quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:03 schreef robdriessen het volgende:
De buren bellen hier aan, ze dachten dat mijn rookalarm af ging
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:04 schreef Monopoly het volgende:
Oerbeer, aan jou de eer om een schone deerne te plaatsen hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Ja die spion inderdaad. Frenchy ofzo.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je ava is toch die engerts uit Commandos?
Ja tering, ik ben bier aan het drinken en heb geen avond eten gehadquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee man, het klopt, check je DM maar nog een keer, ik zei Dr. P
Zeg, moet je m'n kusjes of nietquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja tering, ik ben bier aan het drinken en heb geen avond eten gehad_! Als het maar tof is toch
hahaha
Bwehehehe, dronken, jij wordt hetquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja tering, ik ben bier aan het drinken en heb geen avond eten gehad_! Als het maar tof is toch
hahaha
Ja doe niet zo stoer verdomme!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg, moet je m'n kusjes of niet.
Leuk dat je weer draait, trouwens.
Binnenkort maar een kleine meet doen bij jou.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bwehehehe, dronken, jij wordt het
En inderdaad, zolang het maar tof is, genoeg afwisseling zoik heb trouwens m'n tuin verbouwd, morgen pics
kunnen we chillen in de tuin, ooit!
Je kent me toch, stoertje dit dat.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja doe niet zo stoer verdomme!
Kusjes voor jou, kom je weer langs binnenkort??
Ze post naar aanleiding van mijn promotie van R49 geloof ikquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja doe niet zo stoer verdomme!
Kusjes voor jou, kom je weer langs binnenkort??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |