Jaydenquote:Op zondag 1 juli 2012 00:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja idd 2-3 jaar ofzo. En rond die tijd meestal maar 10 per dag ofzo.
Ok, bedankt voor deze info. Veel plezier.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:46 schreef Jojoortje het volgende:
Nu naar de stad. Heb iets paars aan. Zoek me oppppp joh!!
Ik val terug op het subtiele antwoord "Daar ga ik niet over". Denk het niet though.quote:
Ik geloof er ook geen reet van. Heb volgens dat maar 3000 posts gemaakt vorig jaar, terwijl dat onmogelijk is man. Sta nu al op bijna 14.000.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:47 schreef Geo4kant het volgende:
Davy hoe kom jij aan die aantallen en dan maar gemiddeld 27 per dag.. je bent hier ook echt uren..
Volgens mij heb je gewoon je account in 2003 aangemaakt en 6 jaar niet gepost ofso.
Dan gok ik bij deze op slecht verzonnen want die zin kwam net in me op tijdens een gesprek met onze Guitaristquote:Op zondag 1 juli 2012 00:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beter goed gejat dan slecht verzonnen.
Ik ben nog niet gevraagd, wat trouwens wel belachelijk is.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:48 schreef j0rdiiii het volgende:
GGMM begint een echt een grote meneer op FOK! te worden, wanneer ga je als FA aan de slag?
Idd. Miss moet je Yvonne ff een likje geven. Schijnt ze wel gevoelig voor te zijn.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben nog niet gevraagd, wat trouwens wel belachelijk is.
Je hebt dit jaar dan ook al 11000 postsquote:Op zondag 1 juli 2012 00:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik geloof er ook geen reet van. Heb volgens dat maar 3000 posts gemaakt vorig jaar, terwijl dat onmogelijk is man. Sta nu al op bijna 14.000.
Vreemd.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben nog niet gevraagd, wat trouwens wel belachelijk is.
Ik wil nu iets zeggen, maar ik doe het maar nietquote:Op zondag 1 juli 2012 00:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Miss moet je Yvonne ff een likje geven. Schijnt ze wel gevoelig voor te zijn.
Ik had het over dit jaar...quote:Op zondag 1 juli 2012 00:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je hebt dit jaar dan ook al 11000 posts
Een goede mod valt niet op.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, maar je moet gewoon normaal doen tegen GGMM. Er zijn al te weinig fatsoenlijke mods.
Idd, maar zodra davy gebanned is weet je dat m'n FA-rechten binnen zijn.quote:
Ik val op vanwege m'n sprankelende persoonlijkheid, niet vanwege m'n modskills. Daar kan ik niks aan doen man.quote:
Na GEO dus ook Davy verloren.quote:
Je hebt hem al een aantal keer gespaard, waarom dat dan?quote:Op zondag 1 juli 2012 00:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd, maar zodra davy gebanned is weet je dat m'n FA-rechten binnen zijn.
Mooi man, ondanks dat ik het nummer op m'n pc heb staan en als dat niet het geval was ik het via youtube binnen 3 seconde had kunnen opzoeken ga ik direct naar Fok!radio luisteren.quote:
Keep your friends close..quote:Op zondag 1 juli 2012 00:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je hebt hem al een aantal keer gespaard, waarom dat dan?
3 seconden? Daar geloof ik helemaal niks van.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mooi man, ondanks dat ik het nummer op m'n pc heb staan en als dat niet het geval was ik het via youtube binnen 3 seconde had kunnen opzoeken ga ik direct naar Fok!radio luisteren.
Ik had een keer een foto van iemand geplaatst maar die was 30 seconden later weer weg.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je hebt hem al een aantal keer gespaard, waarom dat dan?
quote:Op zondag 1 juli 2012 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
3 seconden? Daar geloof ik helemaal niks van.
and your enemies closerquote:
Mod worden doe je toch echt zelf.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik val op vanwege m'n sprankelende persoonlijkheid, niet vanwege m'n modskills. Daar kan ik niks aan doen man.
Nee GGMM bedoelde het zo hij ziet Davy als een beste vriend en terecht overigens.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
and your enemies closer
Heb hem afgemaakt.
Oke.quote:
Mooi.quote:
Praat namens jezelf.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee GGMM bedoelde het zo hij ziet Davy als een beste vriend en terecht overigens.
Valse tussenstand in EK2012 ook nog.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik had een keer een foto van iemand geplaatst maar die was 30 seconden later weer weg.
Wat bedoel je verder met een aantal keer?
Terecht?quote:Op zondag 1 juli 2012 00:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee GGMM bedoelde het zo hij ziet Davy als een beste vriend en terecht overigens.
Hij mag met mij meequote:Op zondag 1 juli 2012 00:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mooi.
Fuck Davy maar.
Vond al raar dat hij met ons naar Johan Fruitschaal wou gaan.
Daarnaast heb ik hem 10 keer gewaarschuwd voor die pics.quote:
Je wou eerst van een Ajacied maken.quote:
Je Ajax-Ui kost je credits.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
MrStylo wat doe je in eens haten tegen mij?
Ja komt door te veel incidenten.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Oh.quote:
Ajax is nu mijn club, mijn ideaal.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Davy nu zowel Geo, Style als GGMM zo onaardig tegen je doen wil je met Smoofie en ik naar Ajax kijken?
Ja.quote:
Ons Jantje is onvervangbaarquote:Op zondag 1 juli 2012 00:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Mooi man kom gezellig meeposten over wie Vertonghen moet opvolgen en dergelijke.
Ik herinner me ineens iets wat ik gisteren las;quote:Op zondag 1 juli 2012 00:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Come say that that to my face, pasty ass white boy.. i'll fuck you so hard up your ass till you love me.
quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
You wouldnt last 2 minutes in my world, bitch.
quote:
Zal hierom wel wezen.quote:
Als PSVzuipsite dit ziet.quote:
Lees beter. Ik zeg niet dat ik het zelf wist.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik herinner me ineens iets wat ik gisteren las;
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Zal hierom wel wezen.
En dan hebben die schijtboeren met hun minderwaardigheidscomplex Narsingh ook nog eens afgepakt... Word jij daar niet pisnijdig van?quote:
Wou net zeggen, zo staat het er toch echt. Kan ook.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Lees beter. Ik zeg niet dat ik het zelf wist.
Selectief quoten.
(of jullie quoten het goed maar lezen het op een verkeerde manier.)
Gooien ze daar weer met gemeente geld? pisveequote:Op zondag 1 juli 2012 01:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan hebben die schijtboeren met hun minderwaardigheidscomplex Narsingh ook nog eens afgepakt... Word jij daar niet pisnijdig van?
Wij voelen elkaar goed aan man. Stelletje haters terwijl jij de vriendelijkheid zelf bent.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gooien ze daar weer met gemeente geld? pisvee
Al gooi je met honderden miljoenen daar, het blijft kut. Niks aan te doen.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gooien ze daar weer met gemeente geld? pisvee
Weet ik, zegt mijn moeder ook elke avond als ik een avond kusje krijg.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wij voelen elkaar goed aan man. Stelletje haters terwijl jij de vriendelijkheid zelf bent.
Je bent wel veel aan het voelen vanavond hé klein konijntjequote:Op zondag 1 juli 2012 01:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wij voelen elkaar goed aan man. Stelletje haters terwijl jij de vriendelijkheid zelf bent.
Pak hem aan.quote:
Net doen alsof je niet hetzelfde voeltquote:
Ja emotioneel dagje zo en dan ben ik morgen nog alleen thuis ook.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:05 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Je bent wel veel aan het voelen vanavond hé klein konijntje
Waar gaan je ouders heen dan?quote:Op zondag 1 juli 2012 01:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja emotioneel dagje zo en dan ben ik morgen nog alleen thuis ook.
Daarom wil je Davy zo graag. Je vindt alleen zijn kut.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe eens normaal.quote:
Wat? Je lijkt Geo wel.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Daarom wil je Davy zo graag. Je vindt alleen zijn kut.
Onterecht?Onterecht?Onterecht?quote:Op zondag 1 juli 2012 01:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
We weten nu wat er volgt als je een onterechte ban uitdeelt, laat maar gaan joh.
Dat wordt een fapdagje. Ik voel dat aan.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hou je rustig he, geen rare plaatjes posten.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Viezerik, doe normaal, ban 48 uur.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:08 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dat wordt een fapdagje. Ik voel dat aan.
Ben buitenlander dus heb een smoesje.quote:
Wie niet?quote:Op zondag 1 juli 2012 01:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ben buitenlander dus heb een smoesje.
Je bent morgen alleen>je doet aardig tegen davy>je wilt samen met hem zijn wanneer je alleen bent.
Maandag heeft hij een spreekbeurt op zijn basisschool over Ajaxquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |