Ik vind het ook raar. Aan de andere kant het is Fok! beleid om wildgroei aan SC topics tegen te gaan. Singles is in de eerst maanden gedoogdquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:04 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
ja oke maar dan hoeft een goed lopend SC waar niks aan de hand is toch niet de dupe van te zijn
En je brood bij de slangerquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:51 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Gelukkig maar, je zal je vis maar bij de groenteboer gehaald hebben
Dit. Het liep heel goed en dan ineens de houten staak er doorheen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:04 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
ja oke maar dan hoeft een goed lopend SC waar niks aan de hand is toch niet de dupe van te zijn
Jij had een pleister!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:51 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
voor een select groepje wat meer dan voor de andere
Laat ik het er op houden dat ik de splitsingsdrang niet zo snap.
Maar Fok!kers zijn toch zolderautistenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:59 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ok..
Dan kruip ik weer terug in m'n kelder..
Normaal gesproken wel. Hij is speciaal, want hij is een kelderautistquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar Fok!kers zijn toch zolderautisten
Ik ben een gewone autist.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:20 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel. Hij is speciaal, want hij is een kelderautist
Dat dus...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:20 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel. Hij is speciaal, want hij is een kelderautist
sm kelder?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:22 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dat dus...
Plus dat m'n wifi-signaal in de kelder beter doorkomt dan op zolder
Omfgquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:22 schreef JK1982 het volgende:
Plus dat m'n wifi-signaal in de kelder beter doorkomt dan op zolder
Dat is blijkbaar waar jij aan denktquote:
ach hij weet wie het zegtquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:27 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Dat is blijkbaar waar jij aan denkt
Op zolder kan het net zo goed. SM zolderquote:
quote:
Too much info..quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op zolder kan het net zo goed. SM zolder
Nee, gelukkig dat ik nog net op tijd aan mijn planning voor morgenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:02 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
kreeg jij al een beeld van Tijn in een leren string
Nee, nog niks concreets, wil ik even met Kper_Norci overleggen, maar die zie ik nog maar weinig online.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:37 schreef automatic_ het volgende:
Pien85? Had jij al een idee voor de dierentuin meet?
Loop je al 7 jaar mee? Zomg!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:53 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Mjah, het begon hier ineens pakweg 7 jaar terug, en de sfeer is er alles behalve gezelliger op geworden. Veel oldies zijn toen ook weggegaan...
Hai pienquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, nog niks concreets, wil ik even met Kper_Norci overleggen, maar die zie ik nog maar weinig online.
JBquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |