Tja, als het nu een half uurtje was dan zou ik zeggen dat je ouders kut zijn maar nu begrijp ik ze wel.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:16 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Ik moet 1 uur thuis zijn, het werd bijna half 4.
Mijn God mensen uit '95 zijn alweer 17 joh.quote:
Het was niet de eerste keer. Het probleem is dat bijna iedereen later thuis mag komen zonder dat ze er wat van horen. Maar daar hebben mijn ouders geen boodschap aan.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:17 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Tja, als het nu een half uurtje was dan zou ik zeggen dat je ouders kut zijn maar nu begrijp ik ze wel.
2,5 uur later
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:19 schreef Franknfurter het volgende:
Om 1 uur thuis moeten zijn op je 17e
Die gaan echt wel weg hoor. Dat snap ik ook wel van ze.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:21 schreef Juminelle het volgende:
Nodig vrienden uit en breng de avond in de tuin door. Het is nog mooi weer 's avonds nu
Ja dat is leip he. Voor mijn gevoel moet je dan nog een kleuter zijn. Dat is dus niet zo.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:19 schreef Piye het volgende:
[..]
Mijn God mensen uit '95 zijn alweer 17 joh.
Gare vrienden.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:22 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Die gaan echt wel weg hoor. Dat snap ik ook wel van ze.
En, was die 2.5 uur het waard om de rest van de maand bij paps en mams met een glaasje limonade en een bakje zoutjes op de bank Ice Age te mogen kijken?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:16 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Ik moet 1 uur thuis zijn, het werd bijna half 4.
Nou nee, eerlijk gezegd niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:31 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
En, was die 2.5 uur het waard om de rest van de maand bij paps en mams met een glaasje limonade en een bakje zoutjes op de bank Ice Age te mogen kijken?
Haha, heb jij dat dus ook al.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:19 schreef Piye het volgende:
[..]
Mijn God mensen uit '95 zijn alweer 17 joh.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |