SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren. Zit je mobiel? Klik dan hier.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, ACT-F, Melting en Jofunu-kun. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM te sturen naar WebHawk, robdriessen of Rafeiro. Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte!SPOILER: de Gupdate van JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:15 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik ga zo lang als ik volhoud luisteren![]()
![]()
Die beat doet mij heel erg denken aan Power of American Natives
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Noh zo'n klassiekertjequote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:19 schreef robdriessen het volgende:
Die beat doet mij heel erg denken aan Power of American Natives![]()
Binnenkort ram ik mijn vleeschpaal zo hard in je poepertje dat je 3 dagen niet meer kunt ademen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:19 schreef pimmetje2010 het volgende:
Monks ik heb je gemist
Ik heb 3 dagen niet meer kunnen poepen![]()
Heeft Monk je zo intens bereden met de paarse glitterdildo?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:19 schreef pimmetje2010 het volgende:
Monks ik heb je gemist
Ik heb 3 dagen niet meer kunnen poepen
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Aaah.quote:
Dat is vervelend, hou ons op de hoogte.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:19 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik heb 3 dagen niet meer kunnen poepen
You can learn anything, the secret lies in discipline.
Glitterdildos.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:20 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Heeft Monk je zo intens bereden met de paarse glitterdildo?
Ribbel strap-ons is meer mijn stijl
Ik drop hier gewoon een zwik namen. Je draait ze of je draait ze niet, ik ben sowieso blij dat ik wederom getuige mag zijn van een legendarische show.quote:
Basement Jaxx, Groove Armada, Fat Boy Slim, Beasty Boys, Prodigy, Daft Punk, Justice. En nu hou ik op. Ik ben trouwens ook niet helemaal nuchter meer
Een mooi eilandje onder de maneschijn, witte glinstering op het water, zwarte schimmen van de vogels langs de lucht afkoelend op het strand liggend naar de sterren kijken..
-De leven![]()
MIJN VINGER IS OP JE KNOPJE!Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Hier moet je naartoe werken, wat houdt je momenteel tegen?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:22 schreef Dientje12 het volgende:
Een mooi eilandje onder de maneschijn, witte glinstering op het water, zwarte schimmen van de vogels langs de lucht afkoelend op het strand liggend naar de sterren kijken..
-De leven
quote:No shit?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:22 schreef robdriessen het volgende:
Ik ben trouwens ook niet helemaal nuchter meer
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!![]()
![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHet onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Herkenbaarquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:25 schreef robdriessen het volgende:
[ afbeelding ]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
Kun je de umlaut ook op de n?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:25 schreef robdriessen het volgende:
[ afbeelding ]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Mañana.quote:
Oh kut
De lunch? Man, het is half elf 's avonds!Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Ik schenk een kopje thee in en snij een stukje Groninger koek af.You can learn anything, the secret lies in discipline.
Mijn nieuwe favoriete bier: Chateau Neubourg. Premium pils van Gulpener. GVD lekker man.
En indringers moeten sterven.
Het systeemquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:24 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hier moet je naartoe werken, wat houdt je momenteel tegen?![]()
![]()
Lijkt op terschellingse pondkoekquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:34 schreef monkyyy het volgende:
Ik schenk een kopje thee in en snij een stukje Groninger koek af.![]()
Onzin, de meesten denken at ze hun dromen niet kunnen waarmaken omdat iets/iemand ze tegen houdt. Maar dat zit tussen de oren!quote:
Dus jij hebt een ekte Charmander?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:42 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Onzin, de meesten denken at ze hun dromen niet kunnen waarmaken omdat iets/iemand ze tegen houdt. Maar dat zit tussen de oren!![]()
![]()
Ja.quote:You can learn anything, the secret lies in discipline.
Ik realiseer me ineens waarom ik zo van Mono houd. Door zijn muziek ga ik me weer jong voelen....
Mono, you make me feel young again
quote:
![]()
Feilloze overgang in muziekstijlenHet onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Mono, heb je Felix - Don't You Want Me ?
Ik koop hem direct!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:51 schreef robdriessen het volgende:
Mono, heb je Felix - Don't You Want Me ?![]()
Deden ze bij Zak ook. Na snoeiharde beukwerk riep de DJ: Sind hier Holländer im haus!? Draait hij een Nederlandstalig nummerquote:![]()
![]()
In de top 3 van meest legendarische intro's staat die op -2.quote:
Doe Big Boss!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:52 schreef Monopoly het volgende:
Dr P is een eindbaas. Die man is mijn held.
Maar Daft Punk is ook prima
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 30-06-2012 22:53:24 ]![]()
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Zolang er maar bier is broeders
[ Bericht 42% gewijzigd door #ANONIEM op 30-06-2012 22:53:43 ]![]()
Die knakker leeft nog steeds. Ik hoop hem nog ooit eens tegen te komenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:52 schreef Monopoly het volgende:
Dr P is een eindbaas. Die man is mijn held.![]()
![]()
HELD! HELD! SUPERHELD!
Ik drink dat niet meer. Mis het wel een beetje.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:53 schreef Monopoly het volgende:
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Zolang er maar bier is broeders![]()
Elke keer als ik die break hoor, wil ik spontaan lid worden van de VPROquote:
Ik vind het moeilijk om jouw accent te plaatsen monopoly, maar ik zou zeggen, kom je uit overijsel?You can learn anything, the secret lies in discipline.
Uiteraard mijn broeder. Komt er aan. Kleine wachtrijquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:55 schreef Spaghettivreter het volgende:
Mono kun je Mauro Picotto - Komodo draaien?![]()
![]()
Ik zou eerder vragen waar jij vandaan kwam.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:56 schreef monkyyy het volgende:
Ik vindt het moeilijk om jouw accent te plaatsen monopoly, maar ik zou zeggen, kom je uit overijsel?![]()
![]()
Volgend biertje: Leidsche Blond speciaalbier. *tschhhhk*Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Friesland.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:56 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik zou eerder vragen waar jij vandaan kwam.You can learn anything, the secret lies in discipline.
Nultien reprezent, jeweetzzzzzHet onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Luister dit intro.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Mono moet gewoon een keer komen stappen in Hoorn, hij kan dat accent zo overnemenToffe afwisseling in muziek trouwens!
![]()
Toppert!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Uiteraard mijn broeder. Komt er aan. Kleine wachtrij![]()
![]()
![]()
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
DE BEUK D'R IN!Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Ik kan geen Fries praten.quote:Maar ik kan het verstaan en lezen.
Die shit is ook oudquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:55 schreef Spaghettivreter het volgende:
Mono kun je Mauro Picotto - Komodo draaien?![]()
![]()
"Het is een bier van hoge gisting met nagist op fles, dus voorzichtig uitschenken."
Oh, kut. Te laat
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:59 schreef robdriessen het volgende:
"Het is een bier van hoge gisting met nagist op fles, dus voorzichtig uitschenken."
Oh, kut.![]()
![]()
Klassiekertjes, mensen
Bomfunk MC's - FreestylerYou can learn anything, the secret lies in discipline.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:59 schreef robdriessen het volgende:
Oh, kut. Te laatnice!
![]()
De buren bellen hier aan, ze dachten dat mijn rookalarm af ging
Hahahhaquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:03 schreef robdriessen het volgende:
De buren bellen hier aan, ze dachten dat mijn rookalarm af ging![]()
![]()
Whehe, baas.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:03 schreef robdriessen het volgende:
De buren bellen hier aan, ze dachten dat mijn rookalarm af ging![]()
![]()
"oh, die trillende kopjes waren niet jouw rookalarm?"quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:03 schreef robdriessen het volgende:
De buren bellen hier aan, ze dachten dat mijn rookalarm af ging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |