Okequote:
Ik ga die dag ook gewoon een Jason-marathon doenquote:
Das toch alleen maar als je een niet-westerse lesbische moslima bent?quote:Op maandag 2 juli 2012 14:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wel makkelijk hoor om aan subsidies te komen
Hahaha, housewarming in kaal huisquote:Op maandag 2 juli 2012 14:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga die dag ook gewoon een Jason-marathon doen![]()
Zaterdag de 14de housewarming!
Daarom krijg ik dan ook geen enkele uitkeringquote:Op maandag 2 juli 2012 14:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das toch alleen maar als je een niet-westerse lesbische moslima bent?![]()
Kan er ook niks gesloopt wordenquote:
Kunnen we ook niks slopenquote:
quote:
quote:
Dat zeg ikquote:
Goed voor de akoestiek. Weten de buren ook direct waar ze mee te maken hebben.quote:
Trailertrash to the max!!quote:Op maandag 2 juli 2012 14:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Goed voor de akoestiek. Weten de buren ook direct waar ze mee te maken hebben.
Vuige plebejers die de mazen in het systeem niet kennenquote:Op maandag 2 juli 2012 14:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daarom krijg ik dan ook geen enkele uitkering
Er is vast wel iemand zo galant om mij omhoog te duwen en dan niet weer naar beneden te duwen voor de grapquote:Op maandag 2 juli 2012 14:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Trailertrash to the max!!
Oe Steven ik ga 3 hoog wonen en er is geen lift dus ik zie een probleempje mbt je rolstoel!
Mono bij jou uit de buurt houden dusquote:Op maandag 2 juli 2012 15:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Er is vast wel iemand zo galant om mij omhoog te duwen en dan niet weer naar beneden te duwen voor de grap
Ik faal in het allochtoon zijnquote:Op maandag 2 juli 2012 15:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vuige plebejers die de mazen in het systeem niet kennen
Denk toch eens in oplossingen, mensquote:Op maandag 2 juli 2012 14:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Trailertrash to the max!!
Oe Steven ik ga 3 hoog wonen en er is geen lift dus ik zie een probleempje mbt je rolstoel!
Heel ver, nare jongen is datquote:Op maandag 2 juli 2012 15:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mono bij jou uit de buurt houden dus
Flatje in Gorinchem.quote:
Ik ga straks wel even kijken of er een takelmogelijkheid is!quote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 15:01 schreef Monopoly het volgende:
Hebben ze daar niet zo'n verhuishaak hangen aan de gevel? Stuk touw en een katrol en dan hijsen we die kale kutjood zo omhoog met rolstoel en al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |