abonnement Unibet Coolblue
pi_113637286
<pre>In navolging van het Eenzame jongeren tussen 18-25 jaar topic willen we graag een verzamelplek voor mensen tussen de 25-35 jaar maken. Dit omdat we ervan overtuigd zijn dat er meer mensen van onze leeftijd zijn die ook wel eens nieuwe contacten zouden willen opdoen.

Wellicht leren we via dit topic dan wel mensen kennen waar we het goed mee kunnen vinden.

Stel jezelf voor in dit topic en wie weet doe je wel leuke contacten op :)
Deze reeks is echt alleen bedoeld om jezelf voor te stellen en meets te organiseren, voor SC zijn er in R&P de relatie-SC en nog een andere SC.

Er is ook een facebookgroep. Geinteresseerden kunnen DM'en/PM'en naar mutsieflutsie of Hungry_Joe.


Users op een rijtje die zich reeds uitgebreid voorstelden:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verslagje van de laatste meet door Hungry_Joe

*O* We doen ook af en toe meeten:

quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 10:42 schreef NaRRaToR het volgende:
Ik heb een datum weten te prikken voor de meet. Het is 25 augustus geworden. Het voorstel is om 12:00 te verzamelen bij de McDonalds aan de Energieweg te Meerkerk waaral we de route zullen rijden.

De Route (ongeveer, Thijs gaat er nog wat snelweg uit snijden):

http://goo.gl/maps/3pDu

Voor de mensen met Garmin, El_Thijs heeft de route in zijn apparaat staan dus misschien kan hij hem wel delen (geen idee of dat kan met Garmin)

De geinteresseerden (onderstreept is bevestigd):

Solo rijders (geen mensen achterop)
JK1982 (Dronten)
NaRRaToR (Eindhoven

Rijders (mogelijk iemand achterop, zelf even in overleg met niet rijders)
El_Thijs (Tilburg)
Bart (Enschede)

Niet Rijders
Pien85(Amstelveen) --> bij JK1982 achterop?
Samzz (Enschede) --> bij Bart achterop?

Graag even een bevestiging via het voorsteltopic of via PM (NaRRaToR) of je wel of niet aanwezig gaat zijn. Of als je nog interesse hebt

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 13:28 schreef Pien85 het volgende:
Even een opzetje. Afgelopen zaterdag hadden Kper_Norci en ik het idee om eens een foto-meet op touw te gaan zetten. Daarom een kleine inventarisatie.
Wie fotograferen 'r?
Wie lijkt het leuk om een dagje met wat mensen ergens te gaan fotograferen?
Kper_Norci en ik dachten aan een dierentuin oid. Mensen die daar tegen zijn?
Artis? Of is dat voor de meesten te ver uit de buurt?
Wanneer gaan we?

Uiteraard mag ook iedereen die niet fotografeert mee, dat spreekt voor zich, toch?
Deze op staat hier. Graag jezelf even in de OP plakken als je daar behoefte aan hebt en daarna even melden dat je de wiki hebt aangepast. Of Pien85 lief aankijken, dan past zij de wiki aan.

[ Bericht 3% gewijzigd door STING op 27-07-2012 20:52:12 ]
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_113637361
Hungry_Joe's log, june, 30th

Nu pas thuis, dus maar even een beknopte sfeerimpressie mijnerzijds van de meet gisteren. Ik geloof dat ik niet veel afwijk van hetgeen er al eerder gepost is, in mijn opvatting dat het bovenal geslaagd was. De vorige meet waar ik bij was was wat kleiner van opzet, dus vroeg ik me vooral af hoe het met zo'n uit de kluiten gewassen groep (>20) zou uitpakken.

Kort momentje van weirdness tijdens het arriveren met Pien85 op Utrecht CS. Trein uit, de trap op en daar stond de Fok!-goegemeente in een welhaast perfecte cirkel opgesteld. Slechts een stuk of vier die ik al van gezicht kende, dus da's altijd leuk als je je voorstelt en de eigen naam te horen krijgt. Laat tenminste wat te raden over, nietwaar? Welk gezicht hoort bij welke nick.

We vertrokken onder de bezielende leiding van Sylvesterrr en Solique richting Stairway, waar al snel duidelijk werd dat het terras 'm niet ging worden wegens de grootte van de groep, dus begaven we ons naar binnen. Wederom werd voor de beproefde kringverjaardag-approach gekozen, werden er wat tafels bijeen gezet en kwam tot mijn grote vreugde de drank op tafel. Sommigen voelden zich nog een tikkeltje onwennig kreeg ik het idee, maar die indruk zwakte naarmate de tijd verstreek steeds verder af. Gelukkig maar. :) Mijn eigen persoonlijke moment van stupiditeit had ik bij het erachter komen dat Kper_Norci héél niet van Turkse komaf bleek te zijn, iets wat ik op een of andere manier altijd voor waar heb aangenomen. Misschien kwam het door het ontbreken van een fez, of nu ja, misschien door zijn nogal brabantse tongval. En ik had om een of andere duistere reden Solique veel ouder ingeschat, misschien komt dat door s'mans wijze woorden in de SC, wie zal het zeggen.

Blijft frappant hoe je je een beeld vormt van mensen op basis van hun postings en hoe je er naast kunt zitten. Zo had ik een beeld voor ogen van tijnbrein (die later nogal getrolled werd door henrivo) wat tegelijkertijd wel en niet klopte. Hoewel zijn ogen glommen van een intelligent soort kwaadaardigheid, viel hij me irl 100 procent mee eigenlijk. :D

Grappig dat ik op de schouders werd getikt door een meisje en in plaats van het standaard ''mag ik je telefoonnummer, baas?'' wist ze me te verrassen met de vraag of wij soms van een forum waren. Wat bleek; ze had iets opgevangen over een forum en zat daar zelf middenin een meet van de mindere goden van het Tweakers-forum. Overbodig om te zeggen dat onze bazen-factor beduidend hoger lag natuurlijk. :')

Nadat er wat geharrewar was over de drankrekening daalde Godshand neer vanuit de hemel om zich bij het gezelschap te vervoegen, vielen er tevens wat mensen af en vertrokken we richting Sweetie's.

Zelden een Chinees kruidenvrouwtje met dergelijke ontzetting zien staan kijken naar een troep binnenvallende klandizie. Spoedig herpakte ze zich echter en werd overgegaan tot het bedienen aan twee lange tafels. Helaas was het eten niet echt om over naar huis te schrijven. Zo kreeg ik iets voorgeschoteld wat eruit zag of het in de achtertuin bijeen was geharkt en brak ik zowat een tand of drie op de kippenbot in zoetzure saus-schotel.

Het deerde allemaal weinig, het viel me op dat de sfeer goed was, eigenlijk iedereen wel met elkaar in gesprek was en bovendien bevond Daalder82 zich tegenover me die me wist te vermaken met een eng gelijkende Herman Finkers-imitatie. _O_

De buiken vol en de Chinezen wat servies armer besloten sommigen het voor gezien te houden en de rest richting bowling/pool/arcade hal te vertrekken. Dat een en ander gepaard ging met een lokale wolkbreuk mocht de pret niet drukken. Ik richtte mijn blik op de hemel, zag een wolk in de vorm van een zwaaiende Weissman boven ons hangen en toen wist ik dat het goed was. Het moest zo zijn kennelijk.

Bij aankomst was de grootte van de groep wederom een probleem in de zin dat het lastig was om het benodigde aantal pooltafels te verwerven, dus ging een aantal poolen en de rest wat kletsen terwijl ze vermaakt werden door de Antilliaanse dames-sectie van het etablissement. Niet lang daarna ben ik zelf vertrokken met Pien85.

Conclusie: het was in mijn ogen absoluut geslaagd. Ook al omdat ik wist dat er een aantal mensen meegingen die - say - moeite hebben om contact te leggen binnen een groep. En hoewel ik dat bij sommigen duidelijk aan hun lichaamshouding kon aflezen bleek dat eigenlijk totaal niet tijdens het maken van een praatje. Het viel me op dat er sowieso weinig verlegen mensen aanwezig waren en geloof dat dit een meet was die maar eens een keertje overgedaan moet worden. ^O^
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_113638190
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 18:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
Hungry_Joe's log, june, 30th

*knip*
Mooi verwoord! Niets aan toe te voegen.. ^O^
pi_113638783
Leuk(e) topic/serie ^O^.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_113638941
quote:
99s.gif Op zondag 1 juli 2012 19:14 schreef poepeneesje het volgende:
Leuk(e) topic/serie ^O^.
Leuke user icon! _O-
pi_113639250
quote:
Grappig dat ik op de schouders werd getikt door een meisje en in plaats van het standaard ''mag ik je telefoonnummer, baas?'' wist ze me te verrassen met de vraag of wij soms van een forum waren. Wat bleek; ze had iets opgevangen over een forum en zat daar zelf middenin een meet van de mindere goden van het Tweakers-forum. Overbodig om te zeggen dat onze bazen-factor beduidend hoger lag natuurlijk. :')
Ah, zij was van Tweakers. Grappig :D

quote:
De buiken vol en de Chinezen wat servies armer besloten sommigen het voor gezien te houden en de rest richting bowling/pool/arcade hal te vertrekken. Dat een en ander gepaard ging met een lokale wolkbreuk mocht de pret niet drukken. Ik richtte mijn blik op de hemel, zag een wolk in de vorm van een zwaaiende Weissman boven ons hangen en toen wist ik dat het goed was. Het moest zo zijn kennelijk.
_O-

Leuk verhaaltje H_J!
Children of the night. What music they make.
  zondag 1 juli 2012 @ 19:33:50 #7
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_113639525
Leuk verhaaltje :)
Ik probeer de volgende keer er bij te zijn.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_113639587
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 19:26 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Ah, zij was van Tweakers. Grappig :D

[..]

_O-

Leuk verhaaltje H_J!
Ah, waren dat die lui die met de laptop op schoot zaten in Stairways? :P
  zondag 1 juli 2012 @ 19:37:19 #9
372203 LaPeach
Peaches & Cream
pi_113639638
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 19:35 schreef JK1982 het volgende:

[..]

Ah, waren dat die lui die met de laptop op schoot zaten in Stairways? :P
Die meid met die leuke staartjes JK :P
en die leuke witte broek :9
There is nothing permanent except change.
  zondag 1 juli 2012 @ 19:40:06 #10
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_113639778
Geen contact durven maken zit tussen je oren, zoveel was wel duidelijk ;)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_113640584
Ik ben 22, fuckers.
  zondag 1 juli 2012 @ 20:06:57 #12
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_113640979
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  zondag 1 juli 2012 @ 20:12:07 #13
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_113641189
Mezelf ook maar eens toegevoegd aan de wiki van de OP ;)
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_113641578
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 19:58 schreef DHMichael89 het volgende:
Ik ben 22, fuckers.
Het is Fok!kers, blinde. F-O-K-!-K-E-R-S. Zo dus. Fuckers zeg je maar tegen je ouders. Veel plezier met je dikke oor alvast als ze je grote mond belonen met een welverdiende klets of twee met de pollepel.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_113641744
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 19:37 schreef LaPeach het volgende:

[..]

Die meid met die leuke staartjes JK :P
en die leuke witte broek :9
Oh die, hahaha! Pippi!
Dat van die broek heb ik echt even gemist..

quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 19:58 schreef DHMichael89 het volgende:
Ik ben 22, fuckers.
Ah gosss.. de wekelijkse puber die de weg naar het juiste topic niet weet en hier een of andere ik-heb-eindelijk-ook-de-baard-in-de-keel-kreet komt slaan. Aandoenlijk... :*
  zondag 1 juli 2012 @ 20:28:34 #16
258885 Solique
I Kill You !
pi_113642022
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 19:58 schreef DHMichael89 het volgende:
Ik ben 22, fuckers.
slabbetje nodig
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  zondag 1 juli 2012 @ 20:32:17 #17
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_113642233
Wat een leuk verslag! Haha.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  zondag 1 juli 2012 @ 20:51:16 #18
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_113643508
Onze huisauteur heeft weer een degelijk verslag geschreven _O_
  zondag 1 juli 2012 @ 21:05:07 #19
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_113644209
Ik lees af en toe mee, maar zal me ook maar eens voorstellen.

Waar woon je?
Leiden

Hoe oud ben je?
Ik ben 26 jaar.

Omschrijving?

Uiterlijk: 1,75, bruin haar, bruine ogen, bril. Ietwat gezet.

Innerlijk: Ik ben normaal gesproken een rustige jongen. Stil, de kat uit de boom kijkend.
Het komt echter ook wel eens voor, als ik de mensen wat beter ken of als er ongemakkelijke stiltes vallen, dat ik veel praat. Teveel.
Vooral als het gaat over een van mijn passies.

Werk en hobbies?

Ik studeer momenteel, mijn laatste semester gaat straks beginnen. Ik studeer biologie in Leiden.
Daarnaast heb ik wat bijbaantjes die het noemen niet waard zijn.

Als ik niet met mijn werk of mijn studie bezig ben, ben ik vaak bezig met voetbal, games, films en comics.
Voetbal kijken welteverstaan en niet het spelen. Ik zou graag sporten, maar mijn lichaam is het daar niet helemaal mee eens.
Favoriete games van mij zijn Football Manager en Neverwinter Nights.
Films zijn vaak superhelden films en horrorfilms. Het liefst de wat oudere horrorfilms.

Hoe kan ik jou bereiken?

DM/PM/FB. Een enkeling heeft mijn nummer ook.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 1 juli 2012 @ 21:07:30 #20
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_113644320
Welkom Kaneel :W
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zondag 1 juli 2012 @ 21:11:54 #21
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_113644528
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
Welkom Kaneel :W
He Tijn. Hoe is de stemming?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 1 juli 2012 @ 21:15:39 #22
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_113644724
quote:
99s.gif Op zondag 1 juli 2012 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

He Tijn. Hoe is de stemming?
Dirk heeft voorlopig de voorkeur.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zondag 1 juli 2012 @ 21:26:28 #23
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_113645266
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 21:15 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dirk heeft voorlopig de voorkeur.
Waarom Dirk, en niet Thor of Balder?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 1 juli 2012 @ 21:27:21 #24
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_113645313
quote:
99s.gif Op zondag 1 juli 2012 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Waarom Dirk, en niet Thor of Balder?
Doopnaam

Het staat iedereen vrij om keuzes toe te voegen
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_113658731
Heey Kaneeltje! :W
Wees welkom ;)
pi_113728790
Vraagje waarvan ik hoop dat jullie me ermee kunnen helpen. Waarom hier en niet in een apart topic? Jullie zijn de perfecte doelgroep voor de vraag en ik heb geen zin in alle bagger die er anders ontstaat, behalve dat, heeft het raakvlakken met dit topic.

Goed. Ik ben zelf nog een jonkie, maar praktisch iedereen uit m'n vriendengroep bestaat uit mensen van 26-30. Ik probeer dus de laatste tijd nieuwe mensen te ontmoeten en nieuwe vrienden te maken, wie weet, misschien meer, mocht het er van komen. Alleen, elke keer als ik met een jongen afspreek die dichter bij mijn leeftijd zit.. van, zeg, begin 20, lijkt het enige waar ze in geïnteresseerd zijn om je zo snel mogelijk het bed in te krijgen.

Ik snap dat dus niet, ik ben gewoon op zoek naar mensen waarmee ik een goed en wezenlijk contact mee op kan bouwen en ik heb het idee dat dat werkelijk onmogelijk is met jongens van die leeftijd. Ligt het aan de leeftijd.. ligt het aan jongens zelf.. ? Herkennen de heren hier dit van hun vroegere jaren? Any thoughts? :?
pi_113737460
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 19:59 schreef Lilliesleaf het volgende:
Vraagje waarvan ik hoop dat jullie me ermee kunnen helpen. Waarom hier en niet in een apart topic? Jullie zijn de perfecte doelgroep voor de vraag en ik heb geen zin in alle bagger die er anders ontstaat, behalve dat, heeft het raakvlakken met dit topic.

Goed. Ik ben zelf nog een jonkie, maar praktisch iedereen uit m'n vriendengroep bestaat uit mensen van 26-30. Ik probeer dus de laatste tijd nieuwe mensen te ontmoeten en nieuwe vrienden te maken, wie weet, misschien meer, mocht het er van komen. Alleen, elke keer als ik met een jongen afspreek die dichter bij mijn leeftijd zit.. van, zeg, begin 20, lijkt het enige waar ze in geïnteresseerd zijn om je zo snel mogelijk het bed in te krijgen.

Ik snap dat dus niet, ik ben gewoon op zoek naar mensen waarmee ik een goed en wezenlijk contact mee op kan bouwen en ik heb het idee dat dat werkelijk onmogelijk is met jongens van die leeftijd. Ligt het aan de leeftijd.. ligt het aan jongens zelf.. ? Herkennen de heren hier dit van hun vroegere jaren? Any thoughts? :?
Zal vooral met hun zelf te maken hebben, en ook voor een groot deel met de leeftijd. Maarja, karakter en opvoeding spelen ook mee.. Het antwoord is dus niet zo makkelijk vrees ik.. Succes! :Y
pi_113738120
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 22:38 schreef JK1982 het volgende:

[..]

Zal vooral met hun zelf te maken hebben, en ook voor een groot deel met de leeftijd. Maarja, karakter en opvoeding spelen ook mee.. Het antwoord is dus niet zo makkelijk vrees ik.. Succes! :Y
Zo ja.

Kunnen we het nu tenminste weer over neuken hebben.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_113738258
quote:
99s.gif Op zondag 1 juli 2012 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik lees af en toe mee, maar zal me ook maar eens voorstellen.

Waar woon je?
Leiden

Hoe oud ben je?
Ik ben 26 jaar.

Omschrijving?

Uiterlijk: 1,75, bruin haar, bruine ogen, bril. Ietwat gezet.

Innerlijk: Ik ben normaal gesproken een rustige jongen. Stil, de kat uit de boom kijkend.
Het komt echter ook wel eens voor, als ik de mensen wat beter ken of als er ongemakkelijke stiltes vallen, dat ik veel praat. Teveel.
Vooral als het gaat over een van mijn passies.

Werk en hobbies?

Ik studeer momenteel, mijn laatste semester gaat straks beginnen. Ik studeer biologie in Leiden.
Daarnaast heb ik wat bijbaantjes die het noemen niet waard zijn.

Als ik niet met mijn werk of mijn studie bezig ben, ben ik vaak bezig met voetbal, games, films en comics.
Voetbal kijken welteverstaan en niet het spelen. Ik zou graag sporten, maar mijn lichaam is het daar niet helemaal mee eens.
Favoriete games van mij zijn Football Manager en Neverwinter Nights.
Films zijn vaak superhelden films en horrorfilms. Het liefst de wat oudere horrorfilms.

Hoe kan ik jou bereiken?

DM/PM/FB. Een enkeling heeft mijn nummer ook.
quote:
Een rustige jongen. Stil, de kat uit de boom kijkend.
En als je hem beter leert kennen dan is 'ie erg gezellig Hoeveel mensen hebben dit zinnetje in hun beschrijving staan? :D

Niet dat er iets mis mee is natuurlijk.
Children of the night. What music they make.
pi_113738577
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 19:59 schreef Lilliesleaf het volgende:
Vraagje waarvan ik hoop dat jullie me ermee kunnen helpen. Waarom hier en niet in een apart topic? Jullie zijn de perfecte doelgroep voor de vraag en ik heb geen zin in alle bagger die er anders ontstaat, behalve dat, heeft het raakvlakken met dit topic.

Goed. Ik ben zelf nog een jonkie, maar praktisch iedereen uit m'n vriendengroep bestaat uit mensen van 26-30. Ik probeer dus de laatste tijd nieuwe mensen te ontmoeten en nieuwe vrienden te maken, wie weet, misschien meer, mocht het er van komen. Alleen, elke keer als ik met een jongen afspreek die dichter bij mijn leeftijd zit.. van, zeg, begin 20, lijkt het enige waar ze in geïnteresseerd zijn om je zo snel mogelijk het bed in te krijgen.

Ik snap dat dus niet, ik ben gewoon op zoek naar mensen waarmee ik een goed en wezenlijk contact mee op kan bouwen en ik heb het idee dat dat werkelijk onmogelijk is met jongens van die leeftijd. Ligt het aan de leeftijd.. ligt het aan jongens zelf.. ? Herkennen de heren hier dit van hun vroegere jaren? Any thoughts? :?
Hangt van het type jongen af, de levensfase waar ze in zitten, de stemming waar ze in zijn, en de leeftijd. Maar volgens mij wil elke jongen die interesse in je toont wel met je naar bed, en het hangt van jouzelf zelf af hoe ver dat gaat, wordt het een ONS, een fuckbuddy of een relatie.

Denk ik dan. Ik kan niet uit ervaring putten inzake dit soort dingen.
Children of the night. What music they make.
pi_113783826
Hoin ik wil ook nieuwe mensen leren kennen *O*
pi_113783960
Oh en ik woon in Arnhem *O*
En ik ben 18 O-)
pi_113784789
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 19:59 schreef Lilliesleaf het volgende:
Vraagje waarvan ik hoop dat jullie me ermee kunnen helpen. Waarom hier en niet in een apart topic? Jullie zijn de perfecte doelgroep voor de vraag en ik heb geen zin in alle bagger die er anders ontstaat, behalve dat, heeft het raakvlakken met dit topic.

Goed. Ik ben zelf nog een jonkie, maar praktisch iedereen uit m'n vriendengroep bestaat uit mensen van 26-30. Ik probeer dus de laatste tijd nieuwe mensen te ontmoeten en nieuwe vrienden te maken, wie weet, misschien meer, mocht het er van komen. Alleen, elke keer als ik met een jongen afspreek die dichter bij mijn leeftijd zit.. van, zeg, begin 20, lijkt het enige waar ze in geïnteresseerd zijn om je zo snel mogelijk het bed in te krijgen.

Ik snap dat dus niet, ik ben gewoon op zoek naar mensen waarmee ik een goed en wezenlijk contact mee op kan bouwen en ik heb het idee dat dat werkelijk onmogelijk is met jongens van die leeftijd. Ligt het aan de leeftijd.. ligt het aan jongens zelf.. ? Herkennen de heren hier dit van hun vroegere jaren? Any thoughts? :?
Studenten leven... Veel uitgaan... Beetje losbollen?
26 - werk - stabiel?

Maargoed.... de verschillen lijken me verwaarloosbaar eerlijk gezegd. Iemand van 26 bedenkt zich wel 1-2, nee 3x voordat hij met een veel jonger meisje iets gaat beginnen..... Iemand van begin 20 die heeft daar geen moreel standpunt tegen.
Rustig aan.
  woensdag 4 juli 2012 @ 23:15:42 #34
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_113785943
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 22:47 schreef Quickie_Brat het volgende:
Oh en ik woon in Arnhem *O*
En ik ben 18 O-)
Jij kan je melden in dit topic
Mensen van 18-25 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #5
  woensdag 4 juli 2012 @ 23:16:54 #35
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_113786024
En kappen met die SC rondom die post van Lilliesleaf. Meid open dan een topic, want in het juiste forum hoef je geen onzin te verwachten.

[ Bericht 1% gewijzigd door MsMessy op 04-07-2012 23:37:52 ]
pi_113788025
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 22:47 schreef Quickie_Brat het volgende:
Oh en ik woon in Arnhem *O*
En ik ben 18 O-)
Je bent toch ouder :?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_113788269
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 19:59 schreef Lilliesleaf het volgende:
Vraagje waarvan ik hoop dat jullie me ermee kunnen helpen. Waarom hier en niet in een apart topic? Jullie zijn de perfecte doelgroep voor de vraag en ik heb geen zin in alle bagger die er anders ontstaat, behalve dat, heeft het raakvlakken met dit topic.

Goed. Ik ben zelf nog een jonkie, maar praktisch iedereen uit m'n vriendengroep bestaat uit mensen van 26-30. Ik probeer dus de laatste tijd nieuwe mensen te ontmoeten en nieuwe vrienden te maken, wie weet, misschien meer, mocht het er van komen. Alleen, elke keer als ik met een jongen afspreek die dichter bij mijn leeftijd zit.. van, zeg, begin 20, lijkt het enige waar ze in geïnteresseerd zijn om je zo snel mogelijk het bed in te krijgen.

Ik snap dat dus niet, ik ben gewoon op zoek naar mensen waarmee ik een goed en wezenlijk contact mee op kan bouwen en ik heb het idee dat dat werkelijk onmogelijk is met jongens van die leeftijd. Ligt het aan de leeftijd.. ligt het aan jongens zelf.. ? Herkennen de heren hier dit van hun vroegere jaren? Any thoughts? :?
Oudere mannen weten het beter te verbergen... :)

Daarom weten we 3 uur later wel je mondje vol te spuiten.. ~O>
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 5 juli 2012 @ 00:01:52 #38
372203 LaPeach
Peaches & Cream
pi_113788326
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 00:00 schreef Godshand het volgende:

[..]

Oudere mannen weten het beter te verbergen... :)

Daarom weten we 3 uur later wel je mondje vol te spuiten.. ~O>
:D
quote:
In de sc zei ze dat ze ouder was volgens mij ;)
There is nothing permanent except change.
  donderdag 5 juli 2012 @ 00:05:45 #39
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_113788526
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 00:01 schreef LaPeach het volgende:

[..]

:D

[..]

In de sc zei ze dat ze ouder was volgens mij ;)
Kan best zijn dat ze dat zei, maar hoe dan ook met zo'n instelling dat je loopt te stunten met je leeftijd is mij een beetje meer iets voor het andere topic :6
pi_113788619
quote:
6s.gif Op donderdag 5 juli 2012 00:05 schreef MsMessy het volgende:

[..]

Kan best zijn dat ze dat zei, maar hoe dan ook met zo'n instelling dat je loopt te stunten met je leeftijd is mij een beetje meer iets voor het andere topic :6
Vind ik eigenlijk ook 16.gif
  donderdag 5 juli 2012 @ 00:11:21 #41
372203 LaPeach
Peaches & Cream
pi_113788778
quote:
6s.gif Op donderdag 5 juli 2012 00:05 schreef MsMessy het volgende:

[..]

Kan best zijn dat ze dat zei, maar hoe dan ook met zo'n instelling dat je loopt te stunten met je leeftijd is mij een beetje meer iets voor het andere topic :6
True O-)
There is nothing permanent except change.
pi_113789852
Stel me ook eens voor.

Waar woon je?
Sittard

Hoe oud ben je?
25jaar!

Omschrijving
Door omstandigheden veel vrienden kwijtgeraakt op een wat mindere manier. Toch ben ik nog steeds een vriendelijke grappige bal gehakt. Werken en studeren doe ik op het moment niet wel veel sporten waaronder fietsen en wandelen. Ook klussen en het opknappen van oude troep geniet bij mij de voorkeur.

Ben niet echt een uitgaanstype, al sla ik een terrasje, eten in een rustig gezellig restaurantje niet af. Ook kan ik genieten van een lekker glas wijn of een biertje onder een willekeurige boom! kan rustig met iedereen door een deur en slap zeveren over van alles en nog wat. Helaas woon ik in Limburg in Sittard waar er nogal bar weinig te beleven is.

Rock/punk/70's 80's muziek vind ik tof. Lekker koken voor mensen vind ik meer dan geweldig. Ook staat de voordeur [bijna] altijd open als je even een kop koffie wil of wat wil zeveren over de dagelijkse dingen in het leven.

Zelf ben ik 25 alleen ik doe niet zo moeilijk over leeftijden. Laat maar wat horen als je interesse hebt.

quote:
Heb mijzelf in de OP geplaatst hopend dat ik het goed gedaan heb zo niet mag je mij even op mijn donder geven


[ Bericht 4% gewijzigd door Ayumu2.0 op 05-07-2012 00:46:11 ]
pi_113795080
quote:
6s.gif Op donderdag 5 juli 2012 00:05 schreef MsMessy het volgende:

[..]

Kan best zijn dat ze dat zei, maar hoe dan ook met zo'n instelling dat je loopt te stunten met je leeftijd is mij een beetje meer iets voor het andere topic :6
Chagrijn :6
  donderdag 5 juli 2012 @ 10:30:34 #44
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_113796955
quote:
99s.gif Op donderdag 5 juli 2012 09:18 schreef Quickie_Brat het volgende:

[..]

Chagrijn :6
Hoeveel mensen moeten je nog op weg helpen naar de plek waar je thuis hoort: Puber- & Tienertalk }:|
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
pi_113797474
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 10:30 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

Hoeveel mensen moeten je nog op weg helpen naar de plek waar je thuis hoort: Puber- & Tienertalk }:|
:')

:'( ik wil daar niet heen
  donderdag 5 juli 2012 @ 10:59:07 #46
372203 LaPeach
Peaches & Cream
pi_113797733
De sc is ergens anders :W
There is nothing permanent except change.
  vrijdag 6 juli 2012 @ 13:28:57 #47
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_113847903
Even een opzetje. Afgelopen zaterdag hadden Kper_Norci en ik het idee om eens een foto-meet op touw te gaan zetten. Daarom een kleine inventarisatie.
Wie fotograferen 'r?
Wie lijkt het leuk om een dagje met wat mensen ergens te gaan fotograferen?
Kper_Norci en ik dachten aan een dierentuin oid. Mensen die daar tegen zijn?
Artis? Of is dat voor de meesten te ver uit de buurt?
Wanneer gaan we?

Uiteraard mag ook iedereen die niet fotografeert mee, dat spreekt voor zich, toch?

[ Bericht 10% gewijzigd door Pien85 op 06-07-2012 14:07:13 ]
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  vrijdag 6 juli 2012 @ 13:32:21 #48
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_113848040
Klinkt wel leuk :).

Is een meer centrale dierentuin dan niet leuker? Amersfoort bijvoorbeeld?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_113848058
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 13:28 schreef Pien85 het volgende:
Even een opzetje. Afgelopen zaterdag hadden Kper_Norci en ik het idee om eens een foto-meet op touw te gaan zetten. Daarom een kleine inventarisatie.
Wie fotograferen 'r?
Wie lijkt het leuk om een dagje met wat mensen ergens te gaan fotograferen?
Kper_Norci en ik dachten aan een dierentuin oid. Mensen die daar tegen zijn?
Artis? Of is dat voor de meesten te ver uit de buurt?
Ik ga mee, Dierentuin is tof, en of het nou Artis, Blijdorp of wat anders is maakt mij niet zoveel uit hoor.
  vrijdag 6 juli 2012 @ 13:33:08 #50
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_113848073
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 13:32 schreef Samzz het volgende:
Klinkt wel leuk :).

Is een meer centrale dierentuin dan niet leuker? Amersfoort bijvoorbeeld?
Dierentuin Amersfoort wil ik liever niet heen, liggen iets te veel herinneringen, het risico dat ik daar de hele dag huilend rondloop is me iets te groot :')
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_113848081
Amersfoort is een leuke dierentuin inderdaad, maar ik vind elke dierentuin goed :Y
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 6 juli 2012 @ 13:34:00 #52
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_113848116
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 22:49 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

[..]

En als je hem beter leert kennen dan is 'ie erg gezellig Hoeveel mensen hebben dit zinnetje in hun beschrijving staan? :D

Niet dat er iets mis mee is natuurlijk.
Dat is hoe ik word beschreven door mensen die ik al gemeet heb. Dus daar. :6

Ik zie dat Ayumu zich ook heet aangemeld. Leuk!

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 13:28 schreef Pien85 het volgende:
Even een opzetje. Afgelopen zaterdag hadden Kper_Norci en ik het idee om eens een foto-meet op touw te gaan zetten. Daarom een kleine inventarisatie.
Wie fotograferen 'r?
Wie lijkt het leuk om een dagje met wat mensen ergens te gaan fotograferen?
Kper_Norci en ik dachten aan een dierentuin oid. Mensen die daar tegen zijn?
Artis? Of is dat voor de meesten te ver uit de buurt?
Veel plezier daarmee!
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_113848128
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 13:32 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Ik ga mee, Dierentuin is tof, en of het nou Artis, Blijdorp of wat anders is maakt mij niet zoveel uit hoor.
En dat dus :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 6 juli 2012 @ 13:34:45 #54
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_113848155
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 13:33 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Dierentuin Amersfoort wil ik liever niet heen, liggen iets te veel herinneringen, het risico dat ik daar de hele dag huilend rondloop is me iets te groot :')
Oh! Da's ook niet handig, idd.

Maar ik zou zelf niet meegaan als het Artis wordt, denk ik. Ik ben er al een keer geweest en er zijn mooiere dierentuinen in NL te vinden.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_113848157
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 13:33 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Dierentuin Amersfoort wil ik liever niet heen, liggen iets te veel herinneringen, het risico dat ik daar de hele dag huilend rondloop is me iets te groot :')
Aw, hoe komt ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_113848192
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 13:34 schreef Samzz het volgende:

[..]

Oh! Da's ook niet handig, idd.

Maar ik zou zelf niet meegaan als het Artis wordt, denk ik. Ik ben er al een keer geweest en er zijn mooiere dierentuinen in NL te vinden.
Dan is Blijdorp leuker, of de Beekse Bergen. Maar dan is Blijdorp misschien beter denk ik.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 6 juli 2012 @ 13:36:51 #57
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_113848231
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 13:35 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Dan is Blijdorp leuker, of de Beekse Bergen. Maar dan is Blijdorp misschien beter denk ik.
Waar is Blijdorp?

Ik vind zelf Burger's Zoo erg mooi. Beekse Bergen ben ik nog nooit geweest, Blijdorp ook niet, dus dat is wat mij betreft ook een toffe optie.

Munster is ook erg mooi O+. Maar dat ligt voor de meesten ver uit de richting _O-.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_113848266
Burgers Zoo lijkt me ook tof, heel lang geleden een keer geweest. Blijdorp is in Rotterdam trouwens.
pi_113848275
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 13:36 schreef Samzz het volgende:

[..]

Waar is Blijdorp?

Ik vind zelf Burger's Zoo erg mooi. Beekse Bergen ben ik nog nooit geweest, Blijdorp ook niet, dus dat is wat mij betreft ook een toffe optie.

Munster is ook erg mooi O+. Maar dat ligt voor de meesten ver uit de richting _O-.
Burgers Zoo inderdaad! O+

Blijdorp is bij Rotterdam als ik me niet vergis.

EDIT: Thanks Kper :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 6 juli 2012 @ 13:40:56 #60
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_113848386
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 13:34 schreef Samzz het volgende:

[..]

Oh! Da's ook niet handig, idd.

Maar ik zou zelf niet meegaan als het Artis wordt, denk ik. Ik ben er al een keer geweest en er zijn mooiere dierentuinen in NL te vinden.
Dat ben ik met je eens.
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 13:34 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Aw, hoe komt ;(
Iets met herinneringen. Ging daar met mijn vader vaak heen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 13:36 schreef Samzz het volgende:

[..]

Waar is Blijdorp?

Ik vind zelf Burger's Zoo erg mooi. Beekse Bergen ben ik nog nooit geweest, Blijdorp ook niet, dus dat is wat mij betreft ook een toffe optie.

Munster is ook erg mooi O+. Maar dat ligt voor de meesten ver uit de richting _O-.
Burgers is ook erg gaaf inderdaad. Beekse Bergen is ook leuk... Blijdorp ken ik niet goed genoeg.
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  vrijdag 6 juli 2012 @ 13:41:05 #61
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_113848391
Het aquarium in Burgers Zoo is gewoon geweldig O+! Tevens vind ik het heel leuk hoe ze alles hebben ingedeeld naar thema's en de verblijven zijn echt prachtig!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  vrijdag 6 juli 2012 @ 13:41:06 #62
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_113848392
Ik heb de wiki aangepast.

[ Bericht 0% gewijzigd door Pien85 op 06-07-2012 13:47:19 ]
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_113848608
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 13:41 schreef Samzz het volgende:
Het aquarium in Burgers Zoo is gewoon geweldig O+! Tevens vind ik het heel leuk hoe ze alles hebben ingedeeld naar thema's en de verblijven zijn echt prachtig!
Dat is ook zo, echt leuk hoe ze alles gedaan hebben. Lijkt me echt een goed idee om die dierentuin te nemen dan! Of een andere natuurlijk, ik ben flexibel :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_113848643
Ik weet niet of de Beekse Bergen wat is, omdat Pien en H_J daar recent al geweest zijn. Met zijn 2en weliswaar. Maar straks komen we daar binnen en worden Pien en H_J door het personeel al bij hun voornaam genoemd en getutoyeerd enzo.
pi_113848672
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 13:46 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Dat is ook zo, echt leuk hoe ze alles gedaan hebben. Lijkt me echt een goed idee om die dierentuin te nemen dan! Of een andere natuurlijk, ik ben flexibel :P
Burgers Zoo lijkt me dan ook beter idd.
  vrijdag 6 juli 2012 @ 13:47:52 #66
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_113848674
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 13:47 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik weet niet of de Beekse Bergen wat is, omdat Pien en H_J daar recent al geweest zijn. Met zijn 2en weliswaar. Maar straks komen we daar binnen en worden Pien en H_J door het personeel al bij hun voornaam genoemd en getutoyeerd enzo.
Dat zal wel meevallen :P Bovendien kan ik me niet voorstellen dat HJ mee wil met een foto-meet :+
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  vrijdag 6 juli 2012 @ 13:48:39 #67
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_113848700
Aquarium in Burgers is mooi, maar dat fotograferen is ehm... lastig :+
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_113848703
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 13:47 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Dat zal wel meevallen :P Bovendien kan ik me niet voorstellen dat HJ mee wil met een foto-meet :+
Als je hem wijsmaakt dat het om naakt fotografie gaat wel hoor O-)
pi_113848727
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 13:47 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Burgers Zoo lijkt me dan ook beter idd.
Veel variatie en een hoop dieren. Zelfs een nijlpaard dacht ik :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_113848766
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 13:49 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Veel variatie en een hoop dieren. Zelfs een nijlpaard dacht ik :P
Het moet niet veel gekker worden.
  vrijdag 6 juli 2012 @ 13:51:06 #71
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_113848807
Burgers Zoo heeft zelfs Manatee's O+! Hoe baas ben je dan als Dierentuin :D.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_113848902
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 13:50 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Het moet niet veel gekker worden.
Straks hebben ze nog *slik* pinguïns :o
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_113848918
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 13:51 schreef Samzz het volgende:
Burgers Zoo heeft zelfs Manatee's O+! Hoe baas ben je dan als Dierentuin :D.
Die hebben zo'n stofzuiger-bakkes :D

Zijn wel leuke dieren, dat wel :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_113849060
Er zijn meer mensen met (ongeveer) hetzelfde idee...

FOT-meet
  vrijdag 6 juli 2012 @ 13:59:43 #75
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_113849143
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 13:57 schreef Thirty5 het volgende:
Er zijn meer mensen met (ongeveer) hetzelfde idee...

FOT-meet
Daar ben ik van op de hoogte. Dit is iets dat wij graag met de mensen uit dit topic willen doen.
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_113849311
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 13:59 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Daar ben ik van op de hoogte. Dit is iets dat wij graag met de mensen uit dit topic willen doen.
Is het eigenlijk alleen voor de fotografen of mag iedereen in het topic mee :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 6 juli 2012 @ 14:04:16 #77
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_113849349
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 14:03 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Is het eigenlijk alleen voor de fotografen of mag iedereen in het topic mee :@
Tuurlijk mag iedereen mee. Maar het hoofddoel is (iig voor de mensen die fotograferen) om leuke foto's te maken, te praten over fotografie en wellicht iets van elkaar te leren.
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  vrijdag 6 juli 2012 @ 14:06:10 #78
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_113849421
Het lijkt mij iig heel leuk!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_113849441
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 14:04 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Tuurlijk mag iedereen mee. Maar het hoofddoel is (iig voor de mensen die fotograferen) om leuke foto's te maken, te praten over fotografie en wellicht iets van elkaar te leren.
Ah ok, ik snap :)

Ben zelf niet zo'n fotograaf maar vind het wel leuk om plaatjes te schieten zeg maar. Alleen een nieuwe camera zien aan te schaffen, want mijn oude is heel ver heen :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_113849459
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 14:06 schreef Samzz het volgende:
Het lijkt mij iig heel leuk!
En mij dus ook, in een dierentuin kan je toch al mooie foto's maken vind ik zelf.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_113849491
hmm tof idee :)
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_113849510
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 13:28 schreef Pien85 het volgende:
Even een opzetje. Afgelopen zaterdag hadden Kper_Norci en ik het idee om eens een foto-meet op touw te gaan zetten. Daarom een kleine inventarisatie.
Wie fotograferen 'r?
Wie lijkt het leuk om een dagje met wat mensen ergens te gaan fotograferen?
Kper_Norci en ik dachten aan een dierentuin oid. Mensen die daar tegen zijn?
Artis? Of is dat voor de meesten te ver uit de buurt?
Wanneer gaan we?

Uiteraard mag ook iedereen die niet fotografeert mee, dat spreekt voor zich, toch?
Ik heb al eeuwen niet meer gefotografeerd, maar lijkt mij wel leuk om zo'n meet te doen :Y
Artis vind ik prima overigens (is bij mij in de buurt :P )
  vrijdag 6 juli 2012 @ 14:10:43 #83
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_113849616
Ik doe niet aan fotograferen, maar een dierentuin vind ik wel leuk :)
Ik kijk gewoon eventjes wat eruit komt en of ik dan mee kan. Ik vind niet alle dierentuinen leuk, dus daar hangt het ook een beetje vanaf :)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_113849658
Ik ga even een toer maken met de motor, ik hoor en zie het wel als ik weer terug ben. Tot over een paar uur! :W
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 6 juli 2012 @ 14:19:09 #85
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_113849968
OP aangepast.
Je moeder is een hamster
  vrijdag 6 juli 2012 @ 14:51:41 #86
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_113851465
Een foto-meet is wel tof! Camera weer eens uit het vet halen. Praktisch gezien voor mij is Artis het handigst omdat ik er vlakbij studeer :P Maar denk dat Burgers Zoo veel toffer is! Het is alleen veel verder weg, ach ja. Hoop dat het voor 16 augustus plaatsvindt, want dan begint mijn stage.
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_113852296
Een fotomeet lijkt mij ook wel geinig.. :Y

Ik heb dan wel de ballen verstand van fotograferen, maar moet het meer van de toevalstreffers hebben :@

Just two of my lucky shots..



  vrijdag 6 juli 2012 @ 15:14:56 #88
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_113852524
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 15:10 schreef JK1982 het volgende:
Een fotomeet lijkt mij ook wel geinig.. :Y

Ik heb dan wel de ballen verstand van fotograferen, maar moet het meer van de toevalstreffers hebben :@

Just two of my lucky shots..

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Juist daarom is dit leuk :D. Tips van andere fotografen en gewoon genieten van de dieren O+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_113852674
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 15:14 schreef Samzz het volgende:

[..]

Juist daarom is dit leuk :D. Tips van andere fotografen en gewoon genieten van de dieren O+.
Een knappe spiegelreflex staat nog wel op mijn verlanglijstje, maar dan zal ik me toch echt in de technieken moeten gaan verdiepen. Op dit moment is het gewoon echt point-and-shoot met een eenvoudige Panasonic Lumix FZ7.. :@
  vrijdag 6 juli 2012 @ 15:21:57 #90
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_113852815
Ooo die giraffe! *O*
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  vrijdag 6 juli 2012 @ 15:22:40 #91
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_113852843
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 15:18 schreef JK1982 het volgende:

[..]

Een knappe spiegelreflex staat nog wel op mijn verlanglijstje, maar dan zal ik me toch echt in de technieken moeten gaan verdiepen. Op dit moment is het gewoon echt point-and-shoot met een eenvoudige Panasonic Lumix FZ7.. :@
Ik heb een simpele D40 met een simpele lens, maar daar ben ik erg blij mee zolang ik nog geen groothoeklens heb :P.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_113853577
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 15:22 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik heb een simpele D40 met een simpele lens, maar daar ben ik erg blij mee zolang ik nog geen groothoeklens heb :P.
Ik vind macro vaak wel gaaf, of portretten enzo.. Zoals zo'n kop van zo'n beest bijvoorbeeld.
En het lijkt me ook geweldig om mooie actiefoto's te kunnen nemen, zoals bij motorracen. Alleen die lenzen.. :D

Maargoed, zal eens bij m'n broertje informeren. Ik geloof dat hij ook een spiegelreflex wil aanschaffen en ik ken wel iemand die in een fotozaak werkt. Misschien kan die een leuk prijsje maken als we 2 standaard setjes tegelijkertijd aanschaffen.
  vrijdag 6 juli 2012 @ 15:36:43 #93
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_113853627
Liefjes... slowchat enzo...
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  vrijdag 6 juli 2012 @ 15:37:39 #94
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_113853665
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 15:35 schreef JK1982 het volgende:

[..]

Ik vind macro vaak wel gaaf, of portretten enzo.. Zoals zo'n kop van zo'n beest bijvoorbeeld.
En het lijkt me ook geweldig om mooie actiefoto's te kunnen nemen, zoals bij motorracen. Alleen die lenzen.. :D

Maargoed, zal eens bij m'n broertje informeren. Ik geloof dat hij ook een spiegelreflex wil aanschaffen en ik ken wel iemand die in een fotozaak werkt. Misschien kan die een leuk prijsje maken als we 2 standaard setjes tegelijkertijd aanschaffen.
Zie andere topic voor antwoord :D.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  vrijdag 6 juli 2012 @ 16:06:27 #95
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_113855081
OP alweer aangepast. :P
Je moeder is een hamster
  vrijdag 6 juli 2012 @ 16:07:23 #96
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_113855130
En slowchat in het slowchattopic ajb.
Je moeder is een hamster
  vrijdag 6 juli 2012 @ 16:12:08 #97
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_113855350
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 16:06 schreef Crutch het volgende:
OP alweer aangepast. :P
Thnx :*
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  vrijdag 6 juli 2012 @ 16:52:04 #98
189312 Spiderpig
Zeg het maar...
pi_113857306


[ Bericht 100% gewijzigd door Spiderpig op 06-07-2012 16:53:09 ]
konichiwa bitches
pi_113859050
Ik ben ook wel in voor de meet! Ik heb fotografie niet als hobby maar ik heb wel een camera:

Blijdorp is voor mij het makkelijkst vanwege de afstand.
Children of the night. What music they make.
  vrijdag 6 juli 2012 @ 17:55:05 #100
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_113860032
Ik dacht trouwens dat dit R&P was, niet FOT :P?
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
  vrijdag 6 juli 2012 @ 17:56:54 #101
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_113860094
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 17:55 schreef Blind_Guardian het volgende:
Ik dacht trouwens dat dit R&P was, niet FOT :P?
Klopt. Maar gezien het aantal mensen in deze reeks die fotograferen leek het ons leuk om dan een keer gezamenlijk iets te gaan doen.
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_113860266
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 17:56 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Klopt. Maar gezien het aantal mensen in deze reeks die fotograferen leek het ons leuk om dan een keer gezamenlijk iets te gaan doen.
Trouwfoto's maken! *O*

Edit: Sorry, verkeerde topic.
  vrijdag 6 juli 2012 @ 19:55:52 #103
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_113864256
Ik wil best komen zo lang ik maar niet op foto moet :+
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_113864320
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 19:55 schreef tijnbrein het volgende:
Ik wil best komen zo lang ik maar niet op foto moet :+
Hoezo niet? Heb je al genoeg foto's in je fobo :+

Van mij mogen ze best foto's maken, maakt me niet uit.
Children of the night. What music they make.
  vrijdag 6 juli 2012 @ 19:57:59 #105
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_113864357
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 19:57 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Hoezo niet? Heb je al genoeg foto's in je fobo :+

Van mij mogen ze best foto's maken, maakt me niet uit.
Daarom heb er al genoeg
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_113866209
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 19:57 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Hoezo niet? Heb je al genoeg foto's in je fobo :+

Van mij mogen ze best foto's maken, maakt me niet uit.
Group pics! :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 6 juli 2012 @ 20:44:56 #107
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_113866587
:r Slowchat in dit topic :r
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  zondag 8 juli 2012 @ 17:49:18 #108
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_113933498
Eerder vandaag binnenkomen waaien in de SC, dus me hier maar even voorstellen.

Waar woon je?
Eindhoven

Hoe oud ben je?
31

Omschrijving
172 cm lang, Normaal postuur, Brildragend en bebaard,
(licht) autistisch en ik woon momenteel in een begeleid woonvorm, met de begeleiding op loopafstand.

Ik ben dol op lezen (ben dan ook reviewer voor de FP) en logische puzzels, met name sudoku's en de spelletjes van www.smartgames.eu.

Overdag ben ik werkzaam op de Financiële administratie van een grote zorginstelling. Ik ben mede verantwoordelijk voor de crediteurenadministratie, wat er op neer komt dat ik zorgdraag dat de inkoopfacturen op de juiste manier in het systeem worden vastgelegd en deze betaald gaan worden.

Veel sociale contacten heb ik niet, maar ik ben toch wel makkelijk in de omgang met anderen. Toch ben ik vaak alleen thuis en zouden een paar sociale contacten meer zeker geen kwaad doen..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_113934179
Welkom Bos81 *O*
Children of the night. What music they make.
  zondag 8 juli 2012 @ 18:19:02 #110
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_113934652
Bos81 toegevoegd aan de wiki.
Toch vraag ik me af of het niet mogelijk is om iets in de OP te zetten dat zichzelf update ipv elke keer de wiki aan te moeten passen en dan óf te wachten op een nieuw topic óf te wachten op een mod...
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  zondag 8 juli 2012 @ 22:48:08 #111
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_113948868
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 18:19 schreef Pien85 het volgende:
Bos81 toegevoegd aan de wiki.
Toch vraag ik me af of het niet mogelijk is om iets in de OP te zetten dat zichzelf update ipv elke keer de wiki aan te moeten passen en dan óf te wachten op een nieuw topic óf te wachten op een mod...
Wat dacht je van een screenshotje o.i.d. (van een excel-sheetje) waarbij je het plaatje elke keer aanpast als er iets is gewijzigd? Neem aan dat de Fok-wiki ook wel plaatjes kan hosten :)?
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
  zondag 8 juli 2012 @ 23:05:40 #112
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_113949750
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 22:48 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

Wat dacht je van een screenshotje o.i.d. (van een excel-sheetje) waarbij je het plaatje elke keer aanpast als er iets is gewijzigd? Neem aan dat de Fok-wiki ook wel plaatjes kan hosten :)?
Dan zitten we nog steeds met het zelfde probleem, elke keer dat de wiki is aangepast moet de OP worden aangepast door een mod. Daar wil ik vanaf, dus ik zoek een of ander leuk dingetje dat ik in de OP kan zetten en dat zichzelf update.
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  zondag 8 juli 2012 @ 23:12:08 #113
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_113950033
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 23:05 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Dan zitten we nog steeds met het zelfde probleem, elke keer dat de wiki is aangepast moet de OP worden aangepast door een mod. Daar wil ik vanaf, dus ik zoek een of ander leuk dingetje dat ik in de OP kan zetten en dat zichzelf update.
Dat kan dus wel als je een plaatje hebt in de OP en dat plaatje aanpast zonder de url aan te passen. Dan verschijnt het nieuwe plaatje automatisch in de OP, want de link is hetzelfde.
  zondag 8 juli 2012 @ 23:22:18 #114
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_113950623
quote:
99s.gif Op zondag 8 juli 2012 23:12 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Dat kan dus wel als je een plaatje hebt in de OP en dat plaatje aanpast zonder de url aan te passen. Dan verschijnt het nieuwe plaatje automatisch in de OP, want de link is hetzelfde.
Ja, kan, maar momenteel zijn alle namen onder de spoiler gelinkt naar een voorstelpost. Dat gaat met een plaatje niet. Ik ben te veeleisend :')
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  maandag 9 juli 2012 @ 12:06:04 #115
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_113962909
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 23:22 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Ja, kan, maar momenteel zijn alle namen onder de spoiler gelinkt naar een voorstelpost. Dat gaat met een plaatje niet. Ik ben te veeleisend :')
Nogal ;(
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
  maandag 9 juli 2012 @ 14:23:29 #116
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_113967202
Blijf ontopic ajb.
Je moeder is een hamster
  maandag 9 juli 2012 @ 17:15:00 #117
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_113974429
quote:
3s.gif Op maandag 9 juli 2012 14:23 schreef Crutch het volgende:
Blijf ontopic ajb.
Volgens mij waren we bijzonder ontopic bezig door te kijken hoe we de OP up to date kunnen houden zonder jou of een van je mod-collega's steeds lastig te vallen :). Misschien heb jij nog suggesties?
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
  maandag 9 juli 2012 @ 17:19:33 #118
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_113974613
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 17:15 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

Volgens mij waren we bijzonder ontopic bezig door te kijken hoe we de OP up to date kunnen houden zonder jou of een van je mod-collega's steeds lastig te vallen :). Misschien heb jij nog suggesties?
Tussen jouw post en die van Crutch is (terecht) wat verdwenen O-) .

Ik zit te denken, vroegah waren er users die hun UI updaten door er een php-link in te zetten. Maar ik ga er eigenlijk vanuit dat dat in posts geblokkeerd is....
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
  maandag 9 juli 2012 @ 17:21:06 #119
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_113974685
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 17:15 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

Volgens mij waren we bijzonder ontopic bezig door te kijken hoe we de OP up to date kunnen houden zonder jou of een van je mod-collega's steeds lastig te vallen :). Misschien heb jij nog suggesties?
Sinds wanneer vinden mods dat lastigvallen? Dan hadden ze maar geen mod moeten worden hoor.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  maandag 9 juli 2012 @ 17:21:35 #120
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_113974708
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 17:15 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

Volgens mij waren we bijzonder ontopic bezig door te kijken hoe we de OP up to date kunnen houden zonder jou of een van je mod-collega's steeds lastig te vallen :). Misschien heb jij nog suggesties?
Lastigvallen? Volgens mij gaat het nog steeds prima zo, maar goed.
Up-to-date-houden gaat nou eenmaal moeilijk omdat je (tenzij je een abonnement hebt) maar vierentwintig uur hebt om de OP aan te passen.

Overigens vind ik het geen probleem om de OP te vervangen door de nieuwe versie uit de Wiki; je hoeft alleen maar een TR te plaatsen.
Je moeder is een hamster
  maandag 9 juli 2012 @ 17:22:31 #121
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_113974743
quote:
11s.gif Op maandag 9 juli 2012 17:19 schreef MPG het volgende:

[..]

Tussen jouw post en die van Crutch is (terecht) wat verdwenen O-) .

Ik zit te denken, vroegah waren er users die hun UI updaten door er een php-link in te zetten. Maar ik ga er eigenlijk vanuit dat dat in posts geblokkeerd is....
Ja dat kan niet meer, waarschijnlijk omdat je zo ook UI's kon gebruiken die veul en veul groter waren dan de toegestane bestandsgrootte.
Je moeder is een hamster
pi_113976046
quote:
11s.gif Op maandag 9 juli 2012 17:19 schreef MPG het volgende:

[..]

Tussen jouw post en die van Crutch is (terecht) wat verdwenen O-) .

Ik zit te denken, vroegah waren er users die hun UI updaten door er een php-link in te zetten. Maar ik ga er eigenlijk vanuit dat dat in posts geblokkeerd is....
Zoiets hebben we in het 'Hardlopen voor beginners'-topic, zie Hardlopen voor beginners #233 - Meten is weten, of toch niet? (SPOILER: 2012 Challenge).
  maandag 9 juli 2012 @ 17:59:37 #123
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_113976222
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 17:55 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Zoiets hebben we in het 'Hardlopen voor beginners'-topic, zie Hardlopen voor beginners #233 - Meten is weten, of toch niet? (SPOILER: 2012 Challenge).
Ah, check.
Zoiets zat ik dus aan te denken, ja.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
  maandag 9 juli 2012 @ 19:08:19 #124
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_113979356
quote:
10s.gif Op maandag 9 juli 2012 17:21 schreef Bart het volgende:

[..]

Sinds wanneer vinden mods dat lastigvallen? Dan hadden ze maar geen mod moeten worden hoor.
Lastigvallen was schertsend bedoeld, vandaar de ' :) '. Misschien dat Pien meer snapt van wat er bijzonder aan die hardloop-OP is want ik zie het niet. Anderzijds doe ik dan ook weinig met de OP van dit topic :P
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
  maandag 9 juli 2012 @ 19:10:28 #125
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_113979460
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 17:55 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Zoiets hebben we in het 'Hardlopen voor beginners'-topic, zie Hardlopen voor beginners #233 - Meten is weten, of toch niet? (SPOILER: 2012 Challenge).
Zoiets inderdaad... Enige probleem daarmee is dat de linkjes naar de voorstelposts dan verdwijnen, en dat is zonde.

Maar goed, als Crutch de OP wil aanpassen uit de wiki als ik 'm lief aan kijk is dat wat mij betreft prima :) hoewel nog steeds omslachtiger dan ik eigenlijk zou willen, maar goed, ik ben een zeikerd
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_114108640
Ik ben een gozer van 26 en ik heb i.i.g ADHD. Dit is in de eerste plaats niet zo snel aan mij te merken omdat ik vrij rustig overkom, maar toch loop ik in mijn dagelijks leven tegen problemen aan.
Zo heb ik moeite om structuur te houden en hierdoor is mijn leven eigenlijk altijd een puinhoop.

Ik heb nu al een aantal jaren geen relatie gehad, omdat ik eigenlijk vind dat je pas aan een relatie moet beginnen als je je eigen leven helemaal op orde hebt.
Nou ben ik al 10 jaar bezig met mijn leven op de rit te krijgen en verwacht niet dat het binnenkort ineens zal lukken. Ook heb ik een vervelende tijd meegemaakt waarin ik mijn vader heb verloren aan kanker, hierdoor is mijn leven drastisch veranderd en ik mis simpelweg iemand aan wie ik af en toe steun kan hebben.

Ik heb een moeder en een broer die voor mij klaarstaan, maar dat is toch anders.
Eigenlijk ben ik op zoek naar een meisje (vrouw) die zich een beetje in mij herkent, of die het simpelweg niet erg vind dat ik nogal een chaoot ben.

Om toch nog een paar goede eigenschappen op te noemen over mezelf:
Ik ben slim, meelevend, Snel enthousiast, Ik vind eigenlijk een hele hoop dingen leuk, ik ben geen macho type, maar blijf altijd mezelf.

Enkele hobbies: Mijn grootste hobbie is toch wel gamen, en daarnaast hou ik van Schilderen, gitaar spelen, skaten/skeeleren, Golfsurfen, Wielrennen, en binnenkort misschien kick-boxen.

Ik ben 26 maar word meestal jonger ingeschat. Mijn vrienden zijn over het algemeen ook jonger als ik. (22-24 jaar)

En oh ja, ik woon in IJmuiden.
pi_114181928
Hoe zit dat eigenlijk met die motormeet voor de Fokkers of Anarchy onder ons? Nog nieuws? En voor de tijnbreins onder ons; past een laptop eigenlijk wel in een zijspan?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  zaterdag 14 juli 2012 @ 10:15:36 #128
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_114187411
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 14:40 schreef sander85 het volgende:
<knip>
Je ben specifiek opzoek naar een vrouw? Zoeken naar dates/een relatie is niet de bedoeling van dit topic.
Mocht je niet alleen zoeken naar een vrouw, maar ook gewoon naar nieuwe contacten dan: welkom.
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 10:17:42 #129
13411 NaRRaToR
Neee... Ik ben aan het Lasse!
pi_114187463
quote:
5s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 01:00 schreef Hungry_Joe het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met die motormeet voor de Fokkers of Anarchy onder ons? Nog nieuws? En voor de tijnbreins onder ons; past een laptop eigenlijk wel in een zijspan?
hey HJ,

ik zou dit gisteren eigenlijk oppakken maar daar ben ik niet meer aan toe gekomen door omstandigheden. Ik hoop dit weekend te komen met een definitieve datum die ik aan alle geinteresseerden PM en in het topic zet. Er zijn niet veel mensen geweest die de datumprikker hebben ingevuld dus ik maak er zelf een keuze in.
na na na na na na na Badjasman!
pi_114189478
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 10:17 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

hey HJ,

ik zou dit gisteren eigenlijk oppakken maar daar ben ik niet meer aan toe gekomen door omstandigheden. Ik hoop dit weekend te komen met een definitieve datum die ik aan alle geinteresseerden PM en in het topic zet. Er zijn niet veel mensen geweest die de datumprikker hebben ingevuld dus ik maak er zelf een keuze in.
Goed plan. Ik kan vooralsnog elk weekend.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 15 juli 2012 @ 14:56:02 #131
14096 Black_Rainbow
de kaart kwijt
pi_114229005
Ik ga me hier ook maar even aanmelden. :)

Waar woon je:
Almere
Hoe oud ben je:
29
Omschrijving:
Uiterlijk: +/- 1.85m, normaal postuur, kaal, af en toe een bril.

Ik ben een over het algemeen rustige kerel die wel wat meer afwisseling wil in het leven. Ik onderneem graag dingen maar omdat het er vaak op neer komt dat ik iets alleen moet gaan doen komt het er vaak toch niet van en dat wil ik graag veranderen. Ik ben denk ik wel sociaal en maak redelijk makkelijk contact met andere, al blijft het dan vaak bij dat ene contact en niets meer. In mijn vrije tijd ga ik graag fotograferen en als ik iets onderneem gaat de cameratas ook altijd mee.
Verder skate ik af en toe ook een lekkere afstand om m'n hoofd leeg te krijgen, al doe ik dat eigenlijk niet vaak genoeg en is er van mijn conditie niet veel meer over...

Andere hobby's zijn: Muziek (luisteren that is, ik ben zelf ontzettend a-ritmisch), kijk ik met regelmaat een film, lezen doe ik niet veel, maar als ik het doe heeft het vaak met filosofie en/of wetenschap te maken en slinger ik op z'n tijd ook een game aan om me lekker af te kunnen reageren.

Ik werk als leidinggevende bij een internationaal commercieel bedrijf. In deze functie stuur ik een groep van IT'ers aan en ben ik verantwoordelijk voor het draaiend houden van (een deel van) de automatisering binnen dit bedrijf. Erg drukke en uitdagende baan die ik nog niet zo heel lang doe.
"Deze shit escaleert helemaal de hand uit"
pi_114229030
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 14:56 schreef Black_Rainbow het volgende:
Ik ga me hier ook maar even aanmelden. :)

Waar woon je:
Almere
Hoe oud ben je:
29
Omschrijving:
Uiterlijk: +/- 1.85m, normaal postuur, kaal, af en toe een bril.

Ik ben een over het algemeen rustige kerel die wel wat meer afwisseling wil in het leven. Ik onderneem graag dingen maar omdat het er vaak op neer komt dat ik iets alleen moet gaan doen komt het er vaak toch niet van en dat wil ik graag veranderen. Ik ben denk ik wel sociaal en maak redelijk makkelijk contact met andere, al blijft het dan vaak bij dat ene contact en niets meer. In mijn vrije tijd ga ik graag fotograferen en als ik iets onderneem gaat de cameratas ook altijd mee.
Verder skate ik af en toe ook een lekkere afstand om m'n hoofd leeg te krijgen, al doe ik dat eigenlijk niet vaak genoeg en is er van mijn conditie niet veel meer over...

Andere hobby's zijn: Muziek (luisteren that is, ik ben zelf ontzettend a-ritmisch), kijk ik met regelmaat een film, lezen doe ik niet veel, maar als ik het doe heeft het vaak met filosofie en/of wetenschap te maken en slinger ik op z'n tijd ook een game aan om me lekker af te kunnen reageren.

Ik werk als leidinggevende bij een internationaal commercieel bedrijf. In deze functie stuur ik een groep van IT'ers aan en ben ik verantwoordelijk voor het draaiend houden van (een deel van) de automatisering binnen dit bedrijf. Erg drukke en uitdagende baan die ik nog niet zo heel lang doe.
welkom
  zondag 15 juli 2012 @ 15:21:33 #133
14096 Black_Rainbow
de kaart kwijt
pi_114229967
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 14:56 schreef mutsieflutsie het volgende:

[..]

welkom
Tnx :)

Ik lees trouwens dat er gesproken wordt over een fotografie meeting, count me in! Dierentuin is prima, mits mooi weer ;)
"Deze shit escaleert helemaal de hand uit"
  maandag 16 juli 2012 @ 10:42:21 #134
13411 NaRRaToR
Neee... Ik ben aan het Lasse!
pi_114261518
Ik heb een datum weten te prikken voor de meet. Het is 25 augustus geworden. Het voorstel is om 12:00 te verzamelen bij de McDonalds aan de Energieweg te Meerkerk waaral we de route zullen rijden.

De Route (ongeveer, Thijs gaatr er nog wat snelweg uit snijden):

http://goo.gl/maps/3pDu

Voor de mensen met Garmin, El_Thijs heeft de route in zijn apparaat staan dus misschien kan hij hem wel delen (geen idee of dat kan met Garmin)

De geinteresseerden:

Solo rijders (geen mensen achterop)
JK1982 (Dronten)
NaRRaToR (Eindhoven

Rijders (mogelijk iemand achterop, zelf even in overleg met niet rijders)
vanelle (Bergen op Zoom)
El_Thijs (Tilburg)

Niet Rijders
Pien85(Amstelveen) (ovb)
Tijnbrein (Dordrecht)
Samzz (Enschede)

Leden die niets hebben ingevuld anders dan vraagtekens :')
Bart
Kahnus(groningen)

Graag even een bevestiging via het voorsteltopic of via PM of je wel of niet aanwezig gaat zijn

Kan iemand dit in de OP zetten ipv de huidige tekst? vanelle heb ik niet kunnen bereiken (geen PM) dus ik hoop dat hij het hier leest.

[ Bericht 0% gewijzigd door NaRRaToR op 16-07-2012 10:56:27 ]
na na na na na na na Badjasman!
pi_114261703
Goed bezig NaRRaToR! ^O^
  maandag 16 juli 2012 @ 10:51:50 #136
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_114261729
Ik heb de Wiki aangepast, dus als een modje deze er even in wil zetten :)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_114265451
Twee zekere rijders die iemand mee willen nemen en drie nietrijders waarvan twee vrouw. Arme tijn. :'(
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_114266161
Staat genoteerd! En ik zal er zijn! :)

quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2012 12:49 schreef Hungry_Joe het volgende:
Twee zekere rijders die iemand mee willen nemen en drie nietrijders waarvan twee vrouw. Arme tijn. :'(
Even serieus, dit kan wel een klein probleem worden. No way in Hell dat ik 2 man achterop neem terwijl er plaats is voor 1.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 16 juli 2012 @ 13:17:41 #139
13411 NaRRaToR
Neee... Ik ben aan het Lasse!
pi_114266448
vergeet niet dat we nog Bart en Kahnus hebben... ik weet dat Bart rijd, Kahnus ken ik niet.

overigens heeft niemand nog bevestigd.
na na na na na na na Badjasman!
pi_114266553
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 13:17 schreef NaRRaToR het volgende:
vergeet niet dat we nog Bart en Kahnus hebben... ik weet dat Bart rijd, Kahnus ken ik niet.

overigens heeft niemand nog bevestigd.
Zijn wij de enige twee dan die zeker weten gaan?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 16 juli 2012 @ 13:22:33 #141
13411 NaRRaToR
Neee... Ik ben aan het Lasse!
pi_114266623
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 13:20 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Zijn wij de enige twee dan die zeker weten gaan?
jij hebt ook nog niet bevestigd. :P

dit zijn mensen die aangegeven hebben geinteresseerd te zijn. Er heeft lang genoeg een google docs ding open gestaan en een datumprikker. Op die laatste hebben alleen jij en JK gereageerd.

Ik wil er niet langer op wachten want dan komt er niets meer van en daarom maar een datum geprikt.
na na na na na na na Badjasman!
pi_114266783
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 13:22 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

jij hebt ook nog niet bevestigd. :P

dit zijn mensen die aangegeven hebben geinteresseerd te zijn. Er heeft lang genoeg een google docs ding open gestaan en een datumprikker. Op die laatste hebben alleen jij en JK gereageerd.

Ik wil er niet langer op wachten want dan komt er niets meer van en daarom maar een datum geprikt.
Uhm, ik heb nu iets in dat google docs ding ingevuld, maar hoe bevestig ik dat dan :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 16 juli 2012 @ 13:32:56 #143
13411 NaRRaToR
Neee... Ik ben aan het Lasse!
pi_114267026
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 13:26 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Uhm, ik heb nu iets in dat google docs ding ingevuld, maar hoe bevestig ik dat dan :@
ja te laat....je kunt niet meer in dat google docs ding als het goed is.

Je hebt een PM gekregen. Maar ik noteer je als bevestigd... (hoe wijzig ik de wiki?)
na na na na na na na Badjasman!
pi_114267216
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 13:32 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

ja te laat....je kunt niet meer in dat google docs ding als het goed is.

Je hebt een PM gekregen. Maar ik noteer je als bevestigd... (hoe wijzig ik de wiki?)
Ik kon nog wel wat aanpassen in de google docs, maar goed dat ik nu bevestigd ben :P PM heb ik in goede orde ontvangen, vandaar dat ik al ging kijken hoe en wat.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_114268877
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 13:08 schreef El_Thijs het volgende:
Staat genoteerd! En ik zal er zijn! :)

[..]

Even serieus, dit kan wel een klein probleem worden. No way in Hell dat ik 2 man achterop neem terwijl er plaats is voor 1.
Ook niet 2 dames? O-)

quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 13:17 schreef NaRRaToR het volgende:
vergeet niet dat we nog Bart en Kahnus hebben... ik weet dat Bart rijd, Kahnus ken ik niet.

overigens heeft niemand nog bevestigd.
Oh, ik dacht dat ik met mijn aanmelding het wel bevestigd had? :?

quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 13:20 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Zijn wij de enige twee dan die zeker weten gaan?
Ik ga ook.. :P

Anyway, ik had bijrijder eerst op 'eventueel' staan en heb hem later op nee gezet. Waarom? Om de doodeenvoudige reden dat áls er al iemand achterop zou gaan, ik het wel prettig vind als dat iemand is die een beetje ervaring heeft met achterop zitten.

Oftewel, niet tegenhangen in de bochten, niet steeds bij remmen met jouw helm tegen de mijne ketsen etc. etc. Daar heb ik echt een pestpokkehekel aan. Moet wel een beetje leuk kunnen rijden en leuk bochtjes kunnen maken zonder dat iemand meteen in z'n broek schijt.. :P

Maargoed, dit was niet de SC.. :D
  maandag 16 juli 2012 @ 14:38:45 #146
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_114269818
Wat moet er aangepast in de wiki?
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  maandag 16 juli 2012 @ 14:39:00 #147
13411 NaRRaToR
Neee... Ik ben aan het Lasse!
pi_114269835
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:19 schreef JK1982 het volgende:

[..]

Ook niet 2 dames? O-)

[..]

Oh, ik dacht dat ik met mijn aanmelding het wel bevestigd had? :?

[..]

Ik ga ook.. :P

Anyway, ik had bijrijder eerst op 'eventueel' staan en heb hem later op nee gezet. Waarom? Om de doodeenvoudige reden dat áls er al iemand achterop zou gaan, ik het wel prettig vind als dat iemand is die een beetje ervaring heeft met achterop zitten.

Oftewel, niet tegenhangen in de bochten, niet steeds bij remmen met jouw helm tegen de mijne ketsen etc. etc. Daar heb ik echt een pestpokkehekel aan. Moet wel een beetje leuk kunnen rijden en leuk bochtjes kunnen maken zonder dat iemand meteen in z'n broek schijt.. :P

Maargoed, dit was niet de SC.. :D
Pien heeft zich aangemeld als onder voorbehoud dus dat is ook niet officieel. Ik heb ook liever niemand achterop. Ik heb wel een los duozitje (ergens) maar omwille de redenen die jij noemt liever niet inderdaad.

De reden dat er nog niemand op mij en thijs officieel bevestigd is heeft simpelweg de reden dat er nog geen datum was. Nu is deze er wel en wil ik het definitief maken. Maar bij deze sta je gemarkeerd als bevestigd :)
na na na na na na na Badjasman!
  maandag 16 juli 2012 @ 14:39:11 #148
13411 NaRRaToR
Neee... Ik ben aan het Lasse!
pi_114269848
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:38 schreef Pien85 het volgende:
Wat moet er aangepast in de wiki?
Kan ik dat niet zelf?
na na na na na na na Badjasman!
  maandag 16 juli 2012 @ 14:40:45 #149
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_114269950
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:39 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

Kan ik dat niet zelf?
Kan wel :Y Link naar de wiki staat in de OP, bovenaan op bewerken klikken en dan aanpassen.
Als je er niet uitkomt moet je even brullen :)
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:39 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

Pien heeft zich aangemeld als onder voorbehoud dus dat is ook niet officieel. Ik heb ook liever niemand achterop. Ik heb wel een los duozitje (ergens) maar omwille de redenen die jij noemt liever niet inderdaad.

De reden dat er nog niemand op mij en thijs officieel bevestigd is heeft simpelweg de reden dat er nog geen datum was. Nu is deze er wel en wil ik het definitief maken. Maar bij deze sta je gemarkeerd als bevestigd :)
Ik heb inderdaad niets bevestigd of data opgegeven. Aangezien ik 'slechts' bijrijder ben wilde ik geen data gaan opgeven omdat mijn aanwezigheid vele malen minder belangrijk is dan die van de mensen die zelf rijden :)
Ik ga nog even kijken naar de datum, het is nog wat ver weg om fatsoenlijk zicht te hebben op mijn agenda.

Overigens JK; ben jij eventueel bereid om iemand achterop te nemen mits je weet wie en dat hij/zij vaker achterop heeft gezeten en ook niet van getik houdt? O-)
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  maandag 16 juli 2012 @ 14:43:00 #150
13411 NaRRaToR
Neee... Ik ben aan het Lasse!
pi_114270079
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:40 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Kan wel :Y Link naar de wiki staat in de OP, bovenaan op bewerken klikken en dan aanpassen.
Als je er niet uitkomt moet je even brullen :)

[..]

Ik heb inderdaad niets bevestigd of data opgegeven. Aangezien ik 'slechts' bijrijder ben wilde ik geen data gaan opgeven omdat mijn aanwezigheid vele malen minder belangrijk is dan die van de mensen die zelf rijden :)
Ik ga nog even kijken naar de datum, het is nog wat ver weg om fatsoenlijk zicht te hebben op mijn agenda.
Het is al gelukt. wiki is aangepast. Ik heb de bevestigde mensen onderstreept voor het gemak.
na na na na na na na Badjasman!
  maandag 16 juli 2012 @ 15:35:18 #151
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_114272467
Ah kijk aan, hier waren we :7. Hoe lang zijn we met die route bezig, iemand een idee? Want die dag is er toevallig ook een forumcrewmeet waar ik toch wel bij wil zijn, maar een combinatie is natuurlijk helemaal mooi :). En Samzz mag wel bij mij achterop :7.

Als het weer trouwens zoals vandaag is, dan rij ik niet hoor :'). Pokkeregen :r.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  maandag 16 juli 2012 @ 16:15:34 #152
13411 NaRRaToR
Neee... Ik ben aan het Lasse!
pi_114274267
quote:
14s.gif Op maandag 16 juli 2012 15:35 schreef Bart het volgende:
Ah kijk aan, hier waren we :7. Hoe lang zijn we met die route bezig, iemand een idee? Want die dag is er toevallig ook een forumcrewmeet waar ik toch wel bij wil zijn, maar een combinatie is natuurlijk helemaal mooi :). En Samzz mag wel bij mij achterop :7.

Als het weer trouwens zoals vandaag is, dan rij ik niet hoor :'). Pokkeregen :r.
uurtje of twee / drie aan rit zelf (misschien dat Thijs dit specifiek kan zien op zijn garmin). Ik ga er gemakshalve vanuit dat we daarna nog even macje pakken ofzo.

Bart, Kun jij de OP aanpassen btw? ik heb de wiki aangepast

[ Bericht 2% gewijzigd door NaRRaToR op 16-07-2012 16:26:30 ]
na na na na na na na Badjasman!
  maandag 16 juli 2012 @ 16:31:13 #153
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_114274982
PM gelezen *O*! Ik wil wel bij Bartje achterop, dat durf ik wel :D.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  maandag 16 juli 2012 @ 16:44:34 #154
13411 NaRRaToR
Neee... Ik ben aan het Lasse!
pi_114275546
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 16:31 schreef Samzz het volgende:
PM gelezen *O*! Ik wil wel bij Bartje achterop, dat durf ik wel :D.
Staat Genoteerd :)
na na na na na na na Badjasman!
  maandag 16 juli 2012 @ 16:49:38 #155
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_114275781
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 16:31 schreef Samzz het volgende:
PM gelezen *O*! Ik wil wel bij Bartje achterop, dat durf ik wel :D.
je hebt een helm en pak en laarzen en handschoenen?
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  maandag 16 juli 2012 @ 16:50:14 #156
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_114275808
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 16:15 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

uurtje of twee / drie aan rit zelf (misschien dat Thijs dit specifiek kan zien op zijn garmin). Ik ga er gemakshalve vanuit dat we daarna nog even macje pakken ofzo.

Bart, Kun jij de OP aanpassen btw? ik heb de wiki aangepast
Thuis kan ik dat, nu mobiel ff niet.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  maandag 16 juli 2012 @ 16:57:36 #157
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_114276134
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2012 16:49 schreef Bart het volgende:

[..]

je hebt een helm en pak en laarzen en handschoenen?
Nee :'). Dus als ik dat moet hebben gaat het feest niet door.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  maandag 16 juli 2012 @ 16:58:59 #158
13411 NaRRaToR
Neee... Ik ben aan het Lasse!
pi_114276190
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2012 16:50 schreef Bart het volgende:

[..]

Thuis kan ik dat, nu mobiel ff niet.
als je dat thuis zou willen doen graag! :)
na na na na na na na Badjasman!
  maandag 16 juli 2012 @ 16:59:27 #159
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_114276213
quote:
14s.gif Op maandag 16 juli 2012 16:57 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nee :'). Dus als ik dat moet hebben gaat het feest niet door.
Nou ja, helm is wettelijk verplicht :7. De rest is gewoon verstandig om aan te hebben. Maar niet noodzakelijk.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  maandag 16 juli 2012 @ 17:00:10 #160
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_114276237
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 16:58 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

als je dat thuis zou willen doen graag! :)
Tuurlijk :). Als ik ooit thuiskom, met die file hier :').
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  maandag 16 juli 2012 @ 17:01:11 #161
13411 NaRRaToR
Neee... Ik ben aan het Lasse!
pi_114276286
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2012 17:00 schreef Bart het volgende:

[..]

Tuurlijk :). Als ik ooit thuiskom, met die file hier :').
ja wat dat betreft ben ik blij dat ik vandaag met de motor ben. Ben iets minder blij met de regen mjah. Gaat het trouwens lukken qua tijd en jouw meet zoals ik het gepland heb?
na na na na na na na Badjasman!
  maandag 16 juli 2012 @ 17:02:57 #162
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_114276365
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2012 16:59 schreef Bart het volgende:

[..]

Nou ja, helm is wettelijk verplicht :7. De rest is gewoon verstandig om aan te hebben. Maar niet noodzakelijk.
Ja, oké. Ik had mijn oom gevraagd of hij het motorpak van zijn dochter nog heeft, die heeft hij wel, maar die is mij veel en veel te groot ;(.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  maandag 16 juli 2012 @ 17:03:54 #163
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_114276408
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 17:01 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

ja wat dat betreft ben ik blij dat ik vandaag met de motor ben. Ben iets minder blij met de regen mjah. Gaat het trouwens lukken qua tijd en jouw meet zoals ik het gepland heb?
ja geen probleem, als ik maar om een uurtje of zes in den haag ben gaat het prima :P.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_114276416
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 17:02 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja, oké. Ik had mijn oom gevraagd of hij het motorpak van zijn dochter nog heeft, die heeft hij wel, maar die is mij veel en veel te groot ;(.
Hoe groot ben je en waar woon je?
  maandag 16 juli 2012 @ 17:04:21 #165
13411 NaRRaToR
Neee... Ik ben aan het Lasse!
pi_114276432
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 17:02 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja, oké. Ik had mijn oom gevraagd of hij het motorpak van zijn dochter nog heeft, die heeft hij wel, maar die is mij veel en veel te groot ;(.
Zitten er geen gespen op om de boel wat aan te trekken. Dat je helm goed strak zit is veel belangrijker.
na na na na na na na Badjasman!
  maandag 16 juli 2012 @ 17:05:02 #166
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_114276470
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 17:04 schreef vannelle het volgende:

[..]

Hoe groot ben je en waar woon je?
1,64 ongeveer.

quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 17:04 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

Zitten er geen gespen op om de boel wat aan te trekken. Dat je helm goed strak zit is veel belangrijker.
Ja, maar dan nog slobbert het aan alle kanten :). Gaat gewoon echt niet. Ik kan er niet eens in lopen :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  maandag 16 juli 2012 @ 17:06:16 #167
13411 NaRRaToR
Neee... Ik ben aan het Lasse!
pi_114276521
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 17:05 schreef Samzz het volgende:

[..]

1,64 ongeveer.

[..]

Ja, maar dan nog slobbert het aan alle kanten :). Gaat gewoon echt niet. Ik kan er niet eens in lopen :').
Mijn pak is na een aantal jaren ook wel wat te groot geworden. maar daar heb ik alleen last van op hoge snelheden.

@vanelle zo te zien heb je mijn FB bericht gehad? dankzij auto overigens anders wist ik de goede naam niet.
na na na na na na na Badjasman!
pi_114276630
Hoeveel hebben er nu al bevestigd NaR?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_114276660
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 17:05 schreef Samzz het volgende:

[..]

1,64 ongeveer.

[..]

Ja, maar dan nog slobbert het aan alle kanten :). Gaat gewoon echt niet. Ik kan er niet eens in lopen :').
Mijn (ex) vrouw is 1,60, misschien dat dat pak past. Maar dan nogmaals de vraag: Waar woon je?
pi_114276728
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 17:06 schreef NaRRaToR het volgende:

@vanelle zo te zien heb je mijn FB bericht gehad? dankzij auto overigens anders wist ik de goede naam niet.
Pfff.....nou vraag je wat. vannelle en FB.. _O-
Op mijn eigen FB? Zal ik zo ff kijken. ;)
  maandag 16 juli 2012 @ 17:12:27 #171
13411 NaRRaToR
Neee... Ik ben aan het Lasse!
pi_114276817
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 17:10 schreef vannelle het volgende:

[..]

Pfff.....nou vraag je wat. vannelle en FB.. _O-
Op mijn eigen FB? Zal ik zo ff kijken. ;)
ja. Ik had je vanochtend een berichtje gestuurd :) Ik dacht dat je nav het topic weer aandeed. Had je al een tijd niet gezien :)
na na na na na na na Badjasman!
  maandag 16 juli 2012 @ 17:13:17 #172
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_114276857
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 17:09 schreef vannelle het volgende:

[..]

Mijn (ex) vrouw is 1,60, misschien dat dat pak past. Maar dan nogmaals de vraag: Waar woon je?
Als het Samz niet past hou ik me aanbevolen...
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  maandag 16 juli 2012 @ 17:13:30 #173
13411 NaRRaToR
Neee... Ik ben aan het Lasse!
pi_114276868
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 17:08 schreef El_Thijs het volgende:
Hoeveel hebben er nu al bevestigd NaR?
5. Als vanelle nog meegaat dan 6 :) Het is bijgewerkt maar de wiki moet nog in de OP gezet worden...

Pien? jouw ovb... wordt een :Y ?
na na na na na na na Badjasman!
  maandag 16 juli 2012 @ 17:13:58 #174
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_114276893
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 17:09 schreef vannelle het volgende:

[..]

Mijn (ex) vrouw is 1,60, misschien dat dat pak past. Maar dan nogmaals de vraag: Waar woon je?
Zie OP, Enschede ;).
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_114276950
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 17:12 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

ja. Ik had je vanochtend een berichtje gestuurd :) Ik dacht dat je nav het topic weer aandeed. Had je al een tijd niet gezien :)
Berichtje niet gevonden maar dat kan aan mij liggen, ben niet zo handig met FB.
Als het om meerijden gaat: Nee, gaat niet want mijn schakelvoet doet het niet.
Als het wat anders was graag pm. ;)
  maandag 16 juli 2012 @ 17:15:57 #176
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_114276968
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 17:13 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

5. Als vanelle nog meegaat dan 6 :) Het is bijgewerkt maar de wiki moet nog in de OP gezet worden...

Pien? jouw ovb... wordt een :Y ?
Nee schat, ik wacht nog even, 25 aug is nog iets te ver weg om fatsoenlijk inzage in mijn agenda te hebben
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  maandag 16 juli 2012 @ 17:16:13 #177
13411 NaRRaToR
Neee... Ik ben aan het Lasse!
pi_114276974
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 17:15 schreef vannelle het volgende:

[..]

Berichtje niet gevonden maar dat kan aan mij liggen, ben niet zo handig met FB.
Als het om meerijden gaat: Nee, gaat niet want mijn schakelvoet doet het niet.
Als het wat anders was graag pm. ;)
je hebt geen PM inbox... daarom moets ik het op de FB manier doen. Maar bij deze sta je er niet bij :) (verkeerd gelezen :') )
na na na na na na na Badjasman!
  maandag 16 juli 2012 @ 17:18:22 #178
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_114277041
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 17:09 schreef vannelle het volgende:

[..]

Mijn (ex) vrouw is 1,60, misschien dat dat pak past. Maar dan nogmaals de vraag: Waar woon je?
In Enschede. Maar ik ben behoorlijk rond, dus of hem dat wordt...?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_114277053
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 17:16 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

je hebt geen PM inbox... daarom moets ik het op de FB manier doen. Maar bij deze sta je erbij :)
Schatje, ik kan NIET rijden. Mijn voet doet het niet. ;)
En pm zou gewoon moeten werken? :S
pi_114277057
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 17:13 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

5. Als vanelle nog meegaat dan 6 :) Het is bijgewerkt maar de wiki moet nog in de OP gezet worden...

Pien? jouw ovb... wordt een :Y ?
Ok nice :Y
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 16 juli 2012 @ 17:19:39 #181
13411 NaRRaToR
Neee... Ik ben aan het Lasse!
pi_114277084
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 17:18 schreef vannelle het volgende:

[..]

Schatje, ik kan NIET rijden. Mijn voet doet het niet. ;)
En pm zou gewoon moeten werken? :S
ja zie mijn edit. het is laat, en heb weinig gegeten vandaag. concentratie is een beetje 0....
na na na na na na na Badjasman!
pi_114277102
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 17:18 schreef Samzz het volgende:

[..]

In Enschede. Maar ik ben behoorlijk rond, dus of hem dat wordt...?
M'n aanstaande ex als eens gezien? _O-
Laat me via dm of pm ff weten hoe zwaar je bent, dan kan ik het wel inschatten denk ik.
Of je moet je gewicht op het forum willen zetten. ;)
  maandag 16 juli 2012 @ 17:20:46 #183
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_114277129
Samzz heeft een goed gewicht hoor :9.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  maandag 16 juli 2012 @ 17:20:48 #184
13411 NaRRaToR
Neee... Ik ben aan het Lasse!
pi_114277133
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 17:20 schreef vannelle het volgende:

[..]

M'n aanstaande ex als eens gezien? _O-
Laat me via dm of pm ff weten hoe zwaar je bent, dan kan ik het wel inschatten denk ik.
Of je moet je gewicht op het forum willen zetten. ;)
Dat is niet wat Samzz bedoeld met rond geloof ik...
na na na na na na na Badjasman!
pi_114277141
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 17:19 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

ja zie mijn edit. het is laat, en heb weinig gegeten vandaag. concentratie is een beetje 0....
No problem. ;)
pi_114277198
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 17:20 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

Dat is niet wat Samzz bedoeld met rond geloof ik...
Als het om de boezem gaat zal het ook nog wel passen. ;)
Ik regel het wel met Samzz via pm of zo, hoeft niet op het forum natuurlijk.
Gaat me er meer om of het nut heeft het pak op te sturen of niet.
  maandag 16 juli 2012 @ 17:23:39 #187
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_114277232
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 17:20 schreef vannelle het volgende:

[..]

M'n aanstaande ex als eens gezien? _O-
Laat me via dm of pm ff weten hoe zwaar je bent, dan kan ik het wel inschatten denk ik.
Of je moet je gewicht op het forum willen zetten. ;)
Oh, dat boeit me niet :D. Ik weeg zo'n 65 kilo of zo. Maar ik heb gewoon een dikke reet :P.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_114277286
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 17:23 schreef Samzz het volgende:

[..]

Oh, dat boeit me niet :D. Ik weeg zo'n 65 kilo of zo. Maar ik heb gewoon een dikke reet :P.
Dan gaat het wel passen. :P
  maandag 16 juli 2012 @ 17:25:51 #189
189312 Spiderpig
Zeg het maar...
pi_114277328
Ik heb een auto passen makkelijk 4 chicks in.

*aparte pakjes of kleding is niet verplicht!
konichiwa bitches
pi_114286251
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:40 schreef Pien85 het volgende:
Overigens JK; ben jij eventueel bereid om iemand achterop te nemen mits je weet wie en dat hij/zij vaker achterop heeft gezeten en ook niet van getik houdt? O-)
Jawel hoor, dan wel.. Alleen hou er rekening mee dat ik niet het meest grote/comfortabele zitje heb..
Maargoed, het is goed te doen..

Voorbeeld:



quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 17:22 schreef vannelle het volgende:

[..]

Als het om de boezem gaat zal het ook nog wel passen. ;)
Ik regel het wel met Samzz via pm of zo, hoeft niet op het forum natuurlijk.
Gaat me er meer om of het nut heeft het pak op te sturen of niet.
Ga je nou gewoon met Samzz over haar b*rsten zitten PM-en? :D
  maandag 16 juli 2012 @ 20:46:41 #191
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_114286316
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 20:45 schreef JK1982 het volgende:

[..]

Jawel hoor, dan wel.. Alleen hou er rekening mee dat ik niet het meest grote/comfortabele zitje heb..
Maargoed, het is goed te doen..

Voorbeeld:

[ afbeelding ]

[..]

Ga je nou gewoon met Samzz over haar b*rsten zitten PM-en? :D
Ik heb een klein kontje ;)
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  maandag 16 juli 2012 @ 20:48:35 #192
13411 NaRRaToR
Neee... Ik ben aan het Lasse!
pi_114286422
Tijn heeft zich afgemeld. Ik zal het in de wiki aanpassen :)
na na na na na na na Badjasman!
pi_114286475
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 20:48 schreef NaRRaToR het volgende:
Tijn heeft zich afgemeld. Ik zal het in de wiki aanpassen :)
Nu heeft auto niemand voor de catering na de rit ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 16 juli 2012 @ 20:50:22 #194
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_114286523
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 20:49 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Nu heeft auto niemand voor de catering na de rit ;(
Wat heb ik daar mee te maken?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_114286674
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 20:50 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Wat heb ik daar mee te maken?
Auto vond dat je d'r wel mee kon helpen 8-)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 16 juli 2012 @ 20:53:28 #196
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_114286730
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 20:52 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Auto vond dat je d'r wel mee kon helpen 8-)
Ergens heb ik vermoeden dat ik dat niet zo leuk ga vinden
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_114286851
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 20:46 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Ik heb een klein kontje ;)
Laat maar weten dan tzt, dan weet ik of ik de seatcover thuis moet laten. Alleen ik neem aan dat ik je in dat geval ook op moet pikken, of.. ?

Nouja, dat komt tegen die tijd wel dan. 25 augustus is nog ver weg..
  maandag 16 juli 2012 @ 21:00:17 #198
13411 NaRRaToR
Neee... Ik ben aan het Lasse!
pi_114287189
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 20:49 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Nu heeft auto niemand voor de catering na de rit ;(
Was dat een verrassing dan ofzo? Ze heeft zich nergens aangemeld?
na na na na na na na Badjasman!
pi_114305466
Ik kan me niet herinneren dat ik mij heb opgegeven voor een motor meet? :P Is denk ik een fout geweest?
  dinsdag 17 juli 2012 @ 09:36:27 #200
13411 NaRRaToR
Neee... Ik ben aan het Lasse!
pi_114305888
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 09:17 schreef kahnus het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat ik mij heb opgegeven voor een motor meet? :P Is denk ik een fout geweest?
iemand heeft jouw naam in de google spreadsheet gezet met alleen vraagtekens als antwoord. Maar ik haal je weg geen probleem :)
na na na na na na na Badjasman!
pi_114306215
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 09:36 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

iemand heeft jouw naam in de google spreadsheet gezet met alleen vraagtekens als antwoord. Maar ik haal je weg geen probleem :)
Ah oke, ik heb bij mijn introduceer post erbij gezet dat ik mijn motor rijbewijs heb, en op zoek ben naar een BMW 650, vandaar dat mijn naam misschien voorkwam in de spreadsheet. Maar als ik op de 25 augustus meet zou willen komen moet ik een BSA lenen van mijn vader, dan ga ik jullie sowieso niet bijhouden met die racemonsters waar jullie op rijden ;)
  dinsdag 17 juli 2012 @ 09:52:49 #202
13411 NaRRaToR
Neee... Ik ben aan het Lasse!
pi_114306306
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 09:49 schreef kahnus het volgende:

[..]

Ah oke, ik heb bij mijn introduceer post erbij gezet dat ik mijn motor rijbewijs heb, en op zoek ben naar een BMW 650, vandaar dat mijn naam misschien voorkwam in de spreadsheet. Maar als ik op de 25 augustus meet zou willen komen moet ik een BSA lenen van mijn vader, dan ga ik jullie sowieso niet bijhouden met die racemonsters waar jullie op rijden ;)
Ik heb volgens mij geen namen in dat spreadsheet gezet. enkel van de mensen die in de topics hadden aangegeven dat ze interesse hebben... Mocht je iets anders willen rijden dan een BMW heb ik nog een motor te koop staan. Kun je onze racemonsters :') bijhouden

[TK] Suzuki GSF600 S Bandit (motor)
na na na na na na na Badjasman!
pi_114306751
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 09:52 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

Ik heb volgens mij geen namen in dat spreadsheet gezet. enkel van de mensen die in de topics hadden aangegeven dat ze interesse hebben... Mocht je iets anders willen rijden dan een BMW heb ik nog een motor te koop staan. Kun je onze racemonsters :') bijhouden

[TK] Suzuki GSF600 S Bandit (motor)
Het is verder ook geen probleem hoor, maar ik was even in de war of ik mijzelf had opgegeven voor een meet ;)

Leuke beginnende motor die bandit, maar niet iets wat ik zoek :) Ik heb liever een enduro achtige motor, en die BMW serie is betrouwbaar en qua prijs ook nog wel te doen. 2e hands natuurlijk :P
  dinsdag 17 juli 2012 @ 19:58:41 #204
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_114329397
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 09:49 schreef kahnus het volgende:

[..]

Ah oke, ik heb bij mijn introduceer post erbij gezet dat ik mijn motor rijbewijs heb, en op zoek ben naar een BMW 650, vandaar dat mijn naam misschien voorkwam in de spreadsheet. Maar als ik op de 25 augustus meet zou willen komen moet ik een BSA lenen van mijn vader, dan ga ik jullie sowieso niet bijhouden met die racemonsters waar jullie op rijden ;)
Weinig motoren die mijn fiets bij kunnen houden, maar het is een toertocht, geen wedstrijd he :D.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_114336569
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 19:58 schreef Bart het volgende:

[..]

Weinig motoren die mijn fiets bij kunnen houden, maar het is een toertocht, geen wedstrijd he :D.
Wat voor fiets heb je?
  woensdag 18 juli 2012 @ 00:20:11 #206
13411 NaRRaToR
Neee... Ik ben aan het Lasse!
pi_114343592
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 22:11 schreef JK1982 het volgende:

[..]

Wat voor fiets heb je?
ik ben ook wel benieuwd nu inderdaad. Ook al is het geen SC hier :P

Wat rijd jij JK?
na na na na na na na Badjasman!
pi_114348947
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 00:20 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

ik ben ook wel benieuwd nu inderdaad. Ook al is het geen SC hier :P

Wat rijd jij JK?
*Kuch*Cagiva V-Raptor*Kuch* O-)
pi_114352915
Ik ben eigenlijk altijd wel op zoek naar mensen in omgeving Dordrecht die van een biertje houden en een (bord)spelletje. Ik ben namelijk regelmatig in café de Tijd te vinden met wat maten maar we zijn het spellen met constant dezelfde mensen een beetje beu.

Zal me even voorstellen:

Waar woon je?
Dordrecht

Hoe oud ben je?
26

Omschrijving?

Uiterlijk: 1,83m, donker blond, bruine ogen, bril.

Innerlijk: Ik ben een redelijke lolbroek, hou er van om te genieten van wat het leven je biedt, ben wel altijd afwachtend naar vreemde maar als ik ze mag en het klikt dan is het ook meteen zwaar ok.

Werk en hobbies?

Ik werk als webdesigner en front end developer..

Qua hobbies: ik zit in een band, stoner/groove rock, ben een echte bierliefhebber, hou van alles wat met vormgeving en het internet te maken heeft, films games en gewoon bordspellen ben ik ook niet vies van.

Hoe kan ik jou bereiken?

PM of via dit topic.
  woensdag 18 juli 2012 @ 10:51:44 #209
13411 NaRRaToR
Neee... Ik ben aan het Lasse!
pi_114352994
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 10:48 schreef phex85 het volgende:
Ik ben eigenlijk altijd wel op zoek naar mensen in omgeving Dordrecht die van een biertje houden en een (bord)spelletje. Ik ben namelijk regelmatig in café de Tijd te vinden met wat maten maar we zijn het spellen met constant dezelfde mensen een beetje beu.

Zal me even voorstellen:

Waar woon je?
Dordrecht

Hoe oud ben je?
26

Omschrijving?

Uiterlijk: 1,83m, donker blond, bruine ogen, bril.

Innerlijk: Ik ben een redelijke lolbroek, hou er van om te genieten van wat het leven je biedt, ben wel altijd afwachtend naar vreemde maar als ik ze mag en het klikt dan is het ook meteen zwaar ok.

Werk en hobbies?

Ik werk als webdesigner en front end developer..

Qua hobbies: ik zit in een band, stoner/groove rock, ben een echte bierliefhebber, hou van alles wat met vormgeving en het internet te maken heeft, films games en gewoon bordspellen ben ik ook niet vies van.

Hoe kan ik jou bereiken?

PM of via dit topic.
Welkom :) we hebben ook een SC [25-35 jaar: nieuwe contacten SC] #108 42!
na na na na na na na Badjasman!
pi_114354785
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 19:58 schreef Bart het volgende:

[..]

Weinig motoren die mijn fiets bij kunnen houden, maar het is een toertocht, geen wedstrijd he :D.
Maar toeren met 80km/h op de BSA is niet leuk toeren, wil ook af en toe bij gassen natuurlijk ;)
  woensdag 18 juli 2012 @ 12:21:00 #211
380160 Monedita
it means small coin in spanish
pi_114356146


[ Bericht 41% gewijzigd door Monedita op 21-07-2012 01:30:20 ]
pi_114356275
Waar woon je?
Rotterdam O+

Hoe oud ben je?
Ik ben 25 jaar.

Omschrijving?
Gewoon een toffe gozer (zo hoor ik het vaak over mijzelf). Zal wel kloppen dan :D

Uiterlijk:
Zie Fobo

Innerlijk:
Grappig, spontaan, lief, eerlijk

Werk en hobbies?
Hobbies, altijd zo'n rot vraag. Ik kijk graag voetbal (cliché), uitgaan, ik ga graag op wintersport.
Werk: is nog even wachten. Laatste jaar, en dan heb ik mijn bevoegdheid en mag ik zelf treinen rijden :)

Hoe kan ik jou bereiken?
DM/PM/FB.
pi_114473513
Waar woon je?
Lelystad

Hoe oud ben je?
32

Omschrijving
1.89m, normaal postuur, blauwe ogen, kort haar

Omschrijving
Ik heb een kleine vriendengroep die ik regelmatig zie, echter heb ik hobby's andere dingen die ik leuk vind, maar zij niet. Bijvoorbeeld spontaan een weekendje weg naar London/Engeland (andere stad), daarnaast wandel ik graag en wil binnenkort ook weer eens een fiets kopen om vaker te gaan fietsen.
Ook merk ik dat ik steeds meer op een andere golflengte zit qua levensinhoud. Ik ga er graag op uit, ook met minder mooi weer. Internet en TV zijn leuk, maar ik probeer dat tot een minimum te beperken. Ben groot muziekliefhebber, luister echt naar vanalles behalve nederlandstalig (uitzonderingen daargelaten) dance, trance en andere meuk.
Ik denk dat "alternatief" de beste omschrijving is als je van hokjes houdt.

Uitgaan is niet zo mijn ding, maar een terrasje of gewoon een leuke rustige kroeg af en toe kan ik wel waarderen. Uiteten doe ik ook graag. Soms iets te vaak :')

Britse humor blijft de beste humor en kijk graag naar DVD's van Ricky Gervais en andere Britse helden.

Hoe kan je me bereiken?
PM, zoals gezegd zit niet zoveel op internet.

Extra info:
In bezit van auto en kan dus overal wel komen. Ben sowieso vaak in Noord Holland. Ik hou van autorijden en ergens heen gaan, maar mensen moeten ook moeite doen om ook naar Lelystad te komen. Uitzuigers en eenzijdige vriendschappen heb ik inmiddels wel genoeg. ;)

[ Bericht 12% gewijzigd door Spezza19 op 20-07-2012 21:14:55 ]
Dit account is niet meer in gebruik.
  vrijdag 20 juli 2012 @ 20:31:40 #214
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_114474851
Waar woon je?
Omgeving Rotterdam, geen auto, wel OV/fiets en kan overal in 't land wel overnachten bij bekenden.

Hoe oud ben je?
27

Omschrijving
Na flink wat jaren chronisch ziekte achter de rug zijn het aantal vrienden ongeveer gelijk aan m'n banksaldo, dus wat dat betreft zijn nieuwe contacten wel welkom om een herstart te maken op dat gebied.

Ik ben graag creatief bezig in de vorm van tekenen, vormgeven en schrijven maar geniet evengoed van een potje gamen op de PlayStation of buiten actiever bezig zijn met voetballen, hardlopen, zwemmen, vissen of gewoon de natuur in met de hond.
Qua karakter ben ik vergelijkbaar met de hond, als die je mag is 't je grootste vriend, maar het kan ook zomaar zijn dat het direct al niets is. Verder ben ik vrij druk, weet ik van alles wel iets, ben ik graag buiten en dol op muziek (Jazz, Soul, Rock favoriet) en zie geregeld een festival of een concertzaal.
Andere dingen die ik graag doe zijn bordspellen zoals Monopoly en Stratego, een potje darten of wedstrijden bekijken van Feyenoord.

Qua uitgaan ben ik meer het kroeg-type dan club-type, liever ouwehoeren met een biertje dan los gaan tijdens een dancevalley en bezoek ik graag de bios, een restaurantje of een avondje bowlen.
Naast m'n studie ben ik druk doende om een leuk zakcentje bij te verdienen met het ontwerpen en beheren van websites.

Ik ben wel iemand van de grove humor en kan soms wat bot overkomen, verder kan het zo zijn dat ik na een minuut (bij wijze van spreken) m'n levensverhaal al vertel, maar dat ligt echt volkomen aan de ander, maar ik ben in ieder geval geen gesloten rustige jongen.
Ben ook vrij makkelijk en impulsief en heb niet veel nodig om het naar m'n zin te hebben, ben vrij onbezorgd ook al loop ik bij de psych en heb naar verluid humor en een dosis zelfspot, desondanks zit ik geregeld op zolder zonder dakraam dus ik voldoe wel aan de meeste eigenschappen van de typische Fok-zolderkamer-autist.

Qua uiterlijk kenmerken hebben we natuurlijk dat geweldige FoBo dat vol staat, ik ben niet zozeer op zoek naar een nieuwe BFF ( :') ), maar puur naar iemand die denkt, hé daar wil ik best eens wat mee drinken, gamen, ouwehoeren, meeten, naar de voetbal, concert of wat dan ook.

Te bereiken via?
DM, PM, Email, Fotoboek etc. en sinds die quote-functie ook gewoon in dit topic. Meer informatie over mij komt hopelijk niet van mede-Fokkers ... ;)
  vrijdag 20 juli 2012 @ 20:33:12 #215
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_114474906
Leuk, al de nieuwe mensen! Welkom :)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  vrijdag 20 juli 2012 @ 20:55:50 #216
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_114475808
OP-to-date
Je moeder is een hamster
  vrijdag 20 juli 2012 @ 20:56:57 #217
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_114475844
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 20:55 schreef Crutch het volgende:
OP-to-date
Thnx Krukje :*
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_114495172
Zonet aangemeld speciaal voor dit topic. Met het doel om nieuwe mensen te leren kennen om leuke dingen mee te ondernemen!

Waar woon je?
Noord-Holland

Hoe oud ben je?
25

Omschrijving?

Uiterlijk: 1,78m, donker blond, blauwe ogen, contactlenzen.

Innerlijk: rustig.

Werk en hobbies?

Ik werk ergens op de administratie ;)

Hoe kan ik jou bereiken?

PM/DM of via dit topic.
pi_114506858
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 13:51 schreef BBbad het volgende:
Zonet aangemeld speciaal voor dit topic. Met het doel om nieuwe mensen te leren kennen om leuke dingen mee te ondernemen!

Waar woon je?
Noord-Holland

Hoe oud ben je?
25

Omschrijving?

Uiterlijk: 1,78m, donker blond, blauwe ogen, contactlenzen.

Innerlijk: rustig.

Werk en hobbies?

Ik werk ergens op de administratie ;)

Hoe kan ik jou bereiken?

PM/DM of via dit topic.
Nog meer mensen met lenzen *O* Welkom.

Even checken of er wellicht animo is om de 4e, of een andere dag, een terrasje te pakken in Arnhem?

-- Edit
WTF is er met de SC gebeurt :')

[ Bericht 5% gewijzigd door Filatelistfetisjist op 21-07-2012 20:30:11 ]
  zaterdag 21 juli 2012 @ 20:52:32 #220
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_114508544
De SC is nu de SC geworden :P
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_114553372
Waar woon je?
Omgeving Utrecht, Auto, OV en Fiets kan dus overal komen.

Hoe oud ben je?
30

Omschrijving!

Hey, Ik ben dus Cecil,

Als je mijn echte naam hoort en je me leert kennen merk gelijk op dat ik niet je doorsnee man ben!
Wat ik wel ben is, spontaan, ambitieus, creatief, sportief, gezellig en open.
Ik vertaal mijn gedachte en of jou gedachte in beelden, tekst, of zelfs muziek.
Bekijk het zo. Als jij die speciale foto, website, tekst of wat dan ook nodig hebt maak ik het voor je.
ondanks dat ik pretty odd ben en een tikkeltje gek _O- ben ik ook een type met wie je kan praten over serieuze dingen. Erop uitgaan, in de vorm van cafe, disco, restaurant, bios, park of wat dan ook kan ik alleen maar toejuichen.

Het leven bestaat uit het nemen van risico's en dat is iets wat ik ook graag doe.
wordt gierig, neem ontslag en wordt rijk. geen van deze 3 is recent gebeurd.
wat ik wel doe is elke keer proberen mijn grenzen te verleggen op welke manier dan ook.

In mijn reguliere leven, ontmoet ik nieuwe mensen, maak plezier en vaak genoeg ga ik uit tot de zon/het daglicht zijn gezicht weer toont.
Maar als ik een rustigere aanpak hanteer is het een filmpje kroegje of lekker op visite bij vrienden en vriendinnen.
Ik hoop leuke mensen te leren kennen die andere mensen ook kunnen entertainen. of gewoon lekker willen stappen. Ook zou het leuk zijn als daar die leuke dame zit.

Nog een klein detail, ik hou van tattoo's,
foto te vinden in het fotoboek, en op aanvraag.

Wil je mij beter leren kennen, dan kun je mij op de volgende manieren bereiken.

Te bereiken via?
DM, PM, Email, Fotoboek etc. quote-functie ook gewoon in dit topic. Meer informatie over mij, vraag me de oren van het lijf ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door CecilBDemented op 23-07-2012 10:40:32 ]
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
pi_114557332
Leuke intro Cecil! ^O^
pi_114559120
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 08:55 schreef JK1982 het volgende:
Leuke intro Cecil! ^O^
Thanks! heb mijzelf ook gelijk in de openingspost gezet
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
pi_114572824
gezellig nieuwe mensen

welkom!
  maandag 23 juli 2012 @ 18:45:49 #225
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_114572933
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 22:11 schreef JK1982 het volgende:

[..]

Wat voor fiets heb je?
Honda CBR1100XX Super Blackbird

I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_114574376
quote:
99s.gif Op maandag 23 juli 2012 18:45 schreef Bart het volgende:

[..]

Honda CBR1100XX Super Blackbird

[ afbeelding ]
Ver nice!

Dat lijkt me een heerlijke reisfiets..
pi_114701833
Dus, wanneer is die foto-dierentuinmeet?
Children of the night. What music they make.
pi_114710202
Dierentuin? *)

Welke? :P
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
pi_114715700
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 23:36 schreef DeHovenier het volgende:
Dus, wanneer is die foto-dierentuinmeet?
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:18 schreef Tangledup het volgende:
Dierentuin? *)

Welke? :P
Daar is - voor zover ik begrepen heb - nog geen concrete datum of lokatie van bekend.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_114727830
sinds de nieuwe SC's vraag ik me toch af waar iedereen gebleven is -O-
  vrijdag 27 juli 2012 @ 18:05:20 #231
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_114727922
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:02 schreef mutsieflutsie het volgende:
sinds de nieuwe SC's vraag ik me toch af waar iedereen gebleven is -O-
Inderdaad :o .
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
pi_114728262
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:02 schreef mutsieflutsie het volgende:
sinds de nieuwe SC's vraag ik me toch af waar iedereen gebleven is -O-
weggepest
  vrijdag 27 juli 2012 @ 18:20:38 #233
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_114728427
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:02 schreef mutsieflutsie het volgende:
sinds de nieuwe SC's vraag ik me toch af waar iedereen gebleven is -O-
Mja... Ik ook.
Ik vond het zeker toegevoegde waarde hebben, omdat je elkaar dan (voor een meet) toch een beetje leert "kennen" :)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  vrijdag 27 juli 2012 @ 18:30:27 #234
14096 Black_Rainbow
de kaart kwijt
pi_114728715
Dan zetten we hier de SC toch gewoon onofficieel voort?
"Deze shit escaleert helemaal de hand uit"
  vrijdag 27 juli 2012 @ 18:38:43 #235
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_114728949
Sc topics werken domweg niet, net als spoilertopics...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 27 juli 2012 @ 18:43:54 #236
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_114729100
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:38 schreef Skull-splitter het volgende:
Sc topics werken domweg niet, net als spoilertopics...
Stil jij :P
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_114729306
quote:
12s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:43 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Stil jij :P
rol ducktape erbij :D
  vrijdag 27 juli 2012 @ 18:54:20 #238
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_114729472
quote:
12s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:43 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Stil jij :P
Make me.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_114729637
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:02 schreef mutsieflutsie het volgende:
sinds de nieuwe SC's vraag ik me toch af waar iedereen gebleven is -O-
+1

Maar ja, bij fok willen ze niet dat mensen te veel gaan socialisen .... Ze moeten het hebben van de loners
Dit account is niet meer in gebruik.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 19:09:02 #240
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_114730029
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:54 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Make me.
Ik heb de rol tape van Mutsie gebruikt: :X
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_114730082
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 19:09 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ik heb de rol tape van Mutsie gebruikt: :X
O-)
  vrijdag 27 juli 2012 @ 19:11:39 #242
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_114730132
Even een vraagje, mag je in dit topic (of het SC-topic) een oproepje plaatsen voor een vriendschap?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_114730655
quote:
5s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 19:11 schreef Federer-fan het volgende:
Even een vraagje, mag je in dit topic (of het SC-topic) een oproepje plaatsen voor een vriendschap?
we zitten hier allemaal om nieuwe mensen te leren kennen....

of eigenlijk zaten 8-) weet niet zo goed waar iedereen is gebleven met sluiten va SC...een aantal op facebook in ieder geval
  vrijdag 27 juli 2012 @ 19:27:51 #244
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_114730674
quote:
5s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 19:11 schreef Federer-fan het volgende:
Even een vraagje, mag je in dit topic (of het SC-topic) een oproepje plaatsen voor een vriendschap?
Ja, dat mag wel :)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_114730756
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 19:27 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ja, dat mag wel :)
zolang het maar niet is om te daten toch :P
pi_114730898
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 19:29 schreef mutsieflutsie het volgende:

[..]

zolang het maar niet is om te daten toch :P
tenzij je automatic_ heet... :{w
pi_114730927
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 19:33 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

tenzij je automatic_ heet... :{w
:( wrom zij wel
  vrijdag 27 juli 2012 @ 19:37:35 #248
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_114731057
Nou, bij dezen dan:

Hoi,

Ik ben op zoek naar een aardig meisje of vrouw uit Den Haag of omgeving voor een vriendschap. Leeftijd maakt me niet zoveel uit. Het liefst iemand die kritisch over dingen nadenkt en niet snel oordeelt.

Graag zou ik samen leuke dingen doen, zoals wandelen, naar de dierentuin gaan, films kijken en dagjes weggaan. Zelf ben ik 39 en ik werk in het dagelijks leven als jurist. Verder doe ik vrijwilligerswerk, waarbij ik leesles geef aan kinderen met leesachterstanden. In mijn vrije tijd tennis ik veel en verder hou ik van lezen, schrijven en films en tv-series kijken.

Als je me wilt leren kennen of als je vragen hebt, stuur me dan even een PM of een mailtje.

Groetjes, Federer-fan
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_114731197
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 19:37 schreef Federer-fan het volgende:
Nou, bij dezen dan:

Hoi,

Ik ben op zoek naar een aardig meisje of vrouw uit Den Haag of omgeving voor een vriendschap. Leeftijd maakt me niet zoveel uit. Het liefst iemand die kritisch over dingen nadenkt en niet snel oordeelt.

Graag zou ik samen leuke dingen doen, zoals wandelen, naar de dierentuin gaan, films kijken en dagjes weggaan. Zelf ben ik 39 en ik werk in het dagelijks leven als jurist. Verder doe ik vrijwilligerswerk, waarbij ik leesles geef aan kinderen met leesachterstanden. In mijn vrije tijd tennis ik veel en verder hou ik van lezen, schrijven en films en tv-series kijken.

Als je me wilt leren kennen of als je vragen hebt, stuur me dan even een PM of een mailtje.

Groetjes, Federer-fan
_O- lijkt meer op een date dan vriendschap
  vrijdag 27 juli 2012 @ 19:44:14 #250
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_114731339
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 19:40 schreef mutsieflutsie het volgende:

[..]

_O- lijkt meer op een date dan vriendschap
Wat mij betreft passen de dingen doe ik noem gewoon in een vriendschap.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_114731417
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 19:44 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Wat mij betreft passen de dingen doe ik noem gewoon in een vriendschap.
ja maar dat kan dus ook met mannen en je vraagt specifiek om een vrouw...vandaar de opmerking
  vrijdag 27 juli 2012 @ 19:47:20 #252
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_114731470
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 19:46 schreef mutsieflutsie het volgende:

[..]

ja maar dat kan dus ook met mannen en je vraagt specifiek om een vrouw...vandaar de opmerking
Zoals er veel vrouwen zijn die liever bevriend zijn met mannen dan met vrouwen ben ik liever bevriend met vrouwen dan met mannen.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_114731537
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 19:47 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Zoals er veel vrouwen zijn die liever bevriend zijn met mannen dan met vrouwen ben ik liever bevriend met vrouwen dan met mannen.
het blijft een feit dat dit topic niet bedoeld is om te daten....maar om meerdere nieuwe mensen te leren kennen :{w
  vrijdag 27 juli 2012 @ 19:51:42 #254
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_114731627
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 19:48 schreef mutsieflutsie het volgende:

[..]

het blijft een feit dat dit topic niet bedoeld is om te daten....maar om meerdere nieuwe mensen te leren kennen :{w
Ik vroeg net of het goed was als ik een oproepje plaatste voor een vriendschap en ik begreep dat dat geen probleem was. Een vriendschap zoeken is iets anders dan daten. Maar laten we het hier even bij houden want het wordt een beetje slowchat op deze manier.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_114732809
Zitten we tegenwoordig hier! :( :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_114732885
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 20:23 schreef El_Thijs het volgende:
Zitten we tegenwoordig hier! :( :P
O-)
  vrijdag 27 juli 2012 @ 20:26:33 #257
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_114732927
Ik niet dat is illegaal
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_114732982
*Scherpt de zwaarden*

Ik bedoel...

Hallo allemaal! :W
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_114733013
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 20:26 schreef tijnbrein het volgende:
Ik niet dat is illegaal
ha tijn....ik doe graag aan illegale praktijken :+
  vrijdag 27 juli 2012 @ 20:29:46 #260
372203 LaPeach
Peaches & Cream
pi_114733060
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 20:28 schreef mutsieflutsie het volgende:

[..]

ha tijn....ik doe graag aan illegale praktijken :+
Dus toch ~O>

Hier zitten jullie dus allemaal >:)
There is nothing permanent except change.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 20:31:16 #261
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_114733118
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 20:28 schreef mutsieflutsie het volgende:

[..]

ha tijn....ik doe graag aan illegale praktijken :+
Goeie avond :W

Oh ja :o dan blijf ik uit je buurt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_114733119
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 20:29 schreef LaPeach het volgende:

[..]

Dus toch ~O>

Hier zitten jullie dus allemaal >:)
over het algemeen op fb hoor
pi_114733195
En wie had er last van de hitte vandaag! :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 27 juli 2012 @ 20:36:26 #264
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_114733337
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 20:33 schreef El_Thijs het volgende:
En wie had er last van de hitte vandaag! :P
Niet echt eigenlijk :)
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 20:40:58 #265
372203 LaPeach
Peaches & Cream
pi_114733496
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 20:31 schreef mutsieflutsie het volgende:

[..]

over het algemeen op fb hoor
Ohh uh ja..krijg je he als je verbannen word :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 20:33 schreef El_Thijs het volgende:
En wie had er last van de hitte vandaag! :P
Hoe was de vis? :9
There is nothing permanent except change.
pi_114733616
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:38 schreef Skull-splitter het volgende:
Sc topics werken domweg niet, net als spoilertopics...
Onzin. Het was juist de perfecte aanvulling op dit topic.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_114733636
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 20:40 schreef LaPeach het volgende:

[..]

Hoe was de vis? :9
Heer-lijk :D

Zoals altijd van de visboer :9
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 27 juli 2012 @ 20:51:30 #268
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_114733906
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 20:44 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Onzin. Het was juist de perfecte aanvulling op dit topic.
voor een select groepje wat meer dan voor de andere ;)

Laat ik het er op houden dat ik de splitsingsdrang niet zo snap.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 27 juli 2012 @ 20:51:33 #269
372203 LaPeach
Peaches & Cream
pi_114733909
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 20:44 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Heer-lijk :D

Zoals altijd van de visboer :9
Gelukkig maar, je zal je vis maar bij de groenteboer gehaald hebben :o
There is nothing permanent except change.
pi_114733959
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 20:51 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

voor een select groepje wat meer dan voor de andere ;)

Laat ik het er op houden dat ik de splitsingsdrang niet zo snap.
er is zoveel wat ik niet snap :+
  vrijdag 27 juli 2012 @ 20:53:38 #271
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_114733995
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 20:52 schreef mutsieflutsie het volgende:

[..]

er is zoveel wat ik niet snap :+
Mjah, het begon hier ineens pakweg 7 jaar terug, en de sfeer is er alles behalve gezelliger op geworden. Veel oldies zijn toen ook weggegaan...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_114734298
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 20:51 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

voor een select groepje wat meer dan voor de andere ;)

Laat ik het er op houden dat ik de splitsingsdrang niet zo snap.
Ik copy/paste even iets uit een stukje dat ik eerder schreef in de fb-groep:

Fok! met zijn hoge bezoekersaantallen is nu eenmaal bij uitstek het medium voor een initiatief als het op willen doen van nieuwe contacten. Omdat het bereik van Fok nu eenmaal zo gigantisch groot is en er veel animo voor is. En de SC was een logische aanvulling op de originele reeks. Want hoe leer je iemand nu echt wat beter kennen? Door er mee van stof te wisselen en inzicht te krijgen in diens persoonlijkheid uiteraard, eventueel gevolgd door een meet. Het werkte.

En kliekjesvorming...mja. Daar geef ik je wel gelijk in, bespeur ik zelf ook. Maar dat blijf je altijd houden vrees ik.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  vrijdag 27 juli 2012 @ 21:02:48 #273
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_114734409
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:00 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ik copy/paste even iets uit een stukje dat ik eerder schreef in de fb-groep:

Fok! met zijn hoge bezoekersaantallen is nu eenmaal bij uitstek het medium voor een initiatief als het op willen doen van nieuwe contacten. Omdat het bereik van Fok nu eenmaal zo gigantisch groot is en er veel animo voor is. En de SC was een logische aanvulling op de originele reeks. Want hoe leer je iemand nu echt wat beter kennen? Door er mee van stof te wisselen en inzicht te krijgen in diens persoonlijkheid uiteraard, eventueel gevolgd door een meet. Het werkte.

En kliekjesvorming...mja. Daar geef ik je wel gelijk in, bespeur ik zelf ook. Maar dat blijf je altijd houden vrees ik.
In R&P waren op het laatst 6 SC topics en in de versier SC was altijd gedonder. Dus ergens begrijp ik het wel.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_114734470
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:02 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

In R&P waren op het laatst 6 SC topics en in de versier SC was altijd gedonder. Dus ergens begrijp ik het wel.
Dat snap ik. Maar juist déze reeks met zijn insteek had wat mij betreft baat bij een SC. Maar genoeg daarover, er is een soort alternatief nu.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_114734488
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:02 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

In R&P waren op het laatst 6 SC topics en in de versier SC was altijd gedonder. Dus ergens begrijp ik het wel.
ja oke maar dan hoeft een goed lopend SC waar niks aan de hand is toch niet de dupe van te zijn
  vrijdag 27 juli 2012 @ 21:13:07 #276
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_114734831
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:04 schreef mutsieflutsie het volgende:

[..]

ja oke maar dan hoeft een goed lopend SC waar niks aan de hand is toch niet de dupe van te zijn
Ik vind het ook raar. Aan de andere kant het is Fok! beleid om wildgroei aan SC topics tegen te gaan. Singles is in de eerst maanden gedoogd
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_114736466
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 20:51 schreef LaPeach het volgende:

[..]

Gelukkig maar, je zal je vis maar bij de groenteboer gehaald hebben :o
En je brood bij de slanger :o

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:04 schreef mutsieflutsie het volgende:

[..]

ja oke maar dan hoeft een goed lopend SC waar niks aan de hand is toch niet de dupe van te zijn
Dit. Het liep heel goed en dan ineens de houten staak er doorheen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 27 juli 2012 @ 21:47:06 #278
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_114736582
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 20:51 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

voor een select groepje wat meer dan voor de andere ;)

Laat ik het er op houden dat ik de splitsingsdrang niet zo snap.
Jij had een pleister!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_114736802
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:47 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Jij had een pleister!
neuh ducktape
pi_114736911
SC nu hier? O-)
  vrijdag 27 juli 2012 @ 21:59:37 #281
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_114737206
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:53 schreef JK1982 het volgende:
SC nu hier? O-)
Nee joh 8-)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_114737231
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:59 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Nee joh 8-)
Ok..

Dan kruip ik weer terug in m'n kelder.. :P
  vrijdag 27 juli 2012 @ 22:13:54 #283
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_114738045
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:59 schreef JK1982 het volgende:

[..]

Ok..

Dan kruip ik weer terug in m'n kelder.. :P
Maar Fok!kers zijn toch zolderautisten :?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 22:20:07 #284
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_114738457
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 22:13 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Maar Fok!kers zijn toch zolderautisten :?
Normaal gesproken wel. Hij is speciaal, want hij is een kelderautist :)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  vrijdag 27 juli 2012 @ 22:22:17 #285
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_114738613
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 22:20 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Normaal gesproken wel. Hij is speciaal, want hij is een kelderautist :)
Ik ben een gewone autist. :Y
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_114738652
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 22:20 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Normaal gesproken wel. Hij is speciaal, want hij is een kelderautist :)
Dat dus...

Plus dat m'n wifi-signaal in de kelder beter doorkomt dan op zolder :D
pi_114738907
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 22:22 schreef JK1982 het volgende:

[..]

Dat dus...

Plus dat m'n wifi-signaal in de kelder beter doorkomt dan op zolder :D
sm kelder?
pi_114738908
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 22:22 schreef JK1982 het volgende:
Plus dat m'n wifi-signaal in de kelder beter doorkomt dan op zolder :D
Omfg :D

Dan heb je wel de echte IT crowd vibe te pakken.
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
pi_114739023
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 22:26 schreef mutsieflutsie het volgende:

[..]

sm kelder?
Dat is blijkbaar waar jij aan denkt :P
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
pi_114739251
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 22:26 schreef mutsieflutsie het volgende:

[..]

sm kelder?
Wat denk je wel niet van me.. -O-
pi_114739257
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 22:27 schreef Tangledup het volgende:

[..]

Dat is blijkbaar waar jij aan denkt :P
ach hij weet wie het zegt :P
  vrijdag 27 juli 2012 @ 22:41:23 #292
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_114740083
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 22:30 schreef mutsieflutsie het volgende:

[..]

ach hij weet wie het zegt :P
Op zolder kan het net zo goed. SM zolder
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_114740961
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 22:30 schreef mutsieflutsie het volgende:

[..]

ach hij weet wie het zegt :P
:Y :9~

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 22:41 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Op zolder kan het net zo goed. SM zolder
Too much info.. :{w
pi_114741872
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 22:51 schreef JK1982 het volgende:

[..]

:Y :9~

[..]

Too much info.. :{w
kreeg jij al een beeld van Tijn in een leren string _O-
pi_114744638
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 23:02 schreef mutsieflutsie het volgende:

[..]

kreeg jij al een beeld van Tijn in een leren string _O-
Nee, gelukkig dat ik nog net op tijd aan mijn planning voor morgen :P
  zaterdag 28 juli 2012 @ 00:37:02 #296
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_114748902
Pien85? Had jij al een idee voor de dierentuin meet? :)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  zaterdag 28 juli 2012 @ 01:24:10 #297
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_114751828
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 00:37 schreef automatic_ het volgende:
Pien85? Had jij al een idee voor de dierentuin meet? :)
Nee, nog niks concreets, wil ik even met Kper_Norci overleggen, maar die zie ik nog maar weinig online.
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_114752311
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 20:53 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Mjah, het begon hier ineens pakweg 7 jaar terug, en de sfeer is er alles behalve gezelliger op geworden. Veel oldies zijn toen ook weggegaan...
Loop je al 7 jaar mee? Zomg!
Children of the night. What music they make.
pi_114752729
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 01:24 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Nee, nog niks concreets, wil ik even met Kper_Norci overleggen, maar die zie ik nog maar weinig online.
Hai pien :*
compact en kleverig.
  zaterdag 28 juli 2012 @ 01:43:46 #300
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_114752792
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 01:42 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Hai pien :*
JB O+ Hoi O+ Ik wilde jou vanmiddag smsen... geen idee meer waarom en ook geen flauw idee waarom ik dat vergeten ben :')
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  zaterdag 28 juli 2012 @ 01:43:57 #301
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_114752809
Vol.
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')