Weet ik, zegt mijn moeder ook elke avond als ik een avond kusje krijg.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wij voelen elkaar goed aan man. Stelletje haters terwijl jij de vriendelijkheid zelf bent.
Je bent wel veel aan het voelen vanavond hé klein konijntjequote:Op zondag 1 juli 2012 01:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wij voelen elkaar goed aan man. Stelletje haters terwijl jij de vriendelijkheid zelf bent.
Pak hem aan.quote:
Net doen alsof je niet hetzelfde voeltquote:
Ja emotioneel dagje zo en dan ben ik morgen nog alleen thuis ook.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:05 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Je bent wel veel aan het voelen vanavond hé klein konijntje
Waar gaan je ouders heen dan?quote:Op zondag 1 juli 2012 01:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja emotioneel dagje zo en dan ben ik morgen nog alleen thuis ook.
Daarom wil je Davy zo graag. Je vindt alleen zijn kut.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe eens normaal.quote:
Wat? Je lijkt Geo wel.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Daarom wil je Davy zo graag. Je vindt alleen zijn kut.
Onterecht?Onterecht?Onterecht?quote:Op zondag 1 juli 2012 01:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
We weten nu wat er volgt als je een onterechte ban uitdeelt, laat maar gaan joh.
Dat wordt een fapdagje. Ik voel dat aan.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hou je rustig he, geen rare plaatjes posten.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Viezerik, doe normaal, ban 48 uur.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:08 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dat wordt een fapdagje. Ik voel dat aan.
Ben buitenlander dus heb een smoesje.quote:
Wie niet?quote:Op zondag 1 juli 2012 01:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ben buitenlander dus heb een smoesje.
Je bent morgen alleen>je doet aardig tegen davy>je wilt samen met hem zijn wanneer je alleen bent.
Maandag heeft hij een spreekbeurt op zijn basisschool over Ajaxquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |