ik vanochtend..quote:Op maandag 2 juli 2012 00:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had vandaag weer een echte 'ik drink nooit meer dag'
Russische/Griekse meisje.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:25 schreef GGMM het volgende:
Ik wou een wat vond jij het hoogtepunt van dit EK-topic openen, maar ik kan gewoon niks verzinnen.
Ik vond het een prachtig toernooi. Zaten misschien maar 4-5 saaie wedstrijden tussen.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:25 schreef GGMM het volgende:
Ik wou een wat vond jij het hoogtepunt van dit EK-topic openen, maar ik kan gewoon niks verzinnen.
Ik niet, er is niet echt iets historisch gebeurd.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond het een prachtig toernooi. Zaten misschien maar 4-5 saaie wedstrijden tussen.
Land dat drie toernooien op rij wint is toch aardige historie hoor. Benieuwd of je dat ooit nog gaat meemaken.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik niet, er is niet echt iets historisch gebeurd.
Pirlo zijn penalty.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:25 schreef GGMM het volgende:
Dzagoev, Ronaldo, Pirlo, Baaso, ibra.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:25 schreef GGMM het volgende:
Inderdaad, ik geef het slechte weer de schuld.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:28 schreef mrstylo het volgende:
Om eerlijk te zijn heb ik nooit dat EK/WK gevoel gehad.
Ik keek wel naar alle wedstrijden, maar voelde niets.
Baas. Je hebt helemaal gelijk.quote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 00:28 schreef Smoofie het volgende:
Mijn haat jegens Spanje is nu zo groot, dat ik extremistische gedachte krijg van het derde wereld land in wording Spanje, kut volk, kut cultuur en instelling. Laat ze maar failliet gaan, met hun vastgoed probleem en werkloosheid van 25%. Hopelijk neemt het land de clubs mee, fucking barca in de schulden maar ff Alba kopen kan wel.
Dit dus.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dzagoev, Ronaldo, Pirlo, Baaso, ibra.
Bizar goed EK, 31x beter na de ellende van 2010.
Sulejmani is veel beter man. Die gaat nog met een enorme winst verkocht worden, geloof me.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:30 schreef Caland het volgende:
Alba kostte maar 1 Sulejmani trouwens, nog minder zelfs.
Wel weer een jugendspeler terugkopenquote:Op maandag 2 juli 2012 00:30 schreef Caland het volgende:
Alba kostte maar 1 Sulejmani trouwens, nog minder zelfs.
Arsenal heeft al 20 miljoen geboden.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sulejmani is veel beter man. Die gaat nog met een enorme winst verkocht worden, geloof me.
Als dat ooit doorgaat neem ik 2 jaar lang een sulejmani-UI.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |