Kom dan ook om 12:58 thuis, kunnen ze niets zeggen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:16 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Ik moet 1 uur thuis zijn, het werd bijna half 4.
Dan hoop ik dat je er van geleerd hebt.quote:
Dank je wel. Altijd wel geweest. Ik heb weleens meer straf gehad.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:33 schreef Bladergroen het volgende:
Je hebt ouders die hun kind fatsoenlijk opvoeden en dus grenzen stellen. Daar wil ik je van harte mee feliciteren. En dat meen ik.
Nee, dan zou er niets van gezegd worden. Waarschijnlijk een kwartiertje later ook niet maar nu voor de 3e keer veel later.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Kom dan ook om 12:58 thuis, kunnen ze niets zeggen.
Dat weet ik niet. Ze zeggen altijd zolang je thuis woont hou je rekening met de regels hier.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:37 schreef Plantagehouder het volgende:
Hoe laat mag je thuis komen als je 18 bent?
Ik kom het wel door hoor.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:38 schreef Quickie_Brat het volgende:
heb je thuis niets om je mee te vermaken? gamen? boek lezen? hobbies??
Stel je aan man. Als je later groot bent en moet werken kun je ook niet altijd naar buiten als je dat blieft.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:45 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Ik sta wel bij iedereen die mij kent voor lul. En dan dat verplicht binnen.
Alleen omdat je deze avond óók thuis moet blijven?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:45 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Ik sta wel bij iedereen die mij kent voor lul. En dan dat verplicht binnen.
Het was vooral mijn moeder die woest was. Ik snap het ook wel.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:44 schreef Kroc het volgende:
Hou je benen es bij elkaar, je kan er de klok op gelijk zetten wat er door je vaders hoofd gaat als jij weer eens om half 4 thuis komt
Na je 12de?! Welke ouders geven een 13-jarig kind geen tijd om thuis te komen?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:25 schreef Chai het volgende:
Lol.Ik heb na mijn 12e eigenlijk nooit een tijd gehad dat ik thuis moest zijn. Alleen zorgen dat ik veilig thuis kom als het ver weg is en soms even zeggen dat ik er weer ben.
Nouja, ik zou geen zin hebben in het bijbehorende gezeik als je als minderjarige het huis uit gaat.quote:
Wel dom van je ouders dus. Aangezien je nu een gek meisje bent.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:25 schreef Chai het volgende:
Lol.Ik heb na mijn 12e eigenlijk nooit een tijd gehad dat ik thuis moest zijn. Alleen zorgen dat ik veilig thuis kom als het ver weg is en soms even zeggen dat ik er weer ben.
Die van mij. Zolang m'n moeder wist waar ik uithing en ik zorgde dat ik niet alleen naar huis fietste was ze tevreden.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:47 schreef FixYou het volgende:
[..]
Na je 12de?! Welke ouders geven een 13-jarig kind geen tijd om thuis te komen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |