Waar bob je heen dan?quote:
Jou naar de Arena, als we ooit naar een wedstrijd gaan.quote:
You may be strong but you don't stand a chancequote:Op maandag 2 juli 2012 13:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zit ik te lapohunten, ben ik weer te laat.
Daarom eerst indrinken op de wallen en dan met de trein naar de ArenA en verder indrinken bij het homequote:Op maandag 2 juli 2012 13:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jou naar de Arena, als we ooit naar een wedstrijd gaan.
Ik heb 1 keer als een tonijn in blik in de metro gezeten, dat doe ik echt NIET nog een keer
Oe nog beter plan !quote:Op maandag 2 juli 2012 13:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daarom eerst indrinken op de wallen en dan met de trein naar de ArenA en verder indrinken bij het home
quote:
Gewoon je bek houdenquote:Op maandag 2 juli 2012 13:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Wacht durf ik wel bij het home te komen met mijn rotterdamse tongval
Arme Italianenquote:
En als ze wat aan je vragen direct beginnen met pijpen. Dan geloven ze direct dat je uit de Bijlmer komt.quote:
Welgeteld 4 Spaanse mensen in Groningen terwijl er volgens mij best wel veel wonen maar aan de andere kant gaan ook heel veel studenten naar huis in de vakantiequote:Op maandag 2 juli 2012 13:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Arme ItalianenHet was wel lekker rustig gisternacht
Het home lijkt bij verre van op een kelderboxquote:Op maandag 2 juli 2012 13:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En als ze wat aan je vragen direct beginnen met pijpen. Dan geloven ze direct dat je uit de Bijlmer komt.
Goed planquote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 13:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En als ze wat aan je vragen direct beginnen met pijpen. Dan geloven ze direct dat je uit de Bijlmer komt.
Hoi jijquote:
Er wonen hier heel veel Italianen. Toen Italie de halve finale won reden ze tot 1 uur in colonnes door de straten, al claxonnerend en met vlaggen uit de ramen. Om gek van te wordenquote:Op maandag 2 juli 2012 13:50 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Welgeteld 4 Spaanse mensen in Groningen terwijl er volgens mij best wel veel wonen maar aan de andere kant gaan ook heel veel studenten naar huis in de vakantie_!
Niks verslaat de toeterturkenquote:Op maandag 2 juli 2012 13:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er wonen hier heel veel Italianen. Toen Italie de halve finale won reden ze tot 1 uur in colonnes door de straten, al claxonnerend en met vlaggen uit de ramen. Om gek van te worden
Dat doen de Marokkanen hier ook. Ze hadden een wedstrijd gewonnen op het jeugd-WK. Ze gingen helemaal uit hun dak.quote:Op maandag 2 juli 2012 13:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er wonen hier heel veel Italianen. Toen Italie de halve finale won reden ze tot 1 uur in colonnes door de straten, al claxonnerend en met vlaggen uit de ramen. Om gek van te worden
Net Turkenquote:Op maandag 2 juli 2012 13:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar dan ook echt niets he!quote:
Ik zie geen verschil hoor. Beide zijn bedoeld voor dingen die binnenskamers maar toch een beetje openbaar moeten blijven.quote:Op maandag 2 juli 2012 13:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het home lijkt bij verre van op een kelderbox
Maar die hebben we hier amperquote:
Je bent weleens in het supporters home geweest van Ajaxquote:Op maandag 2 juli 2012 13:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zie geen verschil hoor. Beide zijn bedoelt voor dingen die binnenskamers maar toch een beetje openbaar moeten blijven.
Ja maar die zijn hier in overvloedquote:
Ik vind Amsterdams echt geil klinken maar de kans is toch klein dat ik zodra ze hoi zeggen meteen op mn knieën val hoor!!quote:Op maandag 2 juli 2012 13:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zie geen verschil hoor. Beide zijn bedoelt voor dingen die binnenskamers maar toch een beetje openbaar moeten blijven.
zeg je nuquote:Op maandag 2 juli 2012 13:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind Amsterdams echt geil klinken maar de kans is toch klein dat ik zodra ze hoi zeggen meteen op mn knieën val hoor!!
Daarom ghbquote:Op maandag 2 juli 2012 13:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind Amsterdams echt geil klinken maar de kans is toch klein dat ik zodra ze hoi zeggen meteen op mn knieën val hoor!!
Just sayin!
Hij snapt hem niet, hij snapt hem nietquote:Op maandag 2 juli 2012 13:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je bent weleens in het supporters home geweest van Ajax
Ben ik voor jou al op mn knieën gevallen?quote:
Godver waarom nouquote:Op maandag 2 juli 2012 13:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij snapt hem niet, hij snapt hem niet
Hij is moe en nog niet helemaal genezenquote:Op maandag 2 juli 2012 13:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij snapt hem niet, hij snapt hem niet
We hebben hier wel Libiers. Maar die houden niet van voetbal, die doen aan "politiek".quote:Op maandag 2 juli 2012 13:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar die zijn hier in overvloed
Dat zou je bij mij toch nooit doen, toch ???quote:
Wie zegt dat ik het nog niet gedaan hebquote:Op maandag 2 juli 2012 13:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zou je bij mij toch nooit doen, toch ???
nee, maar dat is ook alleen maar omdat ik niet met mijn vingers knipte!quote:Op maandag 2 juli 2012 13:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben ik voor jou al op mn knieën gevallen?
Tja, het is maar wat je wil, politieke Libiers of toeterturkenquote:Op maandag 2 juli 2012 13:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
We hebben hier wel Libiers. Maar die houden niet van voetbal, die doen aan "politiek".
De enige keer dat ik jou heb gezien was ik nuchter schatquote:Op maandag 2 juli 2012 13:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het nog niet gedaan heb
I would like to see you try itquote:Op maandag 2 juli 2012 13:58 schreef rival het volgende:
[..]
nee, maar dat is ook alleen maar omdat ik niet met mijn vingers knipte!
Oja, toen was ik degene die aan het wankelen wasquote:Op maandag 2 juli 2012 13:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De enige keer dat ik jou heb gezien was ik nuchter schat![]()
Was ik je bob!!
En heb ik bij thuiskomst snel al Ez zn bier opgezopen
quote:Op maandag 2 juli 2012 13:58 schreef rival het volgende:
[..]
nee, maar dat is ook alleen maar omdat ik niet met mijn vingers knipte!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed spul die ghbquote:Op maandag 2 juli 2012 13:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oja, toen was ik degene die aan het wankelen was
quote:Op maandag 2 juli 2012 13:59 schreef rival het volgende:
Ik heb iets en dat zegt sinds dit weekend vroem vroemJe cabrioSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vroeger was die zwart
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Doe dan die Libiers maar, we hebben hier al genoeg toeteritalianen en claxonmaltesers. En vuurwerk. Heul veul vuurwerkquote:Op maandag 2 juli 2012 13:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tja, het is maar wat je wil, politieke Libiers of toeterturken
Dit lijkt me een goed punt om te beginnen met zwijgen!quote:
Ik heb iets en dat zegt sinds dit weekend vroem vroemNaaaiiiiissssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
ja en het dak is groen...... maar das allemaal niet belangrijk want een maat heeft een poetsbedrijf en ik mag hem gratis langsbrengen voor een volledige beurtquote:
Ik heb iets en dat zegt sinds dit weekend vroem vroemStraks eerst maar even wassen of niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goed zo!!quote:Op maandag 2 juli 2012 14:01 schreef rival het volgende:
[..]
ja en het dak is groen...... maar das allemaal niet belangrijk want een maat heeft een poetsbedrijf en ik mag hem gratis langsbrengen voor een volledige beurt
Spuit 11quote:Op maandag 2 juli 2012 14:01 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Straks eerst maar even wassen of niet?
Hier zit iets achter....quote:Op maandag 2 juli 2012 14:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit lijkt me een goed punt om te beginnen met zwijgen!
na 2 jaar gekut startte zaterdag mijn wagen, hoe denk je dat mijn weekend was?quote:Op maandag 2 juli 2012 14:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit lijkt me een goed punt om te beginnen met zwijgen!
Dus uhm.... hoe was je weekend schat?
quote:Op maandag 2 juli 2012 14:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier zit iets achter....
[ afbeelding ]
goed gestarte weekend is het halve werkquote:Op maandag 2 juli 2012 14:02 schreef rival het volgende:
[..]
na 2 jaar gekut startte zaterdag mijn wagen, hoe denk je dat mijn weekend was?
Breng hem maar hier naartoequote:Op maandag 2 juli 2012 14:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed zo!!
En dan nu alleen nog zomers weer
Ok ok point taken!quote:Op maandag 2 juli 2012 14:02 schreef rival het volgende:
[..]
na 2 jaar gekut startte zaterdag mijn wagen, hoe denk je dat mijn weekend was?
quote:
ja kan een grondige wasbeurt gebruiken.... staat al 2 jaar stilquote:Op maandag 2 juli 2012 14:01 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Straks eerst maar even wassen of niet?
Die BMW?quote:
I'm like batman, I mind my surroundingsquote:
En toch weet je helemaal niksquote:Op maandag 2 juli 2012 14:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
I'm like batman, I mind my surroundings![]()
ja zoiets zeker... krijg die smile voorlopig niet van me kop!quote:Op maandag 2 juli 2012 14:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
goed gestarte weekend is het halve werk
zoiets?
Rival mag ook komen natuurlijk. Cruisen over de boulevard met 4 mooie dames op de achterbankquote:
Meer dan goedquote:Op maandag 2 juli 2012 14:04 schreef rival het volgende:
[..]
ja zoiets zeker... krijg die smile voorlopig niet van me kop!
was donderdag een goeie dag voor jou?
Ga maar vliegen jij en dan leen ik jouw BMW welquote:
Nu wel wat meer dan daarnet, waarvoor dankquote:
Lolquote:Op maandag 2 juli 2012 14:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu wel wat meer dan daarnet, waarvoor dank
grote achterbank dan als je paar dames van hier in je gedachte hebtquote:Op maandag 2 juli 2012 14:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Rival mag ook komen natuurlijk. Cruisen over de boulevard met 4 mooie dames op de achterbank
Goed om te horen!!quote:Op maandag 2 juli 2012 14:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Meer dan goed![]()
Alleen dat ik na 4 biertjes al half lam was en over ging op de cola, maarja maand niet gedronken dus opzich niet heel gek
Ja was dit weekend al voorzichtig weer aan het oefenen maar vrijdag moet ik alweer los kunnen gaan jaquote:Op maandag 2 juli 2012 14:07 schreef rival het volgende:
[..]
Goed om te horen!!
oh dat bierdrinken heb je na dit weekend weer helemaal onder de knie toch?
Vreemd, ik voel mij aangesprokenquote:Op maandag 2 juli 2012 14:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
grote achterbank dan als je paar dames van hier in je gedachte hebt
2 op de achterbank en 2 achterop de klep tochquote:Op maandag 2 juli 2012 14:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
oquote:
Ik zorg wel dat je smile nog langer blijftquote:
Ik baal echt hoor.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja was dit weekend al voorzichtig weer aan het oefenen maar vrijdag moet ik alweer los kunnen gaan ja
quote:Op maandag 2 juli 2012 14:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Steven, het lijkt erop dat je die GHb nodig hebt donderdagquote:
Ik ben nog nooit geweest waar jij woont, straks vind ik het eng daarquote:Op maandag 2 juli 2012 14:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik baal echt hoor.
Maar week erna gewoon zuipen bij mij thuis
En daar ben ik dus niet blij mee hequote:
Dat dus.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:08 schreef rival het volgende:
[..]
2 op de achterbank en 2 achterop de klep toch
Het is kakkerlakken gebied dus sowieso heel eng!quote:Op maandag 2 juli 2012 14:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit geweest waar jij woont, straks vind ik het eng daar
Ik heb al iemand waarvoor ik geen ghb nodig hebquote:Op maandag 2 juli 2012 14:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Steven, het lijkt erop dat je die GHb nodig hebt donderdag![]()
? wat is er donderdag?quote:Op maandag 2 juli 2012 14:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Steven, het lijkt erop dat je die GHb nodig hebt donderdag![]()
Oke dus dat wordt lange mouwen werk voor mijquote:Op maandag 2 juli 2012 14:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is kakkerlakken gebied dus sowieso heel eng!
Vrijdag, maar maakt niet uitquote:
Hoezo? Ik rij ook gewoon rond in mijn ajax auto, gekleed in mn ajax trui enzquote:Op maandag 2 juli 2012 14:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oke dus dat wordt lange mouwen werk voor mij
Ja, ik baal echtquote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 14:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is kakkerlakken gebied dus sowieso heel eng!
Anders neem ik gewoon mijn tazer en ploertendoder meequote:Op maandag 2 juli 2012 14:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoezo? Ik rij ook gewoon rond in mijn ajax auto, gekleed in mn ajax trui enz
Ohquote:Op maandag 2 juli 2012 14:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb al iemand waarvoor ik geen ghb nodig heb
Dus ik mag dat soort dingen niet meer doen
Succes!quote:Op maandag 2 juli 2012 14:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, ik baal echt
En nu ga ik naar de woningbouw![]()
Vrouw heeft slechte invloed op mijquote:
Dat heb je snel gedaan.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vrouw heeft slechte invloed op mij
Ik moet mij normaal gedragen
quote:
Oh, jammer.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zo ver is het nou ook weer niet hoor
Achja, soms lopen dingen niet zoals je verwacht had hequote:
Dan moet je er wat aan doen.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Achja, soms lopen dingen niet zoals je verwacht had he
Ik ben dan ook druk bezigquote:
Dat is alleen maar als je niet met alle mogelijke uitkomsten rekening houdt natuurlijk.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Achja, soms lopen dingen niet zoals je verwacht had he
Expect the unexpectedquote:Op maandag 2 juli 2012 14:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is alleen maar als je niet met alle mogelijke uitkomsten rekening houdt natuurlijk.
Ik hou serieus nergens meer rekening meequote:Op maandag 2 juli 2012 14:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is alleen maar als je niet met alle mogelijke uitkomsten rekening houdt natuurlijk.
ah, je bent er weerquote:Op maandag 2 juli 2012 14:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat wilde ik net neertypen. Wil je wel even opletten met wat je zegt, nozemquote:
Wie?quote:
Nozem nog welquote:Op maandag 2 juli 2012 14:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat wilde ik net neertypen. Wil je wel even opletten met wat je zegt, nozem?
Mijn moeder ookquote:
Je wordt vaderquote:Op maandag 2 juli 2012 14:22 schreef rival het volgende:
[..]![]()
Sammetje Sammetje, heb je het goede nieuws al meegekregen?
Ik mis even waarom Enschedequote:Op maandag 2 juli 2012 14:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn moeder ookEn die komt uit Enschede
Ik ook man.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:25 schreef stevenmac26 het volgende:
ahh crap ass hoeren schijt
Ik ben gewoon op vakantie tijdens de 1e wedstrijd van het seizoen
Mis ik Ajax-Az
Nee, wel oomquote:Op maandag 2 juli 2012 14:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je wordt vader?
Nee, sorry, nee, vertel!
Ik kan jou dus ook niet eens sarrenquote:Op maandag 2 juli 2012 14:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ook man.Ik ben al aan het kijken of er op mijn vakantieplek een Nederlandse bar is
zal ik jouw plekje dan warm houden?quote:Op maandag 2 juli 2012 14:25 schreef stevenmac26 het volgende:
ahh crap ass hoeren schijt
Ik ben gewoon op vakantie tijdens de 1e wedstrijd van het seizoen
Mis ik Ajax-Az
Ik sta wel altijd maar opzich mag dat wel denk ik jaquote:
spanje? ja in elk dorpquote:Op maandag 2 juli 2012 14:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ook man.Ik ben al aan het kijken of er op mijn vakantieplek een Nederlandse bar is
Ik ben in Spanje, en in een dorp maar zonder Nederlandse barretjesquote:
chicks die voetbal kijken.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
weinig vakken waar ze altijd staan, 'zit' je zo goed?quote:Op maandag 2 juli 2012 14:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik sta wel altijd maar opzich mag dat wel denk ik ja
Omdat dat ook een overeenkomst is, samen met het woord nozemquote:
Zuid 128quote:Op maandag 2 juli 2012 14:28 schreef rival het volgende:
[..]
weinig vakken waar ze altijd staan, 'zit' je zo goed?
quote:Op maandag 2 juli 2012 14:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben in Spanje, en in een dorp maar zonder Nederlandse barretjes
Turkijequote:
Dit zie ik als voordeel ja.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kan jou dus ook niet eens sarren
Alleen mijn pa en broer dus
Nozem, daar scheldt mijn oma altijd mee.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat wilde ik net neertypen. Wil je wel even opletten met wat je zegt, nozem?
Het is echt zo, er zijn een paar kroegen en die zijn allemaal Spaansquote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 14:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Turkije
[..]
Dit zie ik als voordeel ja.
Oh, eindelijkquote:Op maandag 2 juli 2012 14:27 schreef rival het volgende:
[..]
ohja ja was nog meer anti koter dan de rest he
de cabrio
Altijd leuk ja... Vergeleken worden met een moederquote:Op maandag 2 juli 2012 14:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat dat ook een overeenkomst is, samen met het woord nozem
Op Noord zijn ze bezig met een soort van 2e Zuid tribune te makenquote:
Hahaha.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vorig jaar zat ik skybox tijdens de thuiswedstrijd en toen hield ik mij in, maar toen kwamen ze ook snel 2-0 achter
Ik moet ff snel armspieren kweken want die 4e ster komt er al aanquote:Op maandag 2 juli 2012 14:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahaha.AZ zal dit jaar slechter zijn dan vorig jaar. Wel jammee.
we doen wel een house en cabrio warmingquote:Op maandag 2 juli 2012 14:30 schreef Samzz het volgende:
Oh, eindelijk. Kom eens langs, gaan we touren
.
Mijn overgrootmoeder zei altijd "doerak". Vond ik wel een mooi woord.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nozem, daar scheldt mijn oma altijd mee.
Mijn ouders noemen mij vaak gobshite, dat is pas een leukequote:Op maandag 2 juli 2012 14:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn overgrootmoeder zei altijd "doerak". Vond ik wel een mooi woord.
ik denk altijd.. als ze de vakken nou een beetje verdelen.... dus de 410ers en Fsiders verspreiden over de hele arena.... misschien krijgen ze dan veel meer mensen aan het meefeesten.....quote:Op maandag 2 juli 2012 14:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Op Noord zijn ze bezig met een soort van 2e Zuid tribune te maken
Ze beginnen boven net zoals met 410
Ik ben echt benieuwd
Dat hebben ze in de beginjaren gedaan en dat ging helemaal foutquote:Op maandag 2 juli 2012 14:33 schreef rival het volgende:
[..]
ik denk altijd.. als ze de vakken nou een beetje verdelen.... dus de 410ers en Fsiders verspreiden over de hele arena.... misschien krijgen ze dan veel meer mensen aan het meefeesten.....
Sorryquote:Op maandag 2 juli 2012 14:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, eindelijk. Kom eens langs, gaan we touren
.
[..]
Altijd leuk ja... Vergeleken worden met een moeder.
Gobshite? Is dat iets Iers?quote:Op maandag 2 juli 2012 14:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mijn ouders noemen mij vaak gobshite, dat is pas een leuke
Het is Iers ja, maar het heeft niks met goblins te makenquote:Op maandag 2 juli 2012 14:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gobshite? Is dat iets Iers?
Heeft het iets te maken met goblins?
Klinkt als smerige porn.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gobshite? Is dat iets Iers?
Heeft het iets te maken met goblins?
Porn mag niet van de kerkquote:
Abortus is er zelfs nog verboden manquote:Op maandag 2 juli 2012 14:36 schreef Monopoly het volgende:
Ieren zijn geen smerige lui.
Iedereen weet dat de meest smerige porno uit Japan komt, gevolgd door duitsland
Ik heb het enkel over de klank.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:36 schreef Monopoly het volgende:
Ieren zijn geen smerige lui.
Iedereen weet dat de meest smerige porno uit Japan komt, gevolgd door duitsland
Ja dat is wel een beetje achterhaald enzoquote:Op maandag 2 juli 2012 14:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Abortus is er zelfs nog verboden man
Achterlijke gelovige gedoe
Nee man, dus wij moeten ergens anders trouwenquote:Op maandag 2 juli 2012 14:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja dat is wel een beetje achterhaald enzo
Zijn ze al overstag qua homo huwelijken enzo?
Hier is het nog erger hoor, qua religiequote:Op maandag 2 juli 2012 14:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Abortus is er zelfs nog verboden man
Achterlijke gelovige gedoe
Maar wel online gokshit hebben, hoe is het erger danquote:Op maandag 2 juli 2012 14:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier is het nog erger hoor, qua religie
Op de middenstip van Almere City FC ?quote:Op maandag 2 juli 2012 14:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee man, dus wij moeten ergens anders trouwen
En ik maar denken dat Malta het land zonder regels wasquote:Op maandag 2 juli 2012 14:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier is het nog erger hoor, qua religie
Vrouwen die denken, daar gaat het al mis.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Malta het land zonder regels was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb haat aan almerequote:Op maandag 2 juli 2012 14:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Op de middenstip van Almere City FC ?_!
Belastingtechnisch is het wel leukquote:Op maandag 2 juli 2012 14:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zullen we eerst nog maar een keer wat gaan drinken? Desnoods impulsief en dronken trouwenquote:Op maandag 2 juli 2012 14:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb haat aan almere
beter doen wij amersfoort ofzo man
Altijd als jij dronken bent dan dwing je mij tot dingen die ik eigenlijk niet wil doenquote:Op maandag 2 juli 2012 14:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zullen we eerst nog maar een keer wat gaan drinken? Desnoods impulsief en dronken trouwen
quote:Op maandag 2 juli 2012 14:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vrouwen die denken, daar gaat het al mis.Daarom dacht ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik maak het beste los in jequote:Op maandag 2 juli 2012 14:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Altijd als jij dronken bent dan dwing je mij tot dingen die ik eigenlijk niet wil doen
Als je alleen deze keer maar niet weer iets van mij slooptquote:Op maandag 2 juli 2012 14:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik maak het beste los in jeJE weet het zelf. Ontkennen heeft geen zin
Dat was een ongelukjequote:Op maandag 2 juli 2012 14:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als je alleen deze keer maar niet weer iets van mij sloopt
Soms word ik s'nachts nog zwetend wakker en in tranen om mijn rolstoel
quote:Op maandag 2 juli 2012 14:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maar wel online gokshit hebben, hoe is het erger dan
quote:Op maandag 2 juli 2012 14:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Allemaal correct. Welkom in het op 1 na meest katholieke land ter wereld. Waar tot op een half jaar geleden echtscheiding niet mogelijk was, zelfs niet als er sprake was van zware mishandeling. Hypocrisie is een deugd hier, net zoals een gezonde dosis corruptie. Zolang je maar ter biecht gaat.quote:
Je wou mij voor de auto's duwenquote:
Watquote:Op maandag 2 juli 2012 14:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je wou mij voor de auto's duwen
Hoezo een ongelukje
Ik liet je toch gewoon staan midden op de weg ?quote:Op maandag 2 juli 2012 14:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je wou mij voor de auto's duwen
Hoezo een ongelukje
Ja, hij duwde mij zo de weg op maar het ging in een rare bocht en toen brak de wiel van de rolstoel af dus ik had nog gelukquote:
Ja dat was daarvoor nog, toen kon ik mijzelf nog reddenquote:Op maandag 2 juli 2012 14:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik liet je toch gewoon staan midden op de weg ?
Ik zag mijn hele leven voorbij flitsen en al was het niet veel het gebeurde welquote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 14:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zag mijn hele leven voorbij flitsen en al was het niet veel het gebeurde wel
Ik moest lachenquote:Op maandag 2 juli 2012 14:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zag mijn hele leven voorbij flitsen en al was het niet veel het gebeurde wel
Kutbuitenlanderquote:Op maandag 2 juli 2012 14:48 schreef stevenmac26 het volgende:
Ja lach de arme allochtoon maar weer uit hoor
Het is net Italië.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
[..]
Allemaal correct. Welkom in het op 1 na meest katholieke land ter wereld. Waar tot op een half jaar geleden echtscheiding niet mogelijk was, zelfs niet als er sprake was van zware mishandeling. Hypocrisie is een deugd hier, net zoals een gezonde dosis corruptie. Zolang je maar ter biecht gaat.
Wel makkelijk hoor om aan subsidies te komenquote:
Moeilijk dit.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Vrijdag de 13de om 9 uur in de ochtend de sleutel
Wacht maar tot vrijdagquote:
Nee, Italie is echt lang zo erg niet. In de meeste regio's dan.quote:
Okequote:
Ik ga die dag ook gewoon een Jason-marathon doenquote:
Das toch alleen maar als je een niet-westerse lesbische moslima bent?quote:Op maandag 2 juli 2012 14:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wel makkelijk hoor om aan subsidies te komen
Hahaha, housewarming in kaal huisquote:Op maandag 2 juli 2012 14:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga die dag ook gewoon een Jason-marathon doen![]()
Zaterdag de 14de housewarming!
Daarom krijg ik dan ook geen enkele uitkeringquote:Op maandag 2 juli 2012 14:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das toch alleen maar als je een niet-westerse lesbische moslima bent?![]()
Kan er ook niks gesloopt wordenquote:
Kunnen we ook niks slopenquote:
quote:
quote:
Dat zeg ikquote:
Goed voor de akoestiek. Weten de buren ook direct waar ze mee te maken hebben.quote:
Trailertrash to the max!!quote:Op maandag 2 juli 2012 14:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Goed voor de akoestiek. Weten de buren ook direct waar ze mee te maken hebben.
Vuige plebejers die de mazen in het systeem niet kennenquote:Op maandag 2 juli 2012 14:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daarom krijg ik dan ook geen enkele uitkering
Er is vast wel iemand zo galant om mij omhoog te duwen en dan niet weer naar beneden te duwen voor de grapquote:Op maandag 2 juli 2012 14:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Trailertrash to the max!!
Oe Steven ik ga 3 hoog wonen en er is geen lift dus ik zie een probleempje mbt je rolstoel!
Mono bij jou uit de buurt houden dusquote:Op maandag 2 juli 2012 15:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Er is vast wel iemand zo galant om mij omhoog te duwen en dan niet weer naar beneden te duwen voor de grap
Ik faal in het allochtoon zijnquote:Op maandag 2 juli 2012 15:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vuige plebejers die de mazen in het systeem niet kennen
Denk toch eens in oplossingen, mensquote:Op maandag 2 juli 2012 14:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Trailertrash to the max!!
Oe Steven ik ga 3 hoog wonen en er is geen lift dus ik zie een probleempje mbt je rolstoel!
Heel ver, nare jongen is datquote:Op maandag 2 juli 2012 15:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mono bij jou uit de buurt houden dus
Flatje in Gorinchem.quote:
Ik ga straks wel even kijken of er een takelmogelijkheid is!quote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 15:01 schreef Monopoly het volgende:
Hebben ze daar niet zo'n verhuishaak hangen aan de gevel? Stuk touw en een katrol en dan hijsen we die kale kutjood zo omhoog met rolstoel en al.
quote:Op maandag 2 juli 2012 15:01 schreef Monopoly het volgende:
Hebben ze daar niet zo'n verhuishaak hangen aan de gevel? Stuk touw en een katrol en dan hijsen we die kale kutjood zo omhoog met rolstoel en al.
Dan heb ik daarna wel heel veel chloor en dettol nodig hoorquote:Op maandag 2 juli 2012 15:01 schreef Samzz het volgende:
Je kan Mono wel in je SM-kamer opsluiten, Huppel.
Ik heb nog een rolstoelfoto om de mi helemaal af te maken voor je als je wilquote:
Gorinchem.quote:
Punt...quote:Op maandag 2 juli 2012 15:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan heb ik daarna wel heel veel chloor en dettol nodig hoor
Ja, bij Huppel.quote:
Gewoon de kamer behangen met plastic zeil, werkt ookquote:Op maandag 2 juli 2012 15:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan heb ik daarna wel heel veel chloor en dettol nodig hoor
Whud?quote:Op maandag 2 juli 2012 15:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb nog een rolstoelfoto om de mi helemaal af te maken voor je als je wil
Dat ik in mijn rolstoel zitquote:
Ik ben allang blij dat ik weer in de bewoonde wereld zit!quote:Op maandag 2 juli 2012 15:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gorinchem.Die plaats waar ik altijd snel langs reed op weg naar het buitenland.
Dexterquote:Op maandag 2 juli 2012 15:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon de kamer behangen met plastic zeil, werkt ook
Ja wie gaat er nou vrijwillig in die omgeving wonen waar je eerst zatquote:Op maandag 2 juli 2012 15:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat ik weer in de bewoonde wereld zit!
Vlaag van verstandsverduistering manquote:Op maandag 2 juli 2012 15:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja wie gaat er nou vrijwillig in die omgeving wonen waar je eerst zat
Ik moest zaterdag nog aan jou denken!quote:Op maandag 2 juli 2012 15:06 schreef Monopoly het volgende:
Gorinchem, ik kan zometeen weer een stad afvinken waar ik van een balkon naar beneden heb gebraakt
Ik ga pissenquote:Op maandag 2 juli 2012 15:06 schreef Monopoly het volgende:
Gorinchem, ik kan zometeen weer een stad afvinken waar ik van een balkon naar beneden heb gebraakt
quote:Op maandag 2 juli 2012 15:07 schreef stevenmac26 het volgende:
En ik neem een kerstboom mee om van het balkon te flikkeren want dat hoort bij housewarmings
Bedoel je niet een zeeolifantquote:Op maandag 2 juli 2012 15:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest zaterdag nog aan jou denken!
ER ZIT EEN NEUSDIER IN ICE AGE 4!!!
Jij gaat mijn crib niet platbrandenquote:Op maandag 2 juli 2012 15:08 schreef Monopoly het volgende:
Welke straat is het ? DM!
Ik heb nog veel oud papier en ik heb de drang om het vuur uit te vinden.
Ik mag van mijn psychiater niet meer met vuur spelenquote:Op maandag 2 juli 2012 15:08 schreef Monopoly het volgende:
Welke straat is het ? DM!
Ik heb nog veel oud papier en ik heb de drang om het vuur uit te vinden.
Vast wel maar neusdier is gewoon een begripquote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 15:09 schreef Royco1 het volgende:
Zou dat een nieuw record zijn? Op vrijdag de sleutel krijgen en er op zondag al weer uitgeflikkerd worden door de woningbouw
Zit een politiebureau in haar straat, ik pas voor fikkie stokenquote:Op maandag 2 juli 2012 15:09 schreef Monopoly het volgende:
Daarom Google maps. Plantsoenen, bosjes alles.
Beetje vertrouwen in mij ja!!quote:Op maandag 2 juli 2012 15:09 schreef Royco1 het volgende:
Zou dat een nieuw record zijn? Op vrijdag de sleutel krijgen en er op zondag al weer uitgeflikkerd worden door de woningbouw
Ik ben overal jaquote:
Ik wil afzeggenquote:Op maandag 2 juli 2012 15:10 schreef Barbusse het volgende:
Dit feestje gaat zo te horen helemaal de verkeerde kant opIk wil een live stream
Ik weet zeker dat Mono en Steven zich voorbeeldig gedragen!!quote:
Hoe. De. Neuk.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:11 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb een kerstboom geregeld, inclusief verlichting
quote:
Maxquote:Op maandag 2 juli 2012 15:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat Mono en Steven zich voorbeeldig gedragen!!
Oe Max zal wel blij zijn met Mono, wordt ze weer om de 20 minuten uitgelaten
Alle bitches herkennen jou tochquote:Op maandag 2 juli 2012 15:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
MaxBazenhond. Zou ze me nog herkennen ?
Denk het wel jaquote:Op maandag 2 juli 2012 15:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
MaxBazenhond. Zou ze me nog herkennen ?
Ik denk dat dit meer van toepassing zal zijnquote:Op maandag 2 juli 2012 15:11 schreef Monopoly het volgende:
Deze Maximaal aanzettenSubwoovertje erbij en koud pils
Mono heeft het adres al dus zelfs al zeg ik af geloof ik niet dat ik iets te vertellen hebquote:
In dat geval zie ik je de 14equote:Op maandag 2 juli 2012 15:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mono heeft het adres al dus zelfs al zeg ik af geloof ik niet dat ik iets te vertellen heb
Mag ik vingerverven op de muren?quote:Op maandag 2 juli 2012 15:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mono heeft het adres al dus zelfs al zeg ik af geloof ik niet dat ik iets te vertellen heb
quote:
Jij gaat in een dwangbuisquote:
Weekje verzetten dan?quote:Op maandag 2 juli 2012 15:14 schreef Monopoly het volgende:
Ja AIDS. Ik kijk dus in mijn party agenda op FB_!
Heb dus al 2 party's waar ik verwacht wordt! Wat is dezen.
1tje in het park waar we overdag heengaan en dan pakken we de trein s'avonds richting Gorinchemquote:Op maandag 2 juli 2012 15:14 schreef Monopoly het volgende:
Ja AIDS. Ik kijk dus in mijn party agenda op FB_!
Heb dus al 2 party's waar ik verwacht wordt! Wat is dezen.
Oh, de park meet is overdag. Dat is wel beter.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
1tje in het park waar we overdag heengaan en dan pakken we de trein s'avonds richting Gorinchem
Ik ben er tochquote:Op maandag 2 juli 2012 15:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oh, de park meet is overdag. Dat is wel beter.
Dan zal ik die andere gewoon afzeggen, dan maar geen sex.
In Gorinchem hebben ze vast ook wel een escortbureau.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oh, de park meet is overdag. Dat is wel beter.
Dan zal ik die andere gewoon afzeggen, dan maar geen sex.
Jij misbruikt mij elke keerquote:Op maandag 2 juli 2012 15:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jij trekt je alleen maar af en schreeuwt dat je mij niet mag omdat ik in Rotterdamwoon
L'etoile!!quote:Op maandag 2 juli 2012 15:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
In Gorinchem hebben ze vast ook wel een escortbureau.
Onwaar. Ik vind dat verschrikkelijke aantijgingenquote:
Kost zoveel.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
In Gorinchem hebben ze vast ook wel een escortbureau.
Zo heet die straat van je ja?quote:
Dat is natuurlijk wel reden tot een briljant orgasme, gefapt of niet.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jij trekt je alleen maar af en schreeuwt dat je mij niet mag omdat ik in Rotterdamwoon
Dan kunnen we die seks voor Mono vast wel regelen. Anders zet je een fleshlight klaar.quote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 15:18 schreef Monopoly het volgende:
Kom lekker op schoot zitten, bij Monopoly....
LEKKER HOOOOOR
Komt goed hoorquote:Op maandag 2 juli 2012 15:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan kunnen we die seks voor Mono vast wel regelen. Anders zet je een fleshlight klaar.
Nachtmerries man, nachtmerriesquote:Op maandag 2 juli 2012 15:18 schreef Monopoly het volgende:
Kom lekker op schoot zitten, bij Monopoly....
LEKKER HOOOOOR
Een straat de naam "plein" geven. Gorinchemquote:Op maandag 2 juli 2012 15:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zo heet die straat van je ja?
rare naam
Waarom nou man, karma dit datquote:Op maandag 2 juli 2012 15:18 schreef Monopoly het volgende:
Oh, stage is afgelopenTijd om kankerhard aan het bier te gaan zometeen
Slapen is voor mietjesquote:Op maandag 2 juli 2012 15:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Zorgen jullie wel voor luchtbedden schatjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |