Oja, dat was ook een mooie. Het EK leeft niet zo omdat Heineken en de Appie kut acties hebben.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, het tergt me meer dat de AH geen leuke actie had. Eigenlijk hebben zij dit EK verpest.
Klopt, al ben ik wel iemand die er echt dagen depri van kan zijn hoe NL speelde en presteerde, maar liever hier wonen dan daar.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb liever nog een redelijk draaiende economie in het land dan het EK winnen.
Oh ja, Heineken ook niet nu je het zegt.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja, dat was ook een mooie. Het EK leeft niet zo omdat Heineken en de Appie kut acties hebben.
Teh fuck man, teh fuck.![]()
dat shirt toch?quote:Op maandag 2 juli 2012 00:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, Heineken ook niet nu je het zegt.
Zit je een jaar lang te sparen om boodschappen te doen bij de AH, en Heineken te kopen,hebben ze geen leuke acties
Terwijl jullie toch de halve finales hebben behaald.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het Ek leefde hier eigenlijk totaal niet
Komt omdat we klote spelers als afellay hebben. Kut mocro met zijn arrogantie.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het Ek leefde hier eigenlijk totaal niet
quote:Op maandag 2 juli 2012 00:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Terwijl jullie toch de halve finales hebben behaald.
Lag idd aan Afellayquote:Op maandag 2 juli 2012 00:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Komt omdat we klote spelers als afellay hebben. Kut mocro met zijn arrogantie.
Ja, dat 473984 op je shirt als uniek nummer. Wauw, wat tof..quote:
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Komt omdat we klote spelers als afellay hebben. Kut mocro met zijn arrogantie.
quote:Op maandag 2 juli 2012 00:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Terwijl jullie toch de halve finales hebben behaald.
Ook al ben je voor PSV en is hij een ex-PSV'ert, als het klopt hoe hij zich heeft gedragen, dat kan toch niet? Ik had hem als speler echt koek gegeven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
klopt.quote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 00:58 schreef Smoofie het volgende:
Het enige goede standpunt van de PVV is dat de mocro's weg moeten/
dat ook weer nietquote:Op maandag 2 juli 2012 00:58 schreef Smoofie het volgende:
quote:Op maandag 2 juli 2012 00:58 schreef Smoofie het volgende:
Waarom reageer je op jezelf.quote:
kon je die niet linken aan je facebook? geef chicks zon nummer en het stalkspel begintquote:Op maandag 2 juli 2012 00:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat 473984 op je shirt als uniek nummer. Wauw, wat tof..
quote:Op maandag 2 juli 2012 00:59 schreef Smoofie het volgende:
Voor de rest is de PVV te links en conservatief.
quote:
is echt zoquote:
Mwa, dat vond ik niet.quote:
beste speler van het nederlandse 11talquote:
Die heeft gelukkig niet gespeeld. Afgezien van het feit dat hij de clubarts in elkaar geslagen heeft heeft hij zich prima gedragen.quote:
Ik heb een theorie over selectie beleid van BvM, maar ben te lui om het te typen.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die heeft gelukkig niet gespeeld. Afgezien van het feit dat hij de clubarts in elkaar geslagen heeft heeft hij zich prima gedragen.
quote:Op maandag 2 juli 2012 01:01 schreef Smoofie het volgende:
Ik ga me officieel aanbieden als mod btw. Leuk hé?
quote:Op maandag 2 juli 2012 01:01 schreef GGMM het volgende:
Wie zich trouwens wel voorbeeldig gedragen hebben zijn Sneijder, Van der Vaart, Huntelaar, Van der Wiel en Stekelenburg. Jammer dat de rest van de groep hier geen voorbeeld aan nam.
quote:Op maandag 2 juli 2012 01:01 schreef GGMM het volgende:
Wie zich trouwens wel voorbeeldig gedragen hebben zijn Sneijder, Van der Vaart, Huntelaar, Van der Wiel en Stekelenburg. Jammer dat de rest van de groep hier geen voorbeeld aan nam.
Oranje kan wel goed zijn, moeten ze wel meer als een team spelen, niet zoals nu. En WK 2010 was ook zwaar kut. EK2008 waren eigenlijk de "leukste" wedstrijden op die van 98 en 2000 na.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:01 schreef Caland het volgende:
Oranje is gewoon niet zo heel goed. Mensen zijn blind op het kwalitatief slechtste WK ooit afgegaan.
Heb je ook nog eens een falende technische staf en spelers die op een paar uitzonderingen na een kutseizoen achter de rug hebben.
Van der Wiel wordt gewoon gepest en loopt alleen maar met ze haar bezig te zijnquote:Op maandag 2 juli 2012 01:01 schreef GGMM het volgende:
Zeg dit dan niet, nu zal ik de rest van de avond zitten speculeren.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb een theorie over selectie beleid van BvM, maar ben te lui om het te typen.
Ik kan al niet meer slapen door dit.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeg dit dan niet, nu zal ik de rest van de avond zitten speculeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |