quote:Op maandag 2 juli 2012 15:01 schreef Monopoly het volgende:
Hebben ze daar niet zo'n verhuishaak hangen aan de gevel? Stuk touw en een katrol en dan hijsen we die kale kutjood zo omhoog met rolstoel en al.
Dan heb ik daarna wel heel veel chloor en dettol nodig hoorquote:Op maandag 2 juli 2012 15:01 schreef Samzz het volgende:
Je kan Mono wel in je SM-kamer opsluiten, Huppel.
Ik heb nog een rolstoelfoto om de mi helemaal af te maken voor je als je wilquote:
Gorinchem.quote:
Punt...quote:Op maandag 2 juli 2012 15:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan heb ik daarna wel heel veel chloor en dettol nodig hoor
Ja, bij Huppel.quote:
Gewoon de kamer behangen met plastic zeil, werkt ookquote:Op maandag 2 juli 2012 15:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan heb ik daarna wel heel veel chloor en dettol nodig hoor
Whud?quote:Op maandag 2 juli 2012 15:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb nog een rolstoelfoto om de mi helemaal af te maken voor je als je wil
Dat ik in mijn rolstoel zitquote:
Ik ben allang blij dat ik weer in de bewoonde wereld zit!quote:Op maandag 2 juli 2012 15:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gorinchem.Die plaats waar ik altijd snel langs reed op weg naar het buitenland.
Dexterquote:Op maandag 2 juli 2012 15:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon de kamer behangen met plastic zeil, werkt ook
Ja wie gaat er nou vrijwillig in die omgeving wonen waar je eerst zatquote:Op maandag 2 juli 2012 15:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat ik weer in de bewoonde wereld zit!
Vlaag van verstandsverduistering manquote:Op maandag 2 juli 2012 15:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja wie gaat er nou vrijwillig in die omgeving wonen waar je eerst zat
Ik moest zaterdag nog aan jou denken!quote:Op maandag 2 juli 2012 15:06 schreef Monopoly het volgende:
Gorinchem, ik kan zometeen weer een stad afvinken waar ik van een balkon naar beneden heb gebraakt
Ik ga pissenquote:Op maandag 2 juli 2012 15:06 schreef Monopoly het volgende:
Gorinchem, ik kan zometeen weer een stad afvinken waar ik van een balkon naar beneden heb gebraakt
quote:Op maandag 2 juli 2012 15:07 schreef stevenmac26 het volgende:
En ik neem een kerstboom mee om van het balkon te flikkeren want dat hoort bij housewarmings
Bedoel je niet een zeeolifantquote:Op maandag 2 juli 2012 15:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest zaterdag nog aan jou denken!
ER ZIT EEN NEUSDIER IN ICE AGE 4!!!
Jij gaat mijn crib niet platbrandenquote:Op maandag 2 juli 2012 15:08 schreef Monopoly het volgende:
Welke straat is het ? DM!
Ik heb nog veel oud papier en ik heb de drang om het vuur uit te vinden.
Ik mag van mijn psychiater niet meer met vuur spelenquote:Op maandag 2 juli 2012 15:08 schreef Monopoly het volgende:
Welke straat is het ? DM!
Ik heb nog veel oud papier en ik heb de drang om het vuur uit te vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |