Mening.quote:
Ik kijk nooit naar RTL4 eigenlijk, behalve nu VI dan. Geef mij maar vechtende dwergen en truckers die over het ijs racen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:21 schreef GGMM het volgende:
Ik hou van Holland is echt een kloteprogramma. Soms ben ik wel eens bang dat er mensen in het buitenland meekijken en wat zij wel niet zullen denken.
Waarschijnlijk gebruiken ze dit format in 40+ landenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:21 schreef GGMM het volgende:
Ik hou van Holland is echt een kloteprogramma. Soms ben ik wel eens bang dat er mensen in het buitenland meekijken en wat zij wel niet zullen denken.
buurman, wat doet u nuquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mening.
Tatjana hoorde er trouwens ook bij
Lijkt me sterk dat ze in ander landen ook zo van Holland houden.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gebruiken ze dit format in 40+ landen
Bekendste stukje ooit van de Nederlandse tv denk ikquote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat ze in ander landen ook zo van Holland houden.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat ze in ander landen ook zo van Holland houden.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bekendste stukje ooit van de Nederlandse tv denk ik
Vind ik dus ook. Van die geforceerde gezelligheid met veel 'lekker gek doen' mensen op de tribunes.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:21 schreef GGMM het volgende:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind ik dus ook. Van die geforceerde gezelligheid met veel 'lekker gek doen' mensen op de tribunes.
quote:
Nee joh, VI begint.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:24 schreef kapiteintje het volgende:
Serieus gasten kijk nou ff nl 1 man. Zo mooi.
Wat helemaal om te kotsen is is dat er ook een bordspel is dat mensen lekker gezellig in de huiskamer spelenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind ik dus ook. Van die geforceerde gezelligheid met veel 'lekker gek doen' mensen op de tribunes.
Ik vind dit echt fascinerend man. Het idee van ruimtevaart. Echt bizar als je er goed over nadenkt.quote:
Zeg eens iets boeler.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:26 schreef Monopoly het volgende:
Jullie kunnen ook gewoon luisteren naar Monopoly op de radio![]()
Ik ben lekker aan het draaien
Geluid werkt niet bij mij..quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:26 schreef Monopoly het volgende:
Jullie kunnen ook gewoon luisteren naar Monopoly op de radio![]()
Ik ben lekker aan het draaien
Ik ook, heb van de week ook fascinerende boeken gelezen:quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind dit echt fascinerend man. Het idee van ruimtevaart. Echt bizar als je er goed over nadenkt.
Je praat net als Ruud van Nistelrooy man. Kom je uit Geffen ofzo?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:28 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben bier aan het drinken ondertussen, dus mijn spraakvermogen gaat met stappen achteruit_!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |