Mee eens en boeit mij geen fuck. Al heb ik mij dit EK meer vermaakt dan met het WK 2 jaar terug ondanks dat Nederland toen wel ver kwam.quote:Op zondag 1 juli 2012 21:38 schreef j0rdiiii het volgende:
Kut EK. [ afbeelding ]
Gelukkig is de Tour de France begonnen. [ afbeelding ]
Logisch, elke keer als je wakker wordt is de etappe al afgelopen.quote:Op zondag 1 juli 2012 21:39 schreef RensAjacied het volgende:
Nah... ben ook nog niet zo in de stemming voor de Tour.
quote:Op zondag 1 juli 2012 21:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Logisch, elke keer als je wakker wordt is de etappe al afgelopen.
Ga er ook wat aan doen! Vanavond uiterlijk 01:00 slapen (Weet niet of dat lukt maar probeer het). Morgen vanaf 11:30 werken. Vanaf morgen gewoon 01:00 - 10:00 ritme proberen te krijgen.quote:Op zondag 1 juli 2012 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Rens voel jij je nou niet compleet nutteloos en alsof jij je vakantie bent aan het weggooien met dit ritme? Ik zou er enigszins ongelukkig van worden iig.
Ja moet dat toch hebben denk ik... op schooldagen sliep ik altijd van 02:00 t/m 07:00. Dat ging altijd goed, maar nu in de zomer lijkt het wel of ik sws altijd langer slaap. Moet iig wat aan mijn ritme doen, alleen doordat ik rond 18:00 wakker was is het moeilijk om zo al te slapen.quote:
1:00 gaat nooit lukken joh.quote:Op zondag 1 juli 2012 21:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja moet dat toch hebben denk ik... op schooldagen sliep ik altijd van 02:00 t/m 07:00. Dat ging altijd goed, maar nu in de zomer lijkt het wel of ik sws altijd langer slaap. Moet iig wat aan mijn ritme doen, alleen doordat ik rond 18:00 wakker was is het moeilijk om zo al te slapen.
Maar moet het weer langzaam terug opbouwen. Moet morgen er sws om 10:00 uit.quote:Op zondag 1 juli 2012 21:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
1:00 gaat nooit lukken joh.Of je moet nu al naar bed.
nu in de vakantie wel man, normaal altijd blij zijn dat ik de 7 uberhaupt zal halenquote:
Opa Happel al verklaard het wel waarom ik jou altijd al als vaderfiguur zag.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:32 schreef Happel het volgende:
Altijd 9 uur slaap. Van 11:00 tot 8:00. Heerlijk is dat.
hommoquote:Op zondag 1 juli 2012 22:32 schreef Happel het volgende:
Altijd 9 uur slaap. Van 11:00 tot 8:00. Heerlijk is dat.
pieken op het goede moment, italie heeft haar krachten tegen Duitsland. Of het is bloedtransfers, je mag zelf kiezen.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:41 schreef Geo4kant het volgende:
Spanje heel het toernooi lam en nu zijn ze top fit..
Di Natale was gelukkig wel scherp. Ik snap echt geen reet van zijn wissels waarom ging Cassano er nou weer uit bijvoorbeeld?quote:Op zondag 1 juli 2012 22:41 schreef Geo4kant het volgende:
Spanje heel het toernooi lam en nu zijn ze top fit..
Ze speelden erg goed inderdaad maar het mag nou echt wel eens ophouden.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:59 schreef Tjacka het volgende:
Oke Ik als Spanje hater vond dit heel erg goed spel van Spanje.
Zag zijn ogen ook wegdraaienquote:Op zondag 1 juli 2012 23:08 schreef napoleonfour het volgende:
oh van de gijpie interesseert zich niet in de tour en gaat maar vervelend doen
Die drinkt zijn koffie niet helder nee.quote:Op zondag 1 juli 2012 23:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zag zijn ogen ook wegdraaienAl zou ik die Gert ook niet durven aankijken met zijn drugs ogen
Voetbal International. Voetbal dus. Onterechte klacht.quote:Op zondag 1 juli 2012 23:08 schreef napoleonfour het volgende:
oh van de gijpie interesseert zich niet in de tour en gaat maar vervelend doen
quote:Gómez, M (Duitsland) 5,00
van Persie, R (Nederland) 7,00
Villa, David (Spanje) 9,00
Klose, M (Duitsland) 10,00
Ronaldo, Cristiano (Portugal) 10,00
Huntelaar, K J (Nederland) 12,00
Balotelli, M (Italië) 20,00
Benzema, K (France) 20,00
Müller, T (Germany) 20,00
Pazzini, G (Italië) 20,00
Podolski, L (Duitsland) 20,00
Robben, A (Nederland) 20,00
Rooney, W (Engeland) 30,00
Torres, Fernando (Spanje) 30,00
topscoorders stylo, maar wat is dat erachter?quote:
Quotering voor het toernooi. Voor een euro op Torres kreeg je er dus 30 terug.quote:Op zondag 1 juli 2012 23:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
topscoorders stylo, maar wat is dat erachter?
Ja maar Robben en RVP staan erbij daarom snap ik het niet.quote:Op zondag 1 juli 2012 23:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
topscoorders stylo, maar wat is dat erachter?
quote:Op zondag 1 juli 2012 23:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Quotering voor het toernooi. Voor een euro op Torres kreeg je er dus 30 terug.
daar heb ik er al twee vanquote:Op maandag 2 juli 2012 00:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had vandaag weer een echte 'ik drink nooit meer dag'
ik vanochtend..quote:Op maandag 2 juli 2012 00:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had vandaag weer een echte 'ik drink nooit meer dag'
Russische/Griekse meisje.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:25 schreef GGMM het volgende:
Ik wou een wat vond jij het hoogtepunt van dit EK-topic openen, maar ik kan gewoon niks verzinnen.
Ik vond het een prachtig toernooi. Zaten misschien maar 4-5 saaie wedstrijden tussen.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:25 schreef GGMM het volgende:
Ik wou een wat vond jij het hoogtepunt van dit EK-topic openen, maar ik kan gewoon niks verzinnen.
Ik niet, er is niet echt iets historisch gebeurd.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond het een prachtig toernooi. Zaten misschien maar 4-5 saaie wedstrijden tussen.
Land dat drie toernooien op rij wint is toch aardige historie hoor. Benieuwd of je dat ooit nog gaat meemaken.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik niet, er is niet echt iets historisch gebeurd.
Pirlo zijn penalty.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:25 schreef GGMM het volgende:
Dzagoev, Ronaldo, Pirlo, Baaso, ibra.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:25 schreef GGMM het volgende:
Inderdaad, ik geef het slechte weer de schuld.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:28 schreef mrstylo het volgende:
Om eerlijk te zijn heb ik nooit dat EK/WK gevoel gehad.
Ik keek wel naar alle wedstrijden, maar voelde niets.
Baas. Je hebt helemaal gelijk.quote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 00:28 schreef Smoofie het volgende:
Mijn haat jegens Spanje is nu zo groot, dat ik extremistische gedachte krijg van het derde wereld land in wording Spanje, kut volk, kut cultuur en instelling. Laat ze maar failliet gaan, met hun vastgoed probleem en werkloosheid van 25%. Hopelijk neemt het land de clubs mee, fucking barca in de schulden maar ff Alba kopen kan wel.
Dit dus.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dzagoev, Ronaldo, Pirlo, Baaso, ibra.
Bizar goed EK, 31x beter na de ellende van 2010.
Sulejmani is veel beter man. Die gaat nog met een enorme winst verkocht worden, geloof me.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:30 schreef Caland het volgende:
Alba kostte maar 1 Sulejmani trouwens, nog minder zelfs.
Wel weer een jugendspeler terugkopenquote:Op maandag 2 juli 2012 00:30 schreef Caland het volgende:
Alba kostte maar 1 Sulejmani trouwens, nog minder zelfs.
Arsenal heeft al 20 miljoen geboden.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sulejmani is veel beter man. Die gaat nog met een enorme winst verkocht worden, geloof me.
Als dat ooit doorgaat neem ik 2 jaar lang een sulejmani-UI.quote:
Hij kan het daar nog best eens goed gaan doen ook.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:36 schreef GGMM het volgende:
Zo blij dat Rutten bij Vitesse aan de slag gaat![]()
Stel je voor dat we die markante persoonlijkheid hadden moeten missen
Zou de ultieme wraak op PSV zijn.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij kan het daar nog best eens goed gaan doen ook.
Mwah, niet als concurrent voor PSV wellicht. Maar mochten ze daar serieus beleid gaan voeren kan hij er best een structurele subtopper van maken.quote:
Hopelijk beter dan PSV.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij kan het daar nog best eens goed gaan doen ook.
Zijn ze al gekocht dan?quote:Op maandag 2 juli 2012 00:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hopelijk beter dan PSV.
Waar haalt PSV het geld vandaan om hogere lonen te betalen voor Narsnigh en Maher én ze ook te kopen btw? Vorig jaar zo goed als failliet.
Nee, maar als ze interesse hebben en bereid zijn hogere lonen te betalen dan Ajax...quote:
Maher komt sowieso niet als er geen middenvelder wordt verkocht.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, maar als ze interesse hebben en bereid zijn hogere lonen te betalen dan Ajax...
ze gaan er vanuit dat ze die knuppels van een manolev,die zweed en engelaar verkopen geloof ik.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, maar als ze interesse hebben en bereid zijn hogere lonen te betalen dan Ajax...
Ja en dan? Lonen betalen is meer dan 1 jaar. Dit jaar zullen ze ook weer verlies draaien prob.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ze gaan er vanuit dat ze die knuppels van een manolev,die zweed en engelaar verkopen geloof ik.
Zonder enkel bewijs kom je met hogere loon?quote:Op maandag 2 juli 2012 00:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nederland blijft ook wel hystorisch en lachwekkend slecht dat vergeet je niet snel meerquote:Op maandag 2 juli 2012 00:41 schreef Caland het volgende:
Sheva met die 2 goals was ook briljant trouwens.
Kortom, genoeg prachtige momenten
Maarja, beter een toernooitje slecht dan je hele land naar de kanker.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nederland blijft ook wel hystorisch en lachwekkend slecht dat vergeet je niet snel meer
Spanje als land naar de kanker, maar wel 3 toernooien winnen.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maarja, beter een toernooitje slecht dan je hele land naar de kanker.
nah, op de werkloosheid na is het hier ook niet beterquote:Op maandag 2 juli 2012 00:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maarja, beter een toernooitje slecht dan je hele land naar de kanker.
Kunnen de werklozen trots op zijn.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Spanje als land naar de kanker, maar wel 3 toernooien winnen.
Uhm...jawel. 10x beter man. Nederlanders lopen wel veel te zeiken, maar vergeleken met ons is Spanje echt derde wereld.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nah, op de werkloosheid na is het hier ook niet beter
Daarom. Maar omdat oranje het slecht deed is het voor veel mensen een kut EK. Snap dat nooit zo.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nederland blijft ook wel hystorisch en lachwekkend slecht dat vergeet je niet snel meer
Nee, het tergt me meer dat de AH geen leuke actie had. Eigenlijk hebben zij dit EK verpest.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarom. Maar omdat oranje het slecht deed is het voor veel mensen een kut EK. Snap dat nooit zo.
Hystorisch, ja?
quote:Op maandag 2 juli 2012 00:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, het tergt me meer dat de AH geen leuke actie had. Eigenlijk hebben zij dit EK verpest.
ach joh zit op mobiel donder opquote:Op maandag 2 juli 2012 00:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarom. Maar omdat oranje het slecht deed is het voor veel mensen een kut EK. Snap dat nooit zo.
Hystorisch, ja?
Oja, dat was ook een mooie. Het EK leeft niet zo omdat Heineken en de Appie kut acties hebben.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, het tergt me meer dat de AH geen leuke actie had. Eigenlijk hebben zij dit EK verpest.
Klopt, al ben ik wel iemand die er echt dagen depri van kan zijn hoe NL speelde en presteerde, maar liever hier wonen dan daar.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb liever nog een redelijk draaiende economie in het land dan het EK winnen.
Oh ja, Heineken ook niet nu je het zegt.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja, dat was ook een mooie. Het EK leeft niet zo omdat Heineken en de Appie kut acties hebben.
Teh fuck man, teh fuck.![]()
dat shirt toch?quote:Op maandag 2 juli 2012 00:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, Heineken ook niet nu je het zegt.
Zit je een jaar lang te sparen om boodschappen te doen bij de AH, en Heineken te kopen,hebben ze geen leuke acties
Terwijl jullie toch de halve finales hebben behaald.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het Ek leefde hier eigenlijk totaal niet
Komt omdat we klote spelers als afellay hebben. Kut mocro met zijn arrogantie.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het Ek leefde hier eigenlijk totaal niet
quote:Op maandag 2 juli 2012 00:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Terwijl jullie toch de halve finales hebben behaald.
Lag idd aan Afellayquote:Op maandag 2 juli 2012 00:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Komt omdat we klote spelers als afellay hebben. Kut mocro met zijn arrogantie.
Ja, dat 473984 op je shirt als uniek nummer. Wauw, wat tof..quote:
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Komt omdat we klote spelers als afellay hebben. Kut mocro met zijn arrogantie.
quote:Op maandag 2 juli 2012 00:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Terwijl jullie toch de halve finales hebben behaald.
Ook al ben je voor PSV en is hij een ex-PSV'ert, als het klopt hoe hij zich heeft gedragen, dat kan toch niet? Ik had hem als speler echt koek gegeven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
klopt.quote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 00:58 schreef Smoofie het volgende:
Het enige goede standpunt van de PVV is dat de mocro's weg moeten/
dat ook weer nietquote:Op maandag 2 juli 2012 00:58 schreef Smoofie het volgende:
Waarom reageer je op jezelf.quote:
kon je die niet linken aan je facebook? geef chicks zon nummer en het stalkspel begintquote:Op maandag 2 juli 2012 00:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat 473984 op je shirt als uniek nummer. Wauw, wat tof..
quote:Op maandag 2 juli 2012 00:59 schreef Smoofie het volgende:
Voor de rest is de PVV te links en conservatief.
quote:
is echt zoquote:
Mwa, dat vond ik niet.quote:
beste speler van het nederlandse 11talquote:
Die heeft gelukkig niet gespeeld. Afgezien van het feit dat hij de clubarts in elkaar geslagen heeft heeft hij zich prima gedragen.quote:
Ik heb een theorie over selectie beleid van BvM, maar ben te lui om het te typen.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die heeft gelukkig niet gespeeld. Afgezien van het feit dat hij de clubarts in elkaar geslagen heeft heeft hij zich prima gedragen.
quote:Op maandag 2 juli 2012 01:01 schreef Smoofie het volgende:
Ik ga me officieel aanbieden als mod btw. Leuk hé?
quote:Op maandag 2 juli 2012 01:01 schreef GGMM het volgende:
Wie zich trouwens wel voorbeeldig gedragen hebben zijn Sneijder, Van der Vaart, Huntelaar, Van der Wiel en Stekelenburg. Jammer dat de rest van de groep hier geen voorbeeld aan nam.
quote:Op maandag 2 juli 2012 01:01 schreef GGMM het volgende:
Wie zich trouwens wel voorbeeldig gedragen hebben zijn Sneijder, Van der Vaart, Huntelaar, Van der Wiel en Stekelenburg. Jammer dat de rest van de groep hier geen voorbeeld aan nam.
Oranje kan wel goed zijn, moeten ze wel meer als een team spelen, niet zoals nu. En WK 2010 was ook zwaar kut. EK2008 waren eigenlijk de "leukste" wedstrijden op die van 98 en 2000 na.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:01 schreef Caland het volgende:
Oranje is gewoon niet zo heel goed. Mensen zijn blind op het kwalitatief slechtste WK ooit afgegaan.
Heb je ook nog eens een falende technische staf en spelers die op een paar uitzonderingen na een kutseizoen achter de rug hebben.
Van der Wiel wordt gewoon gepest en loopt alleen maar met ze haar bezig te zijnquote:Op maandag 2 juli 2012 01:01 schreef GGMM het volgende:
Zeg dit dan niet, nu zal ik de rest van de avond zitten speculeren.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb een theorie over selectie beleid van BvM, maar ben te lui om het te typen.
Ik kan al niet meer slapen door dit.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeg dit dan niet, nu zal ik de rest van de avond zitten speculeren.
Meeloper Van der Wiel is echt verkeerd bezig maar een echte Ajacied is het tot het uitvak tijdens een blessure aantoequote:Op maandag 2 juli 2012 01:01 schreef RensAjacied het volgende:
Kortom de (ex) PSV'ers en (ex) kakkerlakken hebben ons de das om gedaan. En van der Wiel maar die tel ik niet als Ajacied.
JODEN!
EK 2008 was ook gewoon overschat man. Tegen Italie leuk gespeeld, tegen Frankrijk al het jodengeluk van de wereld gehad en tegen Rusland kenkerhard falen.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oranje kan wel goed zijn, moeten ze wel meer als een team spelen, niet zoals nu. En WK 2010 was ook zwaar kut. EK2008 waren eigenlijk de "leukste" wedstrijden op die van 98 en 2000 na.
Bijzonder leuk!quote:Op maandag 2 juli 2012 01:01 schreef Smoofie het volgende:
Ik ga me officieel aanbieden als mod btw. Leuk hé?
Daarom heb ik "leuk" tussen aanhalingstekens staan.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:03 schreef Caland het volgende:
[..]
EK 2008 was ook gewoon overschat man. Tegen Italie leuk gespeeld, tegen Frankrijk al het jodengeluk van de wereld gehad en tegen Rusland kenkerhard falen.
Uhm ja, 4 goals maken en 1 buitenspel goal tegen is idd gelukquote:Op maandag 2 juli 2012 01:03 schreef Caland het volgende:
[..]
EK 2008 was ook gewoon overschat man. Tegen Italie leuk gespeeld, tegen Frankrijk al het jodengeluk van de wereld gehad en tegen Rusland kenkerhard falen.
quote:Op maandag 2 juli 2012 01:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeg dit dan niet, nu zal ik de rest van de avond zitten speculeren.
Ga de wedstrijd nog maar eens terugkijken.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Uhm ja, 4 goals maken en 1 buitenspel goal tegen is idd geluk
Paar keer gedaan.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga de wedstrijd nog maar eens terugkijken.
classicquote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 01:04 schreef Smoofie het volgende:
We moeten gewoon 4-3-3 spelen, simpel en we hebben een goede verdediging nodig, meer buitenlanders nationalisren dus, zo vroeg mogelijk.
Aldus de man die de PVV aan de macht wil.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:04 schreef Smoofie het volgende:
We moeten gewoon 4-3-3 spelen, simpel en we hebben een goede verdediging nodig, meer buitenlanders nationalisren dus, zo vroeg mogelijk.
vol op de snelle counter en toen nog wel efficient.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Uhm ja, 4 goals maken en 1 buitenspel goal tegen is idd geluk
Ik heb niets tegen buitenlanders, alleen marokkanen en turken een beetje. Ik ben zelf ook niet nederlands dus wtf.quote:
Als de SP of PVV aan de macht komt ga ik in België wonen.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aldus de man die de PVV aan de macht wil.
Tuurlijk niet man, maar kwam ze vorige week weer tegen. Wat een paupervolkquote:Op maandag 2 juli 2012 01:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt ze na al die jaren eindelijk ontdekt?
Wat ben je dan?quote:Op maandag 2 juli 2012 01:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen buitenlanders, alleen marokkanen en turken een beetje. Ik ben zelf ook niet nederlands dus wtf.
DIE FAHNE HOCH!quote:Op maandag 2 juli 2012 01:08 schreef Caland het volgende:
Gewoon geen allochtonen meer in Oranje.
Alleen maar blonde haren, blauwe ogen, volbloed Ariers. Untermenschen raus!
alsof premier hier ooit nog wat voorsteltquote:Op maandag 2 juli 2012 01:08 schreef Smoofie het volgende:
Roemer is zo dom als hij fatsig is. Fucking basisschool leraar, dat mag geen premier worden.
Met uitzondering voor de beste spits van Nederland.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:08 schreef Caland het volgende:
Gewoon geen allochtonen meer in Oranje.
Alleen maar blonde haren, blauwe ogen, volbloed Ariers. Untermenschen raus!
topquote:
Geen molukker.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Vieze treinkaper. Ook allemaal wegwezen.
Niet veel problemen met Turken eigenlijk die wissel ik in voor gierige uitbuitende Antillianen.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen buitenlanders, alleen marokkanen en turken een beetje. Ik ben zelf ook niet nederlands dus wtf.
[..]
Als de SP of PVV aan de macht komt ga ik in België wonen.
Niet wannabe mocro van Persie?quote:Op maandag 2 juli 2012 01:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met uitzondering voor de beste spits van Nederland.
Huntelaar.
Gast dat waren Molukkers mongool.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Zie jij het verschil, zijn allemaal 1 meter 60, bruin en zo lui als wat.quote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 01:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zijn ook geen negers, indo's werken wel hard.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Zie jij het verschil, zijn allemaal 1 meter 60, bruin en zo lui als wat.
Wat jij Ingrid?
Qua uiterlijk niet veel, qua cultuur heel veel.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat jij Ingrid?
molukkers en indo's vergelijkenquote:Op maandag 2 juli 2012 01:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat jij Ingrid?
Ik zie het nie hoor.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Qua uiterlijk niet veel, qua cultuur heel veel.
Ik ben ook voor een deel Indisch maar we hebben ook veel Molukse kennissen. Zitten wel degelijk verschil tussen. Net als tussen Turken en Mocro's.
Lees mijn posts eensquote:Op maandag 2 juli 2012 01:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Caland is momenteel zo trots als een hond met 7 lullen en terecht wat happen jullie makkelijk zeg
Als je het verschil niet ziet tussen en Molukker en een Indoquote:Op maandag 2 juli 2012 01:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Caland is momenteel zo trots als een hond met 7 lullen en terecht wat happen jullie makkelijk zeg
wat is jou afkomst?quote:Op maandag 2 juli 2012 01:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Qua uiterlijk niet veel, qua cultuur heel veel.
Ik ben ook voor een deel Indisch maar we hebben ook veel Molukse kennissen. Zitten wel degelijk verschil tussen. Net als tussen Turken en Mocro's.
Mijn zus had lang geleden een molukse vriend en mijn oma noemde hem altijd mislukker ipv molukkerquote:Op maandag 2 juli 2012 01:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als je het verschil niet ziet tussen en Molukker en een Indo
In jouw dorp wonen er veel?quote:Op maandag 2 juli 2012 01:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als je het verschil niet ziet tussen en Molukker en een Indo
ben 100% een vrouwquote:Op maandag 2 juli 2012 01:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zegt hij als je eens laat zien of je nou een man of een vrouw bent.
Zijn er dan steden daar?quote:Op maandag 2 juli 2012 01:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee in de stad hierbij wel wat Indo's. Behalve oma geen indische familie daar.
Voor mij zien ze er allemaal hetzelfde uitquote:Op maandag 2 juli 2012 01:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee in de stad hierbij wel wat Indo's. Behalve oma geen indische familie daar.
Laten zien en zeggen is 100% iets anders.quote:
Pics nodig!quote:Op maandag 2 juli 2012 01:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik geloof het nog steeds niet. Bewijs eens?
BBCquote:Op maandag 2 juli 2012 01:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben trouwens zwart dus houd je een beetje in.
Vuile teringaapquote:Op maandag 2 juli 2012 01:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Heb jij een zus?quote:Op maandag 2 juli 2012 01:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mijn zus had lang geleden een molukse vriend en mijn oma noemde hem altijd mislukker ipv molukker
Sowieso niet toch? Zwolle is het dichtst in de buurt ofzo.quote:
ik weet niks over voetbal genoeg bewijsquote:Op maandag 2 juli 2012 01:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Laten zien en zeggen is 100% iets anders.
En ik een Midden-Ooster dus..quote:Op maandag 2 juli 2012 01:16 schreef Littlerabbit het volgende:
25 juli, misschien.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb jij een zus?
Pics van je zus.
Nav die pics zal ik evt. aardiger gaan doen tegen je.
quote:Op maandag 2 juli 2012 01:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb jij een zus?
Pics van je zus.
Nav die pics zal ik aardig blijven doen tegen je.
En daar wonen ook weinig buitenlandersquote:Op maandag 2 juli 2012 01:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso niet toch? Zwolle is het dichtst in de buurt ofzo.
Als je mijn stem wilt moet je iets sneller zijn.quote:
Zijn wel veel steden met stadsrechten maar dat zijn gewoon grote dorpenquote:Op maandag 2 juli 2012 01:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso niet toch? Zwolle is het dichtst in de buurt ofzo.
Ajacieden ook niet en daar zitten ook paar jongens tussen.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:16 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik weet over niks voetbal genoeg bewijs
24 juliquote:Op maandag 2 juli 2012 01:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je mijn stem wilt moet je iets sneller zijn.
Je komt over als een troll en een man. Bewijs eens met een briefje "hoi ik ben anon, een vrouw". JE gezicht kun je dan censoren.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:16 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik weet over niks voetbal genoeg bewijs
Ja, een 'stad' waar 10.000 menen in wonen. Bitch please. Dat is niet eens een groot dorpquote:Op maandag 2 juli 2012 01:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zijn wel veel steden met stadsrechten maar dat zijn gewoon grote dorpen. Zwolle is het dichtstbijzijnde "echte" stad.
Deal.quote:
zijn allemaal vrowen waarschijnlijkquote:Op maandag 2 juli 2012 01:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ajacieden ook niet en daar zitten ook paar jongens tussen.
quote:Op maandag 2 juli 2012 01:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, een 'stad' waar 10.000 menen in wonen. Bitch please. Dat is niet eens een groot dorp
25.000 en 32.000 inwoners is hier tegen aan. Zwolle kan je wel een echte stad noemen.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, een 'stad' waar 10.000 menen in wonen. Bitch please. Dat is niet eens een groot dorp
Ik zie dat je met 1 hand typt dus....quote:Op maandag 2 juli 2012 01:18 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
zijn allemaal vrowen waarschijnlijk
Hebben wij zelf in de hand toch?quote:Op maandag 2 juli 2012 01:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Stemmen de mods over wie er mod mag worden?
Ik wel.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Stemmen de mods over wie er mod mag worden?
met 1 vingerquote:
Ben Moslim.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah vandaar dat je nooit online bent in het weekend dan gaat de meterkast uit bij Joden.
quote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 01:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je komt over als een troll en een man. Bewijs eens met een briefje "hoi ik ben anon, een vrouw". JE gezicht kun je dan censoren.
Ja, als enige ja.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
25.000 en 32.000 inwoners is hier tegen aan. Zwolle kan je wel een echte stad noemen.
Nee joh, gewoon een hele goede mail schrijven.quote:
Een k mod.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:20 schreef RensAjacied het volgende:
Ik denk serieus dat Stijn wel een goede mod kan zijn...........
Ik ook.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:20 schreef RensAjacied het volgende:
Ik stop niet. Ben wel moderne Moslim.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom ben je moslim? Stop met religie man.
Ik ook.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:20 schreef RensAjacied het volgende:
Hij is vaker online dan Guitarist, Morph en GiGi samen.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:20 schreef RensAjacied het volgende:
jij bent wel een chille moslimquote:
Dan wordt hij geslacht in de douche.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ah fijn dan kan HMF gewoon bij je langskomen?
Nee.quote:
Feitelijk verandert er dan dus niks.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:22 schreef SjaakBauer het volgende:
Als Stijn mod wordt dan is hij hier 24/7
Heb dat niet eens.quote:
Eerlijk gezegd niet. Mijn moeder en zussen hebben dat ook niet.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jij vindt vrouwen met een hoofddoekje dus ook niets?
excuus moslim dus?quote:
WAt vind jij nou van het steeds maar conservatiever worden van moslims en het groeiende anti-westerse tendens?quote:Op maandag 2 juli 2012 01:22 schreef mrstylo het volgende:
Eerlijk gezegd niet. Mijn moeder en zussen hebben dat ook niet.
drink je alcohol?quote:Op maandag 2 juli 2012 01:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb dat niet eens.
[..]
Eerlijk gezegd niet. Mijn moeder en zussen hebben dat ook niet.
Hoe bedoel je?quote:
Dacht eerst dat het jouw kloon was.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:24 schreef Smoofie het volgende:
GGMM, ban anony, ze bewijst niet dat ze vrouw is.
Ze krijgt nog een half uurtje de tijd.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:24 schreef Smoofie het volgende:
GGMM, ban anony, ze bewijst niet dat ze vrouw is.
Ik doel inderdaad op die gene die drinken.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Ik hou gewoon aan de regels. Alleen zogenaamde 'echte' moslims zijn niet meer serieus te nemen.
Je moet groeien met je tijd en zij doen dat niet. Terwijl je elke vrijdag hun wel ziet drinken.
Hetzelfde brakke gevoel voor taal. Daarom eigenlijk.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja hoor dat van velen, snap niet wie dat verzonnen heeft
Ja dat denk ik ook, tot het tegendeel bewezen is. Je weet wat ze zeggen.quote:
Ze zitten in een soort midlife crisis. Ze willen het moslim schap van hun land(van vroeger wanneer ze weg gingen) meenemen, terwijl ze daar ook moderner worden. Is een rare fenomeen.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
WAt vind jij nou van het steeds maar conservatiever worden van moslims en het groeiende anti-westerse tendens?
Wat voor brak taalgebruik heb ik dan?quote:Op maandag 2 juli 2012 01:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Hetzelfde brakke gevoel voor taal. Daarom eigenlijk.
Je mag ze evt. ook DM-en als je ze niet met de rest hier wilt delen.quote:
Midden-Oosten wordt steeds erger, Turkije ook.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze zitten in een soort midlife crisis. Ze willen het moslim schap van hun land(van vroeger wanneer ze weg gingen) meenemen, terwijl ze daar ook moderner worden. Is een rare fenomeen.
Weinig interpunctie, slecht lopende zinnen, etc.quote:
Dat valt ook wel mee, alleen in het westen en in Istanbul beginnen ook al wat extremere moslim wijken te ontstaanquote:Op maandag 2 juli 2012 01:26 schreef RensAjacied het volgende:
Moslims in Turkije zijn moderner dan de Turken hier in NL. Daar zie je weinig vrouwen met hoofddoekjes etc.
we? Eén Dm naar mij is voldoende.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:26 schreef RensAjacied het volgende:
Anonymousz DM ff een foto dan, we beloven het hier niet te plaatsen. GGMM zal er op toezien.
Volgens mensen wel, maar is niet zo.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Midden-Oosten wordt steeds erger, Turkije ook.
Ja, zoals Caland.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik verdenk enkele users er hier wel van in werkelijkheid van het vrouwlijke geslacht te zijn en zich enkel als man voor te doen om enigszins serieus genomen te worden.
Is wel zo. Vergelijk egypte van nu met het egypte van 30 jaar geleden.quote:
Kan ik niet en geloof niet zomaar paar tv beelden.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is wel zo. Vergelijk egypte van nu met het egypte van 30 jaar geleden.
Tuurlijk.quote:
Volgens mij is mijn spelling, als ik niet troll oid, gewoon op niveauquote:Op maandag 2 juli 2012 01:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Weinig interpunctie, slecht lopende zinnen, etc.
Et cetera.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |