jij bent wel een chille moslimquote:
Dan wordt hij geslacht in de douche.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ah fijn dan kan HMF gewoon bij je langskomen?
Nee.quote:
Feitelijk verandert er dan dus niks.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:22 schreef SjaakBauer het volgende:
Als Stijn mod wordt dan is hij hier 24/7
Heb dat niet eens.quote:
Eerlijk gezegd niet. Mijn moeder en zussen hebben dat ook niet.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jij vindt vrouwen met een hoofddoekje dus ook niets?
excuus moslim dus?quote:
WAt vind jij nou van het steeds maar conservatiever worden van moslims en het groeiende anti-westerse tendens?quote:Op maandag 2 juli 2012 01:22 schreef mrstylo het volgende:
Eerlijk gezegd niet. Mijn moeder en zussen hebben dat ook niet.
drink je alcohol?quote:Op maandag 2 juli 2012 01:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb dat niet eens.
[..]
Eerlijk gezegd niet. Mijn moeder en zussen hebben dat ook niet.
Hoe bedoel je?quote:
Dacht eerst dat het jouw kloon was.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:24 schreef Smoofie het volgende:
GGMM, ban anony, ze bewijst niet dat ze vrouw is.
Ze krijgt nog een half uurtje de tijd.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:24 schreef Smoofie het volgende:
GGMM, ban anony, ze bewijst niet dat ze vrouw is.
Ik doel inderdaad op die gene die drinken.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Ik hou gewoon aan de regels. Alleen zogenaamde 'echte' moslims zijn niet meer serieus te nemen.
Je moet groeien met je tijd en zij doen dat niet. Terwijl je elke vrijdag hun wel ziet drinken.
Hetzelfde brakke gevoel voor taal. Daarom eigenlijk.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja hoor dat van velen, snap niet wie dat verzonnen heeft
Ja dat denk ik ook, tot het tegendeel bewezen is. Je weet wat ze zeggen.quote:
Ze zitten in een soort midlife crisis. Ze willen het moslim schap van hun land(van vroeger wanneer ze weg gingen) meenemen, terwijl ze daar ook moderner worden. Is een rare fenomeen.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
WAt vind jij nou van het steeds maar conservatiever worden van moslims en het groeiende anti-westerse tendens?
Wat voor brak taalgebruik heb ik dan?quote:Op maandag 2 juli 2012 01:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Hetzelfde brakke gevoel voor taal. Daarom eigenlijk.
Je mag ze evt. ook DM-en als je ze niet met de rest hier wilt delen.quote:
Midden-Oosten wordt steeds erger, Turkije ook.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze zitten in een soort midlife crisis. Ze willen het moslim schap van hun land(van vroeger wanneer ze weg gingen) meenemen, terwijl ze daar ook moderner worden. Is een rare fenomeen.
Weinig interpunctie, slecht lopende zinnen, etc.quote:
Dat valt ook wel mee, alleen in het westen en in Istanbul beginnen ook al wat extremere moslim wijken te ontstaanquote:Op maandag 2 juli 2012 01:26 schreef RensAjacied het volgende:
Moslims in Turkije zijn moderner dan de Turken hier in NL. Daar zie je weinig vrouwen met hoofddoekjes etc.
we? Eén Dm naar mij is voldoende.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:26 schreef RensAjacied het volgende:
Anonymousz DM ff een foto dan, we beloven het hier niet te plaatsen. GGMM zal er op toezien.
Volgens mensen wel, maar is niet zo.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Midden-Oosten wordt steeds erger, Turkije ook.
Ja, zoals Caland.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik verdenk enkele users er hier wel van in werkelijkheid van het vrouwlijke geslacht te zijn en zich enkel als man voor te doen om enigszins serieus genomen te worden.
Is wel zo. Vergelijk egypte van nu met het egypte van 30 jaar geleden.quote:
Kan ik niet en geloof niet zomaar paar tv beelden.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is wel zo. Vergelijk egypte van nu met het egypte van 30 jaar geleden.
Tuurlijk.quote:
Volgens mij is mijn spelling, als ik niet troll oid, gewoon op niveauquote:Op maandag 2 juli 2012 01:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Weinig interpunctie, slecht lopende zinnen, etc.
Et cetera.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |