Staat aan, langs Fok! maar af en toe mute ik zodat ik VI hoorquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Baas deze man.Draait gewoon plaatjes alles.
Geo eerstvolgende nummer is voor jou boeler. Moet je wel ff die radio luisteren natuurlijk.
Het is een klein beetje in verval geraakt.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:38 schreef Geo4kant het volgende:
Dat Radio topic is niet echt spannend.. heb nu al meer gespamt dan de rest, is dat geen halve SC?
Die pijltjes.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Shaquille O'Neil (2,16 m) en zijn ex-vriendin Nicole "Hoopz" Alexander (1,57 m).
Als die een keer anaal batsen kan ze een week lang een luier aan.. anders vallen die drollen er zo uit.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Shaquille O'Neil (2,16 m) en zijn ex-vriendin Nicole "Hoopz" Alexander (1,57 m).
Dit is geen trance man.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:40 schreef Geo4kant het volgende:
Kapi wat is dit voor trance boeler nummer, heb je dit voor Davy aangevraagd?
Dit kan ik wel waarderen als ik adje van het padje ben.. met stroboscopequote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:41 schreef kapiteintje het volgende:
Sowieso deze track niet kunnen waarderen is een redelijkewaard.
Op een festival manquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit kan ik wel waarderen als ik adje van het padje ben.. met stroboscope..
Dikke obsessie man. 3 hele minuten aandacht eraan gegevenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
We snapten je punt na 1 picca. Wat is je obsessie?
Hap. Heerlijk.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dikke obsessie man. 3 hele minuten aandacht eraan gegeven
Ik heb nog haringquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:42 schreef kapiteintje het volgende:
Ik begin weer honger te krijgen. Zo maar ff een kroketje in 't vet gooien.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |