SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren. Zit je mobiel? Klik dan hier.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, ACT-F, Melting en Jofunu-kun. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM te sturen naar WebHawk, robdriessen of Rafeiro. Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte!SPOILER: de Gupdate van JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:15 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik ga zo lang als ik volhoud luisteren![]()
![]()
Die beat doet mij heel erg denken aan Power of American Natives
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Noh zo'n klassiekertjequote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:19 schreef robdriessen het volgende:
Die beat doet mij heel erg denken aan Power of American Natives![]()
Binnenkort ram ik mijn vleeschpaal zo hard in je poepertje dat je 3 dagen niet meer kunt ademen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:19 schreef pimmetje2010 het volgende:
Monks ik heb je gemist
Ik heb 3 dagen niet meer kunnen poepen![]()
Heeft Monk je zo intens bereden met de paarse glitterdildo?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:19 schreef pimmetje2010 het volgende:
Monks ik heb je gemist
Ik heb 3 dagen niet meer kunnen poepen
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Aaah.quote:
Dat is vervelend, hou ons op de hoogte.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:19 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik heb 3 dagen niet meer kunnen poepen
You can learn anything, the secret lies in discipline.
Glitterdildos.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:20 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Heeft Monk je zo intens bereden met de paarse glitterdildo?
Ribbel strap-ons is meer mijn stijl
Ik drop hier gewoon een zwik namen. Je draait ze of je draait ze niet, ik ben sowieso blij dat ik wederom getuige mag zijn van een legendarische show.quote:
Basement Jaxx, Groove Armada, Fat Boy Slim, Beasty Boys, Prodigy, Daft Punk, Justice. En nu hou ik op. Ik ben trouwens ook niet helemaal nuchter meer
Een mooi eilandje onder de maneschijn, witte glinstering op het water, zwarte schimmen van de vogels langs de lucht afkoelend op het strand liggend naar de sterren kijken..
-De leven![]()
MIJN VINGER IS OP JE KNOPJE!Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Hier moet je naartoe werken, wat houdt je momenteel tegen?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:22 schreef Dientje12 het volgende:
Een mooi eilandje onder de maneschijn, witte glinstering op het water, zwarte schimmen van de vogels langs de lucht afkoelend op het strand liggend naar de sterren kijken..
-De leven
quote:No shit?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:22 schreef robdriessen het volgende:
Ik ben trouwens ook niet helemaal nuchter meer
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!![]()
![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHet onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Herkenbaarquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:25 schreef robdriessen het volgende:
[ afbeelding ]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
Kun je de umlaut ook op de n?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:25 schreef robdriessen het volgende:
[ afbeelding ]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Mañana.quote:
Oh kut
De lunch? Man, het is half elf 's avonds!Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Ik schenk een kopje thee in en snij een stukje Groninger koek af.You can learn anything, the secret lies in discipline.
Mijn nieuwe favoriete bier: Chateau Neubourg. Premium pils van Gulpener. GVD lekker man.
En indringers moeten sterven.
Het systeemquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:24 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hier moet je naartoe werken, wat houdt je momenteel tegen?![]()
![]()
Lijkt op terschellingse pondkoekquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:34 schreef monkyyy het volgende:
Ik schenk een kopje thee in en snij een stukje Groninger koek af.![]()
Onzin, de meesten denken at ze hun dromen niet kunnen waarmaken omdat iets/iemand ze tegen houdt. Maar dat zit tussen de oren!quote:
Dus jij hebt een ekte Charmander?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:42 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Onzin, de meesten denken at ze hun dromen niet kunnen waarmaken omdat iets/iemand ze tegen houdt. Maar dat zit tussen de oren!![]()
![]()
Ja.quote:You can learn anything, the secret lies in discipline.
Ik realiseer me ineens waarom ik zo van Mono houd. Door zijn muziek ga ik me weer jong voelen....
Mono, you make me feel young again
quote:
![]()
Feilloze overgang in muziekstijlenHet onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Mono, heb je Felix - Don't You Want Me ?
Ik koop hem direct!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:51 schreef robdriessen het volgende:
Mono, heb je Felix - Don't You Want Me ?![]()
Deden ze bij Zak ook. Na snoeiharde beukwerk riep de DJ: Sind hier Holländer im haus!? Draait hij een Nederlandstalig nummerquote:![]()
![]()
In de top 3 van meest legendarische intro's staat die op -2.quote:
Doe Big Boss!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:52 schreef Monopoly het volgende:
Dr P is een eindbaas. Die man is mijn held.
Maar Daft Punk is ook prima
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 30-06-2012 22:53:24 ]![]()
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Zolang er maar bier is broeders
[ Bericht 42% gewijzigd door #ANONIEM op 30-06-2012 22:53:43 ]![]()
Die knakker leeft nog steeds. Ik hoop hem nog ooit eens tegen te komenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:52 schreef Monopoly het volgende:
Dr P is een eindbaas. Die man is mijn held.![]()
![]()
HELD! HELD! SUPERHELD!
Ik drink dat niet meer. Mis het wel een beetje.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:53 schreef Monopoly het volgende:
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Zolang er maar bier is broeders![]()
Elke keer als ik die break hoor, wil ik spontaan lid worden van de VPROquote:
Ik vind het moeilijk om jouw accent te plaatsen monopoly, maar ik zou zeggen, kom je uit overijsel?You can learn anything, the secret lies in discipline.
Uiteraard mijn broeder. Komt er aan. Kleine wachtrijquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:55 schreef Spaghettivreter het volgende:
Mono kun je Mauro Picotto - Komodo draaien?![]()
![]()
Ik zou eerder vragen waar jij vandaan kwam.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:56 schreef monkyyy het volgende:
Ik vindt het moeilijk om jouw accent te plaatsen monopoly, maar ik zou zeggen, kom je uit overijsel?![]()
![]()
Volgend biertje: Leidsche Blond speciaalbier. *tschhhhk*Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Friesland.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:56 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik zou eerder vragen waar jij vandaan kwam.You can learn anything, the secret lies in discipline.
Nultien reprezent, jeweetzzzzzHet onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Luister dit intro.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Mono moet gewoon een keer komen stappen in Hoorn, hij kan dat accent zo overnemenToffe afwisseling in muziek trouwens!
![]()
Toppert!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Uiteraard mijn broeder. Komt er aan. Kleine wachtrij![]()
![]()
![]()
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
DE BEUK D'R IN!Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Ik kan geen Fries praten.quote:Maar ik kan het verstaan en lezen.
Die shit is ook oudquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:55 schreef Spaghettivreter het volgende:
Mono kun je Mauro Picotto - Komodo draaien?![]()
![]()
"Het is een bier van hoge gisting met nagist op fles, dus voorzichtig uitschenken."
Oh, kut. Te laat
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:59 schreef robdriessen het volgende:
"Het is een bier van hoge gisting met nagist op fles, dus voorzichtig uitschenken."
Oh, kut.![]()
![]()
Klassiekertjes, mensen
Bomfunk MC's - FreestylerYou can learn anything, the secret lies in discipline.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:59 schreef robdriessen het volgende:
Oh, kut. Te laatnice!
![]()
De buren bellen hier aan, ze dachten dat mijn rookalarm af ging
Hahahhaquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:03 schreef robdriessen het volgende:
De buren bellen hier aan, ze dachten dat mijn rookalarm af ging![]()
![]()
Whehe, baas.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:03 schreef robdriessen het volgende:
![]()
"oh, die trillende kopjes waren niet jouw rookalarm?"quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:03 schreef robdriessen het volgende:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:03 schreef robdriessen het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:04 schreef Monopoly het volgende:
Oerbeer, aan jou de eer om een schone deerne te plaatsen hier.![]()
![]()
![]()
Speciaal voor Mono. Op het randje, net als hijzelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Mono, het klopt. Maar de man heet Dr. P.
Geen Drs. P.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Ja die spion inderdaad. Frenchy ofzo.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je ava is toch die engerts uit Commandos?![]()
Ja tering, ik ben bier aan het drinken en heb geen avond eten gehadquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee man, het klopt, check je DM maar nog een keer, ik zei Dr. P_! Als het maar tof is toch
hahaha
![]()
Zeg, moet je m'n kusjes of nietquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja tering, ik ben bier aan het drinken en heb geen avond eten gehad_! Als het maar tof is toch
hahaha
.
Leuk dat je weer draait, trouwens.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nee, dit is dezelfde muzikant als die van Koolraap Lof schorseneren en Prei hoor.
Bwehehehe, dronken, jij wordt hetquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja tering, ik ben bier aan het drinken en heb geen avond eten gehad_! Als het maar tof is toch
hahaha
En inderdaad, zolang het maar tof is, genoeg afwisseling zoik heb trouwens m'n tuin verbouwd, morgen pics
kunnen we chillen in de tuin, ooit!
![]()
Ja doe niet zo stoer verdomme!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg, moet je m'n kusjes of niet.
Leuk dat je weer draait, trouwens.
Kusjes voor jou, kom je weer langs binnenkort??
![]()
Binnenkort maar een kleine meet doen bij jou.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bwehehehe, dronken, jij wordt het
En inderdaad, zolang het maar tof is, genoeg afwisseling zoik heb trouwens m'n tuin verbouwd, morgen pics
kunnen we chillen in de tuin, ooit!
![]()
Je kent me toch, stoertje dit dat.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja doe niet zo stoer verdomme!
Ja, is goed. Ik heb vakantie.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ze post naar aanleiding van mijn promotie van R49 geloof ikquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja doe niet zo stoer verdomme!
cadeautjes van Mono alles. Ze weet alleen niet wat voor cadeaus
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:11 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Binnenkort maar een kleine meet doen bij jou.komt goed. Als het mooi weer is een keer, BBQ enzo.
![]()
Is het wobwobwoensdag?Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Tof. Ik neem de cola wel mee.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]komt goed. Als het mooi weer is een keer, BBQ enzo.
![]()
![]()
Hoe is het trouwens met het gebagger hier? Al minder?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Valt mee, zeker nuquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:13 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
Dat hoor je toch?quote:
Kinderbedtijd geweestquote:
quote:De eerste niet-topic-volger die hier poste kreeg een prijsje dus ik dacht ik spam wat rond, win jij gewoon.
![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]De eerste niet-topic-volger die hier poste kreeg een prijsje dus ik dacht ik spam wat rond, win jij gewoon.
![]()
![]()
Volgens mij wel. Gewoon aan de bel trekken als het weer begint.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:13 schreef Samzz het volgende:
![]()
Ja, nu is het prima te doen, ik lees al een tijdje mee.quote:
Misschien gooi ik er binnenkort nog wel wat muziekjes in dan.
Doe je haarrrrrrrrrr met een gitaarrrrrrrrrrHet onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Ja dan mine ik de coal wel.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hebben we standaard al in huis man![]()
![]()
Maken jij en Patje er dan een eind aanquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:14 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Gewoon aan de bel trekken als het weer begint.?
Hou me op de hoogtequote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, nu is het prima te doen, ik lees al een tijdje mee.
Misschien gooi ik er binnenkort nog wel wat muziekjes in dan.
![]()
![]()
Goed nummer deze
@Oerbeer:maar we hebben al genoeg hout man, vlonders gesloopt en de helft moet nog weggestookt worden!
![]()
Of de rest. Ene Smeg, ene Lompehork, ene Yvonne. Deze SC is gewoon puick. Mag niet vernaggeld worden.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maken jij en Patje er dan een eind aan?
![]()
Hij was altijd puik ja, tot UDOWU dicht gingquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:16 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Of de rest. Ene Smeg, ene Lompehork, ene Yvonne. Deze SC is gewoon puick. Mag niet vernaggeld worden.. Maar goed, maakt niet uit. Liefde, dit dat
.
Bestaan ze nog?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:16 schreef LompeHork het volgende:
Kwamen de Scorpions niet naar Nederland dit jaar?![]()
![]()
Oh dan weet ik het niet hoor.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:15 schreef LompeHork het volgende:
Goed nummer deze
@Oerbeer:maar we hebben al genoeg hout man, vlonders gesloopt en de helft moet nog weggestookt worden!
![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:16 schreef LompeHork het volgende:
Kwamen de Scorpions niet naar Nederland dit jaar?![]()
![]()
Dommelsch, studentenbier. 2,- 6-pack!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:17 schreef Watertornado het volgende:
Klonk een beetje Bavaria-achtig, mono.![]()
Damn!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dommelsch, studentenbier. 2,- 6-pack!
Jepquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dommelsch, studentenbier. 2,- 6-pack!![]()
![]()
Als je zes liter op is, kom ik desnoods meer brengen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dommelsch, studentenbier. 2,- 6-pack!Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Goede bandquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zeker!December vorig jaar nog een DVD uitgebracht! En ze zijn nog actief
.
![]()
Zijn die blikken niet 0,5 of 0,33 liter?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:18 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Als je zes liter op is, kom ik desnoods meer brengen.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:18 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Als je zes liter op is, kom ik desnoods meer brengen.Rob, de bierkoerier
![]()
![]()
Ja, 0.33 liter. Maar gewoon 5 6-packs nemen! Als een baasquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zijn die blikken niet 0,5 of 0,33 liter?![]()
Onderweg moet ik natuurlijk wel twee blikjes testen. Kwaliteitscontrole staat bij mij hoog in het vaandelquote:
Hart voor de klant, Hard bij de klant.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:20 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Onderweg moet ik natuurlijk wel twee blikjes testen. Kwaliteitscontrole staat bij mij hoog in het vaandelBeter onethisch dan oneetbaar![]()
How consideratequote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:20 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Onderweg moet ik natuurlijk wel twee blikjes testen. Kwaliteitscontrole staat bij mij hoog in het vaandel.
Oh yeah.
Fries Taailer!Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Halve liters Euroshopper man, jeweetquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, 0.33 liter. Maar gewoon 5 6-packs nemen! Als een baas
Zal ik ook eens een keer draaien trouwens? Gewoon, omdat het kan, zeg maar?![]()
Kom op boys and girls. Spam het rond. Elk actief topic! Overal deze link droppen. DE BIERSHOW van Monopoly. MEER LUISTERAARS![]()
![]()
Maar, wat is m'n cadeautje nu dan?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:22 schreef Monopoly het volgende:
Kom op boys and girls. Spam het rond. Elk actief topic! Overal deze link droppen. DE BIERSHOW van Monopoly. MEER LUISTERAARS
[ afbeelding ]“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Wow, schenk je jezelf even een glaasje whisky in, is de fles gewoon voller dan dat je nog dacht
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:22 schreef Monopoly het volgende:
Kom op boys and girls. Spam het rond. Elk actief topic! Overal deze link droppen. DE BIERSHOW van Monopoly. MEER LUISTERAARS
[ afbeelding ]
Het vult zichzelf aan door vergisting.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:23 schreef Watertornado het volgende:
Wow, schenk je jezelf even een glaasje whisky in, is de fles gewoon voller dan dat je nog dacht![]()
Graag belletjes laten blazen en filmen en kinderschommelgeluidjes eronder zetten.quote:Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Als je voor een STS staat dan, uit het raam gaat lastig.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Langs de Betuweroute op een zonnige zondag.![]()
De Betuweroute is best wel lang.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Langs de Betuweroute op een zonnige zondag.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Moet er over 7 uur al weer uitquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ren naar de nachtwinkel en scoor die biertjes broeder!![]()
![]()
Respect!quote:
In mijn glas dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Ja, Mono's piemel. Ik weet niet of ik ermee om kan gaan, hoor.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:25 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Respect!
In mijn glas dit.Ardbegje hier! Heb geen biertje koud staan. MIsschien zometeen nog een imperial IPA'tje trekken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Daar moet op gedanst worden!
Oeh! Skittles!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:27 schreef robdriessen het volgende:
[ afbeelding ]Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Breng m niet op ideeënquote:
Dadelijk gaat ie nog Sin With Sebastian draaien zeg. Stel je voor!Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Hehe niet echt neequote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]jij bent ook voor geen meter veranderd he!
![]()
![]()
Hoe hij dat ijsje eetquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:28 schreef robdriessen het volgende:
Dadelijk gaat ie nog Sin With Sebastian draaien zeg. Stel je voor!
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Muggen hier, muggen daar, toch?.
Shut upquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:28 schreef robdriessen het volgende:
Dadelijk gaat ie nog Sin With Sebastian draaien zeg. Stel je voor!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:27 schreef robdriessen het volgende:
[ afbeelding ]
Elke keer als hij met begeleid verlof is.quote:Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Mono is echt een van de weinige users waar ik altijd hard om moet lachen gewoon. Ik heb hem paar keer gemeet, die man is gewoon in het echt ook baas.![]()
![]()
Ik ga stuk hier
Dan wel die met die Nash Sosed erop hè!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:29 schreef LompeHork het volgende:
Nog even en ik zet Jedi Mind Tricks weer op
Of MONO MOET DAT EVEN DRAAIEN. *kuch*Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Nu nog even Euphoria er achter aan voor de goede orde
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan wel die met die Nash Sosed erop hè!zeker!
![]()
Zeg, roostermiepen, waarom staat Mono niet op het rooster?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Gevolgd door Wazzupquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:31 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Mario Piu - Somebody answer the phone!
O wacht...
Wat ziet dat er kut uit trouwens.Наш сосед smoelt stukken beter.quote:Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Te hard aan het genieten om mijn verantwoordelijkheid te nemen?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:31 schreef Samzz het volgende:
Zeg, roostermiepen, waarom staat Mono niet op het rooster?
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat ziet dat er kut uit trouwens.Наш сосед smoelt stukken beter.
Waarheid, deze man! Weinig mensen die dat op die manier uitdrukken![]()
![]()
quote:
Ey fawaka sabowosjanmak willewolle.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:35 schreef Dientje12 het volgende:
hakkietakkiewakkie gooi wat in me zakkie!!
-Sint maarten 11 novemberYou can learn anything, the secret lies in discipline.
Oh ja, dat kan iddquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:32 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Te hard aan het genieten om mijn verantwoordelijkheid te nemen?.
Okkienokkie oebelewolk.quote:You can learn anything, the secret lies in discipline.
![]()
Kneiterhard, de koters van de buren (onder de 4) hoor ik nu jankenquote:![]()
kijken wanneer ze aanbellen!
![]()
Oh ja, doe wat pirates of the caribbean muziek.![]()
Ik vind zijn stijl zo cool eh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: