SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Yuki op 01-07-2012 14:53:07 ]♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
![]()
dank u
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 1 juli 2012 14:36 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb vanmorgen 2x 15 gelopen!
Wat loopt het toch lekker als je je eigen ritme vindt!
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
quote:Op zondag 1 juli 2012 14:36 schreef Brighteyes het volgende:
Wat loopt het toch lekker als je je eigen ritme vindt!![]()
![]()
Netjes, en inderdaad, als je je eigen ritme hebt....heerlijk!!![]()
Goed bezigquote:Op zondag 1 juli 2012 14:36 schreef Brighteyes het volgende:
Wat loopt het toch lekker als je je eigen ritme vindt!
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Lekkahquote:Op zondag 1 juli 2012 14:36 schreef Brighteyes het volgende:
Wat loopt het toch lekker als je je eigen ritme vindt!![]()
![]()
Actiefoto's gisteren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
wil iemand het volgende toevoegen aan de op?
7 okt. Bikkelloop - 10 km hoogeveen
21 okt. Marathon Amsterdam - HM AmsterdamInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
quote:Op zondag 1 juli 2012 14:42 schreef Yuki het volgende:
Actiefoto's gisteren:Leuk!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Dat wil ikquote:Op zondag 1 juli 2012 14:43 schreef Jumparound het volgende:
wil iemand het volgende toevoegen aan de op?
7 okt. Bikkelloop - 10 km hoogeveen
21 okt. Marathon Amsterdam - HM Amsterdam
Ik ben ook weer terug, van Evy les 6. Ik kan ontzettend stabiel wandelen
en de tweede keer 3 minuten heb ik ook heel stabiel gelopen. Nu even uitzweten, drinken en dan douchen.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
tnxquote:
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
quote:Op zondag 1 juli 2012 14:45 schreef Drassss het volgende:
Yuki, bij die laatste foto sterft er iemand achter je
MI van dat meisje die de volgende 3 stappen door haar knieën gaat en vervolgens face down blijft liggen![]()
quote:Op zondag 1 juli 2012 14:42 schreef Yuki het volgende:
Actiefoto's gisteren:Leuke foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brighteyes, wat goed, 2 X 15
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Het eerste waar ik aan dacht toen ik die foto's zag was: hier moet ik volgend jaar langs de kant gaan staanquote:, om al die sporters moreel te ondersteunen. Zit totaal geen eigenbelangen bij
![]()
![]()
quote:Op zondag 1 juli 2012 14:48 schreef streamnl het volgende:
[..]
Het eerste waar ik aan dacht toen ik die foto's zag was: hier moet ik volgend jaar langs de kant gaan staan, om al die sporters moreel te ondersteunen. Zit totaal geen eigenbelangen bij
![]()
Ecosia
quote:Op zondag 1 juli 2012 14:48 schreef streamnl het volgende:
[..]
Het eerste waar ik aan dacht toen ik die foto's zag was: hier moet ik volgend jaar langs de kant gaan staan, om al die sporters moreel te ondersteunen. Zit totaal geen eigenbelangen bij
![]()
Bijkomend voordeel: het zijn ook geweldig lekkere dames allemaal... Vooral Patries, Helma en Mel
Niet iedereen krijgt een high fivequote:Op zondag 1 juli 2012 14:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Bijkomend voordeel: het zijn ook geweldig lekkere dames allemaal... Vooral Patries, Helma en Mel![]()
![]()
en lekker makkelijk. Aangezien ze constant op zoek zijn naar bevestiging dat ze wel "hot" zijn duiken ze op alles met een piemelquote:Op zondag 1 juli 2012 14:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Bijkomend voordeel: het zijn ook geweldig lekkere dames allemaal... Vooral Patries, Helma en Mel
Ecosia
http://www.bikkelloop.nl/quote:Op zondag 1 juli 2012 14:53 schreef Yuki het volgende:
Jump: ze staan erin. Nu ook met linkje naar de BikkelloopInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Die had je toch gekregen van drie mannen? Daar doelde ik op.quote:
En van mij had je die wel gekregen![]()
![]()
Whehehequote:Op zondag 1 juli 2012 14:54 schreef Jumparound het volgende:
[..]
en lekker makkelijk. Aangezien ze constant op zoek zijn naar bevestiging dat ze wel "hot" zijn duiken ze op alles met een piemel
oh, ik las het verkeerquote:
Ecosia
Bij die mannen eiste ik 'm een beetje op hoorquote:Op zondag 1 juli 2012 14:55 schreef streamnl het volgende:
[..]
Die had je toch gekregen van drie mannen? Daar doelde ik op.
En van mij had je die wel gekregenIk zag ze staan en (wat ik normaal NOOIT zou durven) liep naar rechts om hun handen aan te kunnen tikken. Niet dat ze naar mij toe hadden kunnen komen
En ik dacht dat je bedoelde dat jij niet iedereen een high five zou geven, vandaar mijn vraagMaar goed om te weten
![]()
ik denk dat het een grapje isquote:Op zondag 1 juli 2012 14:56 schreef streamnl het volgende:
[..]
Is het gewoon een aparte starttijd of heeft het een betekenis?
15:52:31uur start 10 km heren
Ecosia
Offtopic vraagje... Is iemand hier toevallig een beetje bedreven in photoshop?
Ik zou namelijk graag onderstaande plaatje in rood willen in plaats van groen, maar heb totaal geen kaas gegeten van het bewerken van plaatjes
- edit: bedankt DJMO
[ Bericht 16% gewijzigd door kwiwi op 01-07-2012 15:16:52 ]![]()
Ik heb een t-shirt met jouw usericon, Kwamo
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Zo en weer thuisStand 40,5km in +/- 2,5 uur. Alleen wel even overgenomen van de fietscomputer van mijn stiefvader omdat ik mijn Garmin soms vergat terug aan te zetten na een stop
Moet er nog even aan wennen
Select > Color Rangequote:Op zondag 1 juli 2012 15:09 schreef kwiwi het volgende:
Ik zou namelijk graag onderstaande plaatje in rood willen in plaats van groen, maar heb totaal geen kaas gegeten van het bewerken van plaatjes
Image > Adjustments >Hue/Saturation
Vandaag even snel een interval gedaan, hier het resultaat:
http://connect.garmin.com/activity/194546065![]()
Oh myquote:Op zondag 1 juli 2012 15:20 schreef Sheriam het volgende:
Mijn foto's, ik loop in 't geel ipv rose:![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Loop je barefoot? Goed gekeken, idd barefoot.
Wauw! Doe je dat al lang?♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Leuk! Nog steeds alle respect om zonder schoeisel te lopenquote:Op zondag 1 juli 2012 15:20 schreef Sheriam het volgende:
Mijn foto's, ik loop in 't geel ipv rose:![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dat dusquote:Op zondag 1 juli 2012 15:21 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Leuk! Nog steeds alle respect om zonder schoeisel te lopen
eens! Ik zou bang zijn dat iemand op mn tenen ging staanquote:Op zondag 1 juli 2012 15:21 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Leuk! Nog steeds alle respect om zonder schoeisel te lopen
Niet meer actief op Fok!![]()
Altijd al, zelfs gym op school was vroeger blootsvoets. Het verste wat ik met schoenen heb hardgelopen is waarschijnlijk niet meer dan een paar honderd meter, in de tijd dat ik in het gewone leven nog wel schoenen droeg en soms een trein of bus moest halen, of als kind met buiten-spelletjes (hoewel ik thuis in de tuin enzo ook meestal blootsvoets speelde, maar toen nog niet op straat of in het bos).quote:Op zondag 1 juli 2012 15:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh myLoop je barefoot? Goed gekeken, idd barefoot.
Wauw! Doe je dat al lang?![]()
Wat is de reden dat je geen schoenen draagt?quote:Op zondag 1 juli 2012 15:35 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Altijd al, zelfs gym op school was vroeger blootsvoets. Het verste wat ik met schoenen heb hardgelopen is waarschijnlijk niet meer dan een paar honderd meter, in de tijd dat ik in het gewone leven nog wel schoenen droeg en soms een trein of bus moest halen, of als kind met buiten-spelletjes (hoewel ik thuis in de tuin enzo ook meestal blootsvoets speelde, maar toen nog niet op straat of in het bos).![]()
Tijdens mij 10km in Roosendaal vorige week zag ik ook een barefootrunnerquote:Op zondag 1 juli 2012 15:35 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Altijd al, zelfs gym op school was vroeger blootsvoets. Het verste wat ik met schoenen heb hardgelopen is waarschijnlijk niet meer dan een paar honderd meter, in de tijd dat ik in het gewone leven nog wel schoenen droeg en soms een trein of bus moest halen, of als kind met buiten-spelletjes (hoewel ik thuis in de tuin enzo ook meestal blootsvoets speelde, maar toen nog niet op straat of in het bos).het viel me op dat zijn voeten er ook heel anders uitzagen. Heel robuust, en breed ook. En z'n pezen leken ook wel staalkabels
en hij ging er nog hard mee ook!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik ga toch even klagen, wat een kleine rotfoto's zeg vd meidenloopIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Die moeten eerst gekocht worden he, zijn van Aktiefoto.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
thnx!quote:Op zondag 1 juli 2012 15:03 schreef streamnl het volgende:
Hee DJMO!
![]()
![]()
Personal best 10 km of 1h:07m:35s which is a 7m:13s improvement.
Netjes gedaan!!
graag gedaanquote:Op zondag 1 juli 2012 15:09 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ja, die van andere lopen zijn een tikkie groter (en met zo'n lelijk watermark).quote:Op zondag 1 juli 2012 15:40 schreef Guppyfriend het volgende:
Die moeten eerst gekocht worden he, zijn van Aktiefoto.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik heb net 2 vreselijke toffe hardloopjacks aangehad
Maarrrrrrr........niet gekocht!F means you're fucked![]()
Blootsvoets is gewoon 1000x fijner dan de beste schoenen ooit ook maar zouden kunnen zijn; alles voelt anders, met schoenen lopen is alsof je met een donkere bril naar een kunst tentoonstelling gaat kijken, of met oordoppen in naar een concert gaat. En 't is nog gezond ook. Dat we tegenwoordig altijd schoenen dragen, veel mensen zelfs thuis/binnen, is echt nergens voor nodig, is zelfs slecht voor de voeten. Heb er wel eens uitgebreider over gepost maar de draadjes gaan zo snel dat lang niet iedereen die posts ziet (en dan zijn er nog nieuwe binnenkomers). Heb nu niet veel tijd (vanavond personeelsbarbequequote:Op zondag 1 juli 2012 15:37 schreef Drassss het volgende:
[..]
Wat is de reden dat je geen schoenen draagt?), als je meer wilt weten zoek eens in m'n postgeschiedenis.
![]()
![]()
Ooh vandaar.quote:Op zondag 1 juli 2012 15:46 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ja, die van andere lopen zijn een tikkie groter (en met zo'n lelijk watermark).
Ik had geluk, bij de Zomerklassieker is er blijkbaar een hobbyist die elk jaar van iedereen foto's maakt en die gratis op een site zet in HR. Superaardig!![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Tik em aan vrouwe!quote:
Hier mijn actiepics
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb toch nog een uitslag toegekend gekregen op basis van degenen voor en achter mij. 32nogiets en ik heb er nog steeds zo de balen van, stom he? Binnenkort gewoon zelf eens een exact 5k rondje lopen en een fijne tijd neerzetten.
Hardloper.
IG @webkim![]()
Ok, de kogel is door de kerk.![]()
Hoezeer het mij ook aan het hart gaat heb ik besloten om de Damloop niet te doen...![]()
Ik heb nu 3x gelopen en de 3e x had ik pijn in mijn voet. Het zou al kort dag zijn maar als ik niet eens pijnvrij kan lopen heeft het denk ik gewoon geen zin. Zo loop ik het risico dat het echt een chronisch probleem wordt...ik baal ontieglijkmaar het is niet anders. Wel jammer dat ik straks gewoon weer helemaal opnieuw kan beginnen. Zeker daar ik al zover was om de 10km ' op het gemakje ' te lopen.
Nu heb ik gezien dat ik tot eind juli kan annuleren.
Nu is mijn vraag: weet iemand of je je startbewijs kunt 'overdoen' aan iemand ( en zo ja : hoe dan ) en 2e zo ja is er hier iemand die m wil overnemen? Uiteraard tegen kostprijs...![]()
Succes met lopen allemaal!![]()
![]()
quote:Op zondag 1 juli 2012 15:53 schreef Webkim het volgende:
[..]
Tik em aan vrouwe!
Hier mijn actiepics
Of een ander, kleiner loopje doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb toch nog een uitslag toegekend gekregen op basis van degenen voor en achter mij. 32nogiets en ik heb er nog steeds zo de balen van, stom he? Binnenkort gewoon zelf eens een exact 5k rondje lopen en een fijne tijd neerzetten.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op zondag 1 juli 2012 15:51 schreef YUR het volgende:
Ik heb net 2 vreselijke toffe hardloopjacks aangehad
Maarrrrrrr........niet gekocht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb steeds de neiging om deze aan te schaffen, maar ik doe het niet!
@Sheriam, Dank voor de uitleg![]()
![]()
Wat enorm balen voor jequote:Op zondag 1 juli 2012 15:55 schreef Liesje68 het volgende:
Hoezeer het mij ook aan het hart gaat heb ik besloten om de Damloop niet te doen...![]()
Ik heb nu 3x gelopen en de 3e x had ik pijn in mijn voet. Het zou al kort dag zijn maar als ik niet eens pijnvrij kan lopen heeft het denk ik gewoon geen zin. Zo loop ik het risico dat het echt een chronisch probleem wordt...ik baal ontieglijkmaar het is niet anders. Wel jammer dat ik straks gewoon weer helemaal opnieuw kan beginnen. Zeker daar ik al zover was om de 10km ' op het gemakje ' te lopen.
Nu is mijn vraag: weet iemand of je je startbewijs kunt 'overdoen' aan iemand ( en zo ja : hoe dan ) en 2e zo ja is er hier iemand die m wil overnemen? Uiteraard tegen kostprijs...![]()
Succes met lopen allemaal!maar ik denk dat het een juiste beslissing is
Balen zegquote:Op zondag 1 juli 2012 15:55 schreef Liesje68 het volgende:
Succes met lopen allemaal!
Als het voor de 10EM is, weet ik misschien wel iemand voor je startnummerF means you're fucked![]()
Tsja, ze willen natuurlijk wel dat je de foto's ook nog koopt, als ze er sowieso al goed/duidelijk uit zien, doet niemand dat meerquote:Op zondag 1 juli 2012 15:40 schreef slacker_nl het volgende:
Ik ga toch even klagen, wat een kleine rotfoto's zeg vd meidenloopIk ga er denk ik wel een of twee kopen, als m'n moeder dat leuk vind.. ze is 80 en al jaren aan 't kwakkelen met een steeds terugkerende kanker, en ze was sowieso al niet iemand voor mensenmassa's, dus ze zal me nooit persoonlijk zien lopen bij zo'n evenement.
![]()
![]()
2.3. Deelnemers aan de 10 Engelse Mijl prestatieloop en Deelnemers aan de 4 Engelse Mijl mogen hun deelname bewijs en startnummer overdragen of verkopen aan een andere loper Het overdragen is alleen toegestaan tussen 10 september en 22 september 11.59 uur via een module op www.damloop.nlquote:Op zondag 1 juli 2012 15:55 schreef Liesje68 het volgende:
quote:Op zondag 1 juli 2012 15:53 schreef Webkim het volgende:
[..]
Tik em aan vrouwe!
Hier mijn actiepics
Toffe foto's!! En ondanks dat het nog steeds balen is, wel fijn dat je nog EEN uitslag gekregen hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb toch nog een uitslag toegekend gekregen op basis van degenen voor en achter mij. 32nogiets en ik heb er nog steeds zo de balen van, stom he? Binnenkort gewoon zelf eens een exact 5k rondje lopen en een fijne tijd neerzetten.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Wat zondequote:Op zondag 1 juli 2012 15:55 schreef Liesje68 het volgende:
Succes met lopen allemaal!Maar beter dat je nu even rust neemt en daarna die 10km haalt dan dat je over grenzen heengaat en wellicht helemaal niet meer kan rennen. Vind het een verstandig, maar ook moedig besluit van je
He wat balen zeg maar wel ontzettend slim van je om nu al af te blazen. Anders loop je ook misschien iedere keer je rondje met het gevoel van 'moeten' en dan forceer je de boel alleen maar!quote:Op zondag 1 juli 2012 15:55 schreef Liesje68 het volgende:
Voor iemand anders zou ik ze ook wel kopen, maar voor mezelf niet. Mooi ideequote:Op zondag 1 juli 2012 15:56 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Tsja, ze willen natuurlijk wel dat je de foto's ook nog koopt, als ze er sowieso al goed/duidelijk uit zien, doet niemand dat meerIk ga er denk ik wel een of twee kopen, als m'n moeder dat leuk vind.. ze is 80 en al jaren aan 't kwakkelen met een steeds terugkerende kanker, en ze was sowieso al niet iemand voor mensenmassa's, dus ze zal me nooit persoonlijk zien lopen bij zo'n evenement.
![]()
Overigens had ik op de foto's van Aktiefoto helemaal cellulitis benenterwijl op de hobbyistenfoto, mooi glad. Puh. Met zo'n waardeloze voorvertoning koop ik ze helemaal niet
Het is natuurlijk klote voor jou, maar ik zou dolgraag dat startnummer over willen nemen van je!quote:Op zondag 1 juli 2012 15:55 schreef Liesje68 het volgende:
Succes met lopen allemaal!
It's funny
But not ha-ha funny.![]()
quote:Op zondag 1 juli 2012 15:55 schreef Drassss het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb steeds de neiging om deze aan te schaffen, maar ik doe het niet!
@Sheriam, Dank voor de uitlegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
Annuleren kost me ¤5,- en dit kan tot eind juli. Uiteraard maak ik liever iemand anders er blij mee...quote:Op zondag 1 juli 2012 15:56 schreef YUR het volgende:
[..]
Balen zeg
Als het voor de 10EM is, weet ik misschien wel iemand voor je startnummer
Had ergens gelezen dat startbewijs overdoen naar iemand ook mogelijk is. Weet nu alleen niet meer hoe![]()
Het is inderdaad voor de 10EM.![]()
quote:Op zondag 1 juli 2012 15:59 schreef YUR het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enDie eerste!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tussen 12/22 september kan je je startnummer overzetten naar een ander.quote:Op zondag 1 juli 2012 15:56 schreef YUR het volgende:
[..]
Balen zeg
Als het voor de 10EM is, weet ik misschien wel iemand voor je startnummer
http://www.damloop.nl/startnummer-met-naam/quote:Van 12 t/m 22 september 11.59 uur is het hier mogelijk om jouw startnummer over te dragen aan iemand anders. Hier voer je het startnummer, de postcode en de geboortedatum in van degene die ingeschreven staat voor de Dam tot Damloop. Vervolgens voer je de naam, het adres en de geboortedatum van de nieuwe loper in. Het overdragen van een startnummer kost ¤ 2,50 per keer. Verzending van het startnummer dient men onderling te regelen. Let op! Het overdragen van een startnummer is alleen mogelijk met een startnummer van de 10 of 4 EM trimloop, niet voor de wedstrijd en Businessloop. Wedstrijdnummers zijn niet overdraagbaar, gegevens van de Businesslopers kunnen alléén gewijzigd worden door de contactpersoon.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Liesje, ik ga even iemand een berichtje sturen...wil je het nummer even vasthouden?quote:Op zondag 1 juli 2012 15:59 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Annuleren kost me ¤5,- en dit kan tot eind juli. Uiteraard maak ik liever iemand anders er blij mee...
Had ergens gelezen dat startbewijs overdoen naar iemand ook mogelijk is. Weet nu alleen niet meer hoe![]()
Het is inderdaad voor de 10EM.F means you're fucked![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enMOOOOOOOI dat je die hebt kunnen weerstaan zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind vooral die bovenste mooi! Zijn ze ook geschikt voor de winter of zomer?
![]()
quote:Op zondag 1 juli 2012 16:00 schreef YUR het volgende:
[..]
Liesje, ik ga even iemand een berichtje sturen...wil je het nummer even vasthouden?
It's funny
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enDie eersteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Is goed.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:00 schreef YUR het volgende:
[..]
Liesje, ik ga even iemand een berichtje sturen...wil je het nummer even vasthouden?![]()
Het is 'first come, first serve'![]()
Vooropgesteld dat het overdragen lukt.
Volgens slacker en drass moet dat lukken. Ik heb die link gebookmarked.
Ik neem aan dat je bestelde opties zoals medaille en tshirt ook kunt overdragen annuleren?![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enoeh die bovenste!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@liesje68 ik help je wel herrinneren, moet zelf ook een nummer overdragen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Liesje, wat ontzettend klote voor je![]()
Wel echt respect dat je, ipv door te lopen met alle gevolgen van dien, toch het verstandige besluit hebt genomen![]()
![]()
Jasje was 90 euro in de winkelquote:Op zondag 1 juli 2012 16:06 schreef Drassss het volgende:
Futur is een dure onlineshop Yur, maar nice is hij wel![]()
![]()
Liesje, mn collega heeft net eergisteren een startnummer kunnen krijgen....dus sorry!
Maar er is zo veel vraag naar, die raak je makkelijk kwijt
F means you're fucked![]()
Hmmzquote:Laat ik het anders zeggen, dat Futur één van de duurste onlineshops is als je materialen/kleren wil kopen
![]()
![]()
Ja, Nero die wilde hem ook heel graag, dus denk dat ze hem al kwijt isquote:Op zondag 1 juli 2012 16:07 schreef YUR het volgende:
Liesje, mn collega heeft net eergisteren een startnummer kunnen krijgen....dus sorry!
Maar er is zo veel vraag naar, die raak je makkelijk kwijt
quote:Op zondag 1 juli 2012 16:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, Nero die wilde hem ook heel graag, dus denk dat ze hem al kwijt is![]()
It's funny
Wadlopenrespect
Goede stok achter de deur hè.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:09 schreef GotC het volgende:
[..]![]()
10 EM! Dat ga je al snel na het beginnen met hardlopen doen zeg!
![]()
It's funny
Wad loop jij een gekke route zegquote:Op zondag 1 juli 2012 16:09 schreef mosselmossel het volgende:
12kilometer in 4 uur!
http://www.endomondo.com/workouts/shDLbdhUTlY
F means you're fucked![]()
Hey slacker! Ga jij m ook niet lopen?quote:Op zondag 1 juli 2012 16:05 schreef slacker_nl het volgende:
@liesje68 ik help je wel herrinneren, moet zelf ook een nummer overdragen.
Thanks in ieder geval. Trouwens als ik die link van jou bekijk dan zie ik niet dat je opties zoals medaille/tshirt kunt overdragen of mis ik iets?![]()
![]()
Zie het als een experiment.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:10 schreef GotC het volgende:
[..]
Vind t een interessant risico dat je neemt
It's funny
Hoe bizar om te zienquote:Op zondag 1 juli 2012 16:09 schreef mosselmossel het volgende:
12kilometer in 4 uur!
http://www.endomondo.com/workouts/shDLbdhUTlY![]()
![]()
Net terug van vakantie! 2x (geprobeerd) te lopen waarvan 1x gelukt is met Endomondo:
http://www.endomondo.com/workouts/qXexKrAo19c
Wel leuk om eens ergens anders te rennen maar het was gewoon veel te heet!
Nu is de Garmin tijdens mijn vakantie binnen gekomen dus die ga ik morgen of dinsdag testen!![]()
![]()
Ziet er best apart uit zoquote:Op zondag 1 juli 2012 16:09 schreef mosselmossel het volgende:
12kilometer in 4 uur!
http://www.endomondo.com/workouts/shDLbdhUTlYMaar stoer dat je bent gaan wadlopen
Wat gaaf! Lekker weer daar?quote:Op zondag 1 juli 2012 16:09 schreef mosselmossel het volgende:
12kilometer in 4 uur!
http://www.endomondo.com/workouts/shDLbdhUTlY![]()
Stoer die andere namen zoquote:Op zondag 1 juli 2012 16:11 schreef gcjoel het volgende:
Net terug van vakantie! 2x (geprobeerd) te lopen waarvan 1x gelukt is met Endomondo:
Nu is de Garmin tijdens mijn vakantie binnen gekomen dus die ga ik morgen of dinsdag testen!
Geen idee, zit met hetzelfde probleem. Komen we dan wel achterquote:Op zondag 1 juli 2012 16:11 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Hey slacker! Ga jij m ook niet lopen?
Thanks in ieder geval. Trouwens als ik die link van jou bekijk dan zie ik niet dat je opties zoals medaille/tshirt kunt overdragen of mis ik iets?
Nee, ik ga 'm wel lopen, maar zit in een bedrijfsteam nu. Dus heb m'n individuele ticket niet meer nodig.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Van juni 0 naar 16 km in september? Tsja...Hoop dat je niet geblesseerd raakt!quote:Op zondag 1 juli 2012 16:10 schreef GotC het volgende:
[..]
Vind t een interessant risico dat je neemt![]()
Thanks!quote:Op zondag 1 juli 2012 16:12 schreef GotC het volgende:
Welkom thuis gcjoelLeuk om ergens anders te hebben gelopen. Have fun met de Garmin!
Ik moet het pakje nog openmaken, dat ga ik straks maar eens doen!![]()
Toch maar mooi een buiten NL kaartjequote:Op zondag 1 juli 2012 16:11 schreef gcjoel het volgende:
Nu is de Garmin tijdens mijn vakantie binnen gekomen dus die ga ik morgen of dinsdag testen!
Ik heb trouwens wel gefaald in de Hardloopwinkel. Heb een korte tight gekocht
M'n 1e! Is van New Line en zag thuis pas dat ik een M heb gepast+gekocht..terwijl al m'n andere hardlooptights zijn een L
Something's happening..![]()
Goed tekenquote:Op zondag 1 juli 2012 16:15 schreef GotC het volgende:
M'n 1e! Is van New Line en zag thuis pas dat ik een M heb gepast+gekocht..terwijl al m'n andere hardlooptights zijn een L
quote:Op zondag 1 juli 2012 16:15 schreef GotC het volgende:
Something's happening..
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ja, was gister. Echt supergaaf om te doen, wadlopen. Heel je benen onder de blubber, een enkele keer tot je borst in het water/. Zuigend drijfzand. Door moeten lopen. Maar echt hoe vet was dat zeg. Ik kan het iedereen aanraden. Je moet het een keer gedaan hebben. Tocht van 4 uur, waarbij de eerste anderhalf uur het zwaarst is. Daarna krijg je minder drijfzand en blubber en is het meer zand en mosselbanken.
En nu ben ik net weer thuis en wil ik straks als het is gestopt is met regenen nog even een rondje hardlopen
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dank je.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:06 schreef GotC het volgende:
Liesje, wat ontzettend klote voor je![]()
Wel echt respect dat je, ipv door te lopen met alle gevolgen van dien, toch het verstandige besluit hebt genomen![]()
Echt, ik kan wel janken maar goed...doorgaan heeft gewoon geen zin. Yes I know, there are worse things in life but still...![]()
Ik ga juli niets doen en dan een mri laten maken en dan kijken hoe het er voor staat...![]()
beter!quote:Op zondag 1 juli 2012 16:15 schreef GotC het volgende:
Ow en @Liesje: Kut dat het nog niet gaat. Hopelijk duurt het niet meer al te lang.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
En terecht, Dick Bruna is ossum!quote:Op zondag 1 juli 2012 15:15 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb een t-shirt met jouw usericon, Kwamo
Trouwens, runkeeper.com is hier down, bij jullie ook?![]()
Yes, vanmorgen waren ze al bezig met onderhoud.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:24 schreef Kwamo het volgende:
[..]
En terecht, Dick Bruna is ossum!
Trouwens, runkeeper.com is hier down, bij jullie ook?It's funny
Jammer Liesje van je problemen. Mijn armen/handen ed zijn na een jaar zware/ernstige fysieke klachten nog steeds niet genezen. Gaat beter denk ik maar t duurt zo ontiegelijk lang. Net afgestudeerd met pijn en moeite.. Tja zie dan maar werk te vinden wat je eigenlijk door ziekte niet kan uitoefenen..quote:Op zondag 1 juli 2012 16:11 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Hey slacker! Ga jij m ook niet lopen?
Thanks in ieder geval. Trouwens als ik die link van jou bekijk dan zie ik niet dat je opties zoals medaille/tshirt kunt overdragen of mis ik iets?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
Ja idd, maar nu dus nog steeds. Zou best die schrikkelseconde kunnen zijn, die schijnt nogal wat websites overhoop te hebben gegooidquote:Op zondag 1 juli 2012 16:29 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Yes, vanmorgen waren ze al bezig met onderhoud.![]()
![]()
O, die hadden ze vandaag?quote:Op zondag 1 juli 2012 16:35 schreef Kwamo het volgende:
[..]
Ja idd, maar nu dus nog steeds. Zou best die schrikkelseconde kunnen zijn, die schijnt nogal wat websites overhoop te hebben gegooidZou wat zijn hé.
It's funny
Gisterenquote:Op zondag 1 juli 2012 16:36 schreef Nero22 het volgende:
[..]
O, die hadden ze vandaag?Zou wat zijn hé.
. Er zijn een aantal linux versies (oude, dat dan weer wel) die er goed van op hun bek zijn gegaan bij de laatste schrikkelseconde. Natuurlijk, overal patches en updates maar niet iedereen zet die er op. Gevolg: platte websites
.
![]()
Zoals ik al zei zijn er ergere dingen in het leven...quote:Op zondag 1 juli 2012 16:31 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Jammer Liesje van je problemen. Mijn armen/handen ed zijn na een jaar zware/ernstige fysieke klachten nog steeds niet genezen. Gaat beter denk ik maar t duurt zo ontiegelijk lang. Net afgestudeerd met pijn en moeite.. Tja zie dan maar werk te vinden wat je eigenlijk door ziekte niet kan uitoefenen..![]()
![]()
Tuurlijk, maar daarom is het nog wel balenquote:Op zondag 1 juli 2012 16:47 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei zijn er ergere dingen in het leven.... Sterkte met het herstel!
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Forum Opties Forumhop: Hop naar: