Alles mag. Ik drink bier en het is een bier show, dus fuck het systeemquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:53 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ga ook eens in mijn muziekfolder kijken voor een lekker nummertje.
Is er een thema? Alleen shit van vroeger of mag alles Mono?
Sorry, maar dat is onmogelijk.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:07 schreef Geo4kant het volgende:
[Radio 49] #2767 Saturday night fever met Monopoly!
Eerste users die post en daar nooit komt krijgt een prijs.
Verkapte kut reclame.![]()
Monopoly, moet ik je muzikaal ff heropvoeden anders? Heb nog wel een paar geweldige hits die niet in jouw genre passen maar waarvan ik zeker weet dat je ze zou kunnen waarderen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Alles mag. Ik drink bier en het is een bier show, dus fuck het systeem
Stuur de lijst op, ik download alles!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Monopoly, moet ik je muzikaal ff heropvoeden anders? Heb nog wel een paar geweldige hits die niet in jouw genre passen maar waarvan ik zeker weet dat je ze zou kunnen waarderen.
Ik moet helemaal niksquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:19 schreef Geo4kant het volgende:
Davy kei hard getrolled door mij, hij krijgt gewoon een zwaardje van een meisje dat maar 1 arm had (waar een handje uit groeide) .. nu moet hij naar een Fok! meet komen
Dit is het vaagste verhaal sinds de start van de sc.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:19 schreef Geo4kant het volgende:
Davy kei hard getrolled door mij, hij krijgt gewoon een zwaardje van een meisje dat maar 1 arm had (waar een handje uit groeide) .. nu moet hij naar een Fok! meet komen
Op zich wel logisch dat er een hand aan het einde van een arm zit hoor.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is het vaagste verhaal sinds de start van de sc.
Don't shoot the messenger, het was Monopolie zijn avontuur.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is het vaagste verhaal sinds de start van de sc.
Mijn droom komt pas uit als ik op de foto mag met Stijndinho en GGMMquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wel Davy, dan kom ik ook.. komt je droom ook uit.
Ik snap 't niet?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:19 schreef Geo4kant het volgende:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:30 schreef kapiteintje het volgende:
Geo jij bent echt koning om verhalen zo vaag op te schrijven dat je er zelf nog niet eens iets van zou snappen. Leg uit boeler.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:07 schreef Geo4kant het volgende:
[Radio 49] #2767 Saturday night fever met Monopoly!
Eerste users die post en daar nooit komt krijgt een prijs.
Verkapte kut reclame.![]()
Dafuq?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:19 schreef Geo4kant het volgende:
Ik snap het zelf wel altijd maar ik heb regelmatig moeite om iets uit te leggen jaquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:30 schreef kapiteintje het volgende:
Geo jij bent echt koning om verhalen zo vaag op te schrijven dat je er zelf nog niet eens iets van zou snappen. Leg uit boeler.
Maakt niet uit joh gewoon geen leraar worden of andere werknemers aansturen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik snap het zelf wel altijd maar ik heb regelmatig moeite om iets uit te leggen ja
Heey manquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maakt niet uit joh gewoon geen leraar worden of een andere werknemers aansturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |