zit je dan bij mensen thuis?quote:Op zondag 1 juli 2012 16:46 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik ben nu 28 bijna 29 en laatste keer dat ik uitgegaan ben was ik 15-16, en ik drink geen alcohol meer (al zo'n 5 jaar lang niet meer). zou niet weten wat ik in een kroeg moet doen, laat staan in een club met van die herrie van de top40 etc.
nee ik zit gewoon thuis.quote:
zijn meestal sletten als je ze in de club tegenkomt.quote:Op maandag 2 juli 2012 10:49 schreef Marius95 het volgende:
Uiteraard zijn mijn vrienden een aantal meisjes tegengekomen die er volgende week ook zijn. Heb ik weer.
Maar toch! Ik moest toch wat extra slikken hoor.quote:Op maandag 2 juli 2012 11:01 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
zijn meestal sletten als je ze in de club tegenkomt.
verveelde open kutten.
En dan?quote:Op maandag 2 juli 2012 11:01 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
zijn meestal sletten als je ze in de club tegenkomt.
verveelde open kutten.
damn dat komt slecht uitquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:10 schreef Marius95 het volgende:
Verleden week weer eens veel later thuis dan ik mag. Nu mag ik de hele maand niet uit. Ik dacht eerst dat het 4 avonden waren maar deze avond valt nog in juni dus het zijn er totaal 5.
Het is juist deze maand. De afgelopen zaterdag bleek niet in juli te zijn.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Waarom ben je dan niet om middernacht weggegaan? Toen was het 1 juli dus niet meer de maand dat je straf had.
Dank je. Ik heb inderdaad niet de kans gekregen een hangjongere te worden, gelukkig, ik krijg een wat strenge aandacht maar weet wel waar ik aan toe ben.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:10 schreef .Masturbatron. het volgende:
maar je hebt goeie ouders TS!
die kutouders van kuthangjongeren kunnen een goed voorbeeld nemen aan jouw ouders!!
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:33 schreef Plantagehouder het volgende:
Ga je toch naar de stabilo spellingstrijd kijken met chips en limo
nope.quote:Op maandag 2 juli 2012 11:37 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
En dan?Die moet je toch ook gehad hebben als tiener.
Natuurlijk wel. Kwestie van laag beginnen en jezelf opwerken. Makkelijke sletten scoren om zelfvertrouwen te winnen, zodat je die knappe en leuke meid de volgende keer durft aan te spreken.quote:
Klopt, dan had je zaterdag dus wel uit mogen gaan tot middernacht. Wat een vaag topic zeg...quote:Op maandag 2 juli 2012 13:13 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Het is juist deze maand. De afgelopen zaterdag bleek niet in juli te zijn.
Mensen uit 1994 kunnen al een rijbewijs hebben en alleen rondrijdenquote:Op maandag 2 juli 2012 18:14 schreef Eenskijken het volgende:
mensen uit 95 zitten toch nog in de luiers?
O, dan valt het allemaal nog wel mee met me. Ik hoef zelfs niet om 7 uur naar bed.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:14 schreef Eenskijken het volgende:
mensen uit 95 zitten toch nog in de luiers?
dan maak je jezelf een slet voordat je een proper meisje aanspreekt, gtfo.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:25 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Kwestie van laag beginnen en jezelf opwerken. Makkelijke sletten scoren om zelfvertrouwen te winnen, zodat je die knappe en leuke meid de volgende keer durft aan te spreken.
Die regel slaat kant noch wal, sterker nog, hij moet eerst vertaald worden.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mijn vader had een regel:
Ik mocht thuis komen wanneer ik wil, maar als de Politie voor de deur staat moest ik om 4u thuis zien
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |