Goed spul die ghbquote:Op maandag 2 juli 2012 13:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oja, toen was ik degene die aan het wankelen was
quote:Op maandag 2 juli 2012 13:59 schreef rival het volgende:
Ik heb iets en dat zegt sinds dit weekend vroem vroemJe cabrioSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vroeger was die zwart
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Doe dan die Libiers maar, we hebben hier al genoeg toeteritalianen en claxonmaltesers. En vuurwerk. Heul veul vuurwerkquote:Op maandag 2 juli 2012 13:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tja, het is maar wat je wil, politieke Libiers of toeterturken
Dit lijkt me een goed punt om te beginnen met zwijgen!quote:
Ik heb iets en dat zegt sinds dit weekend vroem vroemNaaaiiiiissssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
ja en het dak is groen...... maar das allemaal niet belangrijk want een maat heeft een poetsbedrijf en ik mag hem gratis langsbrengen voor een volledige beurtquote:
Ik heb iets en dat zegt sinds dit weekend vroem vroemStraks eerst maar even wassen of niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goed zo!!quote:Op maandag 2 juli 2012 14:01 schreef rival het volgende:
[..]
ja en het dak is groen...... maar das allemaal niet belangrijk want een maat heeft een poetsbedrijf en ik mag hem gratis langsbrengen voor een volledige beurt
Spuit 11quote:Op maandag 2 juli 2012 14:01 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Straks eerst maar even wassen of niet?
Hier zit iets achter....quote:Op maandag 2 juli 2012 14:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit lijkt me een goed punt om te beginnen met zwijgen!
na 2 jaar gekut startte zaterdag mijn wagen, hoe denk je dat mijn weekend was?quote:Op maandag 2 juli 2012 14:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit lijkt me een goed punt om te beginnen met zwijgen!
Dus uhm.... hoe was je weekend schat?
quote:Op maandag 2 juli 2012 14:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier zit iets achter....
[ afbeelding ]
goed gestarte weekend is het halve werkquote:Op maandag 2 juli 2012 14:02 schreef rival het volgende:
[..]
na 2 jaar gekut startte zaterdag mijn wagen, hoe denk je dat mijn weekend was?
Breng hem maar hier naartoequote:Op maandag 2 juli 2012 14:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed zo!!
En dan nu alleen nog zomers weer
Ok ok point taken!quote:Op maandag 2 juli 2012 14:02 schreef rival het volgende:
[..]
na 2 jaar gekut startte zaterdag mijn wagen, hoe denk je dat mijn weekend was?
quote:
ja kan een grondige wasbeurt gebruiken.... staat al 2 jaar stilquote:Op maandag 2 juli 2012 14:01 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Straks eerst maar even wassen of niet?
Die BMW?quote:
I'm like batman, I mind my surroundingsquote:
En toch weet je helemaal niksquote:Op maandag 2 juli 2012 14:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
I'm like batman, I mind my surroundings![]()
ja zoiets zeker... krijg die smile voorlopig niet van me kop!quote:Op maandag 2 juli 2012 14:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
goed gestarte weekend is het halve werk
zoiets?
Rival mag ook komen natuurlijk. Cruisen over de boulevard met 4 mooie dames op de achterbankquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |