Meeloper Van der Wiel is echt verkeerd bezig maar een echte Ajacied is het tot het uitvak tijdens een blessure aantoequote:Op maandag 2 juli 2012 01:01 schreef RensAjacied het volgende:
Kortom de (ex) PSV'ers en (ex) kakkerlakken hebben ons de das om gedaan. En van der Wiel maar die tel ik niet als Ajacied.
JODEN!
EK 2008 was ook gewoon overschat man. Tegen Italie leuk gespeeld, tegen Frankrijk al het jodengeluk van de wereld gehad en tegen Rusland kenkerhard falen.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oranje kan wel goed zijn, moeten ze wel meer als een team spelen, niet zoals nu. En WK 2010 was ook zwaar kut. EK2008 waren eigenlijk de "leukste" wedstrijden op die van 98 en 2000 na.
Bijzonder leuk!quote:Op maandag 2 juli 2012 01:01 schreef Smoofie het volgende:
Ik ga me officieel aanbieden als mod btw. Leuk hé?
Daarom heb ik "leuk" tussen aanhalingstekens staan.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:03 schreef Caland het volgende:
[..]
EK 2008 was ook gewoon overschat man. Tegen Italie leuk gespeeld, tegen Frankrijk al het jodengeluk van de wereld gehad en tegen Rusland kenkerhard falen.
Uhm ja, 4 goals maken en 1 buitenspel goal tegen is idd gelukquote:Op maandag 2 juli 2012 01:03 schreef Caland het volgende:
[..]
EK 2008 was ook gewoon overschat man. Tegen Italie leuk gespeeld, tegen Frankrijk al het jodengeluk van de wereld gehad en tegen Rusland kenkerhard falen.
quote:Op maandag 2 juli 2012 01:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeg dit dan niet, nu zal ik de rest van de avond zitten speculeren.
Ga de wedstrijd nog maar eens terugkijken.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Uhm ja, 4 goals maken en 1 buitenspel goal tegen is idd geluk
Paar keer gedaan.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga de wedstrijd nog maar eens terugkijken.
classicquote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 01:04 schreef Smoofie het volgende:
We moeten gewoon 4-3-3 spelen, simpel en we hebben een goede verdediging nodig, meer buitenlanders nationalisren dus, zo vroeg mogelijk.
quote:Op maandag 2 juli 2012 00:58 schreef Smoofie het volgende:
Het enige goede standpunt van de PVV is dat de mocro's weg moeten/
Aldus de man die de PVV aan de macht wil.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:04 schreef Smoofie het volgende:
We moeten gewoon 4-3-3 spelen, simpel en we hebben een goede verdediging nodig, meer buitenlanders nationalisren dus, zo vroeg mogelijk.
vol op de snelle counter en toen nog wel efficient.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Uhm ja, 4 goals maken en 1 buitenspel goal tegen is idd geluk
Ik heb niets tegen buitenlanders, alleen marokkanen en turken een beetje. Ik ben zelf ook niet nederlands dus wtf.quote:
Als de SP of PVV aan de macht komt ga ik in België wonen.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aldus de man die de PVV aan de macht wil.
Tuurlijk niet man, maar kwam ze vorige week weer tegen. Wat een paupervolkquote:Op maandag 2 juli 2012 01:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt ze na al die jaren eindelijk ontdekt?
Wat ben je dan?quote:Op maandag 2 juli 2012 01:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen buitenlanders, alleen marokkanen en turken een beetje. Ik ben zelf ook niet nederlands dus wtf.
DIE FAHNE HOCH!quote:Op maandag 2 juli 2012 01:08 schreef Caland het volgende:
Gewoon geen allochtonen meer in Oranje.
Alleen maar blonde haren, blauwe ogen, volbloed Ariers. Untermenschen raus!
alsof premier hier ooit nog wat voorsteltquote:Op maandag 2 juli 2012 01:08 schreef Smoofie het volgende:
Roemer is zo dom als hij fatsig is. Fucking basisschool leraar, dat mag geen premier worden.
Met uitzondering voor de beste spits van Nederland.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:08 schreef Caland het volgende:
Gewoon geen allochtonen meer in Oranje.
Alleen maar blonde haren, blauwe ogen, volbloed Ariers. Untermenschen raus!
topquote:
Geen molukker.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Vieze treinkaper. Ook allemaal wegwezen.
Niet veel problemen met Turken eigenlijk die wissel ik in voor gierige uitbuitende Antillianen.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen buitenlanders, alleen marokkanen en turken een beetje. Ik ben zelf ook niet nederlands dus wtf.
[..]
Als de SP of PVV aan de macht komt ga ik in België wonen.
Niet wannabe mocro van Persie?quote:Op maandag 2 juli 2012 01:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met uitzondering voor de beste spits van Nederland.
Huntelaar.
Gast dat waren Molukkers mongool.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Zie jij het verschil, zijn allemaal 1 meter 60, bruin en zo lui als wat.quote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 01:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zijn ook geen negers, indo's werken wel hard.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Zie jij het verschil, zijn allemaal 1 meter 60, bruin en zo lui als wat.
Wat jij Ingrid?
Qua uiterlijk niet veel, qua cultuur heel veel.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat jij Ingrid?
molukkers en indo's vergelijkenquote:Op maandag 2 juli 2012 01:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat jij Ingrid?
Ik zie het nie hoor.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Qua uiterlijk niet veel, qua cultuur heel veel.
Ik ben ook voor een deel Indisch maar we hebben ook veel Molukse kennissen. Zitten wel degelijk verschil tussen. Net als tussen Turken en Mocro's.
Lees mijn posts eensquote:Op maandag 2 juli 2012 01:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Caland is momenteel zo trots als een hond met 7 lullen en terecht wat happen jullie makkelijk zeg
Als je het verschil niet ziet tussen en Molukker en een Indoquote:Op maandag 2 juli 2012 01:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Caland is momenteel zo trots als een hond met 7 lullen en terecht wat happen jullie makkelijk zeg
wat is jou afkomst?quote:Op maandag 2 juli 2012 01:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Qua uiterlijk niet veel, qua cultuur heel veel.
Ik ben ook voor een deel Indisch maar we hebben ook veel Molukse kennissen. Zitten wel degelijk verschil tussen. Net als tussen Turken en Mocro's.
Mijn zus had lang geleden een molukse vriend en mijn oma noemde hem altijd mislukker ipv molukkerquote:Op maandag 2 juli 2012 01:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als je het verschil niet ziet tussen en Molukker en een Indo
In jouw dorp wonen er veel?quote:Op maandag 2 juli 2012 01:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als je het verschil niet ziet tussen en Molukker en een Indo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |