch was
quote:Op maandag 2 juli 2012 17:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die heb ik al tijdens de training. Foto van mij na les 10 van Evy:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
hoeft nietquote:Op maandag 2 juli 2012 16:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ik geef bij een training al alles, daarom trek ik ook nog sprintjes aan het einde als ik niet moe genoeg ben, anders heb ik niet het idee dat ik wat heb gedaan.ik vraag me zelfs af of dat geen nadelige invloed heeft op je wedstrijdtempo
(als in : je wedstrijdtempo wordt beter als je op die manier traint). Er is wel genoeg over te vinden als het je interesseert. Mensen die gewoon elke training voluit willen moeten dat ook gewoon doen
[..]
Lekker dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor de rest heb ik zelf nog niet op die manier kunnen trainen dus kan niets bevestigen of ontkrachten
Hopelijk kan je dat snel wel doenquote:Op maandag 2 juli 2012 17:09 schreef Viking84 het volgende:
Voor de rest heb ik zelf nog niet op die manier kunnen trainen dus kan niets bevestigen of ontkrachten![]()
![]()
[..]
met jouw postuur moet je echt niet hardlopen. Dan maak je je knieën kapot. Probeer eerst eens wat te wandelen om gewicht kwijt te raken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!![]()
Ik heb geen idee, maar was toch al niet van plan om veel wedstrijden te lopenquote:Op maandag 2 juli 2012 17:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
hoeft nietik vraag me zelfs af of dat geen nadelige invloed heeft op je wedstrijdtempo
(als in : je wedstrijdtempo wordt beter als je op die manier traint). Er is wel genoeg over te vinden als het je interesseert. Mensen die gewoon elke training voluit willen moeten dat ook gewoon doen
Is gewoon iets wat ik altijd al heb gedaan, alles geven in een training. Gewoon omdat het lekker is
![]()
![]()
Vind je me te dik?quote:Op maandag 2 juli 2012 17:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
met jouw postuur moet je echt niet hardlopen. Dan maak je je knieën kapot. Probeer eerst eens wat te wandelen om gewicht kwijt te raken.![]()
![]()
Bah sommige mensen in de trein moeten hun mond dicht houden of een kauwgompje nemen.
En deo opdoen en 1 maal per dag onder de douche, hun mond houden in de stilte coupe, niet zo'n grote bek hebben tegen de conducteur. Etc etc.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:29 schreef Viking84 het volgende:
Bah sommige mensen in de trein moeten hun mond dicht houden of een kauwgompje nemen.
![]()
Exactquote:Op maandag 2 juli 2012 17:31 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
En deo opdoen en 1 maal per dag onder de douche, hun mond houden in de stilte coupe, niet zo'n grote bek hebben tegen de conducteur. Etc etc.
Wel een mooie vrouw in mn blikveld en ik kan ongegeneerd kijken want donkere zonnebril
Zag vandaag een lange vrouw. Gok 1.85. Boh wat een benen kunnen vrouwen hebben. (terwijl ik maar 1.70 ben ofzo.)
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
Pics met je jamesbond zonnebril.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:33 schreef Viking84 het volgende:
Wel een mooie vrouw in mn blikveld en ik kan ongegeneerd kijken want donkere zonnebril![]()
Oooh! 1 met spiegelende glazen? Altijd handig! Heb een paar Oakley's. Ennuh...kijken mag heb ik me laten vertellen.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:33 schreef Viking84 het volgende:
Wel een mooie vrouw in mn blikveld en ik kan ongegeneerd kijken want donkere zonnebril![]()
![]()
Mijn nichtje van 15 is al 1.80quote:Op maandag 2 juli 2012 17:34 schreef CantFazeMe het volgende:
Zag vandaag een lange vrouw. Gok 1.85. Boh wat een benen kunnen vrouwen hebben. (terwijl ik maar 1.70 ben ofzo.)
![]()
![]()
Jeumig ik ben thuis met 1,87 de kleinstequote:Op maandag 2 juli 2012 17:34 schreef CantFazeMe het volgende:
Op mijn moeder na dan.
![]()
omg
I DO NOT LOOK CUTE WHEN I RUN![]()
Persoonlijke video van de Meidenloop
Zienquote:Op maandag 2 juli 2012 17:42 schreef Yuki het volgende:
omg
Persoonlijke video van de Meidenloop![]()
![]()
Gewoon alleen naar je foto's kijken, die zijn wel leukquote:Op maandag 2 juli 2012 17:42 schreef Yuki het volgende:
omg
Persoonlijke video van de Meidenloop[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
ik had nooit gedacht dat ik dit nog eens zou gaan doenhardlopen in korte broek en alleen een sporttopje
![]()
yuki!picsvids or it didn't happen
Ik mag morgen weer. Aankomende week een rustig weekje overigens op de planning. Denk dat ik mijn top 10 positie wel uit Endomondo verlies voor de komende weken.![]()
Ik ben inmiddels ook onderweg naar huis en de hoofdpijn is nog steeds weg. Zo dus toch nog even een rondje lopen, want ik wil zo graag:')[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik kan er niks aan doen dat ik zo klein benquote:
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Tall family!quote:Op maandag 2 juli 2012 17:42 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Jeumig ik ben thuis met 1,87 de kleinsteOp mijn moeder na dan.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Wat een lange mensen allemaal.
Ik ben sinds mijn 9e niet langer geworden, gelukkig was ik toen niet superklein![]()
![]()
Neuh valt mee hoor.quote:Ik heb net genoeg druppels lompe beer van m'n opa meegekregen om niet echt een boom van een vent te worden
![]()
![]()
quote:Op maandag 2 juli 2012 17:59 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Neuh valt mee hoor.Ik heb net genoeg druppels lompe beer van m'n opa meegekregen om niet echt een boom van een vent te worden
.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
zij die gaan sterven .. groeten u
http://www.meidenloop.nl/uitslagen gewoon een startnummer invullen en filmpjes kijken...In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
nummer 1: 18kmph! snelle damequote:Op maandag 2 juli 2012 18:24 schreef slacker_nl het volgende:
http://www.meidenloop.nl/uitslagen gewoon een startnummer invullen en filmpjes kijken...![]()
![]()
![]()
Wat massaal zeg.. Yuki komt binnen op het moment dat de iedereen binnenkomt lijkt wel.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Zo sta je op p.1 en dan weer op p.3 op de leaderboardVerily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Voor mij waren al 1144 andere 5km loopsters binnengekomen hoorquote:Op maandag 2 juli 2012 18:28 schreef slacker_nl het volgende:
Wat massaal zeg.. Yuki komt binnen op het moment dat de iedereen binnenkomt lijkt wel.
Vanavond les 11Dagje eerder dan gepland, maar krijg m'n verslag niet geschreven dus dat wordt even omgewisseld met het hardlopen van morgenavond. Hopelijk wil het dan wel lukken, want daarna valt er niks meer om te wisselen
![]()
![]()
Inderdaadquote:Op maandag 2 juli 2012 18:44 schreef Yuki het volgende:
Sodeju, wat heb ik het warm![]()
Heb mezelf echt het schompes gelopen![]()
![]()
Voor de liefhebbers: http://www.endomondo.com/workouts/68326687
Op Endomondo niet m'n snelste run ooit, maar stiekem is dat het welDe registratie van de Meidenloop op Endomondo klopte namelijk niet; volgens mij had ik een GPS fuck-up toen.
TrotsAlleen een beetje jammer hoe m'n splits verlopen zijn
1 km: 6:20
2 km: 6:29
3 km: 6:33
4 km: 6:35
5 km: 6:36
Maar dan weer wel:
5.91 km: 6.01![]()
Nog wat benauwd buiten?quote:Op maandag 2 juli 2012 18:44 schreef Yuki het volgende:
Heb mezelf echt het schompes gelopen![]()
Waar woon/loop je?quote:Op maandag 2 juli 2012 18:44 schreef Yuki het volgende:
Heb mezelf echt het schompes gelopen
Ik vond het wel warm maar niet te warm (terwijl ik het echt heel snel warm heb).![]()
Lopen kreng!quote:Op maandag 2 juli 2012 18:43 schreef Maraca het volgende:
Zo sta je op p.1 en dan weer op p.3 op de leaderboardIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Utrecht, tussen de A12 en de A27. Heb 2 keer de A27 overgestoken; daar was het wel lekker want er stond een windjequote:Op maandag 2 juli 2012 18:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Waar woon/loop je?
Ik vond het wel warm maar niet te warm (terwijl ik het echt heel snel warm heb).In de luwte was het gewoon klef warm
En ik had weer een paarse kop geloof ikweer opmerkingen gekregen onderweg
Stomme mensen.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Utrecht, tussen de A12 en de A27. Heb 2 keer de A27 overgestoken; daar was het wel lekker want er stond een windjeIn de luwte was het gewoon klef warm
Maar je kan weer trotst zijn![]()
![]()
Opmerkingen? Over je hoofd?quote:Op maandag 2 juli 2012 18:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Utrecht, tussen de A12 en de A27. Heb 2 keer de A27 overgestoken; daar was het wel lekker want er stond een windjeIn de luwte was het gewoon klef warm
![]()
![]()
Volgende keer toch maar die shotgun meequote:Op maandag 2 juli 2012 18:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja, dat ik zo rood ben.quote:
Ik loop tijdens inspanning héél erg rood aan. Dat weet ik van mezelf, kan er weinig aan doen. Ik zweet denk ik niet genoeg tijdens m'n workout en de warmte moet er toch op een of andere manier uit.
Krijg er regelmatig opmerkingen over tijdens m'n trainingen.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Adem je wel diep genoeg in en uit dan?quote:Op maandag 2 juli 2012 18:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, dat ik zo rood ben.
Ik loop tijdens inspanning héél erg rood aan. Dat weet ik van mezelf, kan er weinig aan doen. Ik zweet denk ik niet genoeg tijdens m'n workout en de warmte moet er toch op een of andere manier uit.
Krijg er regelmatig opmerkingen over tijdens m'n trainingen.![]()
en dat was dus letterlijk een ku0loopm'n enkel schoot op slot in de eerste km, , losgewandeld, maar ik voel hem nog wel, ik had om en om 400 meter willen intervallen, dat is dan nog wel gelukt, voor 3 km ..
http://connect.garmin.com/activity/195041106SPOILER: niet lezen als je een gevoelige maag hebtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
Denk het wel. Ik heb er al m'n hele leven last van. Was vroeger na ballet, aerobics, streetdance en noem maar op ook altijd het roodste meisje van de groep.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:59 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Adem je wel diep genoeg in en uit dan?♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ik ga ook!! Doei
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op maandag 2 juli 2012 18:59 schreef xFriendx het volgende:
Gewoon zo hard gaan rennen dat je hoofd enkel een waas voor ze is.
Ik liep voor mijn doen al zo hard vandaag!Euh, ja... Die spoiler is ECHT tmi hoorquote:Op maandag 2 juli 2012 19:00 schreef DJMO het volgende:
en dat was dus letterlijk een ku0loopm'n enkel schoot op slot in de eerste km, , losgewandeld, maar ik voel hem nog wel, ik had om en om 400 meter willen intervallen, dat is dan nog wel gelukt, voor 3 km ..
http://connect.garmin.com/activity/195041106
daarom staat het in een spoiler
quote:Op maandag 2 juli 2012 19:00 schreef DJMO het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TMI
Niks mis met rooie mensenquote:Op maandag 2 juli 2012 19:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Denk het wel. Ik heb er al m'n hele leven last van. Was vroeger na ballet, aerobics, streetdance en noem maar op ook altijd het roodste meisje van de groep.Als jij je goed voelt is er niks aan de hand lijkt me. Haters zijn ook fans hoor
![]()
![]()
Ik loop ook altijd behoorlijk rood aan moet ik zeggenquote:Op maandag 2 juli 2012 18:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, dat ik zo rood ben.
Krijg er regelmatig opmerkingen over tijdens m'n trainingen.Ook als ik het gewoon warm heb.
![]()
Nee, dat helptquote:IEDEREEN klikt op spoilers, juist uit nieuwsgierigheid
Dat had ik vroeger, maar dat kwam omdat ik toen zo verlegen als f*ck was.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik loop ook altijd behoorlijk rood aan moet ik zeggenOok als ik het gewoon warm heb.
![]()
http://connect.garmin.com/activity/195041106SPOILER: niet lezen als je een gevoelige maag hebtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
waarschuwing in de spoiler gezet .. mijn excuses.Ik heb er één en ik ben er trots op
O dat lijkt me helemaal vervelend, dan valt het altijd op als je je niet echt op je gemak voelt.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat had ik vroeger, maar dat kwam omdat ik toen zo verlegen als f*ck was.![]()
http://connect.garmin.com/activity/195041106Ik krijg bij die rode lijn op Garmin nu gelijk een heel andere associatieSPOILER: niet lezen als je een gevoelige maag hebtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 2 juli 2012 19:04 schreef STING het volgende:
[..]
Ik krijg bij die rode lijn op Garmin nu gelijk een heel andere associatie![]()
![]()
Ijzerrijke snack voor onderweg![]()
![]()
Ik krijg pas een rood hoofd als ik klaar ben met m'n rondje ongeveer zo --->maar dan met een blijer gezichtje.
![]()
STINGJe peptalk in het Nederlands was zowaar te verstaan
Alleen die
snapte mevrouw Endomondo niet
En Sexy ook bedankt voor de peptalks natuurlijk
Hoewel die eerste wel een beetje op een verkeerd moment kwam... Was me net aan het bedenken dat ik te hard liep, en toen zei Sexy dat meisjes harder kunnen rennen
Ja, nu is het juist leuk. Kom je van die 15 jarige 'gangsters' tegen (woon in de polder ook nog es) terwijl je al zwetende je loopt uit te sloven, maar die fietsen dan rustig, ondertussen aan de energy drink en een zak chips. Dan krijg je toch een goed gevoel dat je beter bezig bentquote:Op maandag 2 juli 2012 19:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O dat lijkt me helemaal vervelend, dan valt het altijd op als je je niet echt op je gemak voelt.![]()
![]()
quote:Op maandag 2 juli 2012 19:06 schreef Yuki het volgende:
Alleen die
Hoewel die eerste wel een beetje op een verkeerd moment kwam... Was me net aan het bedenken dat ik te hard liep, en toen zei Sexy dat meisjes harder kunnen rennen![]()
Ik kreeg al wat twijfel door, daar moest wat aan gedaan worden
![]()
![]()
![]()
Net als dat je vaak pas echt gaat zweten als je stopt met lopenquote:Op maandag 2 juli 2012 19:05 schreef Shravani het volgende:
Ik krijg pas een rood hoofd als ik klaar ben met m'n rondje ongeveer zo --->maar dan met een blijer gezichtje.
![]()
![]()
Hehequote:Op maandag 2 juli 2012 19:06 schreef Yuki het volgende:
Alleen die
Hoewel die eerste wel een beetje op een verkeerd moment kwam... Was me net aan het bedenken dat ik te hard liep, en toen zei Sexy dat meisjes harder kunnen rennen![]()
![]()
Jep. Zweetexplosie toen ik thuis kwam netquote:Op maandag 2 juli 2012 19:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Net als dat je vaak pas echt gaat zweten als je stopt met lopenDoor jou heb ik me dus het schompes gelopenquote:Op maandag 2 juli 2012 19:07 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]![]()
Ik kreeg al wat twijfel door, daar moest wat aan gedaan worden
![]()
Maar was het lekker of nietquote:Op maandag 2 juli 2012 19:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jep. Zweetexplosie toen ik thuis kwam net
[..]
Door jou heb ik me dus het schompes gelopen![]()
![]()
Ik heb het juist anders, als ik net begin gaat het wel, daarna even zweetexplosie en als ik dan klaar ben met hardlopen dan heel snel ligt mn hartslag weer normaal en zou ik zo weer kunnen starten.
Richting het einde (zo'n 5,5 km) komt juist mn hartslag op een automatisme waardoor het makkelijker gaat.![]()
dat dus ..quote:Op maandag 2 juli 2012 19:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Net als dat je vaak pas echt gaat zweten als je stopt met lopen![]()
@ djmo liever de spoiler dan de oplossing. dat schuurt je benen kapot bij lange duurlopen auwtjsch!!!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
http://connect.garmin.com/activity/195041106SPOILER: niet lezen als je een gevoelige maag hebtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jammer! Gebruik je ook compressie dingen?█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Als ik nog geen mental image had, dan heb ik dat nu welquote:Op maandag 2 juli 2012 19:13 schreef winterstorm666 het volgende:
@ djmo liever de spoiler dan de oplossing. dat schuurt je benen kapot bij lange duurlopen auwtjsch!!!![]()
![]()
Straks proberen Max hr en anarobedrempel(?) Te bepalen...Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
"Godver ik lek!quote:Op maandag 2 juli 2012 19:14 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Als ik nog geen mental image had, dan heb ik dat nu welO wacht, het zijn m'n benen.."
![]()
![]()
Kwiwiquote:Op maandag 2 juli 2012 19:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Godver ik lek!O wacht, het zijn m'n benen.."
Dont get me that image.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
quote:Op maandag 2 juli 2012 19:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als er bloed tussen mijn benen vandaan komt ga ik me pas echt zorgen maken.
Runners Balls![]()
![]()
En bedanktquote:Op maandag 2 juli 2012 19:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
![]()
![]()
hahaha ik probeerde het nog zo netjes mogenlijk neer te zetten whahaha!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Komt een andere renner aan; 'heb je een blauwtje gelopen?'quote:Op maandag 2 juli 2012 19:17 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]Als er bloed tussen mijn benen vandaan komt ga ik me pas echt zorgen maken.
Runners Balls![]()
.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Gewelig.. aan de ene kant van het scherm heb ik Shin Chan die de blotte billen dans doet en het andere scherm dit gesprek.Zal nog eens achter de computer eten..
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Same here: hardlopende/spinnende/hikende/zwemmende aardbei hier!quote:Op maandag 2 juli 2012 19:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik loop ook altijd behoorlijk rood aan moet ik zeggenOok als ik het gewoon warm heb.
Ja doei.![]()
Ik krijg vaak van die vreemde rode vlekken op mijn armen en borst tijdens het lopen![]()
Op de foto's van de meidenloop (en de video's) lijk ik veeul kleiner en dikker!ik ben dan ook maar 1.60, maar ik vind mezelf in de spiegel en andere foto's toch minder breed in de heupen dan op mijn hardloopfoto's
beetje foto's maken op mijn slechtste momenten
![]()
![]()
![]()
oh dat is de reden dat ik mijn foto`s ook nooit heb gedownload.
rood aangelopen moeilijk kijkende storm hmmm nee dank u!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
quote:Op maandag 2 juli 2012 19:20 schreef Maraca het volgende:
Gewelig.. aan de ene kant van het scherm heb ik Shin Chan die de blotte billen dans doet en het andere scherm dit gesprek.Zal nog eens achter de computer eten..
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Shin Chanquote:Op maandag 2 juli 2012 19:20 schreef Maraca het volgende:
![]()
![]()
Of FoxKids censureerde enorm veel of hadden niet door hoe ongeschikt dit eigenlijk voor kinderen isKijk de Engelse versie en die is een stuk groffer dan ik mij herinner
quote:Op maandag 2 juli 2012 19:28 schreef Webkim het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden waar de volgende TT heen gaat.
Hardlopen #214: met falende vrouwelijke intieme hygiene?quote:Op maandag 2 juli 2012 19:28 schreef Webkim het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden waar de volgende TT heen gaat.![]()
Dit topic wordt wel volkomen uit z'n maandverband gerukt.![]()
Morgen kan ik einnnndelijk weer een lange duurloop. Zin zin zin in!Hardloper.
IG @webkim![]()
Godver mijn muesli!quote:Op maandag 2 juli 2012 19:30 schreef Webkim het volgende:
![]()
Hardlopen #214: Als een witte raket naar buiten!quote:Op maandag 2 juli 2012 19:29 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Hardlopen #214: met falende vrouwelijke intieme hygiene?█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
*proest*quote:Op maandag 2 juli 2012 19:30 schreef Webkim het volgende:
Morgen kan ik einnnndelijk weer een lange duurloop. Zin zin zin in!![]()
Die niet zo heel wit meer was en naar buitengleed als een bloedneuzendenaaktslakquote:Op maandag 2 juli 2012 19:31 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Hardlopen #214: Als een witte raket naar buiten!![]()
![]()
Ja dat had ik ook toen ik thuis kwamquote:Op maandag 2 juli 2012 19:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jep. Zweetexplosie toen ik thuis kwam net
Maar onderweg minder gezweet dan op de loopband, dus dat is ook alweer een voordeel![]()
![]()
quote:Op maandag 2 juli 2012 19:30 schreef Webkim het volgende:
![]()
![]()
Jezelf het bloed tussen de benen rennen. Ik vind het toch een prestatie. Ugh.
Maar mss doet even verschonen voor je van huis gaat al wonderen, just saying.![]()
Verder heb ik echt zwaar spijt van m'n Nike Watch. Tof ding hoor, werkt goed, doet alles wat -ie moet doen, maar ik had natuurlijk gewoon even moeten doorsparen voor een Garmin. Altijd te ongeduldig, ik.
En ik wil bij een loopclub. Valt wel heel lastig in te plannen hier, maar ik kan vast wel een keer vrijblijvend meelopen om te kijken of ik het wat vind. (Lees: of ik dat overleef zonder gereanimeerd te hoeven worden.)Hardloper.
IG @webkim![]()
Hmm.. mijn diepvriesgroente gaat er wel aan zo![]()
Iemand een linkje naar een goede (en snelle) webshop voor icepaks voor je been?
Www.sneleenijspack.nl werkt niet?quote:Op maandag 2 juli 2012 19:36 schreef Maraca het volgende:
Ot: iets met drogisterij.nl of zo?Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
bij het teruglezen rollen de tranen over m'n wangen .. met name om deze postquote:Op maandag 2 juli 2012 19:20 schreef Maraca het volgende:
Spoiler (onthulling)quote:
Een spoiler is een tekst die informatie verklapt over bijvoorbeeld een boek of film, die voor de lezer of kijker verborgen had moeten blijven. Vaak is dit informatie die belangrijk is voor de plot en pas laat in het verhaal verteld wordt. Kennisname vooraf daarvan kan de spanning en verrassing bederven. Daarom wordt er in boeken en op websites wel een "leeswaarschuwing" gebruikt om aan te geven dat er spoilers volgen. Ook kan op een website de spoiler eerst onzichtbaar zijn, en zichtbaar worden door bijvoorbeeld selecteren.
Sommigen vertellen opzettelijk spoilers om voor anderen het lees-/kijkplezier te verpesten, bijvoorbeeld als er net een nieuw deel uit is van een populaire serie.[1]
Spoilers kunnen ook betrekking hebben op bijvoorbeeld de clou van een mop of de oplossing van een puzzel of een computerspel. Ook wordt het gebruikt voor uitslagen van (sport)wedstrijden die mensen later in zijn geheel op de televisie willen bekijken.
Het woord komt van het Engelse to spoil, wat 'bederven' of 'verpesten' betekent.
[bewerken]Referenties
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Spoiler_(onthulling)
Nee, jouw reden klopt niet. Weghalen!!
Ik weet dat ik in sommige dingen preuts ben maar dit vond ik TE smerig om te weten....
.![]()
je lokale drogist morgenquote:Op maandag 2 juli 2012 19:36 schreef Maraca het volgende:
quote:Op maandag 2 juli 2012 19:37 schreef justmattie het volgende:
[..]
Www.sneleenijspack.nl werkt niet?
Ot: iets met drogisterij.nl of zo?doe eens lief
quote:Op maandag 2 juli 2012 19:38 schreef Webkim het volgende:
Ik heb em hoor jongens:
#214: Just keep running. Period.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Jammer alleen dat ik moet werken morgenquote:En no way dat ik voor sluitingstijd weg ben
Doen.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:38 schreef Webkim het volgende:
Ik heb em hoor jongens:
![]()
![]()
quote:Op maandag 2 juli 2012 19:38 schreef Webkim het volgende:
Ik heb em hoor jongens:
![]()
![]()
Heel scherp!quote:Op maandag 2 juli 2012 19:38 schreef Webkim het volgende:
Ik heb em hoor jongens:
![]()
![]()
Wees blij dat je er zelf geen last van hebt.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:38 schreef streamnl het volgende:
[..]
Nee, jouw reden klopt niet. Weghalen!!
Ik weet dat ik in sommige dingen preuts ben maar dit vond ik TE smerig om te weten....
.![]()
Sub-totaal: EUR 9,95
Het minimum orderbedrag exclusief verzendkosten is EUR 10,00.
Dan toch maar een dagje wachten toch?? mijne komt gewoon bij kruidvat vandaan.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:44 schreef Maraca het volgende:
[ afbeelding ]![]()
quote:Op maandag 2 juli 2012 19:45 schreef Shravani het volgende:
[..]
Dan toch maar een dagje wachten toch?? mijne komt gewoon bij kruidvat vandaan. En flauw voor die 5 cent.![]()
Ja, maar.. ik kan nooit doordeweeks naar een winkel met mijn werktijdenquote:Op maandag 2 juli 2012 19:45 schreef Shravani het volgende:
[..]
Dan toch maar een dagje wachten toch?? mijne komt gewoon bij kruidvat vandaan.
Da's wel klote... misschien iemand die dat wel voor je kan doen?quote:Op maandag 2 juli 2012 19:46 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar.. ik kan nooit doordeweeks naar een winkel met mijn werktijden![]()
Mijn moeder wellicht, maar die woont op 2,5 uur enkele reis van mij vandaanquote:Op maandag 2 juli 2012 19:46 schreef Shravani het volgende:
[..]
Da's wel klote... misschien iemand die dat wel voor je kan doen?Nee, ik ben echt afhankelijk van webwinkels als ik iets nodig heb
quote:Op maandag 2 juli 2012 19:44 schreef Maraca het volgende:
[ afbeelding ]
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Icepower heeft ook coldpacks. En dat smeerspul vind ik zó fijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hardloper.
IG @webkim![]()
quote:Op maandag 2 juli 2012 19:47 schreef Webkim het volgende:
Icepower heeft ook coldpacks. En dat smeerspul vind ik zó fijn!Ja, die knuppels willen dus dat ik voor minimaal 10 euro bestel terwijl de icepack 9,95 isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dankjequote:Op maandag 2 juli 2012 19:47 schreef DJMO het volgende:
Maraca: http://www.blueblizz.com/(...)oldpacks-koelsprays/
Heb je geen pauze dan? En anders een doosje tampons erbij. Dat schijnt handig te zijn las hier hierbovenquote:Op maandag 2 juli 2012 19:46 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar.. ik kan nooit doordeweeks naar een winkel met mijn werktijden
quote:Op maandag 2 juli 2012 19:47 schreef Webkim het volgende:
Icepower heeft ook coldpacks. En dat smeerspul vind ik zó fijn!Ziet er goed uit. Wel prijzig...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Geen optiequote:Op maandag 2 juli 2012 19:49 schreef justmattie het volgende:
[..]
Heb je geen pauze dan? En anders een doosje tampons erbij. Dat schijnt handig te zijn las hier hierbovenTrust me, als ik zeg dat ik afhankelijk ben van webwinkels ben ik dat echt.
Hier voor 20:30 uur bestellen, morgen al bezorgd.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, die knuppels willen dus dat ik voor minimaal 10 euro bestel terwijl de icepack 9,95 is
[..]
DankjeHardloper.
IG @webkim![]()
Waarom moet ik overal tegenwoordig accounts aanmaken.
Waar is de tijd van 'hop bestellen en afrekenen' ergo eenmalig iets.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
quote:Op maandag 2 juli 2012 19:54 schreef STING het volgende:
Nu ook nog een reclame over vaginale schimmelinfecties![]()
![]()
roflquote:Op maandag 2 juli 2012 19:54 schreef STING het volgende:
Nu ook nog een reclame over vaginale schimmelinfecties
Merci! Alleen de enige warm/koude die niet instant is lijkt die berenkruik te zijnquote:Op maandag 2 juli 2012 19:50 schreef Webkim het volgende:
[..]
Hier voor 20:30 uur bestellen, morgen al bezorgd.
Ik moet nog. Net het eten op dus nog 1,5 uur wachtenquote:
Yes. Bloedheet was het.quote:Ze moeten waarschuwingen gaan tonen voor ze bepaalde reclames tonen op TV. Ik wil niets weten over muffe vagina's!quote:Op maandag 2 juli 2012 19:54 schreef STING het volgende:
Nu ook nog een reclame over vaginale schimmelinfectiesOnce in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Ja, maar ik had zo'n jeuk down under dat ik maar rechtsomkeert heb gemaakt.quote:
Hardloper.
IG @webkim![]()
quote:
Ecosia
iedereen zit te azen op de lapo om een bloederige titel te kunnen verzinnen?Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
quote:Op maandag 2 juli 2012 19:58 schreef Jumparound het volgende:
iedereen zit te azen op de lapo om een bloederige titel te kunnen verzinnen?![]()
![]()
Die is al verzonnenquote:Op maandag 2 juli 2012 19:58 schreef Jumparound het volgende:
iedereen zit te azen op de lapo om een bloederige titel te kunnen verzinnen?![]()
![]()
Tam Pon GaloreInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
Forum Opties Forumhop: Hop naar: