Tja, als het nu een half uurtje was dan zou ik zeggen dat je ouders kut zijn maar nu begrijp ik ze wel.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:16 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Ik moet 1 uur thuis zijn, het werd bijna half 4.
Mijn God mensen uit '95 zijn alweer 17 joh.quote:
Het was niet de eerste keer. Het probleem is dat bijna iedereen later thuis mag komen zonder dat ze er wat van horen. Maar daar hebben mijn ouders geen boodschap aan.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:17 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Tja, als het nu een half uurtje was dan zou ik zeggen dat je ouders kut zijn maar nu begrijp ik ze wel.
2,5 uur later
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:19 schreef Franknfurter het volgende:
Om 1 uur thuis moeten zijn op je 17e
Die gaan echt wel weg hoor. Dat snap ik ook wel van ze.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:21 schreef Juminelle het volgende:
Nodig vrienden uit en breng de avond in de tuin door. Het is nog mooi weer 's avonds nu
Ja dat is leip he. Voor mijn gevoel moet je dan nog een kleuter zijn. Dat is dus niet zo.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:19 schreef Piye het volgende:
[..]
Mijn God mensen uit '95 zijn alweer 17 joh.
Gare vrienden.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:22 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Die gaan echt wel weg hoor. Dat snap ik ook wel van ze.
En, was die 2.5 uur het waard om de rest van de maand bij paps en mams met een glaasje limonade en een bakje zoutjes op de bank Ice Age te mogen kijken?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:16 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Nou nee, eerlijk gezegd niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:31 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
En, was die 2.5 uur het waard om de rest van de maand bij paps en mams met een glaasje limonade en een bakje zoutjes op de bank Ice Age te mogen kijken?
Haha, heb jij dat dus ook al.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:19 schreef Piye het volgende:
[..]
Kom dan ook om 12:58 thuis, kunnen ze niets zeggen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:16 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je er van geleerd hebt.quote:
Dank je wel. Altijd wel geweest. Ik heb weleens meer straf gehad.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:33 schreef Bladergroen het volgende:
Je hebt ouders die hun kind fatsoenlijk opvoeden en dus grenzen stellen. Daar wil ik je van harte mee feliciteren. En dat meen ik.
Nee, dan zou er niets van gezegd worden. Waarschijnlijk een kwartiertje later ook niet maar nu voor de 3e keer veel later.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Kom dan ook om 12:58 thuis, kunnen ze niets zeggen.
Dat weet ik niet. Ze zeggen altijd zolang je thuis woont hou je rekening met de regels hier.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:37 schreef Plantagehouder het volgende:
Hoe laat mag je thuis komen als je 18 bent?
Ik kom het wel door hoor.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:38 schreef Quickie_Brat het volgende:
heb je thuis niets om je mee te vermaken? gamen? boek lezen? hobbies??
Stel je aan man. Als je later groot bent en moet werken kun je ook niet altijd naar buiten als je dat blieft.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:45 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Ik sta wel bij iedereen die mij kent voor lul. En dan dat verplicht binnen.
Alleen omdat je deze avond óók thuis moet blijven?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:45 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Ik sta wel bij iedereen die mij kent voor lul. En dan dat verplicht binnen.
Het was vooral mijn moeder die woest was. Ik snap het ook wel.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:44 schreef Kroc het volgende:
Hou je benen es bij elkaar, je kan er de klok op gelijk zetten wat er door je vaders hoofd gaat als jij weer eens om half 4 thuis komt
Na je 12de?! Welke ouders geven een 13-jarig kind geen tijd om thuis te komen?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:25 schreef Chai het volgende:
Lol.Ik heb na mijn 12e eigenlijk nooit een tijd gehad dat ik thuis moest zijn. Alleen zorgen dat ik veilig thuis kom als het ver weg is en soms even zeggen dat ik er weer ben.
Nouja, ik zou geen zin hebben in het bijbehorende gezeik als je als minderjarige het huis uit gaat.quote:
Wel dom van je ouders dus. Aangezien je nu een gek meisje bent.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:25 schreef Chai het volgende:
Lol.Ik heb na mijn 12e eigenlijk nooit een tijd gehad dat ik thuis moest zijn. Alleen zorgen dat ik veilig thuis kom als het ver weg is en soms even zeggen dat ik er weer ben.
Die van mij. Zolang m'n moeder wist waar ik uithing en ik zorgde dat ik niet alleen naar huis fietste was ze tevreden.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:47 schreef FixYou het volgende:
[..]
Na je 12de?! Welke ouders geven een 13-jarig kind geen tijd om thuis te komen?
Lezen. Hij mag al 4 weekenden niet uit. En das wel kut.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:12 schreef Sophie94 het volgende:
Tsjonge jonge. Eén avondje niet uit...![]()
Boeiend.
Ja dat had ik dus ook. Liefst wel van tevoren aangeven wanneer ik ongeveer thuis was en dan zeggen als ik er was.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:50 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Die van mij. Zolang m'n moeder wist waar ik uithing en ik zorgde dat ik niet alleen naar huis fietste was ze tevreden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen die voor vijven thuis komen van het stappenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:53 schreef Chai het volgende:
Als ik om half 4 thuis zou zijn terwijl ik had gezegd voor 1 u hadden ze dus ook niet leuk gevonden. Lijkt me nogal logisch ook.
Ja op mijn 15e. Maar kom sinds dien altijd netjes op tijd thuis, mag vaker en langer wegblijven nu. Dus in het begin is het kut, maar daarna levert het je wel wat op.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:52 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Heb jij daar ook eens voor op je donder gehad?
Ja dan heb je echt een verschrikkelijk kutleven op je 13e.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:55 schreef att.com het volgende:
[..]
Mensen die voor vijven thuis komen van het stappen
Later zal er op deze manier niet snel voor me inzitten denk ik.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:57 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Ja op mijn 15e. Maar kom sinds dien altijd netjes op tijd thuis, mag vaker en langer wegblijven nu. Dus in het begin is het kut, maar daarna levert het je wel wat op.
Succes met fappen vanavond gr
Ik vond op mijn 13e bij een vriend playstaytionen en chips eten tot 23:00 al pittig badass, mja.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dan heb je echt een verschrikkelijk kutleven op je 13e.
Volgend jaar ben je al 18. Dan mag je het toch gewoon wel zelf weten? Als je niet om 7 uur 's ochtends binnen komt om de ontbijttafel onder te kotsen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:00 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Later zal er op deze manier niet snel voor me inzitten denk ik.
Ja, ik heb het ze ook wel vaker gezegd dat jongeren dan ik soms zelf mogen weten hoe laat ze thuis komen. Maar wij hebben onze regels voor jou, wordt er dan gezegd. En inderdaad, nog een keer is het voor mij voorlopig passé.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:03 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Had ik ook op jouw leeftijd, TS. Ouders begrijpen ook niet dat het een vicieuze cirkel in de hand werkt. 1 uur tijd, recalcitrant gedrag, 3 weken niet uit, na die 3 weken helemaal loesoe, weer niet uit mogen etc etc. Zo mocht ik eens een half jaartje niet uit op m'n 15e omdat ik twee uurtjes had moeten zitten.Eerste keer dat ik weer mocht natuurlijk weer helemaal onder de tafel gezopen.
Lastig inderdaad, er zit niets anders op dan accpeteren. Al kun je altijd nog wel onderhandelen met je ouders. Misschien een uurtje bijsnoepen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:06 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Ja, ik heb het ze ook wel vaker gezegd dat jongeren dan ik soms zelf mogen weten hoe laat ze thuis komen. Maar wij hebben onze regels voor jou, wordt er dan gezegd. En inderdaad, nog een keer is het voor mij voorlopig passé.
Maar dat doe ik nog maar niet de komende weken. Wat dat betreft hou ik me nu gedeisd. Laat ik eerst deze straf maar uitzitten.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
Je bent zeventien heb ik begrepen uit dit topic ts, dan lijkt het me wel verstandig dat je eens met jouw ouders aan een tafel gaat zitten want dat soort kinderachtige regeltjes zijn voor kinderen van 14 of 15.
Ik mag ook pas sinds een jaar uit, wat dat betreft is het gelijk, maar de rest geeft meer dan een opmerking hier.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:20 schreef De_Sosjaalist het volgende:
Voor mijn 16e mocht ik niet uit (eerste kind), maar daarna hebben ze me gewoon mijn gang laten gaan. Ik kreeg wel eens een opmerking als ik rond half 5 of later thuiskwam, maar dat was meestal omdat ik ze wakker maakte door onder de douche te stappen.
Gelukkig hebben ze nooit moeilijk gedaan over laat thuiskomen. Ik raad je aan om eens met je ouders te praten, want je bent al 17.
Dit is een leuke altijd.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:50 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Die van mij. Zolang m'n moeder wist waar ik uithing en ik zorgde dat ik niet alleen naar huis fietste was ze tevreden.
jij weet vast wel een plekje waar we droog kunnen chillen?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:37 schreef Piye het volgende:
[..]
Dit is een leuke altijd.Kan je gewoon zeggen dat je wel laat weg moest anders zou je alleen naar huis fietsen.
Welk gezeik?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:48 schreef att.com het volgende:
[..]
Nouja, ik zou geen zin hebben in het bijbehorende gezeik als je als minderjarige het huis uit gaat.
Gisteren al gedaan. Al hoewel, stappen kun je het niet noemen. Op mijn leeftijd is dat wel weer welletjes voor de week.quote:
hoe oud ben je?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gisteren al gedaan. Al hoewel, stappen kun je het niet noemen. Op mijn leeftijd is dat wel weer welletjes voor de week.
Zo oud ook weer niet hoor. Oorlog niet bewust meegemaakt.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:30 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Gezien zijn profiel is hij bouwjaar 1929. Krasse man nog.
Ok, het zou toch zomaar kunnen?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zo oud ook weer niet hoor. Oorlog niet bewust meegemaakt.
Voor ´70? '80?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gisteren al gedaan. Al hoewel, stappen kun je het niet noemen. Op mijn leeftijd is dat wel weer welletjes voor de week.
Laten we het maar gewoon op wat ouder houdenquote:
Doe niet zo mysterieus... wat is er zo erg aan een geboortejaar noemen?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Laten we het maar gewoon op wat ouder houden
Schroom je niet om je leeftijd bekend te maken...quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Laten we het maar gewoon op wat ouder houden
Ik ga zo in ieder geval niet geheel vrijwillig douchen en mijn bed in. Moet naar bed als doordeweekse dag.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:44 schreef BaajGuardian het volgende:
ik ben alle zaterdagavonden vrijwillig thuis
17 was je toch? Dit klinkt als straf voor een 12/13 jarige of nog jonger.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:50 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Ik ga zo in ieder geval niet geheel vrijwillig douchen en mijn bed in. Moet naar bed als doordeweekse dag.
Ja, eigenlijk wel, maar ik ben nu niet in de situatie hierover ook amok te maken.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:54 schreef Rekkie het volgende:
[..]
17 was je toch? Dit klinkt als straf voor een 12/13 jarige of nog jonger.
Jammer voor je.... blij dat ik niet zulke bekrompen ouders heb en dat ik toen al uit huis was (deels)quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:56 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel, maar ik ben nu niet in de situatie hierover ook amok te maken.
doordeweeks lijkt me dat prima hoorquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:19 schreef Franknfurter het volgende:
Om 1 uur thuis moeten zijn op je 17e
Ook doordeweeks zou ik op die leeftijd graag zelf mijn keuzes willen maken.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:59 schreef reeybehn het volgende:
[..]
doordeweeks lijkt me dat prima hoor
Hij/zij heeft het over zaterdagavond.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:59 schreef reeybehn het volgende:
[..]
doordeweeks lijkt me dat prima hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
ik zal het anders neerzetten; ik ben al zo'n 13 jaar lang niet meer uitgeweest. (:quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:50 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Ik ga zo in ieder geval niet geheel vrijwillig douchen en mijn bed in. Moet naar bed als doordeweekse dag.
Wtf? Zelfs als je 40 of 50 bent ga je toch nog wel eens de kroeg in?quote:Op zondag 1 juli 2012 10:34 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik zal het anders neerzetten; ik ben al zo'n 13 jaar lang niet meer uitgeweest. (:
Dus zou je zeggen dat je dan een beetje slim moet zijn en ervoor zorgen dat je een half uurtje eerder thuis bent. Half één dus in plaats van één uur. Dat halve uurtje maakt namelijk toch geen klote uit en zo bouw je in ieder geval wat vertrouwen op bij je ouders. Doe dat een paar keer en je ouders geven je vanzelf een stuk meer vrijheid.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:20 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Het was niet de eerste keer. Het probleem is dat bijna iedereen later thuis mag komen zonder dat ze er wat van horen. Maar daar hebben mijn ouders geen boodschap aan.
ik ben nu 28 bijna 29 en laatste keer dat ik uitgegaan ben was ik 15-16, en ik drink geen alcohol meer (al zo'n 5 jaar lang niet meer). zou niet weten wat ik in een kroeg moet doen, laat staan in een club met van die herrie van de top40 etc.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:22 schreef iphoontje het volgende:
[..]
Wtf? Zelfs als je 40 of 50 bent ga je toch nog wel eens de kroeg in?
zit je dan bij mensen thuis?quote:Op zondag 1 juli 2012 16:46 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik ben nu 28 bijna 29 en laatste keer dat ik uitgegaan ben was ik 15-16, en ik drink geen alcohol meer (al zo'n 5 jaar lang niet meer). zou niet weten wat ik in een kroeg moet doen, laat staan in een club met van die herrie van de top40 etc.
nee ik zit gewoon thuis.quote:
zijn meestal sletten als je ze in de club tegenkomt.quote:Op maandag 2 juli 2012 10:49 schreef Marius95 het volgende:
Uiteraard zijn mijn vrienden een aantal meisjes tegengekomen die er volgende week ook zijn. Heb ik weer.
Maar toch! Ik moest toch wat extra slikken hoor.quote:Op maandag 2 juli 2012 11:01 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
zijn meestal sletten als je ze in de club tegenkomt.
verveelde open kutten.
En dan?quote:Op maandag 2 juli 2012 11:01 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
zijn meestal sletten als je ze in de club tegenkomt.
verveelde open kutten.
damn dat komt slecht uitquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:10 schreef Marius95 het volgende:
Verleden week weer eens veel later thuis dan ik mag. Nu mag ik de hele maand niet uit. Ik dacht eerst dat het 4 avonden waren maar deze avond valt nog in juni dus het zijn er totaal 5.
Het is juist deze maand. De afgelopen zaterdag bleek niet in juli te zijn.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Waarom ben je dan niet om middernacht weggegaan? Toen was het 1 juli dus niet meer de maand dat je straf had.
Dank je. Ik heb inderdaad niet de kans gekregen een hangjongere te worden, gelukkig, ik krijg een wat strenge aandacht maar weet wel waar ik aan toe ben.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:10 schreef .Masturbatron. het volgende:
maar je hebt goeie ouders TS!
die kutouders van kuthangjongeren kunnen een goed voorbeeld nemen aan jouw ouders!!
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:33 schreef Plantagehouder het volgende:
Ga je toch naar de stabilo spellingstrijd kijken met chips en limo
nope.quote:Op maandag 2 juli 2012 11:37 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
En dan?Die moet je toch ook gehad hebben als tiener.
Natuurlijk wel. Kwestie van laag beginnen en jezelf opwerken. Makkelijke sletten scoren om zelfvertrouwen te winnen, zodat je die knappe en leuke meid de volgende keer durft aan te spreken.quote:
Klopt, dan had je zaterdag dus wel uit mogen gaan tot middernacht. Wat een vaag topic zeg...quote:Op maandag 2 juli 2012 13:13 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Het is juist deze maand. De afgelopen zaterdag bleek niet in juli te zijn.
Mensen uit 1994 kunnen al een rijbewijs hebben en alleen rondrijdenquote:Op maandag 2 juli 2012 18:14 schreef Eenskijken het volgende:
mensen uit 95 zitten toch nog in de luiers?
O, dan valt het allemaal nog wel mee met me. Ik hoef zelfs niet om 7 uur naar bed.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:14 schreef Eenskijken het volgende:
mensen uit 95 zitten toch nog in de luiers?
dan maak je jezelf een slet voordat je een proper meisje aanspreekt, gtfo.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:25 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Kwestie van laag beginnen en jezelf opwerken. Makkelijke sletten scoren om zelfvertrouwen te winnen, zodat je die knappe en leuke meid de volgende keer durft aan te spreken.
Die regel slaat kant noch wal, sterker nog, hij moet eerst vertaald worden.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mijn vader had een regel:
Ik mocht thuis komen wanneer ik wil, maar als de Politie voor de deur staat moest ik om 4u thuis zien
lach niet met me, mongooltjequote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die regel slaat kant noch wal, sterker nog, hij moet eerst vertaald worden.
Hoe vaak komt de politie dan bij jou thuis?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mijn vader had een regel:
Ik mocht thuis komen wanneer ik wil, maar als de Politie voor de deur staat moest ik om 4u thuis zien
Wat krijg je dan een uur? Straf? Niet iedereen heeft dezelfde soort ouders.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
ALS DIT ZOU GEBEUREN DAN KREEG IK EEN UUR
Zeker vage shit, ik voel me vet oudquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:22 schreef Zapato het volgende:
[..]
Ja dat is leip he. Voor mijn gevoel moet je dan nog een kleuter zijn. Dat is dus niet zo.
Stoer.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:55 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Ik wil niet sarren ofzo maar als het mijn vader was had ik hem in het gezicht gestompt en mijn moeder met de vlakke hand pets om haar oren ofzo.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:55 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Ik wil niet sarren ofzo maar als het mijn vader was had ik hem in het gezicht gestompt en mijn moeder met de vlakke hand pets om haar oren ofzo.
Uit 1995 en hoogstens 7 jaar oud ja?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:26 schreef Leevancleef het volgende:
TS komt uit 1995 en is hoogstens 7 jaar oud
Ja, mag je wel zeggen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:02 schreef pqrstuvw het volgende:
Dat is dus morgenavond weer knarssetanden, TS.
Ik hossel meisjes van 7.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:49 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Uit 1995 en hoogstens 7 jaar oud ja?
Jawel, jawel. Ik weet dat jij er zo één bent. Pattaya 2012 wordt knallen!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:15 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Dat zijn dus voorlopig helemaal geen meisjes voor mij.
Ráákt kant noch wal.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die regel slaat kant noch wal, sterker nog, hij moet eerst vertaald worden.
Dus dan ben je rond 1940 geboren denk ik? Je bent 70?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zo oud ook weer niet hoor. Oorlog niet bewust meegemaakt.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:28 schreef Marius95 het volgende:
Leuk allemaal, maar al mijn zaterdagavonden deze maand zijn verstierd.
wow hehxhdh crashquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:19 schreef Piye het volgende:
[..]
Wie speelt er nu nog WOW tegenwoordig? Trollquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:48 schreef Hxd het volgende:
Uitgaan_____________________! Doe mij maar gewoon een goede sessie WoW zoals de beste man boven mij post.
Helaas is het me dus verboden deze maand.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:47 schreef Jahr00n het volgende:
gwn lekker biertje doen op terrras daarna helemaal na de kk de club in
zoals iedereen zou moete doen op zaterdag maaja hier sitten vornamelijk nerdjes die nix anders als w0w doen
Hoe dan ook, ik zit weer binnen, volgend weekend het laatste.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Op je 17e is dit teveel van het goede en op je 18e moet je hier niet meer aan meedoen. Het is waar dat je ouders de regels bepalen zodra je in huis bent, maar boven de 18 bepaal je toch echt zelf of je überhaupt in hun huis bent of niet. Anders kun je je ouders aanklagen voor wederrechtelijke vrijheidsberoving.
Ik moet helemaal niks op zaterdag.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:47 schreef Jahr00n het volgende:
zoals iedereen zou moete doen op zaterdag maaja hier sitten vornamelijk nerdjes die nix anders als w0w doen
En diezelfde ouders hebben dan ook alle recht om jou op straat te zetten met zo'n grote mond.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
maar boven de 18 bepaal je toch echt zelf of je überhaupt in hun huis bent of niet. Anders kun je je ouders aanklagen voor wederrechtelijke vrijheidsberoving.
Dat mag toch officieel niet tot je 21e?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:45 schreef starla het volgende:
[..]
En diezelfde ouders hebben dan ook alle recht om jou op straat te zetten met zo'n grote mond.
Als je 18 bent moet je het emotioneel zonder ouders kunnen redden, zodra je dat kunt is al het andere een praktische bijzaak.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:45 schreef starla het volgende:
[..]
En diezelfde ouders hebben dan ook alle recht om jou op straat te zetten met zo'n grote mond.
Best wel triest eigenlijk.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:03 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Had ik ook op jouw leeftijd, TS. Ouders begrijpen ook niet dat het een vicieuze cirkel in de hand werkt. 1 uur tijd, recalcitrant gedrag, 3 weken niet uit, na die 3 weken helemaal loesoe, weer niet uit mogen etc etc. Zo mocht ik eens een half jaartje niet uit op m'n 15e omdat ik twee uurtjes had moeten zitten.Eerste keer dat ik weer mocht natuurlijk weer helemaal onder de tafel gezopen.
Zolang je thuis woont heb je daar aan de regels te houden, leeftijd doet niet ter zake.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Op je 17e is dit teveel van het goede en op je 18e moet je hier niet meer aan meedoen. Het is waar dat je ouders de regels bepalen zodra je in huis bent, maar boven de 18 bepaal je toch echt zelf of je überhaupt in hun huis bent of niet. Anders kun je je ouders aanklagen voor wederrechtelijke vrijheidsberoving.
Letterlijk zoals mijn ouders er over denken.quote:Op zondag 22 juli 2012 08:59 schreef cvboer het volgende:
[..]
Zolang je thuis woont heb je daar aan de regels te houden, leeftijd doet niet ter zake.
1 uur is een mooie tijd voor een 17 jarige.
Niks mis mee, dacht ik zo.quote:Op zondag 22 juli 2012 10:18 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Letterlijk zoals mijn ouders er over denken.
Het is alleen zo dat degenen die eigenlijk alles maar mogen zonder straf te krijgen of zoiets het raar vinden dat ik nog steeds wordt opgevoed in hun ogen. Sommigen zijn enkele jaren jonger, mogen later thuis zijn en later naar bed. Dat is soms wel vervelend.quote:
Ja regels binnen het huis, ze kunnen je niet verplichten in dat huis te blijven. Zodra je er bent hou je je aan de regels, maar je moet wel weg kunnen wanneer je wilt.quote:Op zondag 22 juli 2012 08:59 schreef cvboer het volgende:
[..]
Zolang je thuis woont heb je daar aan de regels te houden, leeftijd doet niet ter zake.
1 uur is een mooie tijd voor een 17 jarige.
Het weg kunnen/mogen maakt ook onderdeel uit van de opvoeding door mijn ouders. Over het algemeen is het geen probleem als ik weg moet, alleen willen ze wel weten waar ik ben en hoe laat ik thuis ben. Doordeweeks mag dat dan niet later zijn dan 11 uur, maar doordeweeks komt het niet vaak voor dat ik wegga en stap ik 10 uur mijn bed in.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja regels binnen het huis, ze kunnen je niet verplichten in dat huis te blijven. Zodra je er bent hou je je aan de regels, maar je moet wel weg kunnen wanneer je wilt.
Hier heb je al, op je 18e hoor je niet meer opgevoed te worden.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:02 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Het weg kunnen/mogen maakt ook onderdeel uit van de opvoeding door mijn ouders.
quote:Over het algemeen is het geen probleem als ik weg moet, alleen willen ze wel weten waar ik ben en hoe laat ik thuis ben. Doordeweeks mag dat dan niet later zijn dan 11 uur, maar doordeweeks komt het niet vaak voor dat ik wegga en stap ik 10 uur mijn bed in.
Op dinsdag 24 juli 2012 00:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Je ouders gaan nooit anders denken, je zult het hen toch echt zelf duidelijk moeten maken. Of je blijft het kleine zoontje natuurlijk...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:14 schreef Marius95 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 24 juli 2012 00:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hier heb je al, op je 18e hoor je niet meer opgevoed te worden.
Laat ik dan maar hopen dat mijn ouders er volgend jaar ook zo over denken.
Ben ik ook een beetje bang voor. Alleen is de tijd om er over te babbelen niet rijp nu. Laat ik eerst de straf maar uitzitten deze maand en daarna goed op tijd thuis zijn, dat is dan eerst een tijdje nog een uur vroeger dan gewoon. Dus ze zullen niet snel er in meegaan denk.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:26 schreef foknerd het volgende:
[..]
Je ouders gaan nooit anders denken, je zult het hen toch echt zelf duidelijk moeten maken. Of je blijft het kleine zoontje natuurlijk...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |