Waar bob je heen dan?quote:
Jou naar de Arena, als we ooit naar een wedstrijd gaan.quote:
You may be strong but you don't stand a chancequote:Op maandag 2 juli 2012 13:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zit ik te lapohunten, ben ik weer te laat.
Daarom eerst indrinken op de wallen en dan met de trein naar de ArenA en verder indrinken bij het homequote:Op maandag 2 juli 2012 13:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jou naar de Arena, als we ooit naar een wedstrijd gaan.
Ik heb 1 keer als een tonijn in blik in de metro gezeten, dat doe ik echt NIET nog een keer
Oe nog beter plan !quote:Op maandag 2 juli 2012 13:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daarom eerst indrinken op de wallen en dan met de trein naar de ArenA en verder indrinken bij het home
quote:
Gewoon je bek houdenquote:Op maandag 2 juli 2012 13:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Wacht durf ik wel bij het home te komen met mijn rotterdamse tongval
Arme Italianenquote:
En als ze wat aan je vragen direct beginnen met pijpen. Dan geloven ze direct dat je uit de Bijlmer komt.quote:
Welgeteld 4 Spaanse mensen in Groningen terwijl er volgens mij best wel veel wonen maar aan de andere kant gaan ook heel veel studenten naar huis in de vakantiequote:Op maandag 2 juli 2012 13:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Arme ItalianenHet was wel lekker rustig gisternacht
Het home lijkt bij verre van op een kelderboxquote:Op maandag 2 juli 2012 13:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En als ze wat aan je vragen direct beginnen met pijpen. Dan geloven ze direct dat je uit de Bijlmer komt.
Goed planquote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 13:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En als ze wat aan je vragen direct beginnen met pijpen. Dan geloven ze direct dat je uit de Bijlmer komt.
Hoi jijquote:
Er wonen hier heel veel Italianen. Toen Italie de halve finale won reden ze tot 1 uur in colonnes door de straten, al claxonnerend en met vlaggen uit de ramen. Om gek van te wordenquote:Op maandag 2 juli 2012 13:50 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Welgeteld 4 Spaanse mensen in Groningen terwijl er volgens mij best wel veel wonen maar aan de andere kant gaan ook heel veel studenten naar huis in de vakantie_!
Niks verslaat de toeterturkenquote:Op maandag 2 juli 2012 13:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er wonen hier heel veel Italianen. Toen Italie de halve finale won reden ze tot 1 uur in colonnes door de straten, al claxonnerend en met vlaggen uit de ramen. Om gek van te worden
Dat doen de Marokkanen hier ook. Ze hadden een wedstrijd gewonnen op het jeugd-WK. Ze gingen helemaal uit hun dak.quote:Op maandag 2 juli 2012 13:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er wonen hier heel veel Italianen. Toen Italie de halve finale won reden ze tot 1 uur in colonnes door de straten, al claxonnerend en met vlaggen uit de ramen. Om gek van te worden
Net Turkenquote:Op maandag 2 juli 2012 13:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar dan ook echt niets he!quote:
Ik zie geen verschil hoor. Beide zijn bedoeld voor dingen die binnenskamers maar toch een beetje openbaar moeten blijven.quote:Op maandag 2 juli 2012 13:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het home lijkt bij verre van op een kelderbox
Maar die hebben we hier amperquote:
Je bent weleens in het supporters home geweest van Ajaxquote:Op maandag 2 juli 2012 13:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zie geen verschil hoor. Beide zijn bedoelt voor dingen die binnenskamers maar toch een beetje openbaar moeten blijven.
Ja maar die zijn hier in overvloedquote:
Ik vind Amsterdams echt geil klinken maar de kans is toch klein dat ik zodra ze hoi zeggen meteen op mn knieën val hoor!!quote:Op maandag 2 juli 2012 13:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zie geen verschil hoor. Beide zijn bedoelt voor dingen die binnenskamers maar toch een beetje openbaar moeten blijven.
zeg je nuquote:Op maandag 2 juli 2012 13:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind Amsterdams echt geil klinken maar de kans is toch klein dat ik zodra ze hoi zeggen meteen op mn knieën val hoor!!
Daarom ghbquote:Op maandag 2 juli 2012 13:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind Amsterdams echt geil klinken maar de kans is toch klein dat ik zodra ze hoi zeggen meteen op mn knieën val hoor!!
Just sayin!
Hij snapt hem niet, hij snapt hem nietquote:Op maandag 2 juli 2012 13:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je bent weleens in het supporters home geweest van Ajax
Ben ik voor jou al op mn knieën gevallen?quote:
Godver waarom nouquote:Op maandag 2 juli 2012 13:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij snapt hem niet, hij snapt hem niet
Hij is moe en nog niet helemaal genezenquote:Op maandag 2 juli 2012 13:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij snapt hem niet, hij snapt hem niet
We hebben hier wel Libiers. Maar die houden niet van voetbal, die doen aan "politiek".quote:Op maandag 2 juli 2012 13:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar die zijn hier in overvloed
Dat zou je bij mij toch nooit doen, toch ???quote:
Wie zegt dat ik het nog niet gedaan hebquote:Op maandag 2 juli 2012 13:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zou je bij mij toch nooit doen, toch ???
nee, maar dat is ook alleen maar omdat ik niet met mijn vingers knipte!quote:Op maandag 2 juli 2012 13:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben ik voor jou al op mn knieën gevallen?
Tja, het is maar wat je wil, politieke Libiers of toeterturkenquote:Op maandag 2 juli 2012 13:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
We hebben hier wel Libiers. Maar die houden niet van voetbal, die doen aan "politiek".
De enige keer dat ik jou heb gezien was ik nuchter schatquote:Op maandag 2 juli 2012 13:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het nog niet gedaan heb
I would like to see you try itquote:Op maandag 2 juli 2012 13:58 schreef rival het volgende:
[..]
nee, maar dat is ook alleen maar omdat ik niet met mijn vingers knipte!
Oja, toen was ik degene die aan het wankelen wasquote:Op maandag 2 juli 2012 13:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De enige keer dat ik jou heb gezien was ik nuchter schat![]()
Was ik je bob!!
En heb ik bij thuiskomst snel al Ez zn bier opgezopen
quote:Op maandag 2 juli 2012 13:58 schreef rival het volgende:
[..]
nee, maar dat is ook alleen maar omdat ik niet met mijn vingers knipte!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |