Jaydenquote:Op zondag 1 juli 2012 00:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja idd 2-3 jaar ofzo. En rond die tijd meestal maar 10 per dag ofzo.
Ok, bedankt voor deze info. Veel plezier.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:46 schreef Jojoortje het volgende:
Nu naar de stad. Heb iets paars aan. Zoek me oppppp joh!!
Ik val terug op het subtiele antwoord "Daar ga ik niet over". Denk het niet though.quote:
Ik geloof er ook geen reet van. Heb volgens dat maar 3000 posts gemaakt vorig jaar, terwijl dat onmogelijk is man. Sta nu al op bijna 14.000.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:47 schreef Geo4kant het volgende:
Davy hoe kom jij aan die aantallen en dan maar gemiddeld 27 per dag.. je bent hier ook echt uren..
Volgens mij heb je gewoon je account in 2003 aangemaakt en 6 jaar niet gepost ofso.
Dan gok ik bij deze op slecht verzonnen want die zin kwam net in me op tijdens een gesprek met onze Guitaristquote:Op zondag 1 juli 2012 00:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beter goed gejat dan slecht verzonnen.
Ik ben nog niet gevraagd, wat trouwens wel belachelijk is.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:48 schreef j0rdiiii het volgende:
GGMM begint een echt een grote meneer op FOK! te worden, wanneer ga je als FA aan de slag?
Idd. Miss moet je Yvonne ff een likje geven. Schijnt ze wel gevoelig voor te zijn.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben nog niet gevraagd, wat trouwens wel belachelijk is.
Je hebt dit jaar dan ook al 11000 postsquote:Op zondag 1 juli 2012 00:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik geloof er ook geen reet van. Heb volgens dat maar 3000 posts gemaakt vorig jaar, terwijl dat onmogelijk is man. Sta nu al op bijna 14.000.
Vreemd.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben nog niet gevraagd, wat trouwens wel belachelijk is.
Ik wil nu iets zeggen, maar ik doe het maar nietquote:Op zondag 1 juli 2012 00:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Miss moet je Yvonne ff een likje geven. Schijnt ze wel gevoelig voor te zijn.
Ik had het over dit jaar...quote:Op zondag 1 juli 2012 00:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je hebt dit jaar dan ook al 11000 posts
Een goede mod valt niet op.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, maar je moet gewoon normaal doen tegen GGMM. Er zijn al te weinig fatsoenlijke mods.
Idd, maar zodra davy gebanned is weet je dat m'n FA-rechten binnen zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |