Mening.quote:
Ik kijk nooit naar RTL4 eigenlijk, behalve nu VI dan. Geef mij maar vechtende dwergen en truckers die over het ijs racen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:21 schreef GGMM het volgende:
Ik hou van Holland is echt een kloteprogramma. Soms ben ik wel eens bang dat er mensen in het buitenland meekijken en wat zij wel niet zullen denken.
Waarschijnlijk gebruiken ze dit format in 40+ landenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:21 schreef GGMM het volgende:
Ik hou van Holland is echt een kloteprogramma. Soms ben ik wel eens bang dat er mensen in het buitenland meekijken en wat zij wel niet zullen denken.
buurman, wat doet u nuquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mening.
Tatjana hoorde er trouwens ook bij
Lijkt me sterk dat ze in ander landen ook zo van Holland houden.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gebruiken ze dit format in 40+ landen
Bekendste stukje ooit van de Nederlandse tv denk ikquote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat ze in ander landen ook zo van Holland houden.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat ze in ander landen ook zo van Holland houden.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bekendste stukje ooit van de Nederlandse tv denk ik
Vind ik dus ook. Van die geforceerde gezelligheid met veel 'lekker gek doen' mensen op de tribunes.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:21 schreef GGMM het volgende:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind ik dus ook. Van die geforceerde gezelligheid met veel 'lekker gek doen' mensen op de tribunes.
quote:
Nee joh, VI begint.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:24 schreef kapiteintje het volgende:
Serieus gasten kijk nou ff nl 1 man. Zo mooi.
Wat helemaal om te kotsen is is dat er ook een bordspel is dat mensen lekker gezellig in de huiskamer spelenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind ik dus ook. Van die geforceerde gezelligheid met veel 'lekker gek doen' mensen op de tribunes.
Ik vind dit echt fascinerend man. Het idee van ruimtevaart. Echt bizar als je er goed over nadenkt.quote:
Zeg eens iets boeler.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:26 schreef Monopoly het volgende:
Jullie kunnen ook gewoon luisteren naar Monopoly op de radio![]()
Ik ben lekker aan het draaien
Geluid werkt niet bij mij..quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:26 schreef Monopoly het volgende:
Jullie kunnen ook gewoon luisteren naar Monopoly op de radio![]()
Ik ben lekker aan het draaien
Ik ook, heb van de week ook fascinerende boeken gelezen:quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind dit echt fascinerend man. Het idee van ruimtevaart. Echt bizar als je er goed over nadenkt.
Je praat net als Ruud van Nistelrooy man. Kom je uit Geffen ofzo?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:28 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben bier aan het drinken ondertussen, dus mijn spraakvermogen gaat met stappen achteruit_!
Ik krijg altijd kriebels van dat programma en Linda haar nep lachquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wordt het bier erbij geleverd dan denk ik erover na?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:29 schreef Monopoly het volgende:
[Radio 49] #2767 Saturday night fever met Monopoly!
Hier, in dit topic zitten we ondertussen. Geweldig. beetje over muziek lullen en van alles. Bier drinken en gnieten
Er komt meer bazigheid aan! Maak je niet drukquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:30 schreef Geo4kant het volgende:
mijn volume stond kkzacht, goffedomme Prodigy gemist, ach.
doe je ogen dicht en tel tot 32809473598449872153 en wie weet!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wordt het bier erbij geleverd dan denk ik erover na?
Moet je hier wel ff typen danquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Er komt meer bazigheid aan! Maak je niet druk
Dus toch!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Binnenkort ram ik mijn vleeschpaal zo hard in je poepertje dat je 3 dagen niet meer kunt ademen.
Nee, ik ben van de beukmuziek.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:33 schreef kapiteintje het volgende:
Maar ff serieus. Luister je altijd van die kermismuziek mono?
Moet je zo ff Airport draaien van Armani & Ghost. Legendarisch nummerquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, ik ben van de beukmuziek.
Dit is mijn biermuziek.
Nee, Monopolie, gezien die assfuck comment.. en zijn stem..quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Noem je me nu een boeler goffedomme?
Baas deze man.quote:
Staat aan, langs Fok! maar af en toe mute ik zodat ik VI hoorquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Baas deze man.Draait gewoon plaatjes alles.
Geo eerstvolgende nummer is voor jou boeler. Moet je wel ff die radio luisteren natuurlijk.
Het is een klein beetje in verval geraakt.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:38 schreef Geo4kant het volgende:
Dat Radio topic is niet echt spannend.. heb nu al meer gespamt dan de rest, is dat geen halve SC?
Die pijltjes.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Shaquille O'Neil (2,16 m) en zijn ex-vriendin Nicole "Hoopz" Alexander (1,57 m).
Als die een keer anaal batsen kan ze een week lang een luier aan.. anders vallen die drollen er zo uit.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Shaquille O'Neil (2,16 m) en zijn ex-vriendin Nicole "Hoopz" Alexander (1,57 m).
Dit is geen trance man.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:40 schreef Geo4kant het volgende:
Kapi wat is dit voor trance boeler nummer, heb je dit voor Davy aangevraagd?
Dit kan ik wel waarderen als ik adje van het padje ben.. met stroboscopequote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:41 schreef kapiteintje het volgende:
Sowieso deze track niet kunnen waarderen is een redelijkewaard.
Op een festival manquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit kan ik wel waarderen als ik adje van het padje ben.. met stroboscope..
Dikke obsessie man. 3 hele minuten aandacht eraan gegevenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
We snapten je punt na 1 picca. Wat is je obsessie?
Hap. Heerlijk.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dikke obsessie man. 3 hele minuten aandacht eraan gegeven
Ik heb nog haringquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:42 schreef kapiteintje het volgende:
Ik begin weer honger te krijgen. Zo maar ff een kroketje in 't vet gooien.
quote:
Alles mag. Ik drink bier en het is een bier show, dus fuck het systeemquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:53 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ga ook eens in mijn muziekfolder kijken voor een lekker nummertje.
Is er een thema? Alleen shit van vroeger of mag alles Mono?
Sorry, maar dat is onmogelijk.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:07 schreef Geo4kant het volgende:
Eerste users die post en daar nooit komt krijgt een prijs.
Verkapte kut reclame.![]()
Monopoly, moet ik je muzikaal ff heropvoeden anders? Heb nog wel een paar geweldige hits die niet in jouw genre passen maar waarvan ik zeker weet dat je ze zou kunnen waarderen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Alles mag. Ik drink bier en het is een bier show, dus fuck het systeem
Stuur de lijst op, ik download alles!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Monopoly, moet ik je muzikaal ff heropvoeden anders? Heb nog wel een paar geweldige hits die niet in jouw genre passen maar waarvan ik zeker weet dat je ze zou kunnen waarderen.
Ik moet helemaal niksquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:19 schreef Geo4kant het volgende:
Davy kei hard getrolled door mij, hij krijgt gewoon een zwaardje van een meisje dat maar 1 arm had (waar een handje uit groeide) .. nu moet hij naar een Fok! meet komen
Dit is het vaagste verhaal sinds de start van de sc.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:19 schreef Geo4kant het volgende:
Davy kei hard getrolled door mij, hij krijgt gewoon een zwaardje van een meisje dat maar 1 arm had (waar een handje uit groeide) .. nu moet hij naar een Fok! meet komen
Op zich wel logisch dat er een hand aan het einde van een arm zit hoor.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is het vaagste verhaal sinds de start van de sc.
Don't shoot the messenger, het was Monopolie zijn avontuur.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is het vaagste verhaal sinds de start van de sc.
Mijn droom komt pas uit als ik op de foto mag met Stijndinho en GGMMquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wel Davy, dan kom ik ook.. komt je droom ook uit.
Ik snap 't niet?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:19 schreef Geo4kant het volgende:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:30 schreef kapiteintje het volgende:
Geo jij bent echt koning om verhalen zo vaag op te schrijven dat je er zelf nog niet eens iets van zou snappen. Leg uit boeler.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:07 schreef Geo4kant het volgende:
Eerste users die post en daar nooit komt krijgt een prijs.
Verkapte kut reclame.![]()
Dafuq?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:19 schreef Geo4kant het volgende:
Ik snap het zelf wel altijd maar ik heb regelmatig moeite om iets uit te leggen jaquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:30 schreef kapiteintje het volgende:
Geo jij bent echt koning om verhalen zo vaag op te schrijven dat je er zelf nog niet eens iets van zou snappen. Leg uit boeler.
Maakt niet uit joh gewoon geen leraar worden of andere werknemers aansturen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik snap het zelf wel altijd maar ik heb regelmatig moeite om iets uit te leggen ja
Heey manquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maakt niet uit joh gewoon geen leraar worden of een andere werknemers aansturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |