Ik val op vanwege m'n sprankelende persoonlijkheid, niet vanwege m'n modskills. Daar kan ik niks aan doen man.quote:
Na GEO dus ook Davy verloren.quote:
Je hebt hem al een aantal keer gespaard, waarom dat dan?quote:Op zondag 1 juli 2012 00:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd, maar zodra davy gebanned is weet je dat m'n FA-rechten binnen zijn.
Mooi man, ondanks dat ik het nummer op m'n pc heb staan en als dat niet het geval was ik het via youtube binnen 3 seconde had kunnen opzoeken ga ik direct naar Fok!radio luisteren.quote:
Keep your friends close..quote:Op zondag 1 juli 2012 00:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je hebt hem al een aantal keer gespaard, waarom dat dan?
3 seconden? Daar geloof ik helemaal niks van.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mooi man, ondanks dat ik het nummer op m'n pc heb staan en als dat niet het geval was ik het via youtube binnen 3 seconde had kunnen opzoeken ga ik direct naar Fok!radio luisteren.
Ik had een keer een foto van iemand geplaatst maar die was 30 seconden later weer weg.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je hebt hem al een aantal keer gespaard, waarom dat dan?
quote:Op zondag 1 juli 2012 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
3 seconden? Daar geloof ik helemaal niks van.
and your enemies closerquote:
Mod worden doe je toch echt zelf.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik val op vanwege m'n sprankelende persoonlijkheid, niet vanwege m'n modskills. Daar kan ik niks aan doen man.
Nee GGMM bedoelde het zo hij ziet Davy als een beste vriend en terecht overigens.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
and your enemies closer
Heb hem afgemaakt.
Oke.quote:
Mooi.quote:
Praat namens jezelf.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee GGMM bedoelde het zo hij ziet Davy als een beste vriend en terecht overigens.
Valse tussenstand in EK2012 ook nog.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik had een keer een foto van iemand geplaatst maar die was 30 seconden later weer weg.
Wat bedoel je verder met een aantal keer?
Terecht?quote:Op zondag 1 juli 2012 00:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee GGMM bedoelde het zo hij ziet Davy als een beste vriend en terecht overigens.
Hij mag met mij meequote:Op zondag 1 juli 2012 00:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mooi.
Fuck Davy maar.
Vond al raar dat hij met ons naar Johan Fruitschaal wou gaan.
Daarnaast heb ik hem 10 keer gewaarschuwd voor die pics.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |