quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:03 schreef robdriessen het volgende:
De buren bellen hier aan, ze dachten dat mijn rookalarm af ging
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:04 schreef Monopoly het volgende:
Oerbeer, aan jou de eer om een schone deerne te plaatsen hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Ja die spion inderdaad. Frenchy ofzo.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je ava is toch die engerts uit Commandos?
Ja tering, ik ben bier aan het drinken en heb geen avond eten gehadquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee man, het klopt, check je DM maar nog een keer, ik zei Dr. P
Zeg, moet je m'n kusjes of nietquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja tering, ik ben bier aan het drinken en heb geen avond eten gehad_! Als het maar tof is toch
hahaha
Bwehehehe, dronken, jij wordt hetquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja tering, ik ben bier aan het drinken en heb geen avond eten gehad_! Als het maar tof is toch
hahaha
Ja doe niet zo stoer verdomme!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg, moet je m'n kusjes of niet.
Leuk dat je weer draait, trouwens.
Binnenkort maar een kleine meet doen bij jou.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bwehehehe, dronken, jij wordt het
En inderdaad, zolang het maar tof is, genoeg afwisseling zoik heb trouwens m'n tuin verbouwd, morgen pics
kunnen we chillen in de tuin, ooit!
Je kent me toch, stoertje dit dat.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja doe niet zo stoer verdomme!
Kusjes voor jou, kom je weer langs binnenkort??
Ze post naar aanleiding van mijn promotie van R49 geloof ikquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja doe niet zo stoer verdomme!
Kusjes voor jou, kom je weer langs binnenkort??
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:11 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Binnenkort maar een kleine meet doen bij jou.
Tof. Ik neem de cola wel mee.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]komt goed. Als het mooi weer is een keer, BBQ enzo.
Valt mee, zeker nuquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:13 schreef Samzz het volgende:
Hoe is het trouwens met het gebagger hier? Al minder?
Dat hoor je toch?quote:
Kinderbedtijd geweestquote:
quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]De eerste niet-topic-volger die hier poste kreeg een prijsje dus ik dacht ik spam wat rond, win jij gewoon.
Volgens mij wel. Gewoon aan de bel trekken als het weer begint.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:13 schreef Samzz het volgende:
Hoe is het trouwens met het gebagger hier? Al minder?
Ja, nu is het prima te doen, ik lees al een tijdje mee.quote:
Ja dan mine ik de coal wel.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hebben we standaard al in huis man
Maken jij en Patje er dan een eind aanquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:14 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Gewoon aan de bel trekken als het weer begint.
Hou me op de hoogtequote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, nu is het prima te doen, ik lees al een tijdje mee.
Misschien gooi ik er binnenkort nog wel wat muziekjes in dan.
Of de rest. Ene Smeg, ene Lompehork, ene Yvonne. Deze SC is gewoon puick. Mag niet vernaggeld worden.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maken jij en Patje er dan een eind aan?
Hij was altijd puik ja, tot UDOWU dicht gingquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:16 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Of de rest. Ene Smeg, ene Lompehork, ene Yvonne. Deze SC is gewoon puick. Mag niet vernaggeld worden.
Bestaan ze nog?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:16 schreef LompeHork het volgende:
Kwamen de Scorpions niet naar Nederland dit jaar?
Oh dan weet ik het niet hoor.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:15 schreef LompeHork het volgende:
Goed nummer deze
@Oerbeer:maar we hebben al genoeg hout man, vlonders gesloopt en de helft moet nog weggestookt worden!
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:16 schreef LompeHork het volgende:
Kwamen de Scorpions niet naar Nederland dit jaar?
Dommelsch, studentenbier. 2,- 6-pack!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:17 schreef Watertornado het volgende:
Klonk een beetje Bavaria-achtig, mono.
Damn!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dommelsch, studentenbier. 2,- 6-pack!
Jepquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als je zes liter op is, kom ik desnoods meer brengen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Goede bandquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zeker!December vorig jaar nog een DVD uitgebracht! En ze zijn nog actief
Zijn die blikken niet 0,5 of 0,33 liter?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:18 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Als je zes liter op is, kom ik desnoods meer brengen.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:18 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Als je zes liter op is, kom ik desnoods meer brengen.
Ja, 0.33 liter. Maar gewoon 5 6-packs nemen! Als een baasquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zijn die blikken niet 0,5 of 0,33 liter?
Onderweg moet ik natuurlijk wel twee blikjes testen. Kwaliteitscontrole staat bij mij hoog in het vaandelquote:
Hart voor de klant, Hard bij de klant.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:20 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Onderweg moet ik natuurlijk wel twee blikjes testen. Kwaliteitscontrole staat bij mij hoog in het vaandel
How consideratequote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:20 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Onderweg moet ik natuurlijk wel twee blikjes testen. Kwaliteitscontrole staat bij mij hoog in het vaandel
Halve liters Euroshopper man, jeweetquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, 0.33 liter. Maar gewoon 5 6-packs nemen! Als een baas
Maar, wat is m'n cadeautje nu dan?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:22 schreef Monopoly het volgende:
Kom op boys and girls. Spam het rond. Elk actief topic! Overal deze link droppen. DE BIERSHOW van Monopoly. MEER LUISTERAARS
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:22 schreef Monopoly het volgende:
Kom op boys and girls. Spam het rond. Elk actief topic! Overal deze link droppen. DE BIERSHOW van Monopoly. MEER LUISTERAARS
[ afbeelding ]
Het vult zichzelf aan door vergisting.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:23 schreef Watertornado het volgende:
Wow, schenk je jezelf even een glaasje whisky in, is de fles gewoon voller dan dat je nog dacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |