Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier . Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Specifiek bedoeld voor mensen die hardlopen gebruiken om bijv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen [SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn. [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren. Ecosia ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
Ik ben ook weer terug, van Evy les 6 . Ik kan ontzettend stabiel wandelen en de tweede keer 3 minuten heb ik ook heel stabiel gelopen. Nu even uitzweten, drinken en dan douchen.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren. Ecosia ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
Het eerste waar ik aan dacht toen ik die foto's zag was: hier moet ik volgend jaar langs de kant gaan staan , om al die sporters moreel te ondersteunen. Zit totaal geen eigenbelangen bij
Het eerste waar ik aan dacht toen ik die foto's zag was: hier moet ik volgend jaar langs de kant gaan staan , om al die sporters moreel te ondersteunen. Zit totaal geen eigenbelangen bij
Bijkomend voordeel: het zijn ook geweldig lekkere dames allemaal... Vooral Patries, Helma en Mel
Bijkomend voordeel: het zijn ook geweldig lekkere dames allemaal... Vooral Patries, Helma en Mel
en lekker makkelijk. Aangezien ze constant op zoek zijn naar bevestiging dat ze wel "hot" zijn duiken ze op alles met een piemel
Die had je toch gekregen van drie mannen? Daar doelde ik op.
En van mij had je die wel gekregen
Bij die mannen eiste ik 'm een beetje op hoor Ik zag ze staan en (wat ik normaal NOOIT zou durven) liep naar rechts om hun handen aan te kunnen tikken. Niet dat ze naar mij toe hadden kunnen komen
En ik dacht dat je bedoelde dat jij niet iedereen een high five zou geven, vandaar mijn vraag Maar goed om te weten
Is het gewoon een aparte starttijd of heeft het een betekenis? 15:52:31uur start 10 km heren
ik denk dat het een grapje is
Zo en weer thuis Stand 40,5km in +/- 2,5 uur. Alleen wel even overgenomen van de fietscomputer van mijn stiefvader omdat ik mijn Garmin soms vergat terug aan te zetten na een stop Moet er nog even aan wennen
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Oh my Loop je barefoot? Goed gekeken, idd barefoot. Wauw! Doe je dat al lang?
Altijd al, zelfs gym op school was vroeger blootsvoets. Het verste wat ik met schoenen heb hardgelopen is waarschijnlijk niet meer dan een paar honderd meter, in de tijd dat ik in het gewone leven nog wel schoenen droeg en soms een trein of bus moest halen, of als kind met buiten-spelletjes (hoewel ik thuis in de tuin enzo ook meestal blootsvoets speelde, maar toen nog niet op straat of in het bos).
Altijd al, zelfs gym op school was vroeger blootsvoets. Het verste wat ik met schoenen heb hardgelopen is waarschijnlijk niet meer dan een paar honderd meter, in de tijd dat ik in het gewone leven nog wel schoenen droeg en soms een trein of bus moest halen, of als kind met buiten-spelletjes (hoewel ik thuis in de tuin enzo ook meestal blootsvoets speelde, maar toen nog niet op straat of in het bos).
Tijdens mij 10km in Roosendaal vorige week zag ik ook een barefootrunner het viel me op dat zijn voeten er ook heel anders uitzagen. Heel robuust, en breed ook. En z'n pezen leken ook wel staalkabels en hij ging er nog hard mee ook!