Lezen. Hij mag al 4 weekenden niet uit. En das wel kut.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:12 schreef Sophie94 het volgende:
Tsjonge jonge. Eén avondje niet uit...![]()
Boeiend.
Ja dat had ik dus ook. Liefst wel van tevoren aangeven wanneer ik ongeveer thuis was en dan zeggen als ik er was.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:50 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Die van mij. Zolang m'n moeder wist waar ik uithing en ik zorgde dat ik niet alleen naar huis fietste was ze tevreden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen die voor vijven thuis komen van het stappenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:53 schreef Chai het volgende:
Als ik om half 4 thuis zou zijn terwijl ik had gezegd voor 1 u hadden ze dus ook niet leuk gevonden. Lijkt me nogal logisch ook.
Ja op mijn 15e. Maar kom sinds dien altijd netjes op tijd thuis, mag vaker en langer wegblijven nu. Dus in het begin is het kut, maar daarna levert het je wel wat op.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:52 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Heb jij daar ook eens voor op je donder gehad?
Ja dan heb je echt een verschrikkelijk kutleven op je 13e.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:55 schreef att.com het volgende:
[..]
Mensen die voor vijven thuis komen van het stappen
Later zal er op deze manier niet snel voor me inzitten denk ik.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:57 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Ja op mijn 15e. Maar kom sinds dien altijd netjes op tijd thuis, mag vaker en langer wegblijven nu. Dus in het begin is het kut, maar daarna levert het je wel wat op.
Succes met fappen vanavond gr
Ik vond op mijn 13e bij een vriend playstaytionen en chips eten tot 23:00 al pittig badass, mja.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dan heb je echt een verschrikkelijk kutleven op je 13e.
Volgend jaar ben je al 18. Dan mag je het toch gewoon wel zelf weten? Als je niet om 7 uur 's ochtends binnen komt om de ontbijttafel onder te kotsen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:00 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Later zal er op deze manier niet snel voor me inzitten denk ik.
Ja, ik heb het ze ook wel vaker gezegd dat jongeren dan ik soms zelf mogen weten hoe laat ze thuis komen. Maar wij hebben onze regels voor jou, wordt er dan gezegd. En inderdaad, nog een keer is het voor mij voorlopig passé.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:03 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Had ik ook op jouw leeftijd, TS. Ouders begrijpen ook niet dat het een vicieuze cirkel in de hand werkt. 1 uur tijd, recalcitrant gedrag, 3 weken niet uit, na die 3 weken helemaal loesoe, weer niet uit mogen etc etc. Zo mocht ik eens een half jaartje niet uit op m'n 15e omdat ik twee uurtjes had moeten zitten.Eerste keer dat ik weer mocht natuurlijk weer helemaal onder de tafel gezopen.
Lastig inderdaad, er zit niets anders op dan accpeteren. Al kun je altijd nog wel onderhandelen met je ouders. Misschien een uurtje bijsnoepen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:06 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Ja, ik heb het ze ook wel vaker gezegd dat jongeren dan ik soms zelf mogen weten hoe laat ze thuis komen. Maar wij hebben onze regels voor jou, wordt er dan gezegd. En inderdaad, nog een keer is het voor mij voorlopig passé.
Maar dat doe ik nog maar niet de komende weken. Wat dat betreft hou ik me nu gedeisd. Laat ik eerst deze straf maar uitzitten.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
Je bent zeventien heb ik begrepen uit dit topic ts, dan lijkt het me wel verstandig dat je eens met jouw ouders aan een tafel gaat zitten want dat soort kinderachtige regeltjes zijn voor kinderen van 14 of 15.
Ik mag ook pas sinds een jaar uit, wat dat betreft is het gelijk, maar de rest geeft meer dan een opmerking hier.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:20 schreef De_Sosjaalist het volgende:
Voor mijn 16e mocht ik niet uit (eerste kind), maar daarna hebben ze me gewoon mijn gang laten gaan. Ik kreeg wel eens een opmerking als ik rond half 5 of later thuiskwam, maar dat was meestal omdat ik ze wakker maakte door onder de douche te stappen.
Gelukkig hebben ze nooit moeilijk gedaan over laat thuiskomen. Ik raad je aan om eens met je ouders te praten, want je bent al 17.
Dit is een leuke altijd.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:50 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Die van mij. Zolang m'n moeder wist waar ik uithing en ik zorgde dat ik niet alleen naar huis fietste was ze tevreden.
jij weet vast wel een plekje waar we droog kunnen chillen?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:37 schreef Piye het volgende:
[..]
Dit is een leuke altijd.Kan je gewoon zeggen dat je wel laat weg moest anders zou je alleen naar huis fietsen.
Welk gezeik?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:48 schreef att.com het volgende:
[..]
Nouja, ik zou geen zin hebben in het bijbehorende gezeik als je als minderjarige het huis uit gaat.
Gisteren al gedaan. Al hoewel, stappen kun je het niet noemen. Op mijn leeftijd is dat wel weer welletjes voor de week.quote:
hoe oud ben je?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gisteren al gedaan. Al hoewel, stappen kun je het niet noemen. Op mijn leeftijd is dat wel weer welletjes voor de week.
Zo oud ook weer niet hoor. Oorlog niet bewust meegemaakt.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:30 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Gezien zijn profiel is hij bouwjaar 1929. Krasse man nog.
Ok, het zou toch zomaar kunnen?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zo oud ook weer niet hoor. Oorlog niet bewust meegemaakt.
Voor ´70? '80?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gisteren al gedaan. Al hoewel, stappen kun je het niet noemen. Op mijn leeftijd is dat wel weer welletjes voor de week.
Laten we het maar gewoon op wat ouder houdenquote:
Doe niet zo mysterieus... wat is er zo erg aan een geboortejaar noemen?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Laten we het maar gewoon op wat ouder houden
Schroom je niet om je leeftijd bekend te maken...quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Laten we het maar gewoon op wat ouder houden
Ik ga zo in ieder geval niet geheel vrijwillig douchen en mijn bed in. Moet naar bed als doordeweekse dag.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:44 schreef BaajGuardian het volgende:
ik ben alle zaterdagavonden vrijwillig thuis
17 was je toch? Dit klinkt als straf voor een 12/13 jarige of nog jonger.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:50 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Ik ga zo in ieder geval niet geheel vrijwillig douchen en mijn bed in. Moet naar bed als doordeweekse dag.
Ja, eigenlijk wel, maar ik ben nu niet in de situatie hierover ook amok te maken.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:54 schreef Rekkie het volgende:
[..]
17 was je toch? Dit klinkt als straf voor een 12/13 jarige of nog jonger.
Jammer voor je.... blij dat ik niet zulke bekrompen ouders heb en dat ik toen al uit huis was (deels)quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:56 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel, maar ik ben nu niet in de situatie hierover ook amok te maken.
doordeweeks lijkt me dat prima hoorquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:19 schreef Franknfurter het volgende:
Om 1 uur thuis moeten zijn op je 17e
Ook doordeweeks zou ik op die leeftijd graag zelf mijn keuzes willen maken.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:59 schreef reeybehn het volgende:
[..]
doordeweeks lijkt me dat prima hoor
Hij/zij heeft het over zaterdagavond.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:59 schreef reeybehn het volgende:
[..]
doordeweeks lijkt me dat prima hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
ik zal het anders neerzetten; ik ben al zo'n 13 jaar lang niet meer uitgeweest. (:quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:50 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Ik ga zo in ieder geval niet geheel vrijwillig douchen en mijn bed in. Moet naar bed als doordeweekse dag.
Wtf? Zelfs als je 40 of 50 bent ga je toch nog wel eens de kroeg in?quote:Op zondag 1 juli 2012 10:34 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik zal het anders neerzetten; ik ben al zo'n 13 jaar lang niet meer uitgeweest. (:
Dus zou je zeggen dat je dan een beetje slim moet zijn en ervoor zorgen dat je een half uurtje eerder thuis bent. Half één dus in plaats van één uur. Dat halve uurtje maakt namelijk toch geen klote uit en zo bouw je in ieder geval wat vertrouwen op bij je ouders. Doe dat een paar keer en je ouders geven je vanzelf een stuk meer vrijheid.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:20 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Het was niet de eerste keer. Het probleem is dat bijna iedereen later thuis mag komen zonder dat ze er wat van horen. Maar daar hebben mijn ouders geen boodschap aan.
ik ben nu 28 bijna 29 en laatste keer dat ik uitgegaan ben was ik 15-16, en ik drink geen alcohol meer (al zo'n 5 jaar lang niet meer). zou niet weten wat ik in een kroeg moet doen, laat staan in een club met van die herrie van de top40 etc.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:22 schreef iphoontje het volgende:
[..]
Wtf? Zelfs als je 40 of 50 bent ga je toch nog wel eens de kroeg in?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |