Ja, 0.33 liter. Maar gewoon 5 6-packs nemen! Als een baasquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zijn die blikken niet 0,5 of 0,33 liter?
Onderweg moet ik natuurlijk wel twee blikjes testen. Kwaliteitscontrole staat bij mij hoog in het vaandelquote:
Hart voor de klant, Hard bij de klant.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:20 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Onderweg moet ik natuurlijk wel twee blikjes testen. Kwaliteitscontrole staat bij mij hoog in het vaandel
How consideratequote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:20 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Onderweg moet ik natuurlijk wel twee blikjes testen. Kwaliteitscontrole staat bij mij hoog in het vaandel
Halve liters Euroshopper man, jeweetquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, 0.33 liter. Maar gewoon 5 6-packs nemen! Als een baas
Maar, wat is m'n cadeautje nu dan?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:22 schreef Monopoly het volgende:
Kom op boys and girls. Spam het rond. Elk actief topic! Overal deze link droppen. DE BIERSHOW van Monopoly. MEER LUISTERAARS
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:22 schreef Monopoly het volgende:
Kom op boys and girls. Spam het rond. Elk actief topic! Overal deze link droppen. DE BIERSHOW van Monopoly. MEER LUISTERAARS
[ afbeelding ]
Het vult zichzelf aan door vergisting.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:23 schreef Watertornado het volgende:
Wow, schenk je jezelf even een glaasje whisky in, is de fles gewoon voller dan dat je nog dacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |